... για επαγγελματικές υπηρεσίες VoIP και σας συμβουλεύει στα εξής θέματα:
Για ποιους είναι κατάλληλες οι υπηρεσίες συμβουλευτικής μας;
Η εμπειρία μας απευθύνεται τόσο σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (παρόχους υπηρεσιών, ιατρεία, γραφεία, βιομηχανικές επιχειρήσεις, αντιπροσωπείες αυτοκινήτων κ.λπ.), όσο και σε επιχειρήσεις που διαθέτουν εξειδικευμένα περιβάλλοντα VoIP (π.χ. κέντρα κλήσεων...
... τη λειτουργία της σειράς τηλεφώνων Unify OpenStage HFA χρειάζεστε ένα κατάλληλο τηλεφωνικό σύστημα:
Τα τηλέφωνα Unify OpenStage HFA CorNet-IP μπορούν να λειτουργήσουν με: OpenScape Business, OpenScape Office, OpenScape 4000, HiPath 3000,...
... τοποθεσίας του καλούντος και την έναρξη κατάλληλων μέτρων βοήθειας. Με το DTMF-ικανό GM380, χάρη στο πλήρες πληκτρολόγιο, μπορούν να γίνονται και να λαμβάνονται τηλεφωνικές κλήσεις. Επιπλέον, το ραδιόφωνο σιωπά το σύστημα ψυχαγωγίας του οχήματος, επιτρέποντας έτσι την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χωρίς διακοπή.
... ηλεκτρονικά για πάντα και σε ορισμένες περιπτώσεις αρχειοθετούνται φυσικά για έως και 30 χρόνια.
Υπηρεσία Ταχυδρομείου & Αλληλογραφία: Λαμβάνουμε/σκανάρουμε, αποστέλλουμε και επεξεργαζόμαστε τα γράμματα/Emails/Faxes σας σε μικρές και μεγάλες ποσότητες.
Inbound & Outbound Call Center: Στο σύγχρονο άμεσο μάρκετινγκ, ο τόνος κάνει τη μουσική.
Κέντρο Ανταπόκρισης: Γράμμα - Fax - Email - Κλήση - Φροντίζουμε για τα δεδομένα σας - στο δικό μας σύστημα BSD-EDV ή μέσω VPN/Internet στο σύστημα EDV των εργοδοτών μας. - Υπηρεσία σε όλη τη Γερμανία από το Αμβούργο, το Βερολίνο, την Κολωνία μέχρι το Μόναχο.
Κατασκευαστής λογισμικού και σύστημα για κέντρα κλήσεων και εξυπηρέτησης - Για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών στην επιχείρηση. Ειδικός σε CRM κέντρων επαφής, τηλεπικοινωνίες και εφαρμογές ACD.
... λειτουργίες του προγράμματος όπως ο αυτόματος γεννήτορας αναφορών για τη δημιουργία περιοδικών εκθέσεων ή HTML σελίδων, καθώς και τη δυνατότητα μετάδοσης συστημικών ειδοποιήσεων (υπερβάσεις ορίων, κείμενα) μέσω FAX, συστημάτων pager ή ως κείμενο σε υπηρεσίες ραδιοφωνικών κλήσεων.
Εκτός από το MEVIS, η UMAD GmbH έχει αναπτύξει μια σειρά άλλων λύσεων λογισμικού, όπως ένα πρόγραμμα μετατροπής γεωγραφικών...
... με απεριόριστες δυνατότητες σχεδίασης θέσεων εργασίας, πάγκων και τραπεζιών συναντήσεων. Για θέσεις εργασίας με πολλαπλές οθόνες σε τομείς όπως κέντρα ελέγχου, τραπέζια εμπόρων, κέντρα κλήσεων και στον ιατρικό τομέα, υπάρχουν πολλές συγκεκριμένες λύσεις. Το SCUBE είναι ένα λειτουργικό σύστημα τοίχου με εξαιρετικά ευρύ πεδίο εφαρμογής και πολύ μεγάλη ποικιλία σχεδιαστικών δυνατοτήτων για ντουλάπες...
Συστήματα φωνητικού ελέγχου για ΤΚ και Πληροφορική; VoiceDirector Personal; Φωνητικά ελεγχόμενο διαχείριση επαφών; Σύνδεση, αποστολή email και πληροφορίες επαφών μέσω φωνής από οποιοδήποτε τηλέφωνο, VoiceDirector Operator; Φωνητικά ελεγχόμενος τηλεφωνικός κέντρο πλήρως αυτόματη φωνητικά ελεγχόμενη απάντηση κλήσεων και διαχείριση; Το VoiceDirector Personal είναι ένα κεντρικό σύστημα με δυνατότητες...
Διαχειριστής Προγράμματος - Αυτόματα Σχέδια Βαρδιών ή Ωρολόγια:, Ο Διαχειριστής Προγράμματος είναι ένα σύστημα προγραμματισμού που έχει αναπτυχθεί για τον προγραμματισμό προσωπικού σε νοσοκομεία, ξενοδοχεία, κέντρα κλήσεων, βιομηχανικές επιχειρήσεις ή κοινωνικές δομές, για την αυτόματη και βελτιστοποιημένη προγραμματισμένη και αξιολόγηση βαρδιών. Οι διαδραστικές εισαγωγές είναι δυνατές ανά πάσα...