...Ασύρματο Σύστημα Συναγερμού Σπιτιού Micro Touch με Διαδραστική Οθόνη LCD - Το Βασικό Πακέτο περιλαμβάνει
1 κεντρική μονάδα Micro Touch 4G + WiFi
2 τηλεχειριστήρια
1 εσωτερική σειρήνα flare
1 εσωτερικός μαγνητικός αισθητήρας
1 εσωτερικός αισθητήρας κίνησης PIR
διαστάσεις 120 x 98 x 12 mm
Συχνότητα 433 Mhz
Κωδικοποίηση EV1527
(η κάρτα SIM χρησιμοποιείται μόνο για να δέχεται κλήσεις και SMS και για να οπλίζει/αφοπλίζει μέσω κλήσεων και SMS, ΔΕΝ για σύνδεση στο δίκτυο και διαχείριση μέσω APP)...
...Χαμάμ με διαχείριση θερμοκρασίας και χρόνου, εξοπλισμένο με διαχύτη αρωματοθεραπείας
Μασάζ πλάτης με Υδροjet x 6
Υδροθεραπεία με 7 τζετ
Λειτουργία μπαλνέο
Φωτισμός LED
Συνδέσεις Bluetooth και USB για τηλέφωνο και μουσική MP3
Λήψη τηλεφωνικών κλήσεων μέσω του πίνακα ελέγχου
Ράδιο FM, MP3, CD
Ενσωματωμένη καρέκλα
Χρωμιωμένο ντους
Ντους βροχής από οροφή
Μασάζ ποδιών (αφαιρούμενο σύστημα)
Εξαγωγή αέρα στο τέλος του κύκλου
Αναφορά: GT0531...
... και γυαλιού.
Η πάχος του διαχωριστικού τοίχου είναι 100 χιλιοστά.
Συστήματα Διαχωριστικών Τοίχων Κέντρου Κλήσεων
Το σύστημα διαθέτει αλουμινένια σκελετική κατασκευή και είναι διαθέσιμο σε επιθυμητές διαστάσεις.
Ως ξύλο, γυαλί, ύφασμα που καλύπτει το ξύλο
μπορεί να ντυθεί.
... εκθεσιακοί χώροι, κέντρα κλήσεων, περιοχές υποδοχής, γραφεία υψηλής τεχνολογίας, στούντιο μουσικής και τηλεόρασης.
Τα πλακίδια Squaresorba είναι ιδανικά για εστιατόρια και περιοχές γρήγορου φαγητού, καθώς είναι απαλλαγμένα από ορυκτές ίνες, αλογόνα και CFC.
Ακουστική Απόδοση
Εγκατάσταση
Το μέγεθος του ακουστικού πλακιδίου Squaresorba είναι 593 x 593mm για να ταιριάζει σε ένα τυπικό σύστημα...
Η Primitech Sas, με το εμπορικό σήμα Linkman, είναι μια εξειδικευμένη εταιρεία στο σχεδιασμό, την παραγωγή και την πώληση επαγγελματικού ασύρματου εξοπλισμού κλήσης για τη βιομηχανία, την υγειονομική περίθαλψη και το λιανικό εμπόριο.
Τι πουλάμε
Ηλεκτρονικά προϊόντα ραδιοσυχνότητας για τοπική χρήση: (https://linkman.it/):
PAGER – DISK PAGER – ΑΣΥΡΜΑΤΑ ΚΟΥΜΠΙΑ – ΑΣΥΡΜΑΤΗ ΟΘΟΝΗ –
HW ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΜΕ...
...Η καλύτερη ποιότητα, το πιο χρήσιμο σύστημα επίπλων call center. Μοντέλα επίπλων call center από ξύλο και αλουμίνιο με τις πιο ανταγωνιστικές τιμές από το εργοστάσιο. Υποστηριζόμενα από τεχνολογία, με κανάλια καλωδίων, συστήματα πριζών data-τηλέφωνου-ups και ηχομόνωση, τα πιο ποιοτικά γραφεία call center παραδίδονται χωρίς μεσάζοντες στην επιχείρησή σας με την πιο χαμηλή τιμή, συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης.
... για επαγγελματικές υπηρεσίες VoIP και σας συμβουλεύει στα εξής θέματα:
Για ποιους είναι κατάλληλες οι υπηρεσίες συμβουλευτικής μας;
Η εμπειρία μας απευθύνεται τόσο σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (παρόχους υπηρεσιών, ιατρεία, γραφεία, βιομηχανικές επιχειρήσεις, αντιπροσωπείες αυτοκινήτων κ.λπ.), όσο και σε επιχειρήσεις που διαθέτουν εξειδικευμένα περιβάλλοντα VoIP (π.χ. κέντρα κλήσεων...
...Ανακαλύψτε τα ακουστικά μας σχεδιασμένα να προσαρμόζονται σε όλα τα στυλ εργασίας Επαγγελματίες γραφείου, κέντρα τηλεφωνικών κλήσεων.
Οι ανάγκες σας σε τεχνολογία επικοινωνίας εξελίσσονται κάθε στιγμή.
Μην περιμένετε άλλο και επισκεφθείτε το Bureautique-communication.fr
Αν χρειάζεστε συμβουλές πριν από την αγορά, η Άννα Σοφία, η Σολέν ή η Ματίλντ,
είναι στη διάθεσή σας μέσω email, chat ή...
...Ο τηλεφωνικός κεντρικός 8L32PC επιτρέπει τη δημιουργία ενός δικτύου 32 τηλεφωνικών θέσεων από 8 εξωτερικές αναλογικές γραμμές. Είναι δυνατή η σύνδεση ενός τηλεφωνητή και ενός φαξ χειροκίνητα. Πολλές λειτουργίες είναι διαθέσιμες: μεταφορά κλήσεων, τριμερής διάσκεψη, λήψη εξωτερικής γραμμής από οποιαδήποτε θέση, αναμονή κλήσης, περιορισμός κλήσεων σε ορισμένες περιοχές. Η προγραμματισμός γίνεται με...
... πρώτο Communications Cloud στον κόσμο, συνδυάζοντας ενοποιημένες επικοινωνίες, διαλειτουργικότητα συνεργασίας ομάδων, κέντρο επαφών και αναλύσεις σε μια ενιαία, ανοιχτή και σε πραγματικό χρόνο πλατφόρμα.
Το RingCentral Office είναι ένα σύστημα PBX που βασίζεται στο cloud για επιχειρήσεις και οι δυνατότητές του περιλαμβάνουν αυτόματη απάντηση κλήσεων, εταιρικό κατάλογο, προώθηση και διαχείριση κλήσεων, πολλαπλές επεκτάσεις,...
...ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (CASI)
CASI: ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΑΓΕΡΜΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ
Ένα σύστημα ασφαλείας, που προορίζεται για την κεντρικοποίηση και τον εντοπισμό κλήσεων έκτακτης ανάγκης από τερματικά τύπου "σπασμένου γυαλιού".
Κεντρικοποίηση συναγερμών και επικοινωνιών
Ενεργοποίηση συναγερμού από σπασμένο γυαλί ή συνδυασμένα τηλέφωνα
Σηματοδότης συναγερμών στο κέντρο
Ακρόαση Στάθμευσης
Διάδοση σήματος έκτακτης εκκένωσης σύμφωνα με τον κανονισμό NFS 32001
Έξοδος 0dB διαθέσιμη που επιτρέπει άμεση σύνδεση με σύστημα ήχου εκκένωσης ή ειδοποίησης...
... τη λειτουργία της σειράς τηλεφώνων Unify OpenStage HFA χρειάζεστε ένα κατάλληλο τηλεφωνικό σύστημα:
Τα τηλέφωνα Unify OpenStage HFA CorNet-IP μπορούν να λειτουργήσουν με: OpenScape Business, OpenScape Office, OpenScape 4000, HiPath 3000,...
... τοποθεσίας του καλούντος και την έναρξη κατάλληλων μέτρων βοήθειας. Με το DTMF-ικανό GM380, χάρη στο πλήρες πληκτρολόγιο, μπορούν να γίνονται και να λαμβάνονται τηλεφωνικές κλήσεις. Επιπλέον, το ραδιόφωνο σιωπά το σύστημα ψυχαγωγίας του οχήματος, επιτρέποντας έτσι την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χωρίς διακοπή.
... πληροφορίας προς εσάς ή άλλους. Δεδομένου ότι κάθε λεπτό μετράει κατά τη διάρκεια μιας διάρρηξης, σας προτείνουμε να συνδεθείτε με ένα κέντρο τηλεπαρακολούθησης. Διαθέτετε δύο τύπους σύνδεσης:
Home Tech Concept - MonitoringHome Tech Concept - MonitoringHome Tech Concept - Monitoring
Sylver Monitoring:
Τηλεματική επεξεργασία κλήσεων
Μέχρι 4 άτομα επαφής + αρχές
Gold Monitoring:
Χωρίς περιορισμό καναλιών που μεταδίδονται
Χωρίς περιορισμό ατόμων επαφής...
...TD2000R
SOLVO DOOR PANEL RFID - TD2000R
Ψηφιακό και βανδαλιστικά ανθεκτικό βίντεο σταθμός πόρτας της σειράς Solvo, έτοιμος να τοποθετηθεί με σύστημα ελέγχου πρόσβασης RFID ή vigik. Λειτουργεί με το ψηφιακό Duo System. Ένα μόνο στοιχείο πλήρες με 16 κουμπιά, 4 εικονίδια για την οπτικοποίηση της κατάστασης του συστήματος και αλφαριθμητική LCD. Επιτρέπει την είσοδο και την αποστολή κλήσεων στο ψηφιακό λεωφορείο DUO.
...Το ConversayIT είναι μια αναβάθμιση για το σύστημα CRM Salesforce® που παρέχει στους χρήστες προσαρμόσιμα σενάρια τηλεφωνικών συνομιλιών.
Το ConversayIT επιτρέπει την παρακολούθηση κάθε απάντησης πελάτη, τον προσδιορισμό σε ποιο στάδιο της συνομιλίας η εταιρεία χάνει πελάτες και συμφωνίες, καθώς και την απόφαση σχετικά με την αποδοτικότητα των κλήσεων για την αύξηση της αποτελεσματικότητας της ροής εργασίας του τμήματος πωλήσεων και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.
... το πρόβλημα ενοικίασης. Εξοικονομεί χρόνο, ικανοποιώντας τις προσδοκίες των ενοίκων για γρήγορη ανταπόκριση και, μέσω έξυπνης χρήσης ειδικών συστημάτων, παραδίδει τον σωστό κωδικό Σχεδίου Τιμών (SOR) στο σύστημα διαχείρισης κατοικιών.
Ως διαδικτυακή λύση, η Keyfax Repairs Online είναι εύκολη στην εφαρμογή και την ενσωμάτωσή της, με μια έτοιμη διαδικασία ροής κλήσεων που καθοδηγεί τον ένοικο στη...
...Το IPCS είναι ένα ασύρματο σύστημακλήσεων και προσωπικής προστασίας βασισμένο σε Bluetooth με προσδιορισμό τοποθεσίας, προστασία από αποπροσανατολισμό, σύστημα προστασίας για γιατρούς και φροντιστές + διαχείριση συσκευών.
... τέσσερις γωνιές της Ευρώπης: Βέλγιο, Γαλλία, Ολλανδία, Γερμανία, Αγγλία,… Διαχειριζόμαστε κάθε μία από αυτές τις επιχειρήσεις με τηλεφωνητές που κατέχουν 100% τη γλώσσα της χώρας.
Εκτός από το κέντρο κλήσεων, η D-Call προσφέρει επίσης καμπάνιες email marketing, SMS marketing ή επεξεργασία δεδομένων.
Η D Call και η Multicom είναι δεσμευμένες και ενδιαφέρονται για την τήρηση των αιτημάτων των πελατών μας. Το σύστημα ποιότητας είναι όχι μόνο σύμφωνο με το πρότυπο ISO 9001/2008 αλλά και σε όρους βελτίωσης της αξιοπιστίας, συμμόρφωσης και απόδοσης.
Η Pelcom έχει πραγματοποιήσει διάφορα έργα τα τελευταία 24 χρόνια. Έχουμε τη δική μας λύση λογισμικού για τον έλεγχο του κόστους τηλεπικοινωνιών της εταιρείας. Οι αναφορές μας περιλαμβάνουν εταιρείες με πάνω από 2000 εσωτερικές γραμμές. Η λύση ονομάζεται CAS - που σημαίνει Σύστημα Λογιστικής Κλήσεων. Η παραγωγή λαμπτήρων LED είναι ένα νέο κομμάτι στην τεχνική μας εμπειρία που ξεπερνά τα 20 χρόνια...
... τηλεφωνικών κλήσεων που ειδικεύεται στην πρόσληψη, τη στρατηγική συμβουλευτική Ανθρώπινων Πόρων, την αξιολόγηση και την επαγγελματική εκπαίδευση. Παρεμβαίνουμε σε διάφορους τομείς και υποστηρίζουμε τις επιχειρήσεις στην πρόσληψη και την ανάπτυξη του ανθρώπινου κεφαλαίου τους.
Η καινοτομία είναι η προτεραιότητά μας! Προσφέρουμε στους πελάτες μας τις καλύτερες στρατηγικές για να εδραιώσουν ένα σύστημα...
... απαιτήσεις σας. Οι συναγερμοί μας είναι πλήρως εγκεκριμένοι και μπορούν να συνδεθούν με κεντρικό σταθμό κλήσεων ή να καλέσουν τον ιδιοκτήτη ή έναν φίλο για να ειδοποιήσουν σε περίπτωση συναγερμού. Ο συναγερμός μπορεί να συνδεθεί απευθείας με την αστυνομία, το κινητό σας τηλέφωνο ή το τηλέφωνο ενός φίλου. Πολλοί διαρρήκτες θα στραφούν σε άλλη περιουσία απλώς και μόνο επειδή βλέπουν ένα σύστημα σε...
... πρόσβαση και έλεγχο των πληροφοριών περιουσιακών στοιχείων των πελατών.
2. Ένα ισχυρό σύστημα διαχείρισης κλήσεων: Ένα εξαιρετικά εξελιγμένο, γεγονός-καθοδηγούμενο σύστημα διαχείρισης κλήσεων, ενσωματώνει πολλές μοναδικές ευκολίες.
3. Άμεση ροή πληροφοριών από μηχανικό προς κέντρο υπηρεσιών: Παρέχοντας τους πόρους για απρόσκοπτη διαχείριση, οι πληροφορίες μπορούν να μεταφέρονται άμεσα προς και...
...προσφέρω 15% έκπτωση στη γκάμα μας μέσω κωδικών προσφοράς και για τους ιδιώτες θα είναι 10% σε όλη τη γκάμα.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες!
Για τα άτομα που επιθυμούν μια πρώτη επαφή, προτιμώ μέσω email και όχι τηλεφώνου, λόγω πολλών ύποπτων κλήσεων. Δεν απαντώ σε κλήσεις από 01, 02, 05 με υποψίες spam. Ευχαριστώ.
... ηλεκτρονικά για πάντα και σε ορισμένες περιπτώσεις αρχειοθετούνται φυσικά για έως και 30 χρόνια.
Υπηρεσία Ταχυδρομείου & Αλληλογραφία: Λαμβάνουμε/σκανάρουμε, αποστέλλουμε και επεξεργαζόμαστε τα γράμματα/Emails/Faxes σας σε μικρές και μεγάλες ποσότητες.
Inbound & Outbound Call Center: Στο σύγχρονο άμεσο μάρκετινγκ, ο τόνος κάνει τη μουσική.
Κέντρο Ανταπόκρισης: Γράμμα - Fax - Email - Κλήση - Φροντίζουμε για τα δεδομένα σας - στο δικό μας σύστημα BSD-EDV ή μέσω VPN/Internet στο σύστημα EDV των εργοδοτών μας. - Υπηρεσία σε όλη τη Γερμανία από το Αμβούργο, το Βερολίνο, την Κολωνία μέχρι το Μόναχο.
... να κάνουμε με το DM10: - Να ανοίξουμε την αυτόματη πόρτα μέσω χαμένων κλήσεων, χωρίς κόστος. - Να δώσουμε 10 αριθμούς για εγγραφή και διαγραφή (οικογένεια, φίλοι). - Να γνωρίζουμε την κατάσταση της πόρτας ανά πάσα στιγμή, αν είναι ανοιχτή ή κλειστή. - Να έχουμε πληροφορίες για τους ενεργούς αριθμούς στο σύστημα. - Να προγραμματίσουμε τον χρόνο συναγερμού για ανοιχτή πόρτα. - Να λαμβάνουμε...
Η Online Communications προσφέρει συστήματα τηλεφώνου για μικρές έως μεγάλες επιχειρήσεις στην περιοχή του Λονδίνου, από συστήματα τηλεπικοινωνιών Panasonic έως συστήματα τηλεφώνου Mitel. Η Online Communications μπορεί επίσης να σας βοηθήσει με ενοίκιο γραμμής και χρεώσεις κλήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας ή καλέστε μας. Ψάχνετε να αντικαταστήσετε το σύστημα...