... λεπτομέρεια, εξασφαλίζουμε μια ομαλή και αποτελεσματική εκτέλεση των έργων σας.
Επιλέγοντας τις υπηρεσίες διαχείρισης έργων πληροφορικής μας, επωφελείστε από στρατηγικό σχεδιασμό, βελτιστοποιημένη διαχείριση πόρων και διαφανή επικοινωνία καθ' όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του έργου. Η δέσμευσή μας για την αριστεία διασφαλίζει ότι τα έργα σας παραδίδονται εγκαίρως, τηρούν τον προϋπολογισμό και πληρούν τις συγκεκριμένες απαιτήσεις σας.
...Η εξωτερική ανάθεση της διαχείρισης των εξερχόμενων κλήσεων βοηθά τις επιχειρήσεις που έχουν τη δική τους δραστηριότητα ή που συνεργάζονται με τρίτους πελάτες και επιθυμούν να αναθέσουν εξωτερικά τις υπηρεσίες που σχετίζονται με τη γραμματεία τηλεφώνου. Στη σημερινή εποχή, η εξωτερική ανάθεση αυτής της αποστολής είναι μια σοφή επιλογή. Χάρη σε εξειδικευμένους τηλεφωνικούς συμβούλους, η Nosycom σας παρέχει περισσότερα από ένα απλό εργαλείο επικοινωνίας. Φέρνουμε προστιθέμενη αξία στην οργάνωσή σας, επιτρέποντάς σας να εστιάσετε στη βασική σας δραστηριότητα.
Η RDSL είναι μια ανεξάρτητη οικογενειακή επιχείρηση, που ιδρύθηκε το 1984, με 150 συνεργάτες εξειδικευμένους στους τομείς του Φυσικού Μάρκετινγκ.
Ως πάροχος υπηρεσιών, η όρασή μας έχει ως στόχο την αναζήτηση των πιο σχετικών λύσεων στους τομείς της λογιστικής, του άμεσου μάρκετινγκ και της σχέσης με τον πελάτη - CRM.
Προτείνουμε στους πελάτες μας προσαρμοσμένες υπηρεσίες για τις εκστρατείες ταχυ...
... κατανοήσουμε τις συγκεκριμένες ανάγκες τους και να προτείνουμε προσαρμοσμένες λύσεις.
Με την υπηρεσία διαχείρισης έργου μας, επωφελείστε από αυξημένη αποδοτικότητα και μείωση των λαθών. Η έμπειρη ομάδα μας χρησιμοποιεί προηγμένες τεχνολογίες για να διασφαλίσει μέγιστη ακρίβεια και ταχύτητα εκτέλεσης. Εμπιστευθείτε την Pro SEND για τις ανάγκες σας στη διαχείριση έργου και ανακαλύψτε μια υπηρεσία που συνδυάζει την εμπειρία και την καινοτομία.
...Βελτιστοποιήστε τη διοικητική σας διαχείριση με την υπηρεσία μας εξωτερικής τηλεγραμματείας. Από τη Μαδαγασκάρη, σας προσφέρουμε υποστήριξη προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας: διαχείριση email, προγραμματισμός ραντεβού, τηλεφωνική υποδοχή και πολλά άλλα. Απολαύστε έναν επαγγελματία και αντιδραστικό εικονικό βοηθό, ικανό να προσαρμοστεί σε ποικίλες απαιτήσεις. Διασφαλίζουμε τη συνεχή ανάπτυξη των δεξιοτήτων των ομάδων μας για μια απαράμιλλη ποιότητα υπηρεσιών.
Επωφεληθείτε από μια κορυφαία διοικητική υποστήριξη σε πολύ ανταγωνιστική τιμή.
...Η Médiphone Téléservices είναι ένα κέντρο κλήσεων με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της εξωτερικής ανάθεσης κλήσεων (εισερχόμενες και εξερχόμενες). Η υπηρεσία μας προσφέρει τη διαχείριση των εξερχόμενων κλήσεων προς πελάτες, συνεργάτες και υποψήφιους πελάτες. Για να διασφαλίσουμε την παροχή υπηρεσιών εξερχόμενων κλήσεων, διαθέτουμε στους πελάτες μας καταρτισμένους και εκπαιδευμένους πράκτορες.
...Χαμάμ με διαχείριση θερμοκρασίας και χρόνου, εξοπλισμένο με διαχύτη αρωματοθεραπείας
Μασάζ πλάτης με Υδροjet x 6
Υδροθεραπεία με 7 τζετ
Λειτουργία μπαλνέο
Φωτισμός LED
Συνδέσεις Bluetooth και USB για τηλέφωνο και μουσική MP3
Λήψη τηλεφωνικών κλήσεων μέσω του πίνακα ελέγχου
Ράδιο FM, MP3, CD
Ενσωματωμένη καρέκλα
Χρωμιωμένο ντους
Ντους βροχής από οροφή
Μασάζ ποδιών (αφαιρούμενο σύστημα)
Εξαγωγή αέρα στο τέλος του κύκλου
Αναφορά: GT0531...
...Αυτά τα ακουστικά είναι συμβατά με τις συσκευές Apple και Android.
Ο Bluetooth κλάσης 1 προσφέρει μεγαλύτερη εμβέλεια και μειώνει τις απώλειες σύνδεσης.
Οι ενσωματωμένες εντολές επιτρέπουν τη διαχείριση της μουσικής, των κλήσεων και του φωνητικού βοηθού.
Το ενσωματωμένο μικρόφωνο διαθέτει μείωση του ανέμου για βέλτιστη ποιότητα φωνής.
Το καλώδιο Flex-Form και οι τέσσερις διαθέσιμες διαστάσεις...
... αναπτύσσει τις υπηρεσίες της με βάση μια εξαιρετικά απαιτητική έννοια εξυπηρέτησης πελατών. Διότι δεν αρκεί πια να έχετε ικανοποιημένους πελάτες, αν θέλετε πραγματικά η επιχείρησή σας να ξεχωρίζει, πρέπει να δημιουργήσετε αφοσιωμένους και ενθουσιώδεις θαυμαστές:
- Προσωπική επαφή,
- Αποτελεσματική διαχείριση από την πρώτη επαφή,
- Υψηλής ποιότητας επεξεργασία,
- Επικύρωση της ικανοποίησης.
ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ UBINAWEB
- Εξωτερική ανάθεση κέντρων κλήσεων, υποστήριξης πελατών και εξυπηρέτησης πελατών.
- Υποκατάσταση κέντρων κλήσεων, υποστήριξης πελατών, εξυπηρέτησης πελατών και τηλεπωλήσεων.
...Πιστεύουμε στην παροχή κορυφαίων υπηρεσιών εξωτερικής ανάθεσης παγκοσμίως. Δεν είναι περίεργο που διαθέτουμε εξαιρετική τεχνολογία και διαχείριση. Αυτός είναι ο λόγος που οι πελάτες μας επιστρέφουν σε εμάς με ικανοποιημένη και ευγνώμονη συμπεριφορά. Στην Eurocom CX, θα λάβετε υπηρεσίες εξωτερικής ανάθεσης υψηλού επιπέδου, ενώ θα διατηρήσετε τον προϋπολογισμό σας και με μια μικρή διαφορά ώρας. Με τη μεγάλη πολιτιστική σχέση μεταξύ Αλβανίας και Ευρώπης, έχουμε το πλεονέκτημα να μην έχουμε περίπλοκες διαδικασίες, αυθόρμητη διαθεσιμότητα πόρων και μισθολογική arbitrage.
...Ασύρματο Σύστημα Συναγερμού Σπιτιού Micro Touch με Διαδραστική Οθόνη LCD - Το Βασικό Πακέτο περιλαμβάνει
1 κεντρική μονάδα Micro Touch 4G + WiFi
2 τηλεχειριστήρια
1 εσωτερική σειρήνα flare
1 εσωτερικός μαγνητικός αισθητήρας
1 εσωτερικός αισθητήρας κίνησης PIR
διαστάσεις 120 x 98 x 12 mm
Συχνότητα 433 Mhz
Κωδικοποίηση EV1527
(η κάρτα SIM χρησιμοποιείται μόνο για να δέχεται κλήσεις και SMS και για να οπλίζει/αφοπλίζει μέσω κλήσεων και SMS, ΔΕΝ για σύνδεση στο δίκτυο και διαχείριση μέσω APP)...
Οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν την πρόκληση να προσφέρουν στους πελάτες τους υποστήριξη πρώτης κατηγορίας, ενώ ταυτόχρονα να μεγιστοποιούν την επιχειρησιακή τους αποδοτικότητα. Η Benefit Partner GmbH προσφέρει προσαρμοσμένες λύσεις call center για να επιτύχει αυτούς τους στόχους.
Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν:
- 24/7 υποστήριξη πελατών για τεχνικά προβλήματα, ερωτήσεις σχετικά με τιμολόγια και ...
Η Primitech Sas, με το εμπορικό σήμα Linkman, είναι μια εξειδικευμένη εταιρεία στο σχεδιασμό, την παραγωγή και την πώληση επαγγελματικού ασύρματου εξοπλισμού κλήσης για τη βιομηχανία, την υγειονομική περίθαλψη και το λιανικό εμπόριο.
Τι πουλάμε
Ηλεκτρονικά προϊόντα ραδιοσυχνότητας για τοπική χρήση: (https://linkman.it/):
PAGER – DISK PAGER – ΑΣΥΡΜΑΤΑ ΚΟΥΜΠΙΑ – ΑΣΥΡΜΑΤΗ ΟΘΟΝΗ –
HW ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΜΕ...
...Η τηλεφωνική υποδοχή είναι το στρατηγικό σημείο εισόδου της σχέσης σας με τον πελάτη: δώστε μια επαγγελματική εικόνα της επιχείρησής σας από την πρώτη επαφή και βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών σας.
Αποχαιρετήστε τη διαχείριση προσωπικού και την οργάνωση προγράμματος εξωτερικεύοντας την τηλεφωνική σας γραμμή συνεχώς ή περιστασιακά. Έτσι, απελευθερώνετε την επιχείρησή σας από το βάρος των εισερχόμενων κλήσεων και το άγχος της απώλειας μιας δυνητικά σημαντικής κλήσης για να αφιερωθείτε στον πυρήνα της δραστηριότητάς σας.
Αυξήστε τις διαθέσιμες ώρες σας.
...Ευέλικτη αποφόρτιση του τηλεφωνικού σας κέντρου. Ανάληψη των κλήσεών σας προσωρινά, κατά περίπτωση ή μόνιμα. Ατομική ανακοίνωση με δική σας διαχείριση. Σύνδεση με υπαλλήλους ή καταγραφή των κλήσεων.
Απαντάμε στο τηλέφωνο για εσάς, όποτε μας χρειάζεστε. Προσωρινά, κατά περίπτωση ή μόνιμα. Απλά προωθήστε τις κλήσεις σας σε εμάς μέσω ανακατεύθυνσης κλήσεων. Η επόμενη κλήση για εσάς θα γίνεται άμεσα...
...Η επιλογή του σωστού συνεργάτη είναι απαραίτητη για την εξωτερική ανάθεση δεδομένων και διαδικτυακών υπηρεσιών. Ο επαγγελματισμός, η αξιοπιστία και η εμπειρία των ομάδων μας βασίζονται σε αναγνωρισμένες πιστοποιημένες εκπαιδεύσεις σε:
- Διαχείριση κέντρου κλήσεων,
- Τηλεγραμματεία και εικονική υποστήριξη,
- Γραφιστικός και διαδικτυακός σχεδιασμός.
Επεξεργαζόμαστε κάθε αίτημα με δομημένο και εξατομικευμένο τρόπο για να σας προσφέρουμε μια προσαρμοσμένη και αποτελεσματική απάντηση.
... προσωπικής σας συσκευής (smartphone ή tablet), για να εργάζεστε ή να ακούτε μουσική οπουδήποτε.
Διαχείρισηκλήσεων με ευκολία
Η κονσόλα ελέγχου που βρίσκεται στο καλώδιο διαθέτει μεγάλες κουμπιά και LED ενδείξεις που επιτρέπουν τον εύκολο έλεγχο των κλήσεων και της μουσικής.
Αυτές οι εντολές επιτρέπουν να απαντάτε και να τερματίζετε κλήσεις, να ρυθμίζετε την ένταση ήχου ή να ενεργοποιείτε την...
... να σας παρέχουμε αυτούς τους διάφορους αριθμούς που θα σας επιτρέψουν να βελτιώσετε την εικόνα της επιχείρησής σας και να διατηρήσετε τους πελάτες σας.
› Hot Line – Εξυπηρέτηση πελατών – Help Desk 1ου επιπέδου:
Διαχείριση των κλήσεων σας από...
Είμαστε ο αξιόπιστος συνεργάτης σας στον τομέα της συμβουλευτικής πωλήσεων και της εξωτερικής ανάθεσης δραστηριοτήτων πωλήσεων στον τομέα B2B. Ο κύριος στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε την ανάπτυξη της επιχείρησής σας και να γίνουμε ένας μακροχρόνιος συνεργάτης.
Με μια νοοτροπία start-up, φέρνουμε φρέσκες και καινοτόμες ιδέες για την απόκτηση νέων πελατών, οι οποίες θα ενισχύσουν διαρκώς την επι...
... πρώτο Communications Cloud στον κόσμο, συνδυάζοντας ενοποιημένες επικοινωνίες, διαλειτουργικότητα συνεργασίας ομάδων, κέντρο επαφών και αναλύσεις σε μια ενιαία, ανοιχτή και σε πραγματικό χρόνο πλατφόρμα.
Το RingCentral Office είναι ένα σύστημα PBX που βασίζεται στο cloud για επιχειρήσεις και οι δυνατότητές του περιλαμβάνουν αυτόματη απάντηση κλήσεων, εταιρικό κατάλογο, προώθηση και διαχείρισηκλήσεων, πολλαπλές επεκτάσεις,...
Η επιλεγμένη ομάδα μας από 20 ειδικούς προσφέρει εξειδίκευση και γνώση γύρω από την τεχνολογία επικοινωνίας, τις έννοιες ασφάλειας και την τεχνολογία ασφάλειας.
... επικοινωνία;
Μέσω τηλεφωνικών κλήσεων, βιντεοδιασκέψεων μέσω skype, εργαλείων μηνυμάτων whatsapp, άμεσης επαφής αν βρίσκεστε στην περιοχή.
Τι συμβαίνει μετά την αγορά;
Χάρη στα δεδομένα που θα παρέχετε κατά την εγγραφή για την αγορά της υπηρεσίας, θα σας ξανακαλέσουν εντός 6 ωρών και μετά την πρώτη γνωριμία θα σας παρουσιαστεί το χρονοδιάγραμμα των εργασιών.
... εγγραφές σας στην κοινωνική ασφάλιση για αυτοαπασχολούμενους και στο κοινωνικό γραφείο αν προσλάβετε άμεσα προσωπικό.
Εκτός από αυτά τα υποχρεωτικά βήματα, μπορούμε επίσης να σας προσφέρουμε μια εικονική ή φυσική διεύθυνση εντός του επιχειρηματικού μας κέντρου, προκειμένου να φιλοξενήσουμε την επιχείρησή σας. Αν το επιθυμείτε, θα αναλάβουμε για εσάς τις βασικές διοικητικές εργασίες που είναι απαραίτητες για την ομαλή λειτουργία μιας επιχείρησης: τηλεφωνική υποδοχή, διαχείριση εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας, υποδοχή επισκεπτών, κ.λπ...
... ένα σύνολο προτύπων σεναρίων που μπορεί να χρησιμοποιηθεί όπως είναι, αλλά είναι απλό να ενημερωθεί ή να αλλάξει. Οι υπάρχοντες πελάτες χρησιμοποιούν την Keyfax Enquiries Diagnostics για τη διαχείριση:
- Αντικοινωνική συμπεριφορά
- Ένα εγκαταλειμμένο ακίνητο
- Ένα εγκαταλειμμένο όχημα
- Παράνομη στάθμευση
- Ρίψη απορριμμάτων
- Εγκληματική συμπεριφορά
- Υπηρεσίες COVID 19
- Ενοικίαση γκαράζ...
...Θέλετε να καλέσετε έναν από τους πελάτες σας για να τον επαναφέρετε λόγω καθυστερήσεων στις πληρωμές, αλλά δεν έχετε τον χρόνο και τους πόρους που χρειάζεστε εσωτερικά;
Η υπηρεσία Call Collect της Euro Fides είναι για εσάς! Η ομάδα μας διαθέτει εξειδικευμένο προσωπικό για τηλεφωνικές υπενθυμίσεις.
Ακολουθώντας κατά γράμμα τον εσωτερικό κανονισμό της επιχείρησής σας και τις διαδικασίες κλήσεων...
... προγραμματισμό ανά επαγγελματικό κλάδο,
- το φορτίο των επιχειρήσεων,
- την έκδοση κλήσεων χρηματοδότησης (πληροφορία στον διαχειριστή),
- τον προϋπολογισμό ταμείου,
- την πρόβλεψη των εργοταξίων για 12 μήνες.
Η εργονομία του τύπου "Excel" και η ευχρηστία του (διαχείριση καθυστερήσεων με απλή μετακίνηση της εργασίας) το καθιστούν ένα εργαλείο προγραμματισμού που εκτιμούν οι πελάτες μας.
Από το εργοτάξιο του, ο εργοδηγός μπορεί να εκτελεί όλες τις ενέργειες (επικύρωση, καθυστέρηση εργασιών,...) με το tablet του.