SNcom GmbH - Το ITK-Systemhaus σας
Εμείς, η SNcom GmbH με έδρα το Neuss, υποκατάστημα στο Ahlen (Westf.) και Mannheim, η θυγατρική μας SNcom Hanse GmbH στο Αμβούργο καθώς και άλλες συνεργαζόμενες εταιρείες, είμαστε ένα ανεξάρτητο ITK-Systemhaus.
Το ITK-Systemhaus SNcom ιδρύθηκε το 2001 στο Kaarst κοντά στο Düsseldorf. Από την ίδρυσή μας, έχουμε συνεχώς αναπτυχθεί και έχουμε εστιάσει στην ανάπτυξη...
... μετατρέψουν έναν δυσαρεστημένο αγοραστή σε έναν πελάτη για μια ζωή.
- Από την επανάληψη στη δικαστική διαδικασία, από την είσπραξη στη διατήρηση.
- Εξωτερικοί συνεργάτες callcenter, υποστήριξη πελατών και εξυπηρέτηση πελατών.
...Καλώς ήρθατε στην Benefit-Partner, τον αξιόπιστο συνεργάτη σας για εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Ανακαλύψτε τις προσαρμοσμένες υπηρεσίες μας, από επαγγελματική εξυπηρέτηση callcenter έως τεχνική υποστήριξη πελατών. Με σχεδόν δύο δεκαετίες εμπειρίας, προσφέρουμε καινοτόμες λύσεις, προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας, και σας υποστηρίζουμε ώστε να εστιάσετε στην κύρια δραστηριότητά σας. Οι...
...Η εξωτερική ανάθεση του προγραμματισμού ραντεβού είναι μια μεγάλη ευκαιρία να ανανεώσετε άμεσα την τεχνολογία σας χωρίς κεφαλαιακές δαπάνες. Γι' αυτόν τον λόγο χρησιμοποιούμε προηγμένες τεχνολογίες. Μπορείτε έτσι να εκμεταλλευτείτε την υποδομή μας για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την πρώτη ημέρα.
Αναμείνατε το callcenter για την μικρή προσθήκη που κάνει τη διαφορά.
Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες...
...Για γραφεία με ρυθμιζόμενο ύψος & γραφεία που στέκονται
Οι βάσεις τραπεζιών FB και FC είναι ιδανικές για γραφεία με ρυθμιζόμενο ύψος, γραφεία καθιστού και όρθιου τύπου, τραπέζια callcenter και απλά τραπέζια συσκευασίας. Στήνονται σε λίγα λεπτά. Μετακινήστε το ρυθμιζόμενο ύψος τραπέζι σας με τηλεχειριστήριο από τη φυσιολογική θέση γραφείου σε όρθιο τραπέζι. Ένα μεγάλο πλεονέκτημα: Μπορείτε να...
...SupraPlus Wideband, διαισθητικό, Sprechröhrchen
Δεν πρόκειται απλώς για το τι λέτε, αλλά για το πώς γίνεται αντιληπτό. Το SupraPlus είναι η κορυφαία επιλογή για υπαλλήλους callcenter σε όλο τον κόσμο.
Όταν η φωνή είναι το παν στην επιχείρησή σας, το SupraPlus Wideband είναι η ιδανική λύση.
Πρώτης κατηγορίας επικοινωνία με τους πελάτες
Ευρυζωνικός ήχος για πιο φυσικό ήχο και καθαρότερες...
...Για την εγκατάσταση τηλεφωνικού γραμματείου εξ αποστάσεως για την επιχείρησή σας, σκεφτείτε να συζητήσετε το έργο σας με την Nosycom. Η υπηρεσία μπορεί εύκολα να διασφαλίσει την καλή διαχείριση των εξερχόμενων κλήσεών σας με σκοπό την ποιοτική αξιολόγηση αρχείων, την είσπραξη χρεών, τη δημιουργία κίνησης για τις εκθέσεις σας, μια έρευνα, μια μελέτη ή μια δημοσκόπηση. Εμπιστευθείτε τις κλήσεις σας για να επωφεληθείτε από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η Nosycom, το αξιόπιστο callcenter σας στη Μαδαγασκάρη.
...Η υπηρεσία callcenter μας για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Πλήρης ή με βάση την κοινοχρησία εργασίας ανάλογα με τις ανάγκες. Δρομολόγηση κλήσεων ανάλογα με τη ζήτηση και την κατάσταση. Η τεχνογνωσία μας το καθιστά δυνατό.
...Αυτή η προστασία προσώπου με ζελατίνα είναι ιδανική για πώληση, συνεχή επαφή με πελάτες ή εργασία με συναδέλφους, όπως σε ένα callcenter ή γραφείο. Προστατευτείτε από πιτσιλιές, φταρνίσματα κ.λπ. χωρίς να περιορίζεται η κινητικότητα του κεφαλιού σας. Η προστασία προσώπου προσφέρει μέγιστη ασφάλεια αλλά και τη δυνατότητα να παραμένετε ευέλικτοι, όπως π.χ. κατά τη χρήση γυαλιών. Ιδιαίτερα κατά τη...
...Τηλεμάρκετινγκ: Η επιτυχής πρώτη επαφή μέσω τηλεφώνου είναι μία από τις πιο δύσκολες αποστολές στον τομέα B-2-B. Ταυτόχρονα, το τηλέφωνο παραμένει ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για στοχευμένη απόκτηση νέων πελατών, τόσο για τον προγραμματισμό ραντεβού όσο και για τις τηλεπωλήσεις.
Τηλεμάρκετινγκ: το τηλέφωνο είναι το εργαλείο μας!
Το τηλεμάρκετινγκ σημαίνει να σπάμε τα εμπόδια, να δημιουργούμε επαφές και να παράγουμε έσοδα! Δρούμε με σαφήνεια και στόχευση στη γλώσσα των αποφασιστών, χωρίς την ατμόσφαιρα ενός callcenter.
...Στα μεγάλα συλλογικά γραφεία όπως τα callcenter και οι εμπορικές περιοχές, είναι θεμελιώδες να διασφαλίζεται στους χειριστές και στο κοινό ένα υψηλό επίπεδο ηχητικής διόρθωσης του περιβάλλοντος, προκειμένου να αυξηθούν τα επίπεδα συγκέντρωσης και προσοχής. Το πιο προφανές σημείο είναι οι διδακτικές αίθουσες, όπου η ικανότητα μάθησης των επισκεπτών και η επικοινωνιακή αποτελεσματικότητα των...
...Η Ceres είναι ένα callcenter που ειδικεύεται στην προγραμματισμένη συνάντηση B2B. Η κύρια δραστηριότητα του callcenter μας, που βρίσκεται στη Σαρλερουά, είναι η προγραμματισμένη συνάντηση για πωλητές.
Περισσότερο από ένα callcenter, η Ceres σας συνοδεύει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας και στην απόκτηση νέων πελατών.
Εκτός από το ότι είναι ένα callcenter που ειδικεύεται στην...
...Η καλύτερη ποιότητα, το πιο χρήσιμο σύστημα επίπλων callcenter. Μοντέλα επίπλων callcenter από ξύλο και αλουμίνιο με τις πιο ανταγωνιστικές τιμές από το εργοστάσιο. Υποστηριζόμενα από τεχνολογία, με κανάλια καλωδίων, συστήματα πριζών data-τηλέφωνου-ups και ηχομόνωση, τα πιο ποιοτικά γραφεία callcenter παραδίδονται χωρίς μεσάζοντες στην επιχείρησή σας με την πιο χαμηλή τιμή, συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης.
...Ακουστικά αποτελεσματικές περιφράξεις για εκτυπωτές, μηχανές καφέ, μηχανές μέτρησης χρημάτων ή θέσεις callcenter.
Η AGORAbox προορίζεται για την περιφράξη μηχανών καφέ, εκτυπωτών, τραπεζιών callcenter ή μηχανών μέτρησης χρημάτων, επιδιώκοντας άμεση παρέμβαση στην πηγή του θορύβου. Για όλα τα αναφερόμενα μεγέθη, ύψη ή πάχη, παράγουμε επίσης ενδιάμεσα μεγέθη και ειδικές κατασκευές προσαρμοσμένες στην κατάσταση.
Είμαστε ο αξιόπιστος συνεργάτης σας στον τομέα της συμβουλευτικής πωλήσεων και της εξωτερικής ανάθεσης δραστηριοτήτων πωλήσεων στον τομέα B2B. Ο κύριος στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε την ανάπτυξη της επιχείρησής σας και να γίνουμε ένας μακροχρόνιος συνεργάτης.
Με μια νοοτροπία start-up, φέρνουμε φρέσκες και καινοτόμες ιδέες για την απόκτηση νέων πελατών, οι οποίες θα ενισχύσουν διαρκώς την επι...
Η EuroCom CX είναι ένα Κέντρο Ψηφιακής Εξωτερικής Ανάθεσης BPO.
Προερχόμενοι από τον οίκο των ειδικών, είμαστε μια καθιερωμένη εταιρεία παροχής υπηρεσιών που επιτυγχάνει για περισσότερα από 10 χρόνια στον τομέα των:
- CX & Εξυπηρέτησης Πελατών
- Υπηρεσίες Πελατών & Κέντρα Επικοινωνίας
- BPO & Εξωτερική Ανάθεση
Οι τομείς που καλύπτουμε είναι οι εξής:
Αυτοκινητοβιομηχανία
Υγειονομική Περίθαλψ...
Η επικοινωνία με ευαισθησία και εξυπνάδα αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία. Ως αφοσιωμένος πάροχος υπηρεσιών με μοναδική εμπειρία δεκαετιών σε διάφορους κλάδους, βοηθάμε τους πελάτες μας στην ανάπτυξη μιας κουλτούρας επικοινωνίας.
Με συμβουλευτική. Με αναλύσεις. Με εργαστήρια. Με coaching. Με διαχείριση έργων. Σε όλα τα θέματα που αφορούν την εξυπηρέτηση πελατών, τις πωλήσεις και την τηλεφωνία...
... center σας.
Θέλουμε να εστιάσετε στη δραστηριότητα που παράγει περισσότερη κερδοφορία και να μας εμπιστευθείτε την προσοχή που χρειάζεται ο πελάτης σας, κάτι που είναι η ειδικότητά μας.
Όλες οι υπηρεσίες που προσφέρουμε στην πλατφόρμα callcenter είναι στη διάθεσή σας ώστε να μπορέσετε να αναπτύξετε την προσαρμοσμένη σας καμπάνια. Κάνοντας μια κατηγοριοποίηση με βάση τον τύπο των υπηρεσιών κλήσεων...
✍ Καταγραφή Δεδομένων ✇ Υπηρεσία Σάρωσης ➥ Αρχειοθέτηση Εγγράφων ✉ Υπηρεσία Ταχυδρομείου @ e-Lettershop ✆ Κέντρο Κλήσεων
Προσφέρουμε εδώ και 50 χρόνια (1969) επαγγελματική διαχείριση εγγράφων (DMS) και υπηρεσίες outsourcing CRM, καθώς και λογισμικό γύρω από την επικοινωνία με τους πελάτες των εργοδοτών μας.
Καταγραφή και συντήρηση δεδομένων: αυτόματη & χειροκίνητη καταγραφή δεδομένων (από Α όπως...
...Διαδικτυακή και εσωτερική εκπαίδευση για εξυπηρέτηση πελατών, πωλήσεις, υποδοχή, γραμμές βοήθειας και κέντρα εξυπηρέτησης
Εκπαίδευση τηλεφώνου για την εξυπηρέτηση πελατών, την υποδοχή, το γραφείο, το callcenter, τη γραμμή βοήθειας, το Help Desk, τις πωλήσεις - αυτή είναι η βασική μας ικανότητα εδώ και πάνω από 25 χρόνια. Δημιουργούμε το εσωτερικό σας σεμινάριο σύμφωνα με τις ατομικές σας απαιτήσεις, είτε δια ζώσης είτε ζωντανά διαδικτυακά.
Η Omfax έχει βοηθήσει εκατοντάδες οργανισμούς στέγασης να προσφέρουν εξαιρετικές υπηρεσίες επισκευών και ερωτήσεων στέγασης. Οι Συνεταιρισμοί Στέγασης επιλέγουν την Keyfax γιατί:
* Μόνο η Keyfax προσφέρει Έξυπνη Σύνταξη για εξαιρετική Εξυπηρέτηση Πελατών.
* Εύκολη προσθήκη αυτοεξυπηρέτησης επισκευών ή ερωτήσεων από τους ενοίκους, επαναχρησιμοποιώντας τα διαγνωστικά σενάρια του προσωπικού.
* ...
Ιδρυμένη το 1969, η Storacall Voice Systems ειδικεύεται στην ανάπτυξη, προμήθεια και εγκατάσταση λύσεων καταγραφής κλήσεων. Έχουμε αποδεδειγμένο ιστορικό σε αυτόν τον τομέα και πραγματικά πιστεύουμε ότι είμαστε η σωστή επιλογή για την επιχείρησή σας. Το 2019, η Storacall Voice Systems αγοράστηκε από τον επιχειρηματία Stephen Whyte. Ο Stephen έχει πάνω από 18 χρόνια εμπειρίας σε λύσεις λογισμικού I...
... 2017 είναι το νέο επιχειρησιακό κέντρο “Schnell Kundendienst”, κέντρο τεχνικής υποστήριξης μετά την πώληση και ανταλλακτικών, τόσο στο πεδίο όσο και μέσω της υπηρεσίας call-Center, αφιερωμένο στους πελάτες της γερμανικής αγοράς.
Μέσα απο πληθώρα υπηρεσιών, σας παρέχουμε άριστη ποιότητα και εγγυημένο αποτέλεσμα. Υπηρεσίες όπως: Τηλεφωνικό κέντρο, Έρευνα αγοράς, Δημοσκοπήσεις, Τηλεγραμματεία και άλλες πολλές θα σας δώσουν την λύση που επιιθυμείτε.
... - και μπορεί να υπερηφανεύεται μέχρι σήμερα για πολλές σημαντικές αναφορές στον τομέα αυτό. Μέχρι σήμερα, περίπου εκατό επιχειρήσεις (συμπεριλαμβανομένων μεγάλων ομίλων) σε δέκα χώρες έχουν επιλέξει τη digiCONTACTS. Οι λύσεις της digiCONTACTS έχουν αναπτυχθεί σε πολλές χιλιάδες θέσεις CallCenter και θέσεις εργασίας. Από πολλά χρόνια, λόγω της γεωγραφικής κατανομής μεγάλων πελατών που μας...
... εξυπηρέτηση 24/7 τόσο σε εγχώριους όσο και σε διεθνείς πελάτες. Δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να είναι ισχυρές στον ανταγωνισμό όχι μόνο με τους Αντιπροσώπους της αλλά και με την μοναδική τεχνολογική υποδομή της. Ως Creafone, προσφέρουμε πολλές τεχνολογίες όπως υποδομή E-Commerce, υπηρεσία Virtual POS, υποδομή CallCenter, Σύστημα Εισιτηρίων, Εφαρμογές Τιμολόγησης, Λογισμικό CRM ανάμεσα στα...
Η New Gold είναι μια ιταλική εταιρεία που ασχολείται με την αγορά πολύτιμων μετάλλων που προέρχονται κυρίως από οδοντιατρικά απόβλητα. Το σχέδιό μας είναι να επεκταθούμε στην γαλλική αγορά. Η εργασία μας αναπτύσσεται σε τρεις φάσεις: Αρχικά, το CallCenter μας, διαθέτοντας μια βάση δεδομένων, επικοινωνεί με επαγγελματίες του οδοντιατρικού τομέα και συμφωνεί σε ένα ραντεβού που θα πραγματοποιηθεί...
Υπηρεσία-στην-Τελειότητα
Η Doppelpack Handels GmbH προσφέρει μία από τις μεγαλύτερες γκάμες προϊόντων για τη γαστρονομία, τη φιλοξενία, το catering, τα εστιατόρια και το λιανικό εμπόριο.
Και αυτό από το 1991.
Σε αυτό περιλαμβάνεται μια πάντα ενημερωμένη γκάμα, η ατομική συμβουλευτική επί τόπου από τους εξειδικευμένους συνεργάτες μας και τους agents του Call-Center με επαγγελματική καθοδήγηση...
...Από το 2008, τα callcenter D Call και Multicom υποστηρίζουν τους συνεργάτες τους στην ανάπτυξη των εμπορικών τους δραστηριοτήτων.
Η εκπομπή και η λήψη τηλεφωνικών κλήσεων είναι δύο επαγγέλματα από μόνα τους, γι' αυτό και σας παρέχουμε μια ομάδα έμπειρων και πολυγλωσσικών τηλεφωνητών – Γαλλικά, Ολλανδικά, Αγγλικά και Γερμανικά – για να υλοποιήσετε τα σχέδιά σας.
Οι συνεργάτες μας προέρχονται από...
... καλή εξυπηρέτηση. Για την Durst, ως προμηθευτή ποιοτικών προϊόντων, η εξειδικευμένη, προσωπική φροντίδα πριν και μετά την αγορά έχει μεγάλη σημασία. Σε κάθε στιγμή, είμαστε διαθέσιμοι στους πελάτες, αντί για ένα ανώνυμο call-center, ως προσωπικός επαφή. Με εξειδίκευση και εμπειρία, απαντάμε σε ερωτήσεις και προκλήσεις, συνεργατικά και προσανατολισμένα στους στόχους.