Οι ηλεκτρικά αγώγιμοι τροχοί και οι αντιστατικοί τροχοί και ρόδες χρησιμοποιούνται σχεδόν σε κάθε βιομηχανικό περιβάλλον, από την ιατρική μηχανική, τις ηλεκτρικές και ημιαγωγικές βιομηχανίες μέχρι τη βιομηχανία αυτοκινήτων, τα νοσοκομεία, τη φαρμακευτική και άλλους χημικούς βιομηχανικούς τομείς. Αυτοί οι τροχοί και οι ρόδες χρησιμοποιούνται παντού όπου απαιτείται προστασία από ηλεκτροστατική εκφόρτιση. Οι χειριστές και τα ευαίσθητα αγαθά είναι ιδιαίτερα ευάλωτα στην ηλεκτροστατική εκφόρτιση που μπορεί να παραχθεί από μονάδες μεταφοράς ή από μεταφερόμενα αγαθά.
Η ZWP είναι ένας από τους κορυφαίους ανεξάρτητους κατασκευαστές οδοντωτών τροχών, γραναζιών και οδοντωτών δίσκων στη Γερμανία. Παρέχουμε ήδη κιβώτια ταχυτήτων σε γνωστούς κατασκευαστές. Ανυπομονούμε να έρθουμε σε επαφή μαζί σας και να συζητήσουμε τις δυνατότητες προμήθειάς σας. (Διεθνείς) τομείς των πελατών μας είναι: εξόρυξη, πετρέλαιο και θαλάσσιες δραστηριότητες, σιδηροδρομικές και ναυτικές μεταδόσεις, βιομηχανικές μεταδόσεις και πολλές άλλες εφαρμογές.
Γενική επισκόπηση παραγωγής:
Οδοντωτοί άξονες
εσωτερικά και εξωτερικά οδοντωτά
σκληρυμένα και λειασμένα
Μονάδα 2 - 50 mm
Διάμετρος 100 - 2000 mm
Εσωτερικοί οδοντωτοί δακτύλιοι / οδοντωτοί τροχοί στεφάνης
σκληρυμένα και λειασμένα
Μονάδα έως 20 mm - περισσότερα κατόπιν παραγγελίας
Διάμετρος 100 - 1.800 mm
Οδοντωτοί τροχοί
εσωτερικά και εξωτερικά οδοντωτά
σκληρυμένα και λειασμένα
Μονάδα 1 - 50 mm
Διάμετρος 50 - 500 mm
Μήκος έως 1.500 mm
Η σκλήρυνση και η ισορροπία μπορούν να γίνουν εσωτερικά
Συνεργασία με εταιρείες για οδοντωτούς τροχούς και γρανάζια κ.λπ.
Αβρίχτης κύλινδρος εξοπλισμένος με γρανάζια για χρήση σε χειροκίνητο αβρίχτη B1, για την αβρίχτηση δίσκων λείανσης με πλάτος έως 25mm και ταχύτητα 63m/δευτ. Πλεονέκτημα του αβρίχτη κυλίνδρου είναι η γρήγορη αλλαγή.
Εξωτερική διάμετρος: 40 mm
Εσωτερική διάμετρος: 7 mm
Μήκος / Πλάτος: 10 mm
Αριθμός δοντιών: 4
Γεωμετρία: ZR
Ταχύτητα: 63 m/δευτ
Στη μεγάλη γκάμα από υψηλής ποιότητας ρόδες σκιτ, σε διάφορα μεγέθη και σχέδια, θα βρείτε επίσης περιστροφικούς τροχούς και σταθερούς τροχούς με θήκες από γαλβανισμένο φύλλο χάλυβα - ιδανικοί και για βιομηχανικές εφαρμογές.
Τα προϊόντα μας είναι πιστοποιημένα και δοκιμασμένα σύμφωνα με τις τελευταίες ευρωπαϊκές προδιαγραφές και πρότυπα ποιότητας.
Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στους διαδικτυακούς καταλόγους μας στην αρχική μας σελίδα.
Έχετε οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα προϊόντα μας ή θα θέλατε να ζητήσετε μια προσφορά; Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Έχουμε τα κατάλληλα ελαστικά για σχεδόν κάθε εφαρμογή!
Ανθεκτικός και οικονομικός χειροκίνητος πλαστικός τροχός. Διάφορα μεγέθη. Γαλβανισμένος χάλυβας για υψηλή σταθερότητα και εύκολη συναρμολόγηση του άξονα. Διάφορες φινιρίσματα του άξονα. Με σπείρωμα για την τοποθέτηση περιστροφικής λαβής (βλ. αξεσουάρ).
Ελαστική ρόδα με τροχό από πολυουρεθάνη
- Σώμα τροχού από πολυαμίδιο 6 με ρουλεμάν
- Επιφάνεια κύλισης από πολυουρεθάνη, περίπου 95° Shore A
- Με προστατευτικές δίσκους για την προστασία του ρουλεμάν από σκόνη και βρωμιά
- Κανονικό περίβλημα από χάλυβα, γαλβανισμένο
Τα κανονικά περιβλήματα TORWEGGE αποτελούνται από βαθιά τυπωμένο, γαλβανισμένο χάλυβα. Η διπλή ρουλεμάνωση στον περιστροφικό δακτύλιο, που είναι στερεωμένη με ραφές, προσφέρει μια οικονομική σχέση τιμής-απόδοσης στον τομέα της χειροκίνητης λογιστικής. Οι ρόδες με κανονικό περίβλημα χρησιμοποιούνται συχνά σε μεταφορικές κατασκευές σε διάφορους τομείς μέχρι 1.200 kg και 4 km/h.
Το υλικό πολυουρεθάνη (PU) διαθέτει υψηλή αντοχή φορτίου με χαμηλή φθορά και υψηλή χημική αντοχή. Χάρη σε αυτές τις ιδιότητες, η πολυουρεθάνη είναι κατάλληλη για σχεδόν κάθε τομέα εφαρμογής.
Διάμετρος τροχού: 80-200 mm
Πλάτος τροχού: 30-47 mm
Φέρουσα ικανότητα: 100-300 kg
Υλικό περιβλήματος: Κανονικός χάλυβας, γαλβανισμένος
Υλικό σώματος τροχού: Πολυαμίδιο 6 με ρουλεμάν
Υλικό επιφάνειας κύλισης: Πολυουρεθάνη, περίπου 95° Shore A
Χάλκινη βούρτσα τροχού με συρματόσχοινο από χάλυβα σε άξονα 6 mm, για χρήση σε σταθερές μηχανές.
• Για ευέλικτη εργασία • Για προσεκτικό καθαρισμό • Επικαλυμμένη με ορείχαλκο για καλύτερη προστασία από τη διάβρωση
Τρίκυκλο φορτηγό ποδήλατο Cargobike
περισσότερες πληροφορίες στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, δυνατότητα αγοράς με τιμολόγιο για επαγγελματίες πελάτες
1091€ καθαρά
-----------------------
περισσότερες πληροφορίες στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, τιμή χωρίς φόρο 1091€
https://www.greenbike-shop.de/Lastenfahrrad/Transportrad-Cargobike-Bakfiets-Holzkiste.html
Οι υποστηρικτικοί ρόλοι είναι είτε ρουλεμάν βελόνας είτε ρουλεμάν κυλίνδρου με παχύ τοίχωμα εξωτερικό δακτύλιο
• Κατάλληλοι για υψηλές ραδιοφορτίσεις, συμπεριλαμβανομένων των κρουστικών φορτίσεων
• Συχνά με σφαιρική εξωτερική διάμετρο για την αποφυγή απαράδεκτων τάσεων στις άκρες
Κανονισμός: DIN 616
• Σειρές προϊόντων: STO, RSTO, NA2200, RNA2200, NATR, NATV
• Παραδείγματα εφαρμογών: Μηχανισμοί εκκέντρου, διαδρομές κυλίνδρων, ιμάντες μεταφοράς
για 4 πλήρη τροχούς ή 8 ελαστικά.
Ο Τροχός XL είναι κατάλληλος για τη μεταφορά τροχών από τετρακίνητα οχήματα, βαν καθώς και άλλων μεγαλύτερων τροχών.
Το μοντέλο XL είναι απολύτως απαραίτητο για τη διαχείριση και τη μεταφορά των μεγάλων και ιδιαίτερα βαρέων τροχών στο συνεργείο.
⦁ Διάμετρος 800 mm
⦁ Ύψος 150 mm
⦁ Μέγιστη αντοχή 250 kg
⦁ Διαθέσιμο με και χωρίς φρένα τροχών
Εκτός από τα ακριβή ρουλεμάν βαθιάς αυλάκωσης, η ROS χρησιμοποιεί επίσης ρουλεμάν αυτοευθυγράμμισης και σφαιρικά ρουλεμάν για τους κυλίνδρους βαρέως φορτίου με εσωτερικά ρουλεμάν. Εκτός από μια επιλογή διαφορετικών σχεδίων σωλήνων και αξόνων, διατίθενται επίσης κυλίνδροι με κίνηση.
Υλικό: ατσάλι
Ικανότητα: έως 500 κιλά
Φέρνουμε όλες τις γνωστές μάρκες ελαστικών μοτοσικλετών και είμαστε ευτυχείς να σας παρέχουμε έγκυρες και αξιόπιστες συμβουλές. Μάθετε περισσότερα για τα ελαστικά μοτοσικλετών μας!
Οι φορτωτές weycor είναι περισσότερα από το άθροισμα των μερών τους. Είναι ζωντανό πάθος. Για τη γοητεία της τεχνολογίας. Για την ποιότητα "Made in Germany".
Οι φορτωτές weycor είναι περισσότερα από το άθροισμα των μερών τους. Είναι ζωντανό πάθος. Για τη γοητεία της τεχνολογίας. Για την ποιότητα "Made in Germany". Από το πνεύμα καινοτομίας των υπαλλήλων, την αγάπη για την ακρίβεια και τη χαρά της ισχυρής μηχανικής προήλθε η νέα γενιά φορτωτών.
Κατασκευαστής: TD 2.9 L4
Τύπος: υδρόψυκτος
Ικανότητα: 55,4 kW (75,3 PS) στα 2.200 min-1
Μέγιστη ροπή: 260 Nm στα 1.600 min-1
Κυβισμός: 2.924 cm3
Αριθμός κυλίνδρων: 4 σε σειρά
Μηχανές Συναρμολόγησης Τροχών Hofmann RMS – Συναρμολόγηση ελαστικών και ζαντών για επιβατικά αυτοκίνητα. Η αυτόματη μηχανή σας για συναρμολόγηση τροχών.
Κινητές ραβδωτές ροές με ρουλεμάν σφαιρών για μεσαίες έως υψηλές φορτίσεις
Ραβδωτές ροές με ρουλεμάν σφαιρών και διάφορους κινητήρες από χάλυβα ή πλαστικό.
Ειδικές κατασκευές κινητήρων από χάλυβα όσον αφορά τον αριθμό δοντιών, την απόσταση, τις αποστάσεις και τα μήκη διαθέσιμες κατόπιν αιτήματος! Διάφορες επενδύσεις προαιρετικά.
Οι τροχίσκοι είναι ιδανικοί για υψηλές ροές όγκου με στροφές έως 7.000 λεπτά-1. Η αναλογία εισόδου αέρα προς εξόδου αέρα είναι η χαμηλότερη και κυμαίνεται περίπου από 0,7 έως 0,95
(δεξιόστροφα)
υψηλότερο ποσοστό δυναμικής πίεσης και μέγιστη συνολική πίεση
Lokari® - Αυτή η επένδυση PE για τον θόλο των τροχών (προστασία θόλου τροχών), για χρήση στον χώρο φόρτωσης, προστατεύει τον θόλο από γρατσουνιές που προκαλούνται από το φορτίο. Ο ήχος κύλισης μειώνεται.
Οι επενδύσεις θόλου τροχών Lokari® δεν πρέπει να βιδώνονται για λόγους εγγύησης και προστασίας από σκουριά, αρκεί να τις τοποθετήσετε πίσω από την επένδυση τοίχου και κάτω από το χαλί.
Βάρος συμπεριλαμβανομένης της συσκευασίας: 6 κιλά
Η στάθμευση τροχών φορτηγών χρησιμοποιείται για περιορισμό στάθμευσης και ως βοήθημα ελιγμού για φορτηγά, λεωφορεία, μεγάλα οχήματα και ανυψωτικά μηχανήματα.
Χρώμα: ανθρακί / κίτρινο
Διαστάσεις: 1000 x 300 x 50 mm
Ο τροχός επαφής FAPI-PUS/KS είναι μια εξαιρετικά μαλακή έκδοση ενός τροχού επαφής με επένδυση από αφρώδες πολυουρεθάνη και πλαστικό αφρό.
Η συνολική ύψος της επένδυσης πρέπει επίσης να επιλεγεί με βάση την αντίστοιχη εφαρμογή.
Οι εναλλασσόμενες λεπίδες από πολυουρεθάνη και πλαστικό αφρό καθιστούν τον τροχό επαφής εξαιρετικά μαλακό και ιδιαίτερα προσαρμόσιμο.
Στην πράξη, αυτός ο τροχός επαφής χρησιμοποιείται κυρίως για την τελική επεξεργασία έντονα καμπυλωμένων ή στρογγυλών κομματιών εργασίας. Λόγω των διαφορετικών πυκνοτήτων υλικών και της απόστασης μεταξύ των λεπίδων, η θερμότητα διαχέεται πολύ καλά κατά τη διάρκεια της διαδικασίας λείανσης.
Πλεονεκτήματα
Οι τροχοί επαφής της σειράς FAPI-PUS είναι επενδεδυμένοι μόνο με λεπίδες από αφρώδη πολυουρεθάνη.
Οφέλη από τους τροχούς επαφής με λεπίδες από αφρώδη πολυουρεθάνη:
Υψηλή ελαστικότητα (προσαρμόσιμοι)
Αντοχή στη φθορά
Αντοχή στο λάδι
Αντοχή στη λιπαρή ουσία
Θα χαρούμε να σας συμβουλέψουμε ώστε να βρείτε τον κατάλληλο τροχό επαφής για εσάς.
Ειδική Πρόκληση:
Για την αξιολόγηση περιστροφικών μερών, πρέπει να ληφθούν υπόψη πολλοί παράγοντες: Συγκεντρικότητα, ραδιαία εκτροπή και αξονική εκτροπή (δηλαδή κούνημα); επιπλέον, πρέπει να εξεταστούν το πάχος, η διάμετρος, η επίπεδη επιφάνεια και η απουσία επιφανειακών ελαττωμάτων.
Η λύση που ανέπτυξε η QuellTech συνίσταται σε μια διάταξη τριών σαρωτών λέιζερ Q6. Κάθε μία από τις πλευρικές επιφάνειες ανατίθεται στον δικό της σαρωτή. Για να επιτραπεί η ακριβής μέτρηση του πάχους, οι δύο γραμμές λέιζερ είναι προσανατολισμένες αντίθετα μεταξύ τους. Ο τρίτος σαρωτής ελέγχει την εξωτερική περιφέρεια του τροχού, με αυτόν τον τρόπο μετρά τη διάμετρο και τη ραδία εκτροπή. Όλοι αυτοί οι σαρωτές υπόκεινται σε σήματα κωδικοποιητή που παρέχονται από τον περιστροφικό άξονα και ενεργοποιούνται συγχρονισμένα, έτσι ώστε τυχόν ελαττώματα στον τροχό να μπορούν να εντοπιστούν με ακρίβεια. Η μέτρηση πραγματοποιείται με ανάλυση περίπου 30 µm, και αποκτάται ένα νέφος που περιλαμβάνει αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες σημεία.
Χώρα προέλευσης: Γερμανία
Επιθεώρηση εντός γραμμής: 100%
Μήκος κύματος λέιζερ: μπλε 405nm ή 450 nm, κόκκινο 650 nm
biturbo RS – η νέα μας ναυαρχίδα είναι μια συνεπής, καινοτόμος και μοναδική εξέλιξη του κλασικού μας biturbo S.
Αγωνιστικός τροχός πλήρους ανθρακονημάτων για XC χρήση. Εξαιρετικά ελαφρύς με απαράμιλλη ακαμψία. 26″, 650b ή 29″. Από 1178g.
Ακόμα πιο επιθετική εμφάνιση, ακόμα πιο ελαφρύς και ακόμα πιο φαρδύς – έτοιμος για νέα ρεκόρ στις πίστες του κόσμου και στα μονοπάτια του σπιτιού σου.
Βάρος: από 1100 g
Διάσταση: Clincher 27 x 584 mm
Νάμπερ: Υψηλής απόδοσης νάμπερ με 6-τρύπες IS2000
Πρότυπα άξονα: VR: 9 mm γρήγορος κλειδώματος, 10 mm RWS, 15 mm άξονας, Lefty, RS-1 predictive steering HR: 10 mm γρήγορος κλειδώματος, 12 x 142 mm άξονας, Cannondale FSI
Ελεύθερη ροή: Πρότυπο Shimano/SRAM ή SRAM 11-ταχύτητας XD
Φινίρισμα: UD (μονοκατεύθυνση) ματ
Μέγιστο βάρος αναβάτη: 95 kg (αναβάτης + αποσκευές)
Κρανλαυράκια (ενιαία) με ρουλεμάν - κινητά ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ 2079
Τα κινητά κρανλαυράκια μας σύμφωνα με το BIS 2079 με ρουλεμάν πληρούν τις υψηλότερες προδιαγραφές ποιότητας. Προμηθεύουμε κορυφαίους κατασκευαστές γερανών τόσο για την αρχική εξοπλιστική εγκατάσταση νέων γερανών όσο και για εναλλακτικά εξαρτήματα. Τα λαυράκια είναι διαθέσιμα σε χυτή και σφυρήλατη εκδοχή. Επιλέξτε από τα κανονιστικά μας φύλλα τις σχετικές παραμέτρους και επηρεάστε άμεσα την καλή ποιότητα του τελικού προϊόντος.
Ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα των οικίσκων της σειράς SINUS είναι η αυτοφερόμενη στέγη από καμπυλωτό κυματοειδές μέταλλο, που επιτρέπει την πλήρη και χωρίς διακοπές μόνωση της στέγης χωρίς εγκάρσιες ενισχύσεις. Ο οικίσκος Weiro SINUS διατίθεται με γάντζο φορτηγού καθώς και με σφαιρική σύνδεση αυτοκινήτου ως μη φρένο, μη ελαστικοποιημένος αργός. Διατίθενται διάφορα μήκη κατασκευής από 2,50 μ. έως 5,00 μ.
1-άξονας, μη ελαστικοποιημένος, μη φρένο
με DIN γάντζο («SINUS Τύπος A») ή σφαιρική σύνδεση («SINUS Τύπος B»)
Ταχύτητα έλξης έως 25 χλμ/ώρα («Αργός»)
Μήκη κατασκευής: 2,50 μ., 3,0 μ., 3,50 μ., 4,0 μ. και 5,0 μ.
Πλάτος κατασκευής: 2,20 μ.
Στρογγυλή στέγη
Εύκολο στη χρήση, προωθητικό κατώφλι με φίλτρο επιφάνειας, φίλτρο σωλήνα, σωλήνα και βύσμα για την επιθεώρηση αγωγών, για την απορρόφηση ιχνών αερίου κατά τη διάρκεια της έρευνας δικτύου με τη μέθοδο αναρρόφησης. Πολύ ελαφρύ - για καθημερινή χρήση χωρίς κούραση. Η ευρεία άκρη του ευέλικτου κατώφλιου κολλάει σε ανωμαλίες της επιφάνειας του δρόμου, αποτρέποντας σε μεγάλο βαθμό την είσοδο παρεμβατικών αερίων (καυσαέρια, ?) κατά τη διάρκεια της ερευνητικής εργασίας.
Βάρος: 1,75kg
Διάμετρος τροχού: 180mm
Χρώμα: Μαύρη σκόνη βαμμένη
Παιχνίδι τροχών για τη μεταφορά κοντέινερ ISO
Τιμόνι διεύθυνσης για να χειρίζεστε τον αποσπώμενο τροχό και να κατευθύνετε το σύστημα κυλιόμενης κίνησης
Χειροκίνητο φρένο
Το σύστημα αποτελείται από μια ράβδο έλξης, τέσσερις περιστρεφόμενους τροχούς που κλειδώνονται στην κατεύθυνση κυλιόμενης κίνησης
Κυλιόμενη ταχύτητα έως 6 χλμ/ώρα
Κλέψτε: Κλέψτε
Θα λάβετε μια αντίγραφο με έναν ακριβώς κομμένο με λέιζερ εκκεντρικό δίσκο και έναν λευκό, κατεργασμένο ρολό πολυαμιδίου και βίδα.
Το πρωτότυπο με τον κίτρινο ρολό δεν είναι πλέον διαθέσιμο.