Γενικά, οι καθοδηγητικοί ρόλοι έρχονται σε δύο διαφορετικές ποικιλίες: καθοδηγητικοί τροχοί και τροχοί κίνησης. Οι καθοδηγητικοί τροχοί χρησιμοποιούνται σε μηχανές ή πύλες για να διευκολύνουν την γραμμική κίνηση. Αυτοί οι τροχοί συνήθως δέχονται συχνές αλλά σύντομες φορτίσεις. Οι τροχοί κίνησης, από την άλλη πλευρά, είναι σχεδιασμένοι να αντέχουν σε σταθερές και συνεπείς φορτίσεις. Χρησιμοποιούνται συχνά σε συστήματα μεταφοράς.
Η Blickle προσφέρει συνολικά επτά διαφορετικές σειρές προϊόντων με διαφορετικά ελαστικά πολυουρεθάνης και νάυλον και κέντρα τροχών από χάλυβα ή νάυλον για να καλύψουν μια ευρεία ποικιλία εφαρμογών και απαιτήσεων. Είμαστε επίσης εξαιρετικός συνεργάτης αν χρειάζεστε μια ατομική προσαρμοσμένη λύση. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον προσωπικό σας σύμβουλο για να μάθετε περισσότερα!
Τροχός Ø:: 25 - 125 mm
Φορτίο: 15 - 530 kg
Υδραυλικός κύλινδρος για το κλείδωμα του γρήγορου συνδέσμου για φορτωτή τροχών FERRUM DM416 x4. Θα παραδοθεί όπως φαίνεται.
Αριθμός είδους: DM_416_Υδραυλικός κύλινδρος_κλείδωμα γρήγορου συνδέσμου
Η ZWP είναι ένας από τους κορυφαίους ανεξάρτητους κατασκευαστές στη Γερμανία για γρανάζια, πινιόν και δακτυλίους γραναζιών. Προμηθεύουμε ήδη γνωστούς κατασκευαστές για κιβώτια ταχυτήτων. Ανυπομονούμε να έρθουμε σε επαφή μαζί σας για να συζητήσουμε τις δυνατότητες προμήθειας σας. Οι τομείς των (διεθνών) πελατών μας είναι: Εξόρυξη, Πετρέλαιο, Υποθαλάσσιες εφαρμογές, σιδηροδρομικές και ναυτικές μεταδόσεις, βιομηχανικές μεταδόσεις και πολλοί άλλοι τομείς εφαρμογών.
Επισκόπηση των δυνατοτήτων παραγωγής:
Γρανάζια
εσωτερικά και εξωτερικά δόντια
σκληρυμένα και λειασμένα
Μονάδα 2 – 50 mm
Διάμετρος 100 – 2,000 mm
Εσωτερικοί δακτύλιοι / δακτύλιοι γραναζιών
σκληρυμένοι και λειασμένοι
Μονάδα έως 20 mm - περισσότερα κατόπιν αιτήματος
Διάμετρος 100 έως 1,800 mm
Πινιόν και άξονες
εσωτερικά και εξωτερικά δόντια
σκληρυμένα και λειασμένα
Μονάδα 1 – 50 mm
Διάμετρος 50 – 500 mm
Μήκος έως 1,500 mm
Σκληρυνση και ισορροπία εσωτερικά δυνατή
Συνεργασία με εταιρείες για ειδική κατασκευή γραναζιών και πινιόν κ.λπ.
Μιλάμε Αγγλικά.
Αμπρίχτρα για χρήση σε χειροκίνητο αμπρίχτρα D-70 Mammut ή σε αυτοκατασκευασμένη διάταξη. Το πεδίο εφαρμογής είναι δίσκοι λείανσης με ταχύτητα 63m/δευτ. ή υψηλότερη.
Εξωτερική διάμετρος: 70 mm
Εσωτερική διάμετρος: 42.5 mm
Πάχος: 3 mm
Αριθμός δοντιών: 32
Γεωμετρία: HR
Ταχύτητα: 82 m/δευτ.
Τυπικός τροχός με τροχό πολυουρεθάνης
- σώμα τροχού από πολυαμίδιο 6 με ρουλεμάν
- πέλμα πολυουρεθάνης, περίπου 95° shore A
- τυπική θήκη από γαλβανισμένο χάλυβα
Οι τυπικές θήκες της Torwegge κατασκευάζονται από βαθιά κομμένο, γαλβανισμένο χάλυβα. Το στερεό ραμμένο, διπλό ρουλεμάν στον δακτύλιο περιστροφής προσφέρει ευνοϊκή αναλογία τιμής-απόδοσης όταν χρησιμοποιείται για εφαρμογές χειροκίνητης λογιστικής. Οι τροχοί σε τυπική θήκη χρησιμοποιούνται συνήθως από διάφορους τομείς σε ράφια μεταφοράς. Μπορούν να μεταφέρουν μέγιστο φορτίο 1.200 kg με ταχύτητα 4 km/h.
Το υλικό πολυουρεθάνης (PU) έχει υψηλή ικανότητα φόρτωσης με χαμηλή φθορά. Διαθέτει επίσης υψηλή χημική αντοχή. Αυτές οι ιδιότητες καθιστούν την πολυουρεθάνη κατάλληλη για σχεδόν οποιαδήποτε εφαρμογή.
διάμετρος τροχού: 80-250 mm
πλάτος τροχού: 35-60 mm
ικανότητα φόρτωσης: 150-450 kg
υλικό θήκης: γαλβανισμένο χάλυβα
υλικό σώματος τροχού: πολυαμίδιο 6 με ρουλεμάν
υλικό πέλματος: πολυουρεθάνη, περίπου 95° shore A
Οι ομοιόμορφα φαρδιές λάμες από αφρώδες Vulkollan® είναι προσαρτημένες σε ακριβώς καθορισμένες αποστάσεις, ενώ οι λάμες από πλαστικό αφρό είναι τοποθετημένες στα κενά μεταξύ τους στον αλουμινένιο άξονα του τροχού επαφής FAPI-KS/V FREQUENCY DAMPED.
Η ύψος της επικάλυψης ή το μήκος των λαμών από αφρώδες Vulkollan® και πλαστικό αφρό μπορεί να ποικίλει ανάλογα με την εφαρμογή (τυπικό: 25 mm). Η τοποθέτηση των λαμών μειώνει τους ήχους που προκαλούνται κατά την λείανση στην ανώτερη συχνότητα, έτσι ώστε να μην είναι πλέον ακουστοί στο ανθρώπινο αυτί. Ο τροχός επαφής FAPI-KS/V FREQUENCY DAMPED επιτυγχάνει σημαντική μείωση του επιπέδου θορύβου στον χώρο εργασίας και έτσι συμβάλλει στην ασφάλεια της εργασίας.
Πλεονεκτήματα
Λόγω των λαμών τους από αφρώδες Vulkollan® και πλαστικό αφρό, οι τροχοί επαφής της σειράς FAPI-KS/V είναι εξαιρετικά επιθετικοί τροχοί επαφής.
Θα χαρούμε να σας συμβουλέψουμε ώστε να βρείτε τον κατάλληλο τροχό επαφής για εσάς.
Το σετ τροχών για κοντέινερ είναι κατάλληλο για τη μετακίνηση των κοντέινερ σε σταθερό έδαφος. Είναι τοποθετημένα από κάτω στις γωνίες ISO; οι πλευρικές ανοίξεις των γωνιών ISO παραμένουν ελεύθερες για οποιαδήποτε άλλη χρήση. Το σετ τροχών για βαριά φορτία των κοντέινερ περιλαμβάνει:
4 x ατομικός τροχός καθοδήγησης
1 x ρυμουλκό, ρυθμιζόμενο σε ύψος
• Για να χαλαρώσετε, να κόψετε και να στερεώσετε τα βάρη ισορροπίας
• Για να διευρύνετε και να συμπιέσετε τα ελατήρια στήριξης
• Με λεπίδα για να διαχωρίσετε τα βάρη ισορροπίας
• Από ειδικό χάλυβα για εργαλεία, σφυρηλατημένο και θερμικά επεξεργασμένο σε λάδι
Μήκος σε χιλιοστά: 240
Βάρος σε γραμμάρια: 335
Ρόλος με ενσωματωμένη πλάκα στερέωσης για τοποθέτηση σε αλουμινένια προφίλ με διάσταση πλέγματος 40 και 45 mm χωρίς προεξοχή
Για τη θέση και τη μεταφορά βιομηχανικών μηχανημάτων
Οι ανθεκτικοί ρόλοι εξασφαλίζουν μακροχρόνια χρήση με ελάχιστη φθορά. Είναι ικανοί να αντέχουν δυναμικά φορτία έως 340 kg. Αυτό σημαίνει ότι και οι βάσεις που ζυγίζουν έως 340 kg ανά ρόλο μπορούν να μετακινηθούν με ασφάλεια. Η διάμετρος των ρόλων 50 ή 62 mm επιτρέπει επίσης την υπέρβαση ανωμαλιών έως 10 mm
Σταθεροποίηση της κίνησης των ρόλων μέσω προσωρινής τοποθέτησης στον έμβολο
Ενεργοποίηση της ρύθμισης ύψους του εμβόλου μέσω ρυθμιστικού τροχού στο περίβλημα του ρόλου με γαλλικό κλειδί
Δεν απαιτείται επιπλέον πλάκα μεταφοράς και ποδιού
Υλικό & Επιφάνεια:
Πλάτη: Χάλυβας, γαλβανισμένος
Περίβλημα: Αλουμινένια χύτευση, βαμμένη με σκόνη
Ρυθμιστικός τροχός: Πλαστικό PA
Έμβολο: Καουτσούκ NBR
Ρόλος: Πλαστικό PA, μαύρο
Συμπεριλαμβάνεται γαλλικό κλειδί για τη συναρμολόγηση
ΝΕΟ Βιντεοκολποσκόπιο vidan®2, κινητή έκδοση
Κινητό σύστημα με ενσωματωμένο επεξεργαστή και οθόνη αφής 21,5“, κινητικότητα εξασφαλισμένη από βάση με 5 μπλοκαρισμένες ρόδες, Ø 100 mm, 815 × 660 mm, βιντεοκολποσκόπιο με φωτισμό LED σε ρυθμιζόμενο περιστροφικό βραχίονα, μήκους 900 mm. Ρυθμιζόμενη οθόνη που κλίνει, περιστρέφεται και ρυθμίζεται σε ύψος σε τρία επίπεδα, συνολικό ύψος 1 700 mm. Βάση θερμοβαμμένη λευκού αλουμινίου RAL 9006 και γκρι ανθρακί RAL 7016, περιστροφικός βραχίονας θερμοβαμμένος λευκού αλουμινίου RAL 9006, οθόνη γκρι/ανθρακί με διεπαφή δικτύου, Wi-Fi, διεπαφή USB και είσοδο HDMI.
Με προεγκατεστημένο λογισμικό προβολής και αρχειοθέτησης εικόνων vidan®2 SCHMITZ.
Η αρχειοθέτηση εικόνων και βίντεο πραγματοποιείται μέσω σύνδεσης LAN ή μέσω της διεπαφής USB.
Ελεύθερη τοποθέτηση γύρω από την καρέκλα θεραπείας για περισσότερη άνεση και αποτελεσματικότητα στην εργασία. Η στιβαρή βάση 5 ακτίνων με μπλοκαρισμένες ρόδες προσφέρει μεγάλη σταθερότητα, ανά πάσα στιγμή.
Ρουλεμάν τροχών με διπλό δακτύλιο έως 5000
Τα ρουλεμάν τροχών μας μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές εφαρμογές, όπως για βαγόνια τούνελ. Τα ρουλεμάν μπορούν να παραδοθούν ως έτοιμες μονάδες με όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ. Υψηλής ποιότητας εξαρτήματα εγγυώνται μεγάλη διάρκεια ζωής. Προσδιορίστε τις εφαρμοσμένες λεπτομέρειες, όπως η λίπανση με λιπαντικό υψηλής θερμοκρασίας ή ειδικά συστήματα σφράγισης. Για την εφαρμογή σας, θα σας παρέχουμε την κατάλληλη λύση.
Ρόδες καθυστέρησης (τροχοί εκτροπής) σε ποιότητα OEM υψηλής κλάσης • υψηλή αντοχή • - Οι ρόδες καθυστέρησης που προσφέρουμε κατασκευάζονται σύμφωνα με τις τελευταίες αυτοματοποιημένες διαδικασίες σχεδίασης και παραγωγής.
Οι ρόδες καθυστέρησης από τη γκάμα μας διαθέτουν την απαιτούμενη ποιότητα και είναι ιδιαίτερα κατάλληλες για υψηλές συνεχείς φορτίσεις. Για αυτόν τον σκοπό, χρησιμοποιούνται ειδικές τεχνικές σκλήρυνσης και θερμικές επεξεργασίες κατά την παραγωγή, οι οποίες αυξάνουν αποτελεσματικά την αντοχή στη φθορά των επιφανειών λειτουργίας. Αυτό λήφθηκε υπόψη διότι η αντοχή στη φθορά παίζει ουσιαστικό ρόλο στον βιομηχανικό τομέα λόγω της πίεσης που ασκείται στα παρεμβαλλόμενα εξαρτήματα.
Κατά την κατασκευή των ροδών καθυστέρησης, βασιζόμαστε αποκλειστικά σε σφραγίδες υψηλής ποιότητας και σύγχρονες σχεδιάσεις ρουλεμάν για να διασφαλίσουμε υψηλή αντοχή και αξιοπιστία. Η παραγωγή πραγματοποιείται σύμφωνα με τα τρέχοντα βιομηχανικά πρότυπα και πληροί ακόμη και τις υψηλότερες απαιτήσεις. Το τελικό προϊόν προσφέρει υψηλή αντοχή στη φθορά των επιφανειών λειτουργίας ακόμη και υπό ακραία φορτία.
μηχανικό τροχό της τύχης συμπεριλαμβανομένης της άμεσης εκτύπωσης ανθεκτικής σε νερό και UV. Διάμετρος 90 εκ. ή 80 εκ. με 12-24 πεδία και 3 πόδια τρίποδο σε ασημί ή μαύρο
Μεγάλος, σταθερός τροχός της τύχης με άμεση εκτύπωση ανθεκτική σε νερό και UV απευθείας πάνω στην επιφάνεια. Οι συσκευές μας είναι πραγματικά κατάλληλες για εξωτερική χρήση και δεν μπορούν να αποκτήσουν "κοφτερές άκρες".
Σταθερό τρίποδο σε μαύρο χρώμα, τιμή συμπεριλαμβανομένης της εκτύπωσης σύμφωνα με τα παραδείγματα που παρέχετε.
Διαφορετικά μεγέθη και εκδόσεις
Βάρος: 5,7 κιλά
Ευρεία γκάμα για να καλύψει ακόμη και τις πιο απαιτητικές ανάγκες περιλαμβάνει μια τυπική γκάμα για συμπαγείς ελαφριές και μεσαίες τροχαλίες, καθώς και τροχαλίες μηχανικής κατηγορίας για βαριές εφαρμογές.
Διαθέσιμες σε όλα τα μεγέθη με μάζες έως 45 τόνους ως τροχαλίες κίνησης, ουράς και κάμψης.
Η προηγμένη διαδικασία σχεδίασης που ενσωματώνει Ανάλυση Πεπερασμένων Στοιχείων διασφαλίζει ότι οι τροχαλίες σχεδιάζονται σύμφωνα με τις καλύτερες πρακτικές παγκοσμίως.
Διατίθενται επίσης τροχαλίες νεκρού άξονα, πτερύγια και τροχαλίες εκτροπής για μεταφορά σε υψηλές γωνίες.
Η γέφυρα, ο κολλημένος άξονας τροχού και οι δίσκοι τροχών των καροτσιών τσαγιού και των κρεβατιών κούκλας μας είναι νικελωμένοι. Ο δακτύλιος των δίσκων τροχών κατασκευάζεται από υψηλής ποιότητας πλαστικό και είναι κολλημένος με τους δίσκους τροχών. Η στερέωση γίνεται μέσω του πείρου με μια θήκη από υψηλής ποιότητας πλαστικό. Μια επισκόπηση κατάλληλων θηκών μπορείτε να βρείτε στην ενότητα Στερέωση και Αξεσουάρ.
Αυτοί οι τροχοί έχουν, ανάλογα με τη ροή όγκου και την πίεση, μια αναλογία μεταξύ 0,15 και 0,5 μεταξύ της διαμέτρου εισαγωγής και της εξωτερικής διαμέτρου. Η καμπυλότητα της λεπίδας καθορίζει, για δεδομένη εξωτερική διάμετρο και ταχύτητα περιστροφής, το ύψος της συνολικής πίεσης και το στατικό ποσοστό πίεσης.
Οι λεπίδες σε τροχούς υψηλής και μεσαίας πίεσης είναι συνήθως καμπυλωμένες προς τα πίσω. Υπάρχουν εκδόσεις με επίπεδες και τραβηγμένες καλύπτρες.
συνήθως πιο ροϊκές