...Ασύρματο Σύστημα Συναγερμού Σπιτιού Micro Touch με Διαδραστική Οθόνη LCD - Το Βασικό Πακέτο περιλαμβάνει
1 κεντρική μονάδα Micro Touch 4G + WiFi
2 τηλεχειριστήρια
1 εσωτερική σειρήνα flare
1 εσωτερικός μαγνητικός αισθητήρας
1 εσωτερικός αισθητήρας κίνησης PIR
διαστάσεις 120 x 98 x 12 mm
Συχνότητα 433 Mhz
Κωδικοποίηση EV1527
(η κάρτα SIM χρησιμοποιείται μόνο για να δέχεται κλήσεις και SMS και για να οπλίζει/αφοπλίζει μέσω κλήσεων και SMS, ΔΕΝ για σύνδεση στο δίκτυο και διαχείριση μέσω APP)...
... πρώτο Communications Cloud στον κόσμο, συνδυάζοντας ενοποιημένες επικοινωνίες, διαλειτουργικότητα συνεργασίας ομάδων, κέντρο επαφών και αναλύσεις σε μια ενιαία, ανοιχτή και σε πραγματικό χρόνο πλατφόρμα.
Το RingCentral Office είναι ένα σύστημα PBX που βασίζεται στο cloud για επιχειρήσεις και οι δυνατότητές του περιλαμβάνουν αυτόματη απάντηση κλήσεων, εταιρικό κατάλογο, προώθηση και διαχείρισηκλήσεων, πολλαπλές επεκτάσεις,...
... ένα σύνολο προτύπων σεναρίων που μπορεί να χρησιμοποιηθεί όπως είναι, αλλά είναι απλό να ενημερωθεί ή να αλλάξει. Οι υπάρχοντες πελάτες χρησιμοποιούν την Keyfax Enquiries Diagnostics για τη διαχείριση:
- Αντικοινωνική συμπεριφορά
- Ένα εγκαταλειμμένο ακίνητο
- Ένα εγκαταλειμμένο όχημα
- Παράνομη στάθμευση
- Ρίψη απορριμμάτων
- Εγκληματική συμπεριφορά
- Υπηρεσίες COVID 19
- Ενοικίαση γκαράζ...
... πρόσβαση και έλεγχο των πληροφοριών περιουσιακών στοιχείων των πελατών.
2. Ένα ισχυρό σύστημα διαχείρισης κλήσεων: Ένα εξαιρετικά εξελιγμένο, γεγονός-καθοδηγούμενο σύστημα διαχείρισης κλήσεων, ενσωματώνει πολλές μοναδικές ευκολίες.
3. Άμεση ροή πληροφοριών από μηχανικό προς κέντρο υπηρεσιών: Παρέχοντας τους πόρους για απρόσκοπτη διαχείριση, οι πληροφορίες μπορούν να μεταφέρονται άμεσα προς και...
... εκπαίδευση, τη διαχείριση και τις υπηρεσίες ασφάλειας σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, σε πολλές τοπικές και εθνικές εταιρείες. Η ταχεία ανάπτυξή μας για να γίνουμε μία από τις κορυφαίες εταιρείες ασφάλειας στο Κεντ και το Λονδίνο οφείλεται στον επαγγελματισμό μας και την πελατοκεντρική μας ηθική. Η φήμη μας είναι εξαιρετικά σημαντική για εμάς. Ως εκ τούτου, κρατάμε όλους τους υπαλλήλους μας υπεύθυνους για την τήρηση των εταιρικών προτύπων που θέτουμε και οι ενδιαφερόμενοι μας, οι υπάλληλοι και οι πελάτες είναι στην καρδιά όλων όσων κάνουμε.
... γραφείου, συν μια φανταστική τοποθεσία στο εμβληματικό κτίριο One Croydon, κοντά στον σταθμό East Croydon. Με ευέλικτους όρους και σύντομες προθεσμίες, είναι εύκολο να αλλάξετε καθώς αλλάζει η επιχείρησή σας. Έχουμε επίσης την εσωτερική ομάδα υποστήριξης διαθέσιμη για να σας δώσει συμβουλές και πρακτική υποστήριξη για να σας βοηθήσει να αναπτυχθείτε και οι εγκαταστάσεις μας περιλαμβάνουν αίθουσες συναντήσεων και συνεδρίων, διαχείρισηκλήσεων και ταχυδρομείου, γρήγορο ίντερνετ, υπηρεσία υποδοχής και ανοιχτό κοινόχρηστο χώρο.
... ένα ξεχωριστό σύστημα για όλα τρία. Πέντε λόγοι για τους οποίους οι πελάτες επιλέγουν το CallPro CRM: 1. Κεντρικότητα στις κλήσεις για αύξηση κλήσεων, ραντεβού και πωλήσεων. 2. Ενσωματωμένο έξυπνο email marketing και διαχείριση καμπανιών που αυξάνει τις ευκαιρίες. 3. Ένα ολοκληρωμένο CRM παγκόσμιας κλάσης. 4. Πιο αξιόπιστο και ασφαλές από δημοφιλείς εναλλακτικές λύσεις. 5. Προσιτό για τόσο μικρές...
... κατασκευαστές για την υψηλότερη ποιότητα και αξιοπιστία.
Εκτός από τα δίκτυα οπτικών ινών επιπέδου επιχείρησης και κυβέρνησης, παρέχουμε προσαρμοσμένα συστήματα τηλεφωνίας VoIP γραφείου προσαρμοσμένα στις ανάγκες των πελατών. Η διαχείρισηκλήσεων και οι επεκτάσεις έρχονται προρυθμισμένες για να επιτρέπουν τη σύνδεση plug and play.
Η ProTel Solutions είναι σε θέση να παρέχει εξαιρετική υπηρεσία...
Η C3 είναι πάροχος εξειδικευμένων λύσεων υπολογιστικής τηλεφωνίας στο Κέιμπριτζ από το 1990. Προσφέρει ενοποιημένες επικοινωνίες και προηγμένες λύσεις που υποστηρίζουν τη μαζική διαχείρισηκλήσεων, υπηρεσίες IVR, συμμόρφωση με το PCI για χρεώσεις και ανάπτυξη προστιθέμενης αξίας υπηρεσιών. Οι πελάτες περιλαμβάνουν παρόχους, πανεπιστήμια, δημόσιες αρχές και NHS Trusts. Τα προϊόντα περιλαμβάνουν πλατφόρμες επικοινωνίας πολλαπλών καναλιών, δικτυακά μηνύματα, συνέδρια, φωνητικά ταχυδρομεία, IVR και λύσεις πληρωμών Tier 1 που συμμορφώνονται με το PCI.
Βασισμένη στο Middleton, στην περιοχή του Greater Manchester, η επιχείρησή μας ψηφίστηκε ως μία από τις πιο πρακτικές και αποτελεσματικές υπηρεσίες Εικονικής Προσωπικής Βοήθειας και τηλεφωνικής απάντησης στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη, ιδρύθηκε το 1999. Οι υπηρεσίες μας: 1. Υπηρεσίες προσωπικής βοήθειας 2. Διαχείριση ημερολογίου 3. Προσωπικός βοηθός ταξιδιών 4. Προσωπικός βοηθός τηλεφωνικών κλήσεων 5. Προσωπικός βοηθός κοινωνικών μέσων...
...Συμμορφωμένοι με τον GDPR 24ωρη υπηρεσία logistics και αποκατάστασης οχημάτων 24ωρη διαχείρισηκλήσεωνΔιαχείριση απαιτήσεων Πρώτη ειδοποίηση απώλειας (FNOL) Πανεθνική κάλυψη Γρήγορες επισκευές και αποκατάσταση στο δρόμο για οποιοδήποτε τύπο οχήματος Στόχος ETA 60 λεπτών για αποκατάσταση Δεν απαιτείται λογαριασμός εμπορίου Πλήρως ασφαλισμένοι για ΟΛΟΥΣ τους κινδύνους Διαπιστευμένοι με ISO9001 & PAS43 Όλο το προσωπικό είναι ντυμένο και πλήρως εκπαιδευμένο.
... λανσάρισμα προϊόντος, συμπεριλαμβανομένου του ποιοτικού ελέγχου, του γραφικού σχεδιασμού και της συσκευασίας.
Ειδικευόμαστε στο σχεδιασμό προϊόντων CAD. Η επικοινωνία είναι το κλειδί για την απομακρυσμένη εργασία. Διασφαλίζουμε ότι οι πελάτες ενημερώνονται τακτικά για την πρόοδο μέσω διαδικτυακών συναντήσεων, τηλεφωνικών κλήσεων και email.
Η έρευνα και ανάπτυξη (R&D) και η ανάπτυξη νέων προϊόντων (NPD...
...Η Dock Technik πιστεύει ότι ο εξοπλισμός των χώρων φόρτωσης είναι απαραίτητος για την αποτελεσματική, αποδοτική και ασφαλή διαχείριση των αγαθών. Η Dock Technik προσφέρει μια πλήρη γκάμα λύσεων και προϊόντων για χώρους φόρτωσης, συμπεριλαμβανομένων Υπηρεσιών, Επισκευών & Κλήσεων, Σχεδίασης και Εγκατάστασης, καθώς και μια σειρά προϊόντων όπως Βιομηχανικές Πόρτες, Ρυθμιστές Ραμπών, Καταφύγια Ραμπών...