Η C3 είναι πάροχος εξειδικευμένων λύσεων υπολογιστικής τηλεφωνίας στο Κέιμπριτζ από το 1990. Προσφέρει ενοποιημένες επικοινωνίες και προηγμένες λύσεις που υποστηρίζουν τη μαζική διαχείρισηκλήσεων, υπηρεσίες IVR, συμμόρφωση με το PCI για χρεώσεις και ανάπτυξη προστιθέμενης αξίας υπηρεσιών. Οι πελάτες περιλαμβάνουν παρόχους, πανεπιστήμια, δημόσιες αρχές και NHS Trusts. Τα προϊόντα περιλαμβάνουν πλατφόρμες επικοινωνίας πολλαπλών καναλιών, δικτυακά μηνύματα, συνέδρια, φωνητικά ταχυδρομεία, IVR και λύσεις πληρωμών Tier 1 που συμμορφώνονται με το PCI.
Το επιχειρηματικό μας κέντρο προσφέρει υπηρεσία ενοικίασης γραφείων στη βάρκα μας για μεταβλητή διάρκεια, από μερικές ώρες έως αρκετά χρόνια. Είμαστε επίσης το εικονικό γραφείο πολλών τεχνιτών, επιχειρηματιών ή εταιρειών, οι οποίοι, χωρίς δικό τους γραφείο, επιλέγουν μια εμπορική διεύθυνση. Παρέχουμε υπηρεσίες γραμματείας όπως η διαχείρισηκλήσεων, η σύνταξη προσφορών και η αρχειοθέτηση εγγράφων...
...Η Grassi Srl Gestioni Immobiliari είναι ηγέτης στη διαχείριση ακινήτων, από μεγάλες εγκαταστάσεις έως μικρές οικιστικές μονάδες. Με τριάντα χρόνια εμπειρίας, διαθέτει μια εξειδικευμένη ομάδα ικανή να ανταποκριθεί σε οποιοδήποτε πρόβλημα. Η εταιρεία μας ασχολείται αποκλειστικά με τη διαχείριση κοινοχρήστων, το σύστημα, που βασίζεται σε μια σταθερή οργανωτική δομή και σε ένα τεχνικό προσωπικό πάντα ενημερωμένο και επαγγελματικό, επιτρέπει την αντιμετώπιση και διαχείριση οποιουδήποτε τύπου παρέμβασης. Η ενεργοποίηση ενός ειδικού κέντρου κλήσεων εξασφαλίζει υποστήριξη 24/7.
... ανάπτυξη της τηλεργασίας, η RingOver σας επιτρέπει να υλοποιήσετε την τηλεφωνία σας άμεσα σε περισσότερες από 60 χώρες. Ορισμένα πλεονεκτήματα: • Χρησιμοποιήστε αυτή την υπηρεσία από οπουδήποτε, άμεσα και χωρίς περιορισμούς με τις συνήθεις συσκευές σας: υπολογιστές και κινητές εφαρμογές. • Δημιουργία της δικής σας κεντρικής μονάδας πλήρως προσαρμοσμένης για τη διαχείρισηκλήσεων, μηνυμάτων, chat...
... κάνουμε επιχειρήσεις, αλλά και στον τρόπο που φροντίζουμε τους ανθρώπους μας. Ενδυναμώνουμε τον καθένα από αυτούς, προσπαθώντας πάντα να τους κατευθύνουμε στη θέση όπου μπορούν να αναπτύξουν το ταλέντο τους στο μέγιστο. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: Τηλεμάρκετινγκ Εισερχόμενων Κλήσεων, Τηλεμάρκετινγκ Εξερχόμενων Κλήσεων, Εμπορικό, Μάρκετινγκ, Ανθρώπινοι Πόροι, Διοικητικά.
...Η AXON είναι ένα αξιακά καθοδηγούμενο και ευέλικτο επιχειρηματικό κέντρο επαφών που προσφέρει προσαρμοσμένες λύσεις για επιχειρήσεις και υπηρεσίες σε διάφορους τομείς:
◾24/24 και 7/7 τηλεφωνική διαθεσιμότητα και διαχείρισηκλήσεων
◾τηλεμάρκετινγκ
◾immodesk
◾διαχείριση διαδικτυακής ατζέντας
Η βέλτιστη προσβασιμότητα της επιχείρησής σας, είτε πρόκειται για επιχείρηση είτε για υπηρεσία, και μάλιστα...
Βασισμένη στο Middleton, στην περιοχή του Greater Manchester, η επιχείρησή μας ψηφίστηκε ως μία από τις πιο πρακτικές και αποτελεσματικές υπηρεσίες Εικονικής Προσωπικής Βοήθειας και τηλεφωνικής απάντησης στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη, ιδρύθηκε το 1999. Οι υπηρεσίες μας: 1. Υπηρεσίες προσωπικής βοήθειας 2. Διαχείριση ημερολογίου 3. Προσωπικός βοηθός ταξιδιών 4. Προσωπικός βοηθός τηλεφωνικών κλήσεων 5. Προσωπικός βοηθός κοινωνικών μέσων...
... προκειμένου να αποδείξουμε ότι ο τομέας των κέντρων κλήσεων μπορεί επίσης να είναι πηγή δημιουργίας πλούτου τόσο για τους υπαλλήλους μας όσο και για τους πελάτες μας. Η SA8000 είναι ο εγγυητής των κοινωνικών και κοινωνικών μας δεσμεύσεων, οι οποίες αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής ανάπτυξής μας. Η TRISCALL αντιλαμβάνεται την επέκτασή της υπό τις εξής προϋποθέσεις: να συνδυάζει την Παραγωγικότητα με την Ευημερία των ομάδων τηλεχειριστών μας και, κατά συνέπεια, να τους εξασφαλίζει ένα ευνοϊκό εργασιακό κλίμα, μοιράζοντας τις ίδιες κοινωνικές και κοινωνικές πεποιθήσεις.
... ανταποκρίνεται στη ζήτηση υπηρεσιών από επαγγελματίες που λόγω της δραστηριότητάς τους απαιτούν μόνο έναν φυσικό χώρο για να υποδέχονται επισκέψεις για περιορισμένα χρονικά διαστήματα, χωρίς να χάνουν όλη την υποδομή της επιχείρησης που ως Κέντρο Επιχειρήσεων μπορούμε να τους προσφέρουμε, φορολογική διεύθυνση, διαχείριση αλληλογραφίας και κλήσεων, αίθουσες συναντήσεων κ.λπ. Το Κέντρο Επιχειρήσεων Βαλένθια...
...Συμμορφωμένοι με τον GDPR 24ωρη υπηρεσία logistics και αποκατάστασης οχημάτων 24ωρη διαχείρισηκλήσεωνΔιαχείριση απαιτήσεων Πρώτη ειδοποίηση απώλειας (FNOL) Πανεθνική κάλυψη Γρήγορες επισκευές και αποκατάσταση στο δρόμο για οποιοδήποτε τύπο οχήματος Στόχος ETA 60 λεπτών για αποκατάσταση Δεν απαιτείται λογαριασμός εμπορίου Πλήρως ασφαλισμένοι για ΟΛΟΥΣ τους κινδύνους Διαπιστευμένοι με ISO9001 & PAS43 Όλο το προσωπικό είναι ντυμένο και πλήρως εκπαιδευμένο.
... προώθηση κλήσεων και μπορείτε να διαχειριστείτε τα πάντα από απόσταση μέσω της εφαρμογής για smartphones. Με σεβασμό στην εικόνα της επιχείρησής σας, προσφέρουμε σε όλους τους συνεργάτες σας μια επαγγελματική και φιλόξενη τηλεφωνική υποδοχή 24 ώρες το 24ωρο και 365 ημέρες το χρόνο.
Η Pro Business Communication Services είναι μια εταιρεία εξωτερικής ανάθεσης με περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας, που εδρεύει στο Βουκουρέστι, Ρουμανία. Με έμφαση στη καλή σχέση μεταξύ του πελάτη και των υπαλλήλων μας και την ικανότητα να χειριζόμαστε διάφορες ξένες γλώσσες, μπορούμε να είμαστε ο ιδανικός συνεργάτης για εσάς! Ειδικευόμαστε σε: • Υποστήριξη πελατών (τηλεφωνικά, μέσω email, chat) • Εισαγωγή και εμπλουτισμός δεδομένων • Κέντρο κλήσεων • Διαχείριση διαδικτυακού περιεχομένου (κείμενο, φωτογραφίες, βίντεο) • Κοινωνικά μέσα • Διαδικτυακή έρευνα...
... ποιοτική αξιολόγηση leads; Καθαρισμός και εμπλουτισμός δεδομένων; Τηλεφωνική διαχείριση λογαριασμών; Διαχείριση/συντήρηση σχέσεων; Τηλεμάρκετινγκ; Έρευνες ικανοποίησης; Ενέργειες πρόσκλησης; Παρακολούθηση (έκθεσης) leads, ενεργειών, προσφορών...; Έρευνα και απογραφή αγοράς; Εκπαίδευση του διοικητικού και εσωτερικού προσωπικού σας για να αξιοποιούν το τηλέφωνο με πλήρη πειθώ και να μειώνουν αυτό το εμπόδιο. Do's και Don'ts. Να είστε διπλωματικοί και πειστικοί όταν κάνετε εξωτερικές κλήσεις; Άλλες εκπαιδεύσεις/εργαστήρια γύρω από τα δικά σας προϊόντα.
Η εταιρεία FHONE, που εδρεύει κοντά στη Μονπελιέ, είναι ένα κέντρο τηλεφωνικών κλήσεων που ειδικεύεται σε:
- την εξωτερική ανάθεση της σχέσης με τον πελάτη
- την εξωτερική γραμματεία
- τη διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων από απόσταση
- την τηλεφωνική προώθηση πωλήσεων
Η δουλειά μας είναι η σχέση με τους πελάτες. Να σας προσφέρουμε μια απλή, οικονομική και χωρίς περιορισμούς λύση, αυτό είναι το...
... τη διαχείριση της ποιότητας υπηρεσιών. Η authensis ACHAT ενσωματώνεται ομαλά σε υπάρχουσες υποδομές και εφαρμογές. Το χαρτοφυλάκιο της authensis περιλαμβάνει επίσης ανάλυση, σχεδίαση, υλοποίηση καθώς και την υπηρεσία σύνθετων λύσεων επικοινωνίας. authensis - 17 χρόνια εμπειρίας, Η authensis AG - μια ανεξάρτητη γερμανική εταιρεία οικογενειακής ιδιοκτησίας - είναι ηγέτης προϊόντων και τεχνολογίας στην ευρωπαϊκή αγορά των ανεξάρτητων λύσεων κέντρων κλήσεων. Η ομάδα της authensis είναι ήδη από το 1992 ενεργή στην ανάπτυξη, θέση σε λειτουργία και υπηρεσία λύσεων κέντρων κλήσεων στην γερμανική αγορά.
... λανσάρισμα προϊόντος, συμπεριλαμβανομένου του ποιοτικού ελέγχου, του γραφικού σχεδιασμού και της συσκευασίας.
Ειδικευόμαστε στο σχεδιασμό προϊόντων CAD. Η επικοινωνία είναι το κλειδί για την απομακρυσμένη εργασία. Διασφαλίζουμε ότι οι πελάτες ενημερώνονται τακτικά για την πρόοδο μέσω διαδικτυακών συναντήσεων, τηλεφωνικών κλήσεων και email.
Η έρευνα και ανάπτυξη (R&D) και η ανάπτυξη νέων προϊόντων (NPD...
Περιγραφή
Προτείνουμε μια υπηρεσία που προσφέρει τα πλεονεκτήματα ενός επιπλέον προσωπικού.
Η υπηρεσία μας είναι ευέλικτη και συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία του γραφείου, εξαλείφοντας το άγχος από τις διοικητικές ή καθημερινές διαχειριστικές εργασίες.
Αυτή τη στιγμή, πολλές επιχειρήσεις καταφεύγουν σε υπηρεσίες εξωτερικής ανάθεσης για να διασφαλίσουν τη διαχείριση των εισερχόμενων κλήσεων τους...
Μια επιχείρηση τεκμηρίωσης. Η γκάμα υπηρεσιών και λύσεων μας περιλαμβάνει την ψηφιοποίηση τιμολογίων, επεξεργασία, διαχείριση, διαδικτυακές υπηρεσίες, κέντρο κλήσεων... Αναφέρεται στην ψηφιοποίηση και είναι εξειδικευμένη στην ανάκτηση, την ψηφιοποίηση αρχείων τεκμηρίωσης, την ψηφιοποίηση τιμολογίων (οργάνωση αλυσίδων, ψηφιοποίηση και σχετικές επεξεργασίες, συμπεριλαμβανομένης της αναγνώρισης...
...Η Dock Technik πιστεύει ότι ο εξοπλισμός των χώρων φόρτωσης είναι απαραίτητος για την αποτελεσματική, αποδοτική και ασφαλή διαχείριση των αγαθών. Η Dock Technik προσφέρει μια πλήρη γκάμα λύσεων και προϊόντων για χώρους φόρτωσης, συμπεριλαμβανομένων Υπηρεσιών, Επισκευών & Κλήσεων, Σχεδίασης και Εγκατάστασης, καθώς και μια σειρά προϊόντων όπως Βιομηχανικές Πόρτες, Ρυθμιστές Ραμπών, Καταφύγια Ραμπών...
Το Scorebuddy είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο ποιότητας και παρακολούθησης προσωπικού που είναι εύκολο στη χρήση, κλιμάκωση και ενσωμάτωση. Είναι ιδανικό για την παρακολούθηση της εξυπηρέτησης πελατών σε τομείς όπως η διαχείριση απόδοσης κέντρων κλήσεων και έργα τοπικοποίησης.
... Εικονικού Γραφείου προσφέρει τη δυνατότητα να έχετε μια διεύθυνση για την επιχείρησή σας σε μια αναγνωρίσιμη τοποθεσία, προσωπική τηλεφωνική εξυπηρέτηση, μεταφορά κλήσεων, διαχείριση ταχυδρομείου και φαξ και πρόσβαση σε αίθουσες συναντήσεων και γραφεία.
Ως καινοτόμος εταιρεία μάρκετινγκ, έχουμε εξειδικευτεί στη σχεδίαση και υλοποίηση της εξωτερικής τηλεφωνίας στον τομέα b-to-b. Η ιδέα της αγοράς μας δεν έγκειται στην όσο το δυνατόν φθηνότερη διαχείριση της καθημερινής ροής κλήσεων, αλλά στην ποιοτική εξωτερική τηλεφωνία στον επιχειρηματικό τομέα. Για αυτόν τον λόγο, απασχολούμε γλωσσομαθείς υπαλλήλους. Με γνώση, πολλή ενσυναίσθηση και πλούσια...
... Σαραγόσα. Μια εμβληματική οδός όπου βρίσκεται το χρηματοοικονομικό κέντρο και η μεγαλύτερη δραστηριότητα της πόλης. Με αυτή την υπηρεσία εικονικού γραφείου, έχετε την υποστήριξη της ομάδας μας, η οποία θα είναι υπεύθυνη για τη συλλογή της αλληλογραφίας σας, καθώς και για τη διαχείριση του χαρτοφυλακίου και των κλήσεων, ώστε να έχετε όλα οργανωμένα και έτοιμα καθημερινά. Αναλαμβάνουμε να δώσουμε φτερά...