...Στα μεγάλα συλλογικά γραφεία όπως τα callcenter και οι εμπορικές περιοχές, είναι θεμελιώδες να διασφαλίζεται στους χειριστές και στο κοινό ένα υψηλό επίπεδο ηχητικής διόρθωσης του περιβάλλοντος, προκειμένου να αυξηθούν τα επίπεδα συγκέντρωσης και προσοχής. Το πιο προφανές σημείο είναι οι διδακτικές αίθουσες, όπου η ικανότητα μάθησης των επισκεπτών και η επικοινωνιακή αποτελεσματικότητα των...
... 2017 είναι το νέο επιχειρησιακό κέντρο “Schnell Kundendienst”, κέντρο τεχνικής υποστήριξης μετά την πώληση και ανταλλακτικών, τόσο στο πεδίο όσο και μέσω της υπηρεσίας call-Center, αφιερωμένο στους πελάτες της γερμανικής αγοράς.
... ειδικοί στη: διαχείριση προσωπικού callcenter, οικιακούς βοηθούς και φροντιστές, εκπαιδευτικές πρακτικές, επιδοτούμενες προσλήψεις, διαχείριση ΜΜΕ στον τομέα του εμπορίου και της βιομηχανίας, υπηρεσίες και χειροτεχνία. Σας προτείνουμε μόνο λύσεις που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να μειώσουν το κόστος εργασίας.
... συντήρηση δικτύων LAN και δομημένων καλωδιώσεων
- Παροχή και εγκατάσταση υπολογιστικών συστημάτων (Servers, PC, κ.λπ.) και δικτυακών συσκευών
- Παροχή, εγκατάσταση και υποστήριξη λογισμικού διαχείρισης και καταγραφής τηλεφωνικής κίνησης για ξενοδοχειακές και/ή επιχειρηματικές χρήσεις
- Σχεδίαση, υλοποίηση και συντήρηση CallCenter, Phone Center, Internet Point και συστημάτων δημόσιας πρόσβασης στο διαδίκτυο (ξενοδοχεία, αίθουσες συνεδρίων, τουριστικά θέρετρα, κ.λπ.)
- Υλοποίηση και συντήρηση συστημάτων βιντεοεπιτήρησης (Αναλογικά και IP), συστημάτων ανίχνευσης εισβολής και ηλεκτρικών εγκαταστάσεων...
... εταιρικό CallCenter.
Η εταιρεία θέτει ως στόχο να γίνει σημείο αναφοράς για όλους τους b2b προμηθευτές και να καταταγεί μεταξύ των μεγαλύτερων διανομέων στην Ιταλία. Πολύ προσεκτική προς όλους τους πελάτες τόσο στη φάση της αγοράς όσο και κυρίως στην μετά την πώληση, που μαζί με τη δέσμευση, τη σοβαρότητα και την ταπεινότητα όλων των υπαλλήλων και συνεργατών είναι το μεγάλο πλεονέκτημα της εταιρείας.
● Ποιοι είμαστε; Η Linetech είναι ένα σύγχρονο contact center 100% ιταλικό που ιδρύθηκε το 1986 από τη συγχώνευση μερικών από τα πιο σημαντικά callcenter που υπάρχουν στην ιταλική αγορά. Σήμερα είναι σημείο αναφοράς στον τομέα της εξωτερικής ανάθεσης επιχειρηματικών διαδικασιών στην Ιταλία. Οι εγκαταστάσεις μας βρίσκονται στο Μιλάνο, τη Βologna και το Τορίνο. ● Τι κάνουμε; Η Linetech είναι σε...
... μια αποθήκη ανταλλακτικών Online ικανή να καλύψει τις πιο ποικίλες ανάγκες των πελατών μας και ένα ενεργό call-center που στοχεύει να διασφαλίσει την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας, γι' αυτό είμαστε προσεκτικοί στην επιλογή των συνεργατών μας και στην εγγύηση μιας ταχείας και εκτενούς υπηρεσίας.
Η Cogaspiù Energie είναι μια νέα αναπτυσσόμενη εταιρεία που ειδικεύεται στην παροχή ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου για επιχειρήσεις και επαγγελματίες. Η εταιρεία προσφέρει άμεση επαφή με τον τελικό καταναλωτή, αντικαθιστώντας τη δουλειά των callcenter με αυτήν των τοπικών αντιπροσώπων, οι οποίοι υποστηρίζονται από γραφεία που είναι διασκορπισμένα στην περιοχή με τρόπο που να καλύπτει...
... γνωρίζουν πολύ καλά ότι έχουν βρει 3 σημαντικά σημεία:
- Εξαιρετικά προϊόντα από επίπεδο εισόδου έως επαγγελματικό
- Εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής
- Όλη η γνώση και υποστήριξή μας για την προ και μετά την πώληση.
Εταιρικό προσωπικό
- Τεχνική υποστήριξη (Άνοιγμα Ticket)
- Call-Center (Αριθμός Πράσινης Γραμμής 800.039.755)
- Αποθήκη και Λογιστική
- Διοικητικό Γραφείο
- Ανάπτυξη Ιστοσελίδων
- Καταστήματα Πώλησης...
... για την επιχείρησή σας, η ποιότητα και η επαγγελματικότητα είναι πάντα τα κύρια χαρακτηριστικά μας, εξάγουμε ήδη σε περισσότερες από 20 χώρες, προσφέροντας γρήγορη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση, callcenter στα Αγγλικά από Δευτέρα έως Παρασκευή (09:00 – 13:00)...
... εβδομήντα θέσεις εργασίας ικανές να λειτουργούν σε τρόπους outbound / customer care / digital care / back office. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι: προγραμματισμός ραντεβού για ΜΜΕ και μεγάλες εταιρείες, τηλεπωλήσεις, προγραμματισμός ραντεβού για δίκτυα πωλήσεων / πράκτορες, εξυπηρέτηση πελατών / customer care, data entry / back office, callcenter operator on demand, άνοιγμα callcenter, εικονικό γραφείο, δημιουργία ιστοσελίδων.
Από το 1922... ο κατάλληλος χώρος για τις ανάγκες σας σε έπιπλα Σχεδίαση και υλοποίηση χώρων εργασίας για να ζείτε - Υποδοχή callcenter Εργονομικές καθίσματα Διαχωριστικά τοίχων και δάπεδα Προσαρμοσμένοι ταξινομητές για μουσεία Αρχεία και μεταλλικά ράφια Έτοιμες προμήθειες...
ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΜΠΟΡΙΟΥ, ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΑΣ EMAIL ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ Οι τηλεφωνικοί αριθμοί των γραφείων είναι στην ιστοσελίδα CallCenter Εμπορικό Μητρώο:...
... τουριστικές εκδρομές με στάσεις για ψώνια και γευσιγνωσία παραδοσιακών Σικελικών προϊόντων. - Οδηγούμενοι και εξατομικευμένοι τουριστικοί προορισμοί με δυνατότητα διαμονής σε τουριστικές εγκαταστάσεις της Σικελίας. Η Υπηρεσία διαθέτει CallCenter και ένα F...
CallCenter ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ; Απλές και ευχάριστες; όπως ένας καλός καφές. Από Ν 2.000,00 έως Ν 40.000,00 Με εμάς μπορείς να επιλέξεις; το ποσό της δόσης σου άνετα; ανάλογα με τις δυνατότητές σου. ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΞΟΔΑ. Αρκεί να είστε Υπάλληλοι και Συνταξιούχοι για να αποκτήσετε άμεσα; Χρηματοδοτήσεις με Σταθερό Επιτόκιο. ΑΓΓΕΛΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ IPERFIN είναι ένα εμπορικό σήμα ιδιοκτησίας του Γκίο Βάλτερ. Εγγραφή UIC: A17655. Για τους συμβατικούς όρους των προσφερόμενων χρηματοοικονομικών υπηρεσιών παρακαλούμε ανατρέξτε στα ενημερωτικά φυλλάδια που είναι διαθέσιμα.
... λίμνες, βουνά και θάλασσες. Υπηρεσίες με αυτοκίνητα εκπροσώπησης και οδηγούς που μιλούν αγγλικά, γαλλικά, ισπανικά και ρωσικά. Οι υπηρεσίες παρέχονται 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο με ένα callcenter πάντα σε λειτουργία. Όλα τα οχήματα είναι τελευταίας γενιάς, αξιόπιστα και ασφαλή. Όλοι οι οδηγοί είναι κανονικά προσληφθέντες και τα οχήματα καλύπτονται από ασφαλιστήρια συμβόλαια με πολύ υψηλά...