Ράβδος οροφής για τραμ στην Καρλσρούη
Όταν κατασκευάζαμε και τοποθετούσαμε τη ράβδο οροφής για τα τραμ στην Καρλσρούη, ήταν ιδιαίτερα σημαντικό να διασφαλιστεί ότι η συγκολλητική σύνδεση ήταν ασφαλής. Αυτά τα οχήματα διπλού συστήματος, που κατασκευάζονται από την Bombardier, μπορούν να φτάσουν ταχύτητες έως 100 χλμ/ώρα. Η ράβδος οροφής από GRP τοποθετήθηκε στο σώμα του οχήματος χρησιμοποιώντας μια αόρατη αλουμινένια βάση. Οι συγκολλητικές συνδέσεις μεταξύ του αλουμινίου και του GRP εφαρμόστηκαν σύμφωνα με το DIN 6701, Κατηγορία A1, και δοκιμάστηκαν διεξοδικά σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Fraunhofer. Οι υπολογισμοί FEM αποδεικνύουν τη μόνιμη αντοχή της συγκολλητικής σύνδεσης.
Ρόδα από πλαστικό B10 με ρουλεμάν και επιφάνεια κύλισης από πλαστικό. Σώμα ρόδας: Πλαστικό; Διάμετρος ρόδας: 65-250 mm; Φορητότητα από 100 - 1000 kg.
Στην πλαστική ρόδα B10, το σώμα της ρόδας και η επιφάνεια κύλισης είναι από πλαστικό. Διατίθεται σε 17 διαφορετικές εκδόσεις με διάμετρο ρόδας από 65 - 250 mm και είναι εξοπλισμένη με ρουλεμάν. Το πλάτος της ρόδας κυμαίνεται μεταξύ 30 και 50 mm με μήκος άξονα από 38 - 60 mm και διάμετρο οπής άξονα μεταξύ 12 και 20 mm. Η φορητότητα κυμαίνεται μεταξύ 100 και 1000 kg.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας στο http://www.bs-rollen.de/ ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο τηλέφωνο +49 2191 59217-0.
Αριθμός άρθρου: B10
Τύπος ρουλεμάν: Ρουλεμάν
Επιφάνεια κύλισης: Πλαστικό, λευκό
Όνομα μάρκας: BS Rollen
Alutec Ikenu Διαμάντι-μαύρο
Οι ζάντες Alutec Ikenu σε Διαμάντι-μαύρο είναι πραγματικά εντυπωσιακές για κάθε όχημα. Με τον χαρακτηριστικό και μοντέρνο σχεδιασμό τους, καθώς και την κομψή διαμαντένια-μαύρη βαφή, αυτές οι ζάντες προσδίδουν στο αυτοκίνητό σας μια σπορ και κομψή εμφάνιση. Η υψηλή ποιότητα κατασκευής και η χρήση ανθεκτικών υλικών εξασφαλίζουν μεγάλη διάρκεια ζωής και εξαιρετική σταθερότητα. Οι ζάντες Alutec Ikenu προσφέρουν όχι μόνο ελκυστικό σχεδιασμό, αλλά και εξαιρετική απόδοση και αξιοπιστία.
Διαθέσιμα μεγέθη:
- 6,0 x 15
- 6,5 x 16
- 7,0 x 17
- 7,5 x 18
Οι τροχοί και οι κυλίνδροι ανθεκτικοί στη θερμότητα χρησιμοποιούνται σε διάφορους τομείς, από τη βιομηχανία τροφίμων μέχρι την ιατρική μηχανική και άλλες βιομηχανικές εφαρμογές. Οι απαιτήσεις για αυτούς τους τροχούς και τους κυλίνδρους είναι εξίσου ποικίλες: εκτός από την ικανότητα να αντέχουν σε υψηλές θερμοκρασίες, πρέπει επίσης να πληρούν τις απαιτήσεις υγιεινής, να αντιστέκονται στη διάβρωση και να υποστηρίζουν βαριά φορτία.
Η Blickle διαθέτει οκτώ διαφορετικές σειρές τροχών στη στάνταρ γκάμα της για να καλύψει αυτές τις εφαρμογές. Αυτές περιλαμβάνουν σειρές με εξειδικευμένο, εξαιρετικά ανθεκτικό στη θερμότητα συμπαγές καουτσούκ και με στεφάνη από συμπιεσμένο χάλυβα ή συνθετικό υλικό.
Οι σειρές τροχών από νάιλον, φαινολική ρητίνη και χυτοσίδηρο ολοκληρώνουν τη γκάμα των ανθεκτικών στη θερμότητα σειρών τροχών. Η αντοχή στη θερμοκρασία κυμαίνεται από -200°C έως +600°C, ανάλογα με τη σειρά τροχών.
Τροχός Ø::80 - 250 mm
Φορτίο:65 - 1400 kg
Διπλό τροχόμπλοκο ή μονό τροχόμπλοκο με κατάλληλη βάση
Το σύστημα τροχόμπλοκου είναι ένα πολυλειτουργικό, υψηλής αντοχής σύστημα τροχών με την αντίστοιχη βάση. Πολλές διαστάσεις για τη βάση LS και μια εκδοχή περιβλήματος ως μονό τροχόμπλοκο ERB ή διπλό τροχόμπλοκο DRB επιτρέπουν μια ποικιλία επιλογών, ανάλογα με την επιθυμητή αντοχή. Όταν η βάση ενσωματώνεται στο δάπεδο της αίθουσας, η διέλευση της βάσης με το ανυψωτικό ή τα οχήματα με ελαστικά είναι εύκολη.
Χαρακτηριστικά απόδοσης:
• Περίβλημα ως μονό τροχόμπλοκο ή διπλό τροχόμπλοκο
• Ανθεκτική στη διάβρωση εκδοχή της βάσης
• Υψηλή πυκνότητα απόδοσης και υψηλή αντοχή
• Διάφορες συνδέσεις με τις κατασκευές των πελατών
• Δυνατότητα προσαρμοσμένης εκδοχής
• Υψηλής ποιότητας περίβλημα με απορροφητές
Υψηλή αντοχή: πλαίσιο από ηλεκτροστατικά βαμμένο αλουμίνιο, ανθεκτικό στις καιρικές συνθήκες, τη σκουριά και την αποσύνθεση.
Πρακτικό και στοιβαζόμενο: εύκολο στη μετακίνηση με κρυφούς τροχούς, ο σχεδιασμός που στοιβάζεται εξοικονομεί χώρο όταν δεν χρησιμοποιείται.
UV ανθεκτικό ύφασμα Ferrari: Ελαχιστοποιεί την απώλεια χρώματος και τη φθορά του υλικού, ανθεκτικό στις καιρικές συνθήκες.
Μέγιστη άνεση: Το ύφασμα πλέγματος Serge Ferrari προσαρμόζεται στο σώμα και προσφέρει μια άνετη εμπειρία ξαπλώματος ακόμη και χωρίς μαξιλάρι.
Εύκολη φροντίδα: Ανθεκτικό στους λεκέδες ύφασμα πλέγματος Serge Ferrari, εύκολο στον καθαρισμό με σαπούνι και νερό, δεν απαιτεί ειδική φροντίδα. Σχεδιάσαμε την άνετη και ανθεκτική ξαπλώστρα Vegas για εσάς με το αλουμινένιο πλαίσιο και την άνετη ευέλικτη δομή της. Κατασκευασμένη από το ειδικό ύφασμα πλέγματος Serge Ferrari, η ξαπλώστρα Vegas θα σας προσφέρει μια άνετη εμπειρία με τη χρήση της χωρίς μαξιλάρι, τους κρυφούς τροχούς και τη στοιβαζόμενη δομή.
μέγεθος: gowoll vegas ανθρακί
Ανεξάρτητο σύστημα μέτρησης για τη μέτρηση της ταχύτητας επιφάνειας κυλίνδρων σε κυλινδρικούς δοκιμαστικούς σταθμούς.
Ακριβής μέτρηση της ταχύτητας του οχήματος για συγκριτικές μετρήσεις στον κυλινδρικό δοκιμαστικό σταθμό.
Απλή εγκατάσταση στον κύλινδρο. Αντιστάθμιση δυνάμεων ελατηρίου για δονήσεις και ανωμαλίες επιφάνειας.
Ενσωματωμένος κωδικοποιητής με έξοδο TTL – παλμού.
Για μετατροπή αναλογικού σήματος μπορεί να προσφερθεί ένας προγραμματιζόμενος μετατροπέας F/V SmartTach.
Ζυγαριές φορτωτών επόμενης γενιάς - PAARI® προσφέρει τη σωστή ζυγαριά για φορτωτές, ανατρεπόμενα και περονοφόρα ανυψωτικά
Η PAARI® σας προσφέρει μια εντελώς νέα γενιά λύσεων παρακολούθησης βάρους και ωφέλιμου φορτίου για τον φορτωτή σας, τον υδραυλικό εκσκαφέα, τη μηχανή φόρτωσης, τον ανατρεπόμενο φορτωτή με άρθρωση, τη μηχανή φόρτωσης υπόγειων εργασιών, τον τηλεσκοπικό φορτωτή, τους εκσκαφείς εκτός δρόμου, τα περονοφόρα ανυψωτικά, τους τρακτέρ και τα Roll-On/Roll-Off.
Οι εξαιρετικά ακριβείς και πιστοποιημένες ζυγαριές φορτωτών διαθέτουν, εκτός από το οπίσθιο φωτισμό του πληκτρολογίου, επίσης εξαιρετικά αντίθετες, υψηλής ανάλυσης έγχρωμες οθόνες, οι οποίες είναι εξαιρετικά ευανάγνωστες ακόμη και σε άμεσο ηλιακό φως και σε φωτισμένα καμπίνες τη νύχτα.
Ζυγαριές φορτωτών: Ζυγαριές φορτωτών
ΚΕΓΚΕΛΡΑΝΤ με καμπύλη οδόντωση σύμφωνα με τη μέθοδο Klingelnberg
Χρειάζεστε ακριβή μέρη μετάδοσης κίνησης όπως π.χ. γρανάζια ή άξονες; Ειδικές επεξεργασίες επιφανειών ή υλικά; Μεμονωμένα κομμάτια ή και σειρές; Η κατασκευή μερών μετάδοσης κίνησης κάθε είδους και μεγέθους σύμφωνα με σχέδιο είναι η καθημερινή μας εργασία.
Δοκιμάστε μας. Στείλτε μας την πλήρη αίτησή σας μέσω email, συμπεριλαμβανομένου του σχεδίου και της προθεσμίας παράδοσης. Θα φροντίσουμε γι' αυτό το συντομότερο δυνατόν.
Στο εργαστήριο ρευστομηχανικής του κέντρου αριστείας μας στο Wasserburg, σχεδιάζουμε νέες ρόδες ανεμιστήρων και τουρμπίνες ή βελτιώνουμε υπάρχοντα συστήματα όσον αφορά την απόδοση, την ενεργειακή αποδοτικότητα και τις εκπομπές θορύβου. Αναπτύσσουμε επίσης ολοκληρωμένα συστήματα ρολών με κίνηση.
Η δοκιμαστική μας εγκατάσταση περιλαμβάνει λειτουργία αναρρόφησης, λειτουργία πίεσης ή και μέτρηση χωρίς πίεση. Οι στροφές φτάνουν έως 40.000 σ.α.λ., με διάμετρο έως 250 χιλιοστά. Στο εργαστήριο δειγμάτων μας, μπορούμε να κατασκευάσουμε ή να τροποποιήσουμε το περιβάλλον της ρόδας ανεμιστήρα ή της τουρμπίνας για να επιτύχουμε βέλτιστες συνθήκες. Για να υποστηρίξουμε αυτό, διεξάγουμε αναλύσεις Mold-Flow, χρησιμοποιούμε το ANSYS σε εξωτερικούς συνεργάτες για προσομοίωση ροής και αναπτύσσουμε με FMEAs πιθανούς κινδύνους και τρόπους αποφυγής τους.
Η δική μας κατασκευή εργαλείων κατασκευάζει εργαλεία για ρόδες ανεμιστήρων με διάμετρο 30-250 χιλιοστά, για πολύπλοκα εργαλεία βαλβίδων καθώς και για ρόδες με συγκολλημένα δίσκους.
Hoflader | Radlader 2,2 τόνων ανυψωτική ικανότητα (1,7T με μακρύ μοχλό) - Ferrum DM416 x4 V2 μοντέλο 2024
τεχνικά χαρακτηριστικά Hoflader / Radlader Ferrum DM416 x4 V2 | Ανυψωτική ικανότητα κουβά: 3.200kg | Ανυψωτική ικανότητα παλετοφόρου 50cm απόσταση: 2.200kg | Ανυψωτική ικανότητα παλετοφόρου απόσταση 60cm: 1.850kg | Ικανότητα 40 - 60kW | Βάρος: 3.850kg | Τετρακίνηση | Εξαρτήματα - Ταχύτατη αλλαγή
- ορισμένες απεικονίσεις μπορεί να δείχνουν πρόσθετο εξοπλισμό με επιπλέον χρέωση (εξαρτήματα, ειδικά ελαστικά κ.λπ.) -
Το επιτυχημένο μας μοντέλο FERRUM DM416 x4 εισέρχεται τώρα το 2024 στην έβδομη έκδοση και δεν έχει ξεπεραστεί μέχρι σήμερα από τα περισσότερα ανταγωνιστικά προϊόντα σε πολλές χρήσιμες παραμέτρους. Έχουμε πραγματοποιήσει πολλές βελτιώσεις μοντέλου όλα αυτά τα χρόνια και έτσι, στη Γερμανία και σε όλη την Ευρώπη, υπάρχουν πλέον αρκετές εκατοντάδες από αυτά τα πολυλειτουργικά κατασκευαστικά οχήματα σε χρήση. Στην αρχή του 2024 σας προσφέρουμε τώρα ακόμη ...
Art.Nr.: :Radlader_DM416_x4_V2024
Αυτή η ειδική δισκοειδής συσκευή έχει αναπτυχθεί ως λύση για την επεξεργασία κατά την εφαρμογή βαφής σε προφίλ MDF.
Χρησιμοποιείται με δύο τρόπους:
Για την εξομάλυνση της προβαμμένης επιφάνειας MDF
Για την λείανση του PUR FILLER
Τύπος Α:
DE 800/879, μαύρο (HT-εκτέλεση)
ασβεστούχος φαινολική ρητίνη χωρίς αμίαντο για υψηλές θερμοκρασίες με καλές ροές
θερμική αντοχή έως περίπου 260° C, βραχυπρόθεσμα έως περίπου + 300° C με καλές μηχανικές τιμές
αντοχή σε κρούση περίπου 2,5 kJ/m2
Επικαλύπτουμε κυλίνδρους με διάμετρο έως 3 μ. και βάρος έως 2 τ.! Θα χαρούμε να σας παρέχουμε κυλίνδρους πλήρεις με τροχούς. Έχουμε καλές διεθνείς επαφές για την προμήθεια τροχών από χάλυβα, αλουμίνιο και ανοξείδωτο χάλυβα. Κατόπιν αιτήματος, μπορούμε να φρεζάρουμε ένα προφίλ στην επικάλυψη ή να σχηματίσουμε προφίλ απευθείας κατά τη χύτευση.
Οι τροχοί Demag, τα μπλοκ τροχών και τα συστήματα μπλοκ τροχών κατασκευάζονται για τις πιο ποικίλες εφαρμογές σύμφωνα με το σύστημα κατασκευής. Χρησιμοποιούνται σε αμέτρητες κινητές εγκαταστάσεις και συστήματα – είτε ως μεμονωμένα εξαρτήματα είτε ως ολοκληρωμένες μονάδες οδήγησης. Αποδεικνύονται καθημερινά με την υψηλή αξιοπιστία και τη μεγάλη διάρκεια ζωής τους – με ελάχιστες απαιτήσεις συντήρησης. Η απλή συναρμολόγηση και ευθυγράμμιση, οι ευνοϊκές διαστάσεις και οι ποικιλία επιλογών σύνδεσης καθιστούν τα συστήματα μπλοκ τροχών μας ιδιαίτερα οικονομικά. Το ευρύ φάσμα φορτίων τροχών φτάνει έως και 60 τόνους. Πειστείτε για όλες τις λεπτομέρειες απόδοσης και τα πλεονεκτήματα στις σελίδες προϊόντων!
Συστήματα μπλοκ τροχών DRS και DRS-M: Ποικιλία παραλλαγών για προσαρμοσμένες λύσεις
Σύστημα τροχών LRS: Χωρίς κατασκευαστική εργασία, όπως φτιαγμένο κατά παραγγελία
Σύστημα μπλοκ τροχών RS: Ικανό και πολυδιάστατο - ακόμη και υπό ακραίες συνθήκες
Σύνολο τροχών DWS: Καθολικά χρήσιμο για φορτία έως 60 τόνους ανά τροχό
Μηχανικά μέρη
Σπειροειδείς τροχοί και σπειροειδείς με φρεζαρισμένες ή λειασμένες επιφάνειες
Κωνικοί τροχοί
Οδοντωτοί τροχοί
Οδοντωτές δίσκοι
από όλα τα κοινά υλικά:
Αυτόματοι χάλυβες
Ορείχαλκος
κ.λπ.
Με χαρά θα σας υποβάλουμε μια δωρεάν και χωρίς υποχρέωση προσφορά σύμφωνα με τις επιθυμίες σας!
Παρακαλούμε στείλτε την αίτησή σας εύκολα μέσω e-Mail ή Fax σε εμάς.
Για τυχόν ερωτήσεις, είμαστε στη διάθεσή σας και προσωπικά.
Θα επεξεργαστούμε την αίτησή σας το συντομότερο δυνατό.
e-Mail: info@hirt-mkt.de
Τηλ: 07722/86 89 05-0
Φαξ: 07722/ 86 89 05-50
Το ZRS HEAVYDUTY με ενισχυμένη εξωτερική στήριξη χρησιμοποιείται για την δοσολογία, μεταφορά και εκφόρτωση χύδην υλικών, καθώς και ως σύστημα προστασίας ή συσκευή σε περιοχές με κίνδυνο έκρηξης.
Ψεκαστική βαφή με κυκλική ανακύκλωση, επικάλυψη: Διάφοροι συνδυασμοί σκόνης και υγρών χρωμάτων, αποχρωματιστικά: ESClean®Migrol-Plus και ESClean®215
Υβριδική διαδικασία με συνέργεια· εξαιρετικά οικονομική μέσω αυτόματης εκφόρτωσης χρώματος· χωρίς τιμή MAK
Σιδηροδρομικός τροχός / τροχός κίνησης πλήρης, χυτευμένος σε άμμο, λειασμένος και αποτριχωμένος, αμμοβολημένος, επεξεργασμένος έτοιμος προς εγκατάσταση, η παραγωγή γίνεται σύμφωνα με τις ανοχές σχεδίασης. Υλικό GS42CrMo4
Οι ρόλοι στήριξης και καμπυλών είναι έτοιμες προς εγκατάσταση μονάδες, που συνδυάζονται με έναν παχύ τοίχωμα εξωτερικό δακτύλιο, έναν εσωτερικό δακτύλιο και βελόνες ρόλων.
Είναι κατάλληλοι για υψηλές ραδικές φορτίσεις, καθώς και αξονικές φορτίσεις από μικρές αποκλίσεις ευθυγράμμισης. Οι ρουλέτες διατίθενται σε πολλές εκδόσεις με σφαιρικό εξωτερικό δακτύλιο, ρόλους με βίδα στερέωσης, καθώς και με ή χωρίς εξεντερ.
Τυπικά παραδείγματα εφαρμογής:
Καμπυλωτά κιβώτια ταχυτήτων, ράγες καθοδήγησης, συστήματα μεταφοράς
Ονομασίες τύπων:
NATR.. (Ρόλοι στήριξης)
NATV.. (Ρόλοι στήριξης πλήρους βελόνας)
STO.. /RSTO.. (Ρόλοι στήριξης χωρίς χείλη)
NUTR.. /PWTR.. /NNTR.. (Ρόλοι στήριξης πλήρους ρόλου)
KR.. /KRE.. (Ρόλοι καμπυλών)
KRV.. (Ρόλοι καμπυλών πλήρους βελόνας)
NUKR.. /NUKRE.. /PWKR.. /PWKRE.. (Ρόλοι καμπυλών πλήρους ρόλου)
Τα διδασκαλικά γρανάζια χρησιμοποιούνται ως δοκιμαστικοί τροχοί στην εξέταση κύλισης ενός και δύο πλευρών, καθώς και για συσκευές μέτρησης ράβδων οδόντωσης.
Διδασκαλικά γρανάζια
Τα διδασκαλικά γρανάζια χρησιμοποιούνται ως δοκιμαστικοί τροχοί στην εξέταση κύλισης ενός και δύο πλευρών, καθώς και για συσκευές μέτρησης ράβδων οδόντωσης.
• Διατίθενται κυλινδρικοί τροχοί, γρανάζια, κοχλίες και γρανάζια κοχλία
• Οι εξετάσεις κύλισης είναι μια γρήγορη και οικονομική δοκιμή λειτουργίας
• Οι εξετάσεις μπορούν να ενσωματωθούν στη διαδικασία παραγωγής
• Δυνατότητα αύξησης της αντοχής στη φθορά μέσω επικάλυψης
• Πιστοποιητικό δοκιμής από το εργαστήριο μέτρησης FRENCO περιλαμβάνεται στην παράδοση
Ως βασικό υλικό για τα διδασκαλικά γρανάζια διατίθενται διάφοροι χάλυβες. Η αντοχή στη φθορά αυξάνεται από τον χάλυβα διδασκαλίας LS μέσω του χάλυβα χρωμίου CS έως τον ταχυχάλυβα σκόνης SX. Οι επ coatings αυξάνουν την αντοχή στη φθορά και ταυτόχρονα προσφέρουν προστασία από τη διάβρωση.
Επαναχάραξη διδασκαλικών γραναζιών
Με τη βοήθεια της εκτύπωσης 3D, η διαδικασία παραγωγής καλουπιών και πυρήνων μπορεί να μειωθεί δραστικά.
Λεπτομερής περιγραφή:
• Καλούπια σε ένα κομμάτι έως 4 x 2 x 1 μ.
• Απαλείφεται η χρονοβόρα και δαπανηρή εγκατάσταση καλουπιών.
• Σύντομοι χρόνοι διέλευσης (μερικές ημέρες).
• Τα καλούπια άμμου αντιστοιχούν 1:1 στο μοντέλο CAD.
• Οι κατασκευές μπορούν να σχεδιαστούν σύμφωνα με τις απαιτήσεις, χωρίς να χρειάζεται να ληφθούν υπόψη οι κλίσεις απομόνωσης ή οι εσοχές.
• Ειδικές άμμοι προλαμβάνουν προβλήματα χύτευσης.
• Η ποιότητα επιφάνειας μπορεί να επηρεαστεί από διάφορους τύπους άμμου.
• Χονδροειδείς άμμοι για υψηλή διαπερατότητα αερίων.
• Υψηλή ευελιξία σε αλλαγές γεωμετρίας χωρίς επιπλέον οικονομικό κόστος.
• Καμία αποθήκευση και συντήρηση μοντέλων.
• Εξοικονόμηση κόστους, κυρίως σε πολύπλοκα καλούπια από παρτίδες 1 έως αρκετές εκατοντάδες κομμάτια.