Προσαρμοσμένη στις προδιαγραφές του πελάτη παραγωγή
Διανομή
Υπηρεσία
Η Assis.Ter. Tech Solutions S.r.l. είναι μια ιταλική εταιρεία υψηλής τεχνολογίας που ασχολείται με το σχεδιασμό, την πώληση και την υποστήριξη σύγχρονων βιομηχανικών μηχανημάτων, με ιδιαίτερη έμφαση σε καινοτόμες τεχνολογίες όπως μηχανές λέιζερ, εκτυπωτές 3D, βιομηχανικούς ρομπότ και άλλες λύσεις για την αυτοματοποίηση.
Συμβουλεύουμε τους πελάτες μας με τις πιο προηγμένες τεχνολογικές λύσεις στη...
Η RDSL είναι μια ανεξάρτητη οικογενειακή επιχείρηση, που ιδρύθηκε το 1984, με 150 συνεργάτες εξειδικευμένους στους τομείς του Φυσικού Μάρκετινγκ.
Ως πάροχος υπηρεσιών, η όρασή μας έχει ως στόχο την αναζήτηση των πιο σχετικών λύσεων στους τομείς της λογιστικής, του άμεσου μάρκετινγκ και της σχέσης με τον πελάτη - CRM.
Προτείνουμε στους πελάτες μας προσαρμοσμένες υπηρεσίες για τις εκστρατείες ταχυ...
...Δοκιμάστε δωρεάν και χωρίς υποχρεώσεις τη συνολική λύση για κομμωτήρια ή άλλες ιδρύματα: διαχείριση προγραμματισμού και κρατήσεων, διαχείρισηπελατών, πληρωμές, λογιστική, απεριόριστη εκπαίδευση.
...Το DRIVE NDT είναι ένα λογισμικό διαχείρισης βασισμένο στο cloud που ενσωματώνει όλες τις μεθόδους επιθεώρησης NDT και τις σχετικές διαδικασίες σε ένα ενιαίο σύστημα. Με το DRIVE NDT μπορείτε να οργανώσετε και να ελέγξετε τη συνολική ροή εργασίας των εργασιών NDT, συμπεριλαμβανομένων των ατομικών εκθέσεων δοκιμών, της διαχείρισης προσωπικού, πελατών και συσκευών, και πολλά άλλα.
Μία λύση για...
...Αναπόσπαστο μέρος όλων των λογισμικών λύσεών μας - Σχεδιασμένο ειδικά για τη διαχείριση σχέσεων με πελάτες - Ένα απαραίτητο στοιχείο της φροντίδας των υφιστάμενων πελατών και της απόκτησης νέων πελατών σήμερα...
... Αυτοεξυπηρέτησης: Εγκαταστήστε καταστήματα για το «Click-and-PickUp» διαφόρων προϊόντων, προσφέροντας γρήγορη παραλαβή και αυξάνοντας την ικανοποίηση των πελατών.
Επιλέγοντας τις Θυρίδες BR'i, επιλέγετε προηγμένες τεχνολογίες που μειώνουν τα κόστη και βελτιώνουν την αποδοτικότητα.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας ή επικοινωνήστε μαζί μας. Μεταμορφώστε την υπηρεσία drive σας με την Liberty and Technology.
...Αυτοματοποιημένη Διαχείριση Ροών Εργασίας, Παρακολούθηση Απόδοσης σε Πραγματικό Χρόνο - Οι λύσεις Παρακολούθησης και Αυτοματοποίησης της Διαδικασίας Ανάπτυξης Λογισμικού έχουν σχεδιαστεί για να απλοποιούν τον κύκλο ζωής ανάπτυξης λογισμικού αυτοματοποιώντας βασικές διαδικασίες και παρέχοντας δυνατότητες παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο. Αυτές οι λύσεις βοηθούν τις ομάδες ανάπτυξης λογισμικού να...
... διαφορετικών μορφών ετικετών, οι οποίες μπορεί να εξαρτώνται από το προϊόν, την κατηγορία προϊόντων, τη μονάδα συσκευασίας, τον τύπο συσκευασίας, τον πελάτη κ.λπ., μπορείτε να επισημάνετε τα προϊόντα σας σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.
Επίσης, μπορείτε να δημιουργήσετε ετικέτες αποθήκης και ετικέτες πελατών μέσω του synko Labeling. Ο διαχειριστής εκτύπωσης στο synko Labeling ελέγχει την εκτύπωση των...
... σου και θα μπορείς να παίρνεις ενημερωμένες αποφάσεις για να αναπτύξεις την επιχείρησή σου. Επιπλέον, η τεχνική μας υποστήριξη είναι πάντα διαθέσιμη για να διασφαλίσει τη βέλτιστη λειτουργία του συστήματος. Επίλεξε το λογισμικό για εστιατόρια για να απλοποιήσεις τη διαχείριση της επιχείρησής σου.
... μας.
Η εμπειρία, η πρακτική γνώση και η ικανή διαχείριση εξασφαλίζονται από ειδικούς στην επεξεργασία δεδομένων και πληροφοριών. Η διαχείριση αποθήκης, η ροή υλικών και η τεχνική μεταφοράς, οι εφαρμογές βάσεων δεδομένων υλοποιούνται σε σύγχρονο λογισμικό εφοδιαστικής.
Η LogIT GmbH υλοποιεί και βελτιστοποιεί επιχειρηματικές διαδικασίες εντός της αλυσίδας εφοδιασμού, από την πρωτογενή παραγωγή μέχρι την ανακύκλωση.
Τα προϊόντα μας περιλαμβάνουν:
- Λύσεις χειροκίνητης αποστολής για κέντρα διανομής (MAN-Log)
- Διαχείριση φορτηγών (TRUCK-Log)
- Συστήματα αεροπορικών φορτίων (Cargo Professional)...
...Το FWdesk είναι μια αρθρωτή διαδικτυακή λύση που εξασφαλίζει μια βιώσιμη σχέση με τον πελάτη σας. Βελτιώνει τη διαχείριση παραπόνων σας, με αποτέλεσμα υψηλότερη ικανοποίηση πελατών και καλύτερη επικοινωνία με αυτούς. Ένας μοναδικός συνδυασμός χαρακτηριστικών καθιστά αυτή τη λύση περιζήτητη, ενισχύοντας αισθητά την αποτελεσματικότητα της διαχείρισης παραπόνων. Αυτό το λογισμικό περιλαμβάνει...
...Η εφαρμογή διαχείρισης Web EDI είναι στα χέρια σας και άμεσα διαθέσιμη
Διαχείριση παραγγελιών και παραδόσεων στη βιομηχανία αυτοκινήτων και διανομής όπως ένα πραγματικό ERP.
Η εφαρμογή eBWX προσαρμόζεται στις πολλές προδιαγραφές των πελατών και διαμορφώνεται σύμφωνα με τις ανάγκες σας.
Στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, η εφαρμογή eBWX-Automotive σας επιτρέπει να ενσωματώσετε τις απαιτήσεις...
...Με το EcholoN προς την Αριστεία Υπηρεσιών σύμφωνα με το DIN SPEC 77224
Κάθε επιχείρηση με επαφή με πελάτες, παρέχει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο εξυπηρέτηση πελατών ή "Διαχείριση Μετά την Πώληση". Εννοείται η υποστήριξη των πελατών σας μετά την αγορά, είτε μέσω τηλεφώνου, επιστολής, φαξ, email, messenger (π.χ. WhatsApp, Signal κ.λπ.), chat, είτε αυτοπροσώπως. Επίσης, η εγκατάσταση (ή υλοποίηση) με συντήρηση και επισκευή των συσκευών, συστημάτων, μηχανών και εγκαταστάσεων που έχετε αποκτήσει, εμπίπτει στην κατηγορία εξυπηρέτησης και υποστήριξης πελατών.
...Η CESTRACK είναι μια σειρά εφαρμογών λογισμικού για τον προγραμματισμό πόρων επιχείρησης (ERP) και τη διαχείριση σχέσεων με πελάτες (CRM++).
Η CESTRACK περιλαμβάνει τόσο λύσεις CRM όσο και ERP που ταιριάζουν ακριβώς στις ανάγκες σας.
Η CESTRACK είναι ένα σύστημα βασισμένο στο cloud.
...Ταλέντο οργάνωσης, επαγγελματίας επικοινωνίας και ειδικός στο μάρκετινγκ!
Η cobra Address PLUS είναι περισσότερα από τη διαχείριση διευθύνσεων και δεδομένων.
...Η Σουίτα AREA είναι ένα πακέτο εφαρμογών που, ενσωματωμένες μεταξύ τους, επιτρέπουν τη διαχείριση υψηλής επαγγελματικής ποιότητας όλων των διαχειριστικών διαδικασιών της μικρής, μεσαίας και μεγάλης επιχείρησης, διευκολύνοντας τις ροές εργασίας από τη διοίκηση έως τη λογιστική, τον έλεγχο διαχείρισης, τις πωλήσεις, τις αγορές, την επιχειρηματική ευφυΐα και το CRM.
Σε cloud ή on Premise, η Σουίτα...
...Ένα ολοκληρωμένο CRM για εταιρείες υπηρεσιών, συμβατό με τους νέους κανονισμούς GDPR και με ηλεκτρονική τιμολόγηση για τη διαχείρισηπελατών, πληρωμών, διαχείριση παραγγελιών, ανάλυση κόστους, στατιστικά, λίστες υποχρεώσεων, προγραμματισμός ημερολογίων συγχρονισμένος με το Mailchimp και το Google Calendar.
Διαχείριση από την επαφή και τη διαπραγμάτευση μέχρι την παραγγελία με τιμολόγηση και ανάλυση της παραγγελίας με τα τελικά στοιχεία για έλεγχο κόστους και εσόδων.
...Η Aqua eSolutions προσφέρει ένα προηγμένο και ισχυρό λογισμικό CRM για μια πλήρη και ολοκληρωμένη διαχείριση της σχέσης με τους πελάτες. Συνολική εικόνα της εμπορικής δραστηριότητας σε πραγματικό χρόνο.
Λύση προσανατολισμένη στον πελάτη που αυτοματοποιεί τις εμπορικές διαδικασίες, βελτιώνοντας την παραγωγικότητα και αυξάνοντας τις πωλήσεις και την ικανοποίηση.
...Το ευέλικτα παραμετροποιήσιμο και διαισθητικά χειριζόμενο σύστημα διαχείρισης αποθήκης LOGIS MOVE ελέγχει πολύπλοκες διαδικασίες διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας:
Διαχείριση αυλής με αυτοματοποιημένη επεξεργασία, παρακολούθηση και έλεγχο εισερχόμενων αγαθών, έλεγχο φόρτωσης και αποστολής ή τον έλεγχο αυτόματων συστημάτων και ρομπότ με καινοτόμο λογισμικό διαχείρισης αγαθών.
Το σύστημα...
... λογιστικό πρόγραμμα.
Κύρια χαρακτηριστικά
• Διαχείριση στοιχείων πελατών, προμηθευτών, προϊόντων, αποθηκών.
• Διαχείριση Εγγράφων Πώλησης και Αγοράς (Προσφορές, Παραγγελίες, Δελτία Αποστολής, Τιμολόγια κ.λπ.)
• Διαχείριση Κινήσεων με αιτίες που μπορούν να καθοριστούν ελεύθερα.
• Διαχείριση των αποθεμάτων των προϊόντων της αποθήκης σε πραγματικό χρόνο, με ειδοποίηση για προϊόντα που είναι σε...
Δυσκίνητη γραφειοκρατία, περίπλοκες διαδικασίες, σπατάλη χρόνου. Αν αυτές οι λέξεις σας φαίνονται οικείες στην επιχείρησή σας, τότε είναι η κατάλληλη στιγμή να λάβετε μια δωρεάν πρόταση λύσης από εμάς.
Από το 2008, η Pixelstein είναι ο αξιόπιστος συνεργάτης σας για την ουσιαστική ψηφιοποίηση. Έχουμε εξελιχθεί από μια εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων σε ένα λογισμικό για ειδικές λύσεις και έχουμε β...
... τη συνεργασία σας με τους συνεργάτες και τους προμηθευτές σας και να αυξήσετε την ικανοποίηση των πελατών σας. Αυτή η διαχείριση εγγράφων διαθέτει ευέλικτα interfaces που επιτρέπουν μια απρόσκοπτη ενσωμάτωση στο υπάρχον IT περιβάλλον σας.
... ιχνηλατείτε τις εξόδους αποθεμάτων. Σας επιτρέπει επίσης να δηλώνετε ποσότητες ή περιέκτες και να αναγνωρίζετε τους ιδιοκτήτες. Εφαρμόστε το Isitrac Stock και ελέγξτε τις αγορές σας, αυτοματοποιήστε τις εργασίες και μειώστε τα λειτουργικά σας κόστη. Με το Isitrac Stock θα αυξήσετε επίσης την ικανοποίηση των πελατών και θα ενισχύσετε την αξιοπιστία των αποθεμάτων σας.
...Με το λογισμικό FieldCo Τεχνικής Υποστήριξης, ψηφιοποιούμε τις ροές εργασίας δημιουργώντας φόρμες υπηρεσιών PDF. Έτσι επιταχύνουμε τις διαδικασίες τεχνικής υποστήριξης και μειώνουμε τα λειτουργικά κόστη. Επιπλέον, καθιστούμε τις διαδικασίες πιο αποδοτικές και συμβάλλουμε στην αύξηση των εσόδων μετά την πώληση.
Υποδομή Υποστήριξης Πελατών
Φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον, γρήγορη και εύκολη...
... συγκεκριμένες ανάγκες των πελατών. Το SmartBin είναι κυρίως κατάλληλο για τη διαχείριση C-Μερών.
Όταν επιτευχθεί το ελάχιστο απόθεμα που απαιτεί επαναπαραγγελία, τα δεδομένα διαβάζονται αυτόματα και αποστέλλονται από την Bossard στον αντίστοιχο προμηθευτή που είναι ενσωματωμένος στο σύστημα διαχείρισης C-Μερών.
Οι προμηθευτές C-Μερών προετοιμάζουν τις επιθυμητές ποσότητες παράδοσης και τις ετικετοποιούν ανάλογα με την τοποθεσία αποθήκευσης του πελάτη.
Η Bossard συνδυάζει τη ροή αγαθών και δημιουργεί μια συλλογική τιμολόγηση. Η παράδοση γίνεται στον τόπο κατανάλωσης ή στην είσοδο εμπορευμάτων.
...παραμετροποίηση και διαχείριση; υποστήριξη για τις ομάδες λειτουργίας
- Προσαρμοσμένη ανάπτυξη με την εμπειρογνωμοσύνη των μηχανικών και προγραμματιστών μας
- Ομάδες αναλυτών δεδομένων εξοικειωμένες με την πιο πρόσφατη τεχνολογία και εξειδίκευση σε πλατφόρμες δεδομένων και ανάλυσης
- Υποστήριξη στην ανάπτυξη ικανοτήτων Big-Data στην επιχείρησή σας...
...Η MainTechnic ξεχωρίζει με τις προηγμένες δυνατότητές της για τη διαχείριση των διαδικασιών τεχνικής εξυπηρέτησης πιο αποτελεσματικά. Με την άμεση παρακολούθηση των αιτημάτων εξυπηρέτησης, βελτιστοποιεί τις διαδικασίες ανάθεσης και σας βοηθά να ολοκληρώνετε τις διαδικασίες σας πιο γρήγορα. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να μεγιστοποιήσετε την ικανοποίηση των πελατών σας.
...Με τις λύσεις αναγνώρισης που προσφέρουμε, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε αποτελεσματικά τις επιχειρηματικές σας διαδικασίες και να διασφαλίσετε διαφανείς επιχειρηματικές ροές.
Οι λύσεις και τα προϊόντα μας βελτιστοποιούν, για παράδειγμα, διαδικασίες στη διαχείριση αποθεμάτων, την παραγωγή, την εξυπηρέτηση πελατών ή στον τομέα των εκδηλώσεων. Η βάση είναι οι κινητές και σταθερές λύσεις συλλογής δεδομένων, καθώς και οι λύσεις κωδικοποίησης και σήμανσης, οι οποίες ενσωματώνονται απρόσκοπτα στις υπάρχουσες επιχειρηματικές διαδικασίες με τα λογισμικά μας.