Concept Bureau, εδώ και πάνω από 20 χρόνια σας ακούει για τη μεταμόρφωση του χώρου εργασίας σας: γραφείο διεύθυνσης από γυαλί, callcenter, ρυθμιζόμενο γραφείο ύψους σε ημισέληνο σχήμα με μεταλλικό συρτάρι με ρόδες στο ύψος του πάγκου, καθώς και οθόνες διαχωρισμού από ύφασμα, καφετέρια και πολλά άλλα! Δημιουργήστε μόνοι σας τις λύσεις αρχειοθέτησης των εγγράφων σας, πάντα εύκολα προσβάσιμες...
Το Hauskredit.NRW βρίσκει για εσάς δωρεάν την καλύτερη συνδυαστική προσφορά από πάνω από 450 συνεργάτες - εντελώς ανεξάρτητα. Ούτε τράπεζα, ούτε ασφαλιστική εταιρεία - και σίγουρα όχι κάποια μεγάλη εταιρεία: Είμαστε μια μικρή ομάδα ειδικών χρηματοδότησης από τη γειτονιά. Εδώ δεν υπάρχουν γραμμές εξυπηρέτησης, callcenter ή αναμονές! Ο δικός σας εκπρόσωπος από την πρώτη επαφή μέχρι την μετακόμιση στο όνειρο ακίνητο. Όποτε, όπως και όπου θέλετε: μέσω τηλεφώνου, διαδικτυακά ή και προσωπικά. Ό,τι και αν επιλέξετε: πάντα θα έχετε την καλύτερη προσφορά!
Προσφέρουμε υπηρεσίες όπως λογισμικό για TPV, σχεδίαση ηλεκτρονικών καταστημάτων, ψηφιακούς παραγγελιολήπτες (PDAs), οθόνες κουζίνας, ψηφιακή σήμανση, αυτόματα kiosks παραγγελιών, υπηρεσίες παράδοσης, ασφαλή συρτάρια, διαχείριση αποθεμάτων, κινητές εφαρμογές, υπηρεσίες callcenter και συντήρησης υλικού. Αυτό που μας κάνει ξεχωριστούς είναι η ομάδα επαγγελματιών μας που προσαρμόζεται στις...
Η Cogaspiù Energie είναι μια νέα αναπτυσσόμενη εταιρεία που ειδικεύεται στην παροχή ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου για επιχειρήσεις και επαγγελματίες. Η εταιρεία προσφέρει άμεση επαφή με τον τελικό καταναλωτή, αντικαθιστώντας τη δουλειά των callcenter με αυτήν των τοπικών αντιπροσώπων, οι οποίοι υποστηρίζονται από γραφεία που είναι διασκορπισμένα στην περιοχή με τρόπο που να καλύπτει...
... τη δημιουργία σημαντικών και διαρκών συνεργασιών με ιταλικές και ξένες εταιρείες για τις πιο ποικίλες υπηρεσίες και τομείς. Στην πραγματικότητα, η υψηλή επαγγελματικότητα του πολυγλωσσικού μας Call-Center είναι ικανή να ικανοποιήσει κάθε ανάγκη από και προς την Ιταλία, καθώς και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες τόσο στη δυτική όσο και στην ανατολική πλευρά.
Η Voiptime Cloud είναι παραγωγός λογισμικού για callcenter με πάνω από 9 χρόνια εμπειρίας στις τηλεπικοινωνίες και τη δημιουργία callcenter. Εφαρμόζουμε με επιτυχία το λογισμικό μας για callcenter σε διάφορους κλάδους και τύπους πελατών (BPO, τραπεζικές υπηρεσίες και ασφάλειες, logistics, ασφάλειες, ηλεκτρονικό εμπόριο, παραγωγή, πωλήσεις και τηλεμάρκετινγκ, κ.λπ.). Αποκτήστε μεγαλύτερη διαφάνεια και έλεγχο πάνω στην απομακρυσμένη εργασία του callcenter και της ομάδας τεχνικής υποστήριξης σας με τη Voiptime Cloud!
... και υπηρεσία γραφείου, τηλεφωνική γραμματεία και το callcenter σας - γρήγορα - επαγγελματικά - εξαιρετικά οικονομικά. Η προσωπική σας απάντηση κλήσεων με τηλεφωνική γραμματεία - πανεθνικά & εξαιρετικά οικονομικά: CallCenter, εικονικό γραφείο, υπηρεσία γραμματείας, τηλεφωνική υπηρεσία με τους TELEFONHELDEN, χωρίς πρόβλημα με εικονικές γραμματείς και εξειδικευμένες υπηρεσίες γραμματείας!
Είμαστε η Softevolution.es Μια ολοκληρωμένη εταιρεία ανθρώπινων πόρων, ειδικευμένη στην προσέλκυση πελατών, πωλήσεις μέσω διαδικτύου, σχεδίαση και ανάπτυξη ιστοσελίδων, εφαρμογές κινητών, callcenter, στρατηγικές συμμαχίες και πολλά άλλα. Διαθέτουμε εκτενή εμπειρία και πελάτες με αποτελέσματα, ξέρουμε πώς να αξιοποιήσουμε στο έπακρο την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο, έχουμε εξαιρετικούς πόρους και...
... ιδρύθηκε το υποκατάστημα Νόιενχάγκεν κοντά στο Βερολίνο, προκειμένου να καλύψει πιο οικονομικά τον μεσαίο και βόρειο τομέα της Δημοκρατίας μέσω εξωτερικών πωλήσεων. Σε 360m² σύγχρονης γραφειακής επιφάνειας διαθέτουμε ένα ιδανικό εργασιακό περιβάλλον. Με ένα δικό μας callcenter και μια πανελλαδικά δραστηριοποιούμενη εξωτερική ομάδα, η εταιρεία Bosch είναι σήμερα μια καλά οργανωμένη μεσαία και ανεξάρτητη εταιρεία είσπραξης, που κοιτάζει με αισιοδοξία το μέλλον.
Η TAS AG, ο μεγαλύτερος οικογενειακά διοικούμενος ειδικός στο outsourcing στη Γερμανία, προσφέρει υπηρεσίες στον τομέα των call centers από το 1992. Επιπλέον, υπάρχει μια συνδεδεμένη Ακαδημία. Το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών περιλαμβάνει επαγγελματικές και ολοκληρωμένες λύσεις στους τομείς της Επικοινωνίας με Πελάτες, Συμβουλευτικής και Επιχειρηματικής Διαδικασίας Outsourcing. Δύναμη της οικογενειακής...
Η Twentrex BV είναι ειδικευμένη στην παράδοση των επείγοντων αποστολών σας με τη μέθοδο ‘just-in-time’. Η πολυάριθμη εμπειρία μας στον τομέα των μεταφορών, σε συνδυασμό με τα πιο σύγχρονα μέσα επικοινωνίας, αποτελούν τη βάση της παγκόσμιας υπηρεσίας express και ταχυδρομείου μας. Διακρινόμαστε στην επικοινωνία. Όχι ανώνυμες ‘κατασκευές call-center’, αλλά ένας σταθερός εκπρόσωπος της Twentrex. Από...
... οφειλών, κ.λπ.
Δεν παρέχουμε απλώς υπηρεσίες callcenter αλλά κατασκευάζουμε στρατηγικές CRM που είναι συνεπείς με την όραση των Πελατών-Εταίρων μας.
Γράψε μας στο - jointventure@rstelemarketing.com - ο Υπεύθυνος Πωλήσεών μας θα σε επικοινωνήσει.
...Ποιες είναι οι υπηρεσίες του SEBECO CALLCENTER; Η επαγγελματική επαφή με τους πελάτες είναι και παραμένει κρίσιμη για κάθε επιχείρηση. Γι' αυτό, το SEBECO CALLCENTER επιθυμεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε κάθε επαφή με τους πελάτες, ώστε οι σχέσεις σας με τους πελάτες να ευημερούν. Έτσι, εστιάζουμε στις εξής αποστολές:
- Υποστήριξη της υπερφόρτωσής σας 24 ώρες το 24ωρο,
- Ανάπτυξη της...
Η εταιρεία μας αναλαμβάνει τη δημιουργία των E-learning modules σας, για την επιλογή, την ένταξη και την εκπαίδευση του προσωπικού σας. Δημιουργούμε επίσης e-formations για τους πελάτες σας, τους επισκέπτες, τους υπεργολάβους, ... . Τα διαδικτυακά μας modules συνοδεύονται από μη παραποιήσιμες αξιολογήσεις. Παράδειγμα e-learning modules: Ειδικά modules για πελάτες ή γενικά, HACCP βιομηχανίας, HACCP υπεραγορών, Ασφάλεια, VCA, Horeca, Τίτλοι υπηρεσιών, Λογιστική και μεταφορά, CallCenter, Εργονομία..
... τεχνικές προδιαγραφές και βρίσκονται στην περιοχή του Ντίσελντορφ. Με τον εθνικό αριθμό πληροφοριών 118831, η 11883 Telecom GmbH προσφέρει 24/7 ολοκληρωμένες υπηρεσίες πληροφοριών και εξυπηρέτησης ως Multi-Channel-Auskunft. Για αυτό, οι πράκτορες των callcenter έχουν πρόσβαση στη καθημερινά ενημερωμένη βάση δεδομένων της 11883 Telecom GmbH, η οποία περιλαμβάνει σχεδόν 40 εκατομμύρια καταχωρίσεις συμμετεχόντων και πάνω από 400.000 επιπλέον επιχειρηματικά και δεδομένα προστιθέμενης αξίας.
... γνωρίζουν πολύ καλά ότι έχουν βρει 3 σημαντικά σημεία:
- Εξαιρετικά προϊόντα από επίπεδο εισόδου έως επαγγελματικό
- Εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής
- Όλη η γνώση και υποστήριξή μας για την προ και μετά την πώληση.
Εταιρικό προσωπικό
- Τεχνική υποστήριξη (Άνοιγμα Ticket)
- Call-Center (Αριθμός Πράσινης Γραμμής 800.039.755)
- Αποθήκη και Λογιστική
- Διοικητικό Γραφείο
- Ανάπτυξη Ιστοσελίδων
- Καταστήματα Πώλησης...
...Μηχανικός πληροφορικής εγγεγραμμένος στο επιμελητήριο της επαρχίας Κοζάνης από το 2010. Ειδικός στη διαχείριση συστημάτων πληροφοριών και στην αυτοματοποίηση επιχειρηματικών διαδικασιών. Εκτός από την επιχειρηματική πληροφορική συμβουλευτική, προσφέρω υπηρεσίες για τη δημιουργία: Λογισμικού κατά παραγγελία Λογισμικού διαδικτύου Εγκαταστάσεις callcenter Εφαρμογών διαδικτύου / κινητού...
... στην κύρια δραστηριότητά σας και να εξωτερικεύσετε όλες εκείνες τις δραστηριότητες στις οποίες είμαστε ειδικοί: Γνώση των πελατών (βάσεις δεδομένων, επιχειρηματική νοημοσύνη) και της αγοράς, Επιχειρησιακή Στρατηγική (προγράμματα διαλόγου) και Εκτέλεση (εκτύπωση, διανομή, λογιστική) μέσω του διαδικτύου (e-mail και κοινωνικά δίκτυα), ιδιόκτητο callcenter (arvato Customer Services), ταχυδρομείο και...
... τις Βρυξέλλες.Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες ή επισκεφθείτε την έκθεσή μας! Εκτός από τα έπιπλα γραφείου και τα γραφειακά έπιπλα, μπορείτε να απευθυνθείτε στην All Office Concept για την πλήρη διακόσμηση του γραφείου σας, της επιχείρησής σας ή του callcenter σας.
Με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας στην ανάπτυξη επιχειρήσεων αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, η IBERMEGA διαθέτει σήμερα ενεργούς πελάτες σε σχεδόν όλες τις χώρες του κόσμου. Ένα μεγάλο ομάδα από webmasters, τεχνικούς υποστήριξης, χειριστές και επεξεργαστές ήχου και βίντεο, μεταφραστές, μοντέλα, δημοσιογράφους, callcenter, community managers, δικηγόρους, καθιστούν δυνατή την γρήγορη και...
Διεθνώς προσανατολισμένη υπηρεσία callcenter από την Kreuzer, το κέντρο ελέγχου όλων των διαδικασιών που σχετίζονται με τις πωλήσεις και τους πελάτες. Από κλασικές ενέργειες τηλεφωνικού μάρκετινγκ για την απόκτηση νέων πελατών μέχρι πολύπλοκες λύσεις outsourcing callcenter.
... για την επιχείρησή σας, η ποιότητα και η επαγγελματικότητα είναι πάντα τα κύρια χαρακτηριστικά μας, εξάγουμε ήδη σε περισσότερες από 20 χώρες, προσφέροντας γρήγορη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση, callcenter στα Αγγλικά από Δευτέρα έως Παρασκευή (09:00 – 13:00)...
Ιδρύθηκε το καλοκαίρι του 2000, η TeleTeam CallCenter και Service GmbH είναι σήμερα το μεγαλύτερο τηλεφωνικό κέντρο στο Oldenburg και την γύρω περιοχή, με περισσότερους από 320 υπαλλήλους.
... ζήτησης (callcenter, logistics, finance, …) Εκπλήρωση Πάνω από ένα απλό κατάστημα εκτύπωσης!! Χαρακτηριστικά της Terrasolar AG - Media Factory 24 σε σχέση με "κανονικά" καταστήματα εκτύπωσης: •Πρόσβαση σε "State of the art" εξοπλισμό σε μία τοποθεσία (σταθερότητα καταγραφής, συνέπεια χρώματος, ειδικά χρώματα, φινίρισμα) •Δυνατότητα απεικόνισης σύνθετων διαδικασιών •Ενσωμάτωση σε πολυεπίπεδες...
...Η τηλεμάρκετινγκ, αλλιώς γνωστή ως CallCenter, επιτρέπει στις εταιρείες να φτάσουν στους πελάτες. Μία από τις λειτουργίες μέσω της υπηρεσίας τηλεμάρκετινγκ είναι η γραμμή υποστήριξης, την οποία χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερες εταιρείες. Η είσπραξη οφειλών αποδίδει εξαιρετικά σε συνδυασμό με το τηλέφωνο, ενώ ολοένα και περισσότερες εταιρείες χρησιμοποιούν το Servis desk/HelpDesk, το οποίο...
... GmbH είναι ειδικός στη σχεδίαση υπηρεσιών CallCenter. Η πιο σύγχρονη τεχνική υποδομή, η προσεκτική πρόσληψη προσωπικού και οι βέλτιστες διαδικασίες καθιστούν την defacto τον ηγέτη ποιότητας στη Γερμανία για σύνθετα έργα CallCenter.
... πραγματικό προσωπικό που μιλάει Αγγλικά, εδώ στο Ηνωμένο Βασίλειο. Απλά πείτε μας πώς θα θέλατε να χειριζόμαστε τις κλήσεις της επιχείρησής σας - αν θέλετε να δίνουμε πληροφορίες, να προσπαθούμε να μεταφέρουμε την κλήση σε εσάς, ή απλά να παίρνουμε ένα μήνυμα. Τα μηνύματά σας μπορούν να αποστέλλονται μέσω email ή SMS. Ψάχνετε για μια ακόμη καλύτερη υπηρεσία; Εδώ στο CallCenter παρέχουμε δωρεάν...