...Ευέλικτη αποφόρτιση του τηλεφωνικού σας κέντρου. Ανάληψη των κλήσεών σας προσωρινά, κατά περίπτωση ή μόνιμα. Ατομική ανακοίνωση με δική σας διαχείριση. Σύνδεση με υπαλλήλους ή καταγραφή των κλήσεων.
Απαντάμε στο τηλέφωνο για εσάς, όποτε μας χρειάζεστε. Προσωρινά, κατά περίπτωση ή μόνιμα. Απλά προωθήστε τις κλήσεις σας σε εμάς μέσω ανακατεύθυνσης κλήσεων. Η επόμενη κλήση για εσάς θα γίνεται άμεσα...
Είμαστε ο αξιόπιστος συνεργάτης σας στον τομέα της συμβουλευτικής πωλήσεων και της εξωτερικής ανάθεσης δραστηριοτήτων πωλήσεων στον τομέα B2B. Ο κύριος στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε την ανάπτυξη της επιχείρησής σας και να γίνουμε ένας μακροχρόνιος συνεργάτης.
Με μια νοοτροπία start-up, φέρνουμε φρέσκες και καινοτόμες ιδέες για την απόκτηση νέων πελατών, οι οποίες θα ενισχύσουν διαρκώς την επι...
Η επιλεγμένη ομάδα μας από 20 ειδικούς προσφέρει εξειδίκευση και γνώση γύρω από την τεχνολογία επικοινωνίας, τις έννοιες ασφάλειας και την τεχνολογία ασφάλειας.
... αλληλογραφίας
Τηλεπικοινωνίες: Τηλ. ή FAX αριθμός και προώθηση κλήσεων
Paper2email: Σαρώσουμε τα γράμματά σας και σας τα στέλνουμε ως PDF μέσω email.
Κλείστε παρακάτω πρακτικές πρόσθετες υπηρεσίες:
Φέρνουμε το δικό σας γραμματοκιβώτιο
Το πακέτο συλλογής Συγκέντρωση αγορών και προώθηση
Παραλαβή, δυνατότητα αυτοπαραλαβής
Ενοικιάστε το ημερήσιο γραφείο μας αν χρειαστεί...
...Ειδικευόμαστε στο outbound στον τομέα Business to Business (B2B) και διαθέτουμε πολυάριθμες εμπειρίες στην επαγγελματική και εξειδικευμένη διαχείριση εταιρικών πελατών.
...✍ Καταγραφή Δεδομένων ✇ Υπηρεσία Σάρωσης ➥ Αρχειοθέτηση Εγγράφων ✉ Υπηρεσία Ταχυδρομείου @ e-Lettershop ✆ Κέντρο Κλήσεων
Προσφέρουμε εδώ και 50 χρόνια (1969) επαγγελματική διαχείριση εγγράφων (DMS) και υπηρεσίες outsourcing CRM, καθώς και λογισμικό γύρω από την επικοινωνία με τους πελάτες των εργοδοτών μας.
Καταγραφή και συντήρηση δεδομένων: αυτόματη & χειροκίνητη καταγραφή δεδομένων (από Α...
... τη διαχείριση της ποιότητας υπηρεσιών. Η authensis ACHAT ενσωματώνεται ομαλά σε υπάρχουσες υποδομές και εφαρμογές. Το χαρτοφυλάκιο της authensis περιλαμβάνει επίσης ανάλυση, σχεδίαση, υλοποίηση καθώς και την υπηρεσία σύνθετων λύσεων επικοινωνίας. authensis - 17 χρόνια εμπειρίας, Η authensis AG - μια ανεξάρτητη γερμανική εταιρεία οικογενειακής ιδιοκτησίας - είναι ηγέτης προϊόντων και τεχνολογίας στην ευρωπαϊκή αγορά των ανεξάρτητων λύσεων κέντρων κλήσεων. Η ομάδα της authensis είναι ήδη από το 1992 ενεργή στην ανάπτυξη, θέση σε λειτουργία και υπηρεσία λύσεων κέντρων κλήσεων στην γερμανική αγορά.
Ως καινοτόμος εταιρεία μάρκετινγκ, έχουμε εξειδικευτεί στη σχεδίαση και υλοποίηση της εξωτερικής τηλεφωνίας στον τομέα b-to-b. Η ιδέα της αγοράς μας δεν έγκειται στην όσο το δυνατόν φθηνότερη διαχείριση της καθημερινής ροής κλήσεων, αλλά στην ποιοτική εξωτερική τηλεφωνία στον επιχειρηματικό τομέα. Για αυτόν τον λόγο, απασχολούμε γλωσσομαθείς υπαλλήλους. Με γνώση, πολλή ενσυναίσθηση και πλούσια...
Υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών, Εξερχόμενες, Εισερχόμενες, Πωλήσεις μέσω τηλεφώνου, Διανομή, Υπηρεσίες κέντρου κλήσεων, Helpdesk, Εξυπηρέτηση πελατών, Διαχείριση επιχειρησιακών διαδικασιών. Οι υπηρεσίες στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών περιλαμβάνουν διαλογικές μορφές επικοινωνίας όπως τηλέφωνο, email και διαδίκτυο. Η cca24 είναι ένας σύγχρονος πάροχος υπηρεσιών outsourcing που προσφέρει στους...
... αποκατάσταση λογισμικού; Συστήματα φωνής και κλήσεων; Λογισμικό τυποποιημένων και συστημικών εφαρμογών; Λογισμικό διαχείρισης συστημάτων και δικτύων; Αναλύσεις και μηχανική συστημάτων; Συστήματα λογισμικού Voice over IP & Ενοποίηση υπολογιστικής τηλεφωνίας:...
Συστήματα φωνητικού ελέγχου για ΤΚ και Πληροφορική; VoiceDirector Personal; Φωνητικά ελεγχόμενο διαχείριση επαφών; Σύνδεση, αποστολή email και πληροφορίες επαφών μέσω φωνής από οποιοδήποτε τηλέφωνο, VoiceDirector Operator; Φωνητικά ελεγχόμενος τηλεφωνικός κέντρο πλήρως αυτόματη φωνητικά ελεγχόμενη απάντηση κλήσεων και διαχείριση; Το VoiceDirector Personal είναι ένα κεντρικό σύστημα με δυνατότητες...
...Μην χάσετε ξανά καμία επιχειρηματική ευκαιρία. Η υπηρεσία τηλεφώνου mobilesuite προσφέρει στους πελάτες της 24/7 απάντηση κλήσεων με το όνομα της επιχείρησής τους και μια έξυπνη διαχειριστική διεπαφή για τη διαχείριση του δικού τους τηλεφωνικού γραμματέα.
...Στρατηγικός συνεργάτης εξωτερικής ανάθεσης για:
- Διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων
- Λογιστική ταμείων
- Υπηρεσίες πληροφορικής
- Υπηρεσίες εξόδου/Διαχείρισης εγγράφων
- Διαχείριση προστίμων
- Κέντρο κλήσεων
Στην GETAF θα βρείτε απόλυτη κατανόηση του κλάδου και ικανούς συνεργάτες με δεκαετίες εμπειρίας για τη διαχείριση χαρτοφυλακίων και άλλα διοικητικά βασικά στοιχεία της αλυσίδας αξίας σας, όπως η λογιστική ταμείων/χρεογράφων και το κέντρο κλήσεων.
... στιγμή. Διαχειριστής Πόρων - Έξυπνη Διαχείριση Πόρων:, Ο Διαχειριστής Πόρων προσφέρει αυτόματες και αποτελεσματικές λύσεις για την οργάνωση πόρων κάθε είδους. Τanto η διάθεση όσο και η χρήση των πόρων εντός χρονικών παραθύρων και σε μεταβαλλόμενες τοποθεσίες εργασίας βελτιστοποιούνται έξυπνα και αξιολογούνται και είναι πάντα διαδραστικά μεταβλητές. IF Prolog - έξυπνες λύσεις:, Το IF Prolog είναι ένα προηγμένο εργαλείο μηχανικής ISO Prolog για χρήση σε βιομηχανικά και εμπορικά περιβάλλοντα.