... εγγραφές σας στην κοινωνική ασφάλιση για αυτοαπασχολούμενους και στο κοινωνικό γραφείο αν προσλάβετε άμεσα προσωπικό.
Εκτός από αυτά τα υποχρεωτικά βήματα, μπορούμε επίσης να σας προσφέρουμε μια εικονική ή φυσική διεύθυνση εντός του επιχειρηματικού μας κέντρου, προκειμένου να φιλοξενήσουμε την επιχείρησή σας. Αν το επιθυμείτε, θα αναλάβουμε για εσάς τις βασικές διοικητικές εργασίες που είναι απαραίτητες για την ομαλή λειτουργία μιας επιχείρησης: τηλεφωνική υποδοχή, διαχείριση εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας, υποδοχή επισκεπτών, κ.λπ...
...Θέλετε να καλέσετε έναν από τους πελάτες σας για να τον επαναφέρετε λόγω καθυστερήσεων στις πληρωμές, αλλά δεν έχετε τον χρόνο και τους πόρους που χρειάζεστε εσωτερικά;
Η υπηρεσία Call Collect της Euro Fides είναι για εσάς! Η ομάδα μας διαθέτει εξειδικευμένο προσωπικό για τηλεφωνικές υπενθυμίσεις.
Ακολουθώντας κατά γράμμα τον εσωτερικό κανονισμό της επιχείρησής σας και τις διαδικασίες κλήσεων...
Η TranzCom είναι ένας πάροχος υψηλής προστιθέμενης αξίας που προσφέρει λύσεις και υπηρεσίες προσαρμοσμένες στον τομέα των Τηλεπικοινωνιών:
Υποδομή Ραδιοφώνου και εφαρμογές (GPS, AVL….)
Υποδομή Φωνής και εφαρμογές (κέντρο κλήσεων, ενοποιημένη αλληλογραφία, …)
Λύσεις για πίνακες ανακοινώσεων πληροφοριών για επιβάτες
Υποδομή και εφαρμογές για Διαχείριση (λογισμικό...
...Η AXON είναι ένα αξιακά καθοδηγούμενο και ευέλικτο επιχειρηματικό κέντρο επαφών που προσφέρει προσαρμοσμένες λύσεις για επιχειρήσεις και υπηρεσίες σε διάφορους τομείς:
◾24/24 και 7/7 τηλεφωνική διαθεσιμότητα και διαχείρισηκλήσεων
◾τηλεμάρκετινγκ
◾immodesk
◾διαχείριση διαδικτυακής ατζέντας
Η βέλτιστη προσβασιμότητα της επιχείρησής σας, είτε πρόκειται για επιχείρηση είτε για υπηρεσία, και μάλιστα...
... προκειμένου να αποδείξουμε ότι ο τομέας των κέντρων κλήσεων μπορεί επίσης να είναι πηγή δημιουργίας πλούτου τόσο για τους υπαλλήλους μας όσο και για τους πελάτες μας. Η SA8000 είναι ο εγγυητής των κοινωνικών και κοινωνικών μας δεσμεύσεων, οι οποίες αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής ανάπτυξής μας. Η TRISCALL αντιλαμβάνεται την επέκτασή της υπό τις εξής προϋποθέσεις: να συνδυάζει την Παραγωγικότητα με την Ευημερία των ομάδων τηλεχειριστών μας και, κατά συνέπεια, να τους εξασφαλίζει ένα ευνοϊκό εργασιακό κλίμα, μοιράζοντας τις ίδιες κοινωνικές και κοινωνικές πεποιθήσεις.
... ποιοτική αξιολόγηση leads; Καθαρισμός και εμπλουτισμός δεδομένων; Τηλεφωνική διαχείριση λογαριασμών; Διαχείριση/συντήρηση σχέσεων; Τηλεμάρκετινγκ; Έρευνες ικανοποίησης; Ενέργειες πρόσκλησης; Παρακολούθηση (έκθεσης) leads, ενεργειών, προσφορών...; Έρευνα και απογραφή αγοράς; Εκπαίδευση του διοικητικού και εσωτερικού προσωπικού σας για να αξιοποιούν το τηλέφωνο με πλήρη πειθώ και να μειώνουν αυτό το εμπόδιο. Do's και Don'ts. Να είστε διπλωματικοί και πειστικοί όταν κάνετε εξωτερικές κλήσεις; Άλλες εκπαιδεύσεις/εργαστήρια γύρω από τα δικά σας προϊόντα.