... και Πόρων, καθώς και Διαχείριση Αποθεμάτων και Περιουσιακών Στοιχείων. Το module CRM είναι ενσωματωμένο με συστήματα e-mail και εικονικά VOIP. Αυτή η λειτουργία βοηθά στη διατήρηση των υψηλότερων προτύπων διαχείρισης πελατών. Όλα τα μηνύματα e-mail (αποσταλμένα ή ληφθέντα) αποθηκεύονται κατά της σχετικής εγγραφής επαφής και κάθε τηλεφώνημα μπορεί να καταγραφεί και να καταγραφεί για τη βελτίωση...
... συγκεκριμένες ανάγκες των πελατών μας, χάρη σε μια στενή και προσεκτική σχέση. Συνοδεύουμε στην υλοποίηση για να διασφαλίσουμε τη συνεχή βελτίωση της δραστηριότητας του πελάτη. Στη Nextt, θέλουμε να πάμε πέρα από το λογισμικό. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η υποστήριξη του πελάτη σε όλη τη διαδικασία και η ανταπόκριση στις ανάγκες του με την καλύτερη εξυπηρέτηση, τόσο τεχνολογική όσο και ανθρώπινη, είναι το κλειδί της επιτυχίας και για εμάς και για τον πελάτη.
Περισσότερες πληροφορίες στο www.nextt.es...
Λογισμικό για φορολογικούς συμβούλους, ελεγκτές και επιχειρήσεις. Η hmd-software ag από το Andechs είναι γνωστή από το 1985 για την εξειδίκευσή της στο λογισμικό και τις υπηρεσίες γύρω από το γραφείο. Από τότε, έχει καταφέρει πάντα να προσφέρει μια εναλλακτική λύση στον κυρίαρχο προμηθευτή λογισμικού φορολογικών συμβούλων, εστιάζοντας στην ευελιξία, τη δέσμευση των πελατών και τις καινοτόμες...
... εμφάνιση, τον έλεγχο, τη διαχείριση και την ανάλυση των πληροφοριών των εγκαταστάσεών σας. Στο επίκεντρο αυτής της γκάμας βρίσκεται το λογισμικό HMI/SCADA PcVue. Αυτή η διαδικασία ποιότητας αποσκοπεί να απαντήσει στις προσδοκίες των χρηστών. Συμπεριλαμβάνει και ευαισθητοποιεί όλους τους συνεργάτες σχετικά με τις ανάγκες που εκφράζουν οι εταίροι, οι υποψήφιοι και οι πελάτες μας.
Το λογισμικό διαχείρισης υπηρεσιών πεδίου Oneserve βοηθά στη διαχείριση των ανθρώπων, των περιουσιακών στοιχείων και της ροής εργασίας σας, παρέχοντάς σας τη γνώση, τις διαδικασίες και τα εργαλεία επικοινωνίας για να αυξήσετε την παραγωγικότητα, να μειώσετε τα λειτουργικά κόστη και να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών. Το ισχυρό λογισμικό υπηρεσιών πεδίου μας στο cloud μεταμορφώνει τη διαχείριση υπηρεσιών και περιλαμβάνει δυνατότητες διαχείρισης κινητής εργασίας, προγραμματισμού εργατικού δυναμικού και διαχείρισης ροής εργασίας.
Η NSI NIer Soluzioni Informatiche είναι μια εταιρεία λογισμικού με έδρα τη Βologna, που δραστηριοποιείται στον τομέα της Πληροφορικής εδώ και πάνω από δέκα χρόνια. Οι συνομιλητές μας είναι μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις. Δημιουργούμε λογισμικό κατά παραγγελία, ολοκληρωμένα διαχειριστικά λογισμικά και προσαρμοσμένες λύσεις πληροφορικής, βασισμένες στις ιδιαίτερες ανάγκες των πελατών μας...
Η SHS προσφέρει λύσεις στον τομέα της διαχείρισης πελατών, βασισμένες σε τυποποιημένα αλλά προσαρμοσμένα στοιχεία, καθώς και Data Warehouse και πύλες. Τοποθεσίες: Μόναχο, Κολωνία, Στουτγκάρδη, Κάστλ, Μαδρίτη, λογισμικό εφαρμογών; λύσεις ανά κλάδο; επιχειρηματικές διαδικασίες; εργαλεία εξόρυξης δεδομένων, εργαλεία εξόρυξης πληροφοριών; συστήματα Data Warehouse και βασικά εργαλεία; διαχείριση...
... πώληση των προϊόντων, γνωρίζοντας πάντα ότι η υπηρεσία πληρωμών είναι ασφαλής και ότι το λογισμικό που χρησιμοποιείται είναι εξαιρετικά αποδοτικό. Διατίθενται επίσης υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών, για όσους χρειάζονται να παρέχουν βοήθεια στους πελάτες τους πριν και μετά την αγορά, τεχνικές υπηρεσίες, για να παρακολουθούν όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν τους φορολογικούς και τεχνικούς τομείς, και υπηρεσίες operations, για να μην χρειάζεται να ανησυχούν για τις λεπτομέρειες της logistics.
... συνεχώς υπό αναθεώρηση προκειμένου να ανταποκριθούν καλύτερα στις απαιτήσεις της αγοράς.
Η τεχνογνωσία μας
Η διαχείριση της παραγωγής βασίζεται σε ένα λογισμικό διαχείρισης που μπορεί να θεωρηθεί ως η καρδιά της επιχείρησης. Το 100% των παραγγελιών πρέπει υποχρεωτικά να διέρχονται από την ιστοσελίδα ώστε να επεξεργάζονται και να διαχειρίζονται σε πραγματικό χρόνο. Αυτή η προσαρμοσμένη πλατφόρμα...
Η λογιστική γίνεται ευχαρίστηση! Με το λογισμικό επιχειρήσεων UNIT4 Venice, διαχειρίζεστε τη λογιστική, την τιμολόγηση και τη διαχείρισηπελατών σας με ένα χαμόγελο! Οι χρήσιμες λειτουργίες του Venice εξασφαλίζουν διοικητική απλοποίηση, ώστε να παρακολουθείτε γρήγορα και αποτελεσματικά τη λογιστική, την τιμολόγηση, τα αποθέματα και τις επαφές σας. Η καθημερινή καταχώριση είναι αυτοματοποιημένη...
... υποστήριξη με ευκολία, καθώς ένα προϊόν που είναι απλό στη χρήση είναι και απλό στην κατανόηση και εύκολο στη μετάδοση. Χάρη σε εδραιωμένες συνεργασίες, μπορούμε να φροντίσουμε τις υπηρεσίες για μια επιχείρηση σε 360 μοίρες: λογισμικό διαχείρισης, εφαρμοσμένο λογισμικό, ηλεκτρονική τιμολόγηση, διαχείριση εγγράφων, ειδικές εφαρμογές, έξυπνοι πολυλειτουργικοί εκτυπωτές, όλα δυναμικά συνδεδεμένα και...
... εμπορευμάτων και την εκτέλεση παραγγελιών χρησιμοποιείται επίσης σε πολλές άλλες βιομηχανίες. Μπορείτε να βρείτε μια λίστα κλάδων στην ιστοσελίδα μας στην ενότητα "Διαχείριση Εμπορευμάτων".
Η εξυπηρέτηση πελατών πραγματοποιείται επιτόπου, μέσω της υπηρεσίας hotline μας καθώς και μέσω απομακρυσμένης υποστήριξης.
...ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΟΣ Ο μηχανισμός Mruta ενσωματώνεται άψογα με τα κανάλια πώλησης και το λογισμικό της επιχείρησής σου. Αυτοματοποιεί και απλοποιεί τη δουλειά σου. Μειώνει τα κόστη για την επιχείρησή σου διευκολύνοντάς σου παράλληλα όλη τη διαχείριση. ΕΝΙΣΧΥΣΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΟΥ Τα εργαλεία μας αναλύουν τη ροή δεδομένων και κρατήσεων της επιχείρησής σου. Σε βοηθάμε να διαχειριστείς και να...
... συμβολαίων, τη διαχείριση email και ψηφιακών φακέλων. Οι διεπαφές της διαχείρισης εγγράφων με το SAP και το Navision, καθώς και οι συνδετήρες με λογισμικό CRM, επιτρέπουν τη μεταφορά αντικειμένων, έτσι ώστε π.χ. τα δεδομένα πελατών να χρειάζεται να διατηρούνται μόνο μία φορά. Με την Fido, χτυπάτε δύο καρπούζια σε μία μασχάλη. Η δυνατότητα για την ιδανική συμπλήρωση του λογισμικού με την κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε όλη τη διαχείριση εγγράφων σας μέσω ενός προμηθευτή και ενός συνεργάτη.
... - Διαφήμιση Σημείου Πώλησης - Σχεδιασμός Προϊόντων - Συσκευασία - 3D Οπτικοποίηση. Ο πυρήνας των υπηρεσιών μας είναι ο ολοκληρωμένος σχεδιασμός εταιρικών μέσων και μαρκών με βάση έναν θεμελιώδη εταιρικό σχεδιασμό. Η υλοποίηση όλων των υπηρεσιών συνοδεύεται, κατόπιν αιτήματος, από διαχείριση έργου μέχρι το τελικό προϊόν. Εξυπηρετούμε πελάτες από διάφορους κλάδους όπως φαρμακευτική, κρατικές υπηρεσίες...
... τηλεφώνου.
Η Deipe είναι μια εταιρεία λογισμικού για οπτικά με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα. Η Deipe είναι η πρωτοπόρος στην Ισπανία στην ανάπτυξη λύσεων SaaS (Λογισμικό ως Υπηρεσία) ειδικών για τη διαχείριση οπτικών. Αυτή τη στιγμή, εξυπηρετούμε οπτικά στην Ισπανία, την Ευρώπη και το εξωτερικό.
... διαχείριση παραγγελιών, παραδόσεις εμπορευμάτων, διαχείρισηπελατών. Φορητές εκτυπωτές για τιμολόγηση, συνοδευτικά έγγραφα, αποδείξεις κ.λπ. Συστήματα αυτοματοποίησης του δικτύου πωλήσεων. Λογισμικό για τη διαχείριση εμπορικών και εστιατορικών δραστηριοτήτων: λογισμικό για τη διαχείριση εστιατορίων, πιτσαριών, μπαρ, καπνοπωλείων, καταστημάτων και franchise. Συστήματα ταμείου, συστήματα POS με οθόνη...
... (αυτοματοποίηση της πλευράς προμηθειών με πλήρη ηλεκτρονική ανταλλαγή μηνυμάτων), πλήρης ψηφιοποίηση της ροής εγγράφων με το CORSA, πλήρες CRM ή xRM για τη διαχείριση σχέσεων και τις διαφημιστικές καμπάνιες, αλλά και λειτουργίες helpdesk και διαχείριση έργων μέσω του genesisWorld, στατιστικές και αναλυτικές δυνατότητες με το εργαλείο Business Intelligence DIMASYS i8, ολοκλήρωση με το SLIM4 για προχωρημένη βελτιστοποίηση αποθεμάτων και προβλέψεις (αν και αυτό απευθύνεται σε περιορισμένο αριθμό πελατών μας) και ένα Taskcentre που ειδοποιεί και επικοινωνεί έξυπνα με όλους τους δυνατούς τρόπους.
«Επαγγελματίες Ασθενοφόρων του Ιατρικού-Υγειονομικού Τομέα, διαχειριστείτε την επιχείρησή σας με το λογισμικό AMBUGEST»
Το λογισμικό AMBUGEST είναι το απαραίτητο και αναντικατάστατο πρόγραμμα για ΕΣΑΣ, Επαγγελματία του Ιατρικού-Υγειονομικού Τομέα.
Κέρδος χρόνου = κέρδος χρημάτων = έλεγχος της Επιχείρησής σας
... στη διαχείρισηπελατών, του στόλου οχημάτων, τιμολόγησης, τρίτων πληρωτών...
...τη διαχείριση επισκεπτών και την βελτιστοποίηση της διαχείρισης αποθεμάτων. Οι πελάτες μας εξοικονομούν χρόνο με την αυτόματη ενσωμάτωσή μας τόσο με το λογισμικό λογιστικής όσο και με το ηλεκτρονικό κατάστημα. Είμαστε μια αναπτυσσόμενη επιχείρηση που επιθυμεί να συνεχίσει την ανάπτυξή της δημιουργώντας επιτυχίες μαζί - στην Amero, με τους πελάτες μας και τους συνεργάτες μας - καθώς και παρέχοντας...
... ότι δεν απαιτούν ειδικούς χώρους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια παλιά αποθήκη ή μια περιοχή μέσα σε μια βιομηχανική αποθήκη. Θα σχεδιάσουμε την αφυδάτωση και τη διαχείριση της ροής του αέρα για να διασφαλίσουμε την παραγωγή ενός βιολογικά υγιούς προϊόντος που να είναι συνεπές με τους προτεινόμενους στόχους. Η ηλεκτρονική διαχείριση της διαδικασίας αποξήρανσης δίνει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ...
... ανταγωνιστικές. Με την εμπειρία που έχει αποκτήσει, η εταιρεία είναι όλο και πιο αποτελεσματική στο να καθοδηγεί τους πελάτες της σε αυτή τη διαδικασία. Ένας από τους πιο ανταγωνιστικούς τομείς σε όλους αυτούς τους τομείς και στον οποίο εργαζόμαστε καθημερινά είναι ο τομέας των Τροφίμων, εξασφαλίζοντας, χάρη στο λογισμικό μας "XSystem", όλα όσα χρειάζονται για τη διαχείριση της παραγωγής.
... και υλοποιημένο για τεχνίτες, εμπόρους, μικρούς, αυτοαπασχολούμενους ή συλλόγους, το GVAO είναι ένα ολοκληρωμένο εργαλείο διαχείρισης αφιερωμένο στη δημιουργία, τη διαχείριση με παρακολούθηση προσφορών, τιμολογίων, πελατών, αποθεμάτων και ημερολογίου εξόδων με άμεσες εκμεταλλευτικές αποτελέσματα. Το GVAO είναι ένα ολοκληρωμένο λογισμικό, η χρήση του είναι διαισθητική, η εκμάθηση είναι εύκολη και...
Η BIVTeam είναι σήμερα ένας αναπόσπαστος ERP integrator στον κόσμο των ΜΜΕ. Κάθε μέρα, προσαρμοζόμαστε στις ανάγκες των πελατών μας, μικρών ή μεγάλων, αναπτύσσοντας λογισμικό κατά παραγγελία με μια «βασική» καρδιά, κυρίως επικεντρωμένη στο back office: λογιστική, τιμολόγηση, διαχείριση αποθεμάτων, αγορών, πωλήσεων, έργων… αλλά και στην παραγωγή με τους αυτοματισμούς της. Μία από τις εξειδικεύσεις...
...). Στόχος της Ricoh Belgium είναι να διασφαλίσει τη συνολική διαχείριση τόσο της ροής εγγράφων όσο και της υποδομής IT των πελατών της. Για αυτό, μπορεί να βασιστεί στην απόδοση της τεχνολογίας της, σε μια συνεπή προσφορά υπηρεσιών και στην ποιότητα των ομάδων της. Παρέχοντας τόσο υπηρεσίες, συμβουλευτική, λογισμικό όσο και εξοπλισμό σε μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, η Ricoh Belgium τοποθετείται ως 'one stop shop' για τον εκσυγχρονισμό των χώρων εργασίας, τη βελτίωση των διαδικασιών εγγράφων, την αύξηση της απόδοσης και την ενίσχυση των κερδών.
NeXT είναι μια εταιρεία που παρέχει λογισμικό στον βιομηχανικό τομέα. Οι αρχές της lean production, τα παραδείγματα της βιομηχανίας 4.0 και οι ολοένα και πιο προηγμένες ανάγκες των πελατών μας αποτελούν τα σημεία αναφοράς στην ανάπτυξη και τη συνεχή βελτίωση των προϊόντων μας. Η έρευνα και ανάπτυξη στην NeXT είναι προσανατολισμένη στη ψηφιοποίηση των διαδικασιών, στην παρακολούθηση της παραγωγής...
... διαχείριση κινητών περιουσιακών στοιχείων, τη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων IT, τη διαχείριση αδειών και συμβολαίων καθώς και τη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων επιχείρησης.
Η διανομή λογισμικού με το "Install.Desk" και η ασφάλεια τερματικών με το "Security.Desk".
Βραβευμένο λογισμικό ITSM / Helpdesk / Παρακολούθηση Θεμάτων και Εξυπηρέτηση Πελατών με το "HEINZELMANN Service.Desk" (αυτοματοποιεί...
Η MG Computer είναι μια εταιρεία που προσφέρει λύσεις ταμειακής μηχανής και διαχείρισης πληροφορικής για Σημεία Πώλησης. Σας προτείνουμε λογισμικά, υλικό και υπηρεσίες υποστήριξης. Το λογισμικό μας Regulus Point de Vente καλύπτει τις συγκεκριμένες ανάγκες σας ως έμπορος:
- Πιστότητα πελατών;
- Διαχείριση αποθεμάτων;
- Διαχείριση ταμείου;
- Διαχείριση προϊόντων.
Το υλικό που προσφέρουμε...