Η RDSL είναι μια ανεξάρτητη οικογενειακή επιχείρηση, που ιδρύθηκε το 1984, με 150 συνεργάτες εξειδικευμένους στους τομείς του Φυσικού Μάρκετινγκ.
Ως πάροχος υπηρεσιών, η όρασή μας έχει ως στόχο την αναζήτηση των πιο σχετικών λύσεων στους τομείς της λογιστικής, του άμεσου μάρκετινγκ και της σχέσης με τον πελάτη - CRM.
Προτείνουμε στους πελάτες μας προσαρμοσμένες υπηρεσίες για τις εκστρατείες ταχυ...
... λεπτομέρεια, εξασφαλίζουμε μια ομαλή και αποτελεσματική εκτέλεση των έργων σας.
Επιλέγοντας τις υπηρεσίες διαχείρισης έργων πληροφορικής μας, επωφελείστε από στρατηγικό σχεδιασμό, βελτιστοποιημένη διαχείριση πόρων και διαφανή επικοινωνία καθ' όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του έργου. Η δέσμευσή μας για την αριστεία διασφαλίζει ότι τα έργα σας παραδίδονται εγκαίρως, τηρούν τον προϋπολογισμό και πληρούν τις συγκεκριμένες απαιτήσεις σας.
... κατανοήσουμε τις συγκεκριμένες ανάγκες τους και να προτείνουμε προσαρμοσμένες λύσεις.
Με την υπηρεσία διαχείρισης έργου μας, επωφελείστε από αυξημένη αποδοτικότητα και μείωση των λαθών. Η έμπειρη ομάδα μας χρησιμοποιεί προηγμένες τεχνολογίες για να διασφαλίσει μέγιστη ακρίβεια και ταχύτητα εκτέλεσης. Εμπιστευθείτε την Pro SEND για τις ανάγκες σας στη διαχείριση έργου και ανακαλύψτε μια υπηρεσία που συνδυάζει την εμπειρία και την καινοτομία.
...Η σειρά Netlink Linkman αποτελείται από μια σειρά υλικών διεπαφών για την αποστολή κλήσεων από τον υπολογιστή στους δέκτες ή για την παραλαβή κλήσεων από πομπούς κουμπιών.
Ιδανική όταν είναι απαραίτητο να ενσωματωθούν οι δέκτες με λογισμικόδιαχείρισης και να δημιουργηθούν αυτοματοποιημένες λύσεις για τη βελτιστοποίηση των χρόνων αντίδρασης του προσωπικού και τη βελτίωση της παραγωγικότητας σε...
...Θέλετε να επικοινωνήσετε γρήγορα και διακριτικά με το προσωπικό σας που είναι διασκορπισμένο σε πολλούς ορόφους;
Καλέστε το άτομο που θέλετε μέσω της Βάσης Κλήσεων. Αυτή θα σας καλέσει αμέσως από το πιο κοντινό τηλέφωνο. Η μεγάλη ισχύς εκπομπής της Βάσης Κλήσεων μας θα σας εξασφαλίσει τέλεια λήψη σε κάθε γωνιά της εγκατάστασής σας.
Το πλεονέκτημα αυτής της λύσης; Η δυνατότητα αποστολής μηνύματος κειμένου στους Βαθμολογητές, προκειμένου να επικοινωνήσετε μια πληροφορία στο προσωπικό σας (για παράδειγμα, αριθμός δωματίου που πρέπει να προετοιμαστεί κατά προτεραιότητα).
...Το ConversayIT είναι μια αναβάθμιση για το σύστημα CRM Salesforce® που παρέχει στους χρήστες προσαρμόσιμα σενάρια τηλεφωνικών συνομιλιών.
Το ConversayIT επιτρέπει την παρακολούθηση κάθε απάντησης πελάτη, τον προσδιορισμό σε ποιο στάδιο της συνομιλίας η εταιρεία χάνει πελάτες και συμφωνίες, καθώς και την απόφαση σχετικά με την αποδοτικότητα των κλήσεων για την αύξηση της αποτελεσματικότητας της ροής εργασίας του τμήματος πωλήσεων και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.
... το πρόβλημα ενοικίασης. Εξοικονομεί χρόνο, ικανοποιώντας τις προσδοκίες των ενοίκων για γρήγορη ανταπόκριση και, μέσω έξυπνης χρήσης ειδικών συστημάτων, παραδίδει τον σωστό κωδικό Σχεδίου Τιμών (SOR) στο σύστημα διαχείρισης κατοικιών.
Ως διαδικτυακή λύση, η Keyfax Repairs Online είναι εύκολη στην εφαρμογή και την ενσωμάτωσή της, με μια έτοιμη διαδικασία ροής κλήσεων που καθοδηγεί τον ένοικο στη...
...Θέλετε να επικοινωνήσετε γρήγορα και διακριτικά με το προσωπικό σας που είναι διασκορπισμένο σε διάφορους ορόφους;
Καλέστε το άτομο που θέλετε μέσω της Βάσης κλήσεων. Αυτή θα σας καλέσει άμεσα από το πιο κοντινό τηλέφωνο. Η μεγάλη ισχύς εκπομπής της Βάσης κλήσεων μας θα σας εξασφαλίσει τέλεια λήψη σε κάθε γωνιά της εγκατάστασής σας.
Το πλεονέκτημα αυτής της λύσης; Η δυνατότητα αποστολής μηνύματος κειμένου στους Βαθμολογητές, προκειμένου να επικοινωνήσετε μια πληροφορία στο προσωπικό σας (για παράδειγμα, αριθμός δωματίου που πρέπει να προετοιμαστεί κατά προτεραιότητα).
... λειτουργείτε μια πιο ευτυχισμένη και παραγωγική επιχείρηση, συνήθως με ελάχιστο ή καθόλου κόστος και χωρίς διακοπή της ροής εργασίας κατά την υλοποίηση. Βοηθάμε τις επιχειρήσεις να συνδέουν τους ανθρώπους και τους χώρους τους με πρακτικά εργαλεία ενοποιημένων επικοινωνιών, συμπεριλαμβανομένων τηλεφωνίας, συστημάτων τηλεφωνίας VoIP, διαχείρισηςκλήσεων, ενοικίασης γραμμών και φιλοξενίας. Επίσης, ίνα και ευρυζωνικό, υλικό και λογισμικό IT, καθώς και υπηρεσίες cloud και WiFi.
... πρόσβαση και έλεγχο των πληροφοριών περιουσιακών στοιχείων των πελατών.
2. Ένα ισχυρό σύστημα διαχείρισηςκλήσεων: Ένα εξαιρετικά εξελιγμένο, γεγονός-καθοδηγούμενο σύστημα διαχείρισηςκλήσεων, ενσωματώνει πολλές μοναδικές ευκολίες.
3. Άμεση ροή πληροφοριών από μηχανικό προς κέντρο υπηρεσιών: Παρέχοντας τους πόρους για απρόσκοπτη διαχείριση, οι πληροφορίες μπορούν να μεταφέρονται άμεσα προς και...
...έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους εταιρικούς πελάτες "χρόνο λειτουργίας, συνέχεια, ασφάλεια και ευελιξία". Η υποδομή της, που βασίζεται σε λογισμικό, διαχειρίζεται την κυκλοφορία SMS, email, φαξ και διαδικτυακής συνομιλίας εξίσου εύκολα με την κυκλοφορία τηλεφώνου. Η εταιρεία διαθέτει πιστοποιήσεις ISO9001 για το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας και ISO27001 για το Σύστημα Διαχείρισης Πληροφοριακής Ασφάλειας.
... αποκατάσταση λογισμικού; Συστήματα φωνής και κλήσεων; Λογισμικό τυποποιημένων και συστημικών εφαρμογών; Λογισμικόδιαχείρισης συστημάτων και δικτύων; Αναλύσεις και μηχανική συστημάτων; Συστήματα λογισμικού Voice over IP & Ενοποίηση υπολογιστικής τηλεφωνίας:...
... πληροφοριακά συστήματα; Εργαλεία για ITIL;... Λογισμικό εφαρμογών; Ανάπτυξη λογισμικού κατά παραγγελία; Ανάπτυξη λογισμικού και συστημάτων κατά παραγγελία; Λύσεις ανά κλάδο; Παροχείς υπηρεσιών επιχειρηματικών εφαρμογών; Επιχειρηματικές διαδικασίες; XML συστήματα, συστήματα διαχείρισης εγγράφων; Εργαλεία Data Mining, εργαλεία εξόρυξης πληροφοριών; Συστήματα Data Warehouse και βασικά εργαλεία...