... μας παρέχει λύσεις στους παρακάτω τομείς επιλογής: Ιατρική και Παραϊατρική, χρηματοοικονομικά/λογιστική, εφοδιαστική, Πωλήσεις, Μάρκετινγκ, Κέντρο κλήσεων, Ενέργεια, Πληροφορική, Κατασκευή και Μηχανική διαχείρισης.
...Υπηρεσία Εικονικής Υποδοχής (διαχείριση και πραγματοποίηση κλήσεων, ειδοποιήσεις μέσω email, υποστήριξη μέσω Skype), εκτελούμενη εξ αποστάσεως.
Υπηρεσία Αποστολής SMS (Προσαρμοσμένη)...
...Σας προτείνουμε την εξωτερική ανάθεση της γραμματείας σας και τη διαχείριση της τηλεφωνικής σας γραμμής για την διαχείριση των εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων.
Χρειάζεστε υπηρεσία απομακρυσμένης γραμματείας για την επιχείρησή σας;
Η γραμματέας σας είναι σε άδεια, απουσιάζει ή είναι υπερφορτωμένη;...
Εκτελούμε όλες τις απαραίτητες εργασίες
για τη λειτουργία της επιχείρησής σας:...
... αλληλογραφίας
Τηλεπικοινωνίες: Τηλ. ή FAX αριθμός και προώθηση κλήσεων
Paper2email: Σαρώσουμε τα γράμματά σας και σας τα στέλνουμε ως PDF μέσω email.
Κλείστε παρακάτω πρακτικές πρόσθετες υπηρεσίες:
Φέρνουμε το δικό σας γραμματοκιβώτιο
Το πακέτο συλλογής Συγκέντρωση αγορών και προώθηση
Παραλαβή, δυνατότητα αυτοπαραλαβής
Ενοικιάστε το ημερήσιο γραφείο μας αν χρειαστεί...
...Ειδικευόμαστε στο outbound στον τομέα Business to Business (B2B) και διαθέτουμε πολυάριθμες εμπειρίες στην επαγγελματική και εξειδικευμένη διαχείριση εταιρικών πελατών.
...Το IPCS είναι ένα ασύρματο σύστημα κλήσεων και προσωπικής προστασίας βασισμένο σε Bluetooth με προσδιορισμό τοποθεσίας, προστασία από αποπροσανατολισμό, σύστημα προστασίας για γιατρούς και φροντιστές + διαχείριση συσκευών.
... Nano και Smart Ultra SFF προτιμώνται σε πολλές περιοχές χρήσης, ειδικά σε εκπαιδευτικά ιδρύματα, δήμους, νοσοκομεία, καταστήματα και κέντρα κλήσεων, με 70% χαμηλή κατανάλωση ενέργειας, έως 90% εξοικονόμηση χώρου και αθόρυβη λειτουργία. Η σειρά Mini PC στοχεύει να συνδυάσει την υψηλή απόδοση με τον συμπαγή σχεδιασμό στη διαχείριση επιχειρήσεων.
Αν η επιχείρησή σας έχει έναν όγκο κλήσεων που καθιστά δύσκολη τη διαχείριση της καθημερινής σας εργασίας, στη SVAE έχετε ό,τι χρειάζεστε. Είμαστε η εξειδικευμένη εταιρεία εικονικών γραμματέων για επιχειρήσεις που αναζητούσατε. Προσαρμοζόμαστε στις ανάγκες σας για να προσφέρουμε μια εντελώς εξατομικευμένη υπηρεσία εικονικού γραμματέα. Μεταφορά κλήσεων με επαγγελματική εξυπηρέτηση 24 ώρες. Ιδανικό για επιχειρήσεις με υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης ή επαγγελματίες με επείγουσα εξυπηρέτηση 24 ώρες.
Κέντρο τηλεφωνικών κλήσεων ειδικευμένο στη λήψη ραντεβού, τηλεφωνική γραμματεία. Διαθέτουμε εξειδίκευση στην τηλεφωνική προώθηση, τηλεφωνική γραμματεία, διαχείριση κέντρου κλήσεων, εξυπηρέτηση πελατών (Hotline).
Από το 2006, εδραιώνουμε την εμπειρία μας μέσω αρκετών εκατοντάδων ενεργειών άμεσου τηλεφωνικού μάρκετινγκ για τους πελάτες μας. Είναι χάρη στην ποιότητα και την αυστηρότητα της...
Η TranzCom είναι ένας πάροχος υψηλής προστιθέμενης αξίας που προσφέρει λύσεις και υπηρεσίες προσαρμοσμένες στον τομέα των Τηλεπικοινωνιών:
Υποδομή Ραδιοφώνου και εφαρμογές (GPS, AVL….)
Υποδομή Φωνής και εφαρμογές (κέντρο κλήσεων, ενοποιημένη αλληλογραφία, …)
Λύσεις για πίνακες ανακοινώσεων πληροφοριών για επιβάτες
Υποδομή και εφαρμογές για Διαχείριση (λογισμικό...
... ημέρες το χρόνο. Στην Contact Solutions εξυπηρετούμε τους πελάτες μας με υψηλή ποιότητα 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο. Έχουμε εκτενή εμπειρία στις υπηρεσίες Κέντρου Κλήσεων τόσο για εισερχόμενες όσο και για εξερχόμενες κλήσεις, προκειμένου να προσαρμοστούμε στις διάφορες ανάγκες των πελατών μας. Διαθέτουμε εξειδικευμένο και έμπειρο προσωπικό ικανό να διαχειρίζεται τόσο εισερχόμενες όσο...
... πρόσβαση και έλεγχο των πληροφοριών περιουσιακών στοιχείων των πελατών.
2. Ένα ισχυρό σύστημα διαχείρισης κλήσεων: Ένα εξαιρετικά εξελιγμένο, γεγονός-καθοδηγούμενο σύστημα διαχείρισης κλήσεων, ενσωματώνει πολλές μοναδικές ευκολίες.
3. Άμεση ροή πληροφοριών από μηχανικό προς κέντρο υπηρεσιών: Παρέχοντας τους πόρους για απρόσκοπτη διαχείριση, οι πληροφορίες μπορούν να μεταφέρονται άμεσα προς και...
... των υποψηφίων σας. Εάν κάποιοι από τους πελάτες σας βρίσκονται στο εξωτερικό, μπορούμε να απαντήσουμε στις κλήσεις σας στα Αγγλικά. Η As2Tel χρησιμοποιείται εύκολα μέσω μιας απλής προώθησης κλήσεων. Δεσμευόμενοι για την τήρηση της εικόνας της επιχείρησής σας, προσφέρουμε σε όλους τους συνομιλητές σας μια επαγγελματική και φιλόξενη τηλεφωνική υποδοχή 55 ώρες την εβδομάδα. Αναθέτοντας μας τη...
...Η CHANTAL VAGINEY είναι ένας αποτελεσματικός πάροχος με την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής για την ανάπτυξη και/ή διαχείριση των έργων ή υπηρεσιών σας. Είμαστε εδώ για να σας υποστηρίξουμε στις καθημερινές σας εργασίες. Οι υπηρεσίες μας:
- Τηλεφωνική υποστήριξη
- Εκπομπή κλήσεων
- Τηλεφωνική προώθηση
- Τηλεφωνικές έρευνες
- Τηλεφωνικές δημοσκοπήσεις
- Κλείσιμο ραντεβού
- Ποιοτική...
... εκπαίδευση, τη διαχείριση και τις υπηρεσίες ασφάλειας σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, σε πολλές τοπικές και εθνικές εταιρείες. Η ταχεία ανάπτυξή μας για να γίνουμε μία από τις κορυφαίες εταιρείες ασφάλειας στο Κεντ και το Λονδίνο οφείλεται στον επαγγελματισμό μας και την πελατοκεντρική μας ηθική. Η φήμη μας είναι εξαιρετικά σημαντική για εμάς. Ως εκ τούτου, κρατάμε όλους τους υπαλλήλους μας υπεύθυνους για την τήρηση των εταιρικών προτύπων που θέτουμε και οι ενδιαφερόμενοι μας, οι υπάλληλοι και οι πελάτες είναι στην καρδιά όλων όσων κάνουμε.
... ειδικό λογισμικό για την αυτοματοποίηση της βιομηχανίας σε πλατφόρμες PLC, HMI και SCADA, χρησιμοποιώντας τα κύρια συστήματα αυτοματοποίησης που είναι διαθέσιμα στην αγορά. Δημιουργούμε εγκαταστάσεις για τον έλεγχο πρόσβασης σε ευαίσθητες περιοχές, με διαχείρισηκλήσεων και ανοίγματος, τόσο από την αίθουσα ελέγχου όσο και από τις πρόσβασεις στο πεδίο που ελέγχονται μέσω RFID (Αναγνώριση Ραδιοσυχνοτήτων...
... κλήσεων, μόνιμα ή ως υπερφόρτωση. Ανάθεση της συνολικής εξυπηρέτησης πελατών ή μεμονωμένων καθηκόντων στο κέντρο εισερχόμενων κλήσεων διατηρώντας τη στρατηγική επικοινωνίας. Δεδομένου ότι η βασική ικανότητα υπάρχει επίσης στο outbound, οι υπηρεσίες εισερχόμενων κλήσεων μπορούν να επεκταθούν επιτυχώς με up- και cross-selling.
Αποδοχή παραγγελιών, γραμμή καταγγελιών, γραμμή πληροφοριών, υπηρεσία...
... γραφείου, συν μια φανταστική τοποθεσία στο εμβληματικό κτίριο One Croydon, κοντά στον σταθμό East Croydon. Με ευέλικτους όρους και σύντομες προθεσμίες, είναι εύκολο να αλλάξετε καθώς αλλάζει η επιχείρησή σας. Έχουμε επίσης την εσωτερική ομάδα υποστήριξης διαθέσιμη για να σας δώσει συμβουλές και πρακτική υποστήριξη για να σας βοηθήσει να αναπτυχθείτε και οι εγκαταστάσεις μας περιλαμβάνουν αίθουσες συναντήσεων και συνεδρίων, διαχείρισηκλήσεων και ταχυδρομείου, γρήγορο ίντερνετ, υπηρεσία υποδοχής και ανοιχτό κοινόχρηστο χώρο.
...✍ Καταγραφή Δεδομένων ✇ Υπηρεσία Σάρωσης ➥ Αρχειοθέτηση Εγγράφων ✉ Υπηρεσία Ταχυδρομείου @ e-Lettershop ✆ Κέντρο Κλήσεων
Προσφέρουμε εδώ και 50 χρόνια (1969) επαγγελματική διαχείριση εγγράφων (DMS) και υπηρεσίες outsourcing CRM, καθώς και λογισμικό γύρω από την επικοινωνία με τους πελάτες των εργοδοτών μας.
Καταγραφή και συντήρηση δεδομένων: αυτόματη & χειροκίνητη καταγραφή δεδομένων (από Α...
...Υποδοχή και τηλεφωνική υποστήριξη 24/7 & Πολυγλωσσική
Από την απλή διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων έως πολύπλοκες αποστολές τηλεφωνικής υποστήριξης, το 100% των κλήσεων διαχειρίζονται στη Γαλλία από τηλεφωνικούς γραμματείς, αφιερωμένους βοηθούς... επαγγελματίες της τηλεφωνικής υποδοχής.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα: εσείς επιλέγετε τις ώρες της...
Διαχείριση επαφών και πέρα! Λογισμικό για μια πραγματική εργασία προοπτικής (μόνος ή ομάδα) και πρόσβαση σε μια βάση δεδομένων b-to-b: Το ASP-GRP™ είναι η μοναδική λύση στην αγορά που προσφέρει όλα σε μία συνδρομή. Διαφορετικό από την αντίληψή του, είναι η τέλεια εφαρμογή προοπτικής b-to-b! Οι δυνάμεις πωλήσεων, η διαχείριση πωλήσεων και τα κέντρα κλήσεων βρίσκουν εκεί μια απλή, εύχρηστη και...
Επαγγελματίας Τηλεπικοινωνιών και χαμηλών ρευμάτων, η ETR προσφέρει όλες τις υπηρεσίες που σχετίζονται με την ανάπτυξή τους.
Συμβουλευτική: μελέτη τεχνικής και εμπορικής βιωσιμότητας
Κατασκευή - Διαχείριση έργου - Θέση σε λειτουργία - Συντήρηση
Χρηματοδότηση των εξελικτικών σας έργων
Είμαστε ειδικοί στη
τηλεφωνία επιχείρησης, φωνή μέσω IP, Κέντρο κλήσεων, τηλεφωνία DECT στον χώρο, πολυτοπικά...
... ένα ξεχωριστό σύστημα για όλα τρία. Πέντε λόγοι για τους οποίους οι πελάτες επιλέγουν το CallPro CRM: 1. Κεντρικότητα στις κλήσεις για αύξηση κλήσεων, ραντεβού και πωλήσεων. 2. Ενσωματωμένο έξυπνο email marketing και διαχείριση καμπανιών που αυξάνει τις ευκαιρίες. 3. Ένα ολοκληρωμένο CRM παγκόσμιας κλάσης. 4. Πιο αξιόπιστο και ασφαλές από δημοφιλείς εναλλακτικές λύσεις. 5. Προσιτό για τόσο μικρές...
... κατασκευαστές για την υψηλότερη ποιότητα και αξιοπιστία.
Εκτός από τα δίκτυα οπτικών ινών επιπέδου επιχείρησης και κυβέρνησης, παρέχουμε προσαρμοσμένα συστήματα τηλεφωνίας VoIP γραφείου προσαρμοσμένα στις ανάγκες των πελατών. Η διαχείρισηκλήσεων και οι επεκτάσεις έρχονται προρυθμισμένες για να επιτρέπουν τη σύνδεση plug and play.
Η ProTel Solutions είναι σε θέση να παρέχει εξαιρετική υπηρεσία...