... διαχείριση του πίνακα κεφαλαίου. Η λίστα των υπηρεσιών που μπορείτε να διαχειριστείτε σε ένα μέρος: διαχείριση back-office, ίδρυση εταιρείας, λογιστική, τραπεζικές υπηρεσίες, νομικά, φόροι, εικονικό γραφείο, ΦΠΑ, εταιρικές υπηρεσίες, αυτοματοποίηση HR, χρηματοοικονομική διαχείριση και άλλα.
... όλη την Ευρώπη, προσφέρουμε πάντα τη σωστή λύση. Το ίδιο ισχύει και για την παγκόσμια υπηρεσία express. Γρήγορη και αξιόπιστη παράδοση με ευνοϊκούς όρους για κάθε χώρα είναι η αρχή μας. Εγγυόμαστε ανταγωνιστικές τιμές λόγω των μεγάλων όγκων μας σε κορυφαίους μεταφορείς πακέτων και παλετών. Είμαστε το σημείο επαφής σας, οργανώνουμε τη μεταφορά και φροντίζουμε για όλες τις δραστηριότητες back-office...
... επιχειρηματικές δομές, όπως: Ταμεία και Ιδρύματα της Μάλτας, ίδρυση εταιρείας στη Μάλτα, διεθνής φορολογικός σχεδιασμός, συνεργασίες, φορολογικές λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και συνεχιζόμενη εταιρική και φορολογική διοίκηση, συμμόρφωση και υπηρεσίες backoffice, συμπεριλαμβανομένης πλήρους γκάμας υπηρεσιών λογιστικής και τήρησης βιβλίων. Βοηθάμε επίσης άτομα υψηλής καθαρής αξίας και ιδιώτες με την εγγραφή ΦΠΑ υπερπολυτελών σκαφών και συμβουλεύουμε για τη δημιουργία εταιρειών διαχείρισης αεροπορίας στη Μάλτα.
... εξερχόμενων κλήσεων, υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης και υπηρεσίες back-office, για να αναφέρουμε μερικές. Ορισμένες από τις άλλες υπηρεσίες που παρέχουμε είναι: - Διαδικασία Φωνής - Διαδικασία Χωρίς Φωνή - Υπηρεσίες KPO - Υποστήριξη Live Chat - Υπηρεσίες Είσπραξης Χρεών - Λύσεις Αυτοματοποίησης - Διασφάλιση Ποιότητας - Κέντρο Κλήσεων Εργασίας από το Σπίτι. Η Fusion είναι συμμορφωμένη με τον HIPAA...
... is not at the destination, saving time and money. Using Svelta’s marketplace, a customer can place an order from multiple stores and add extra routine or custom errands to Svelta’s Personal Shopper, such as picking up a document from an office or picking up the newly printed business cards from the copy centre, or even the clothes from the dry cleaner. Svelta’s intelligent core engine and back...
...-Office, Web
* Ενσωμάτωση τεχνολογίας: MarkLogic, Antidot, Jalios, MongoDB, Angular, Oxygen,...
Ορισμένες από τις αναφορές μας: Η Εθνοσυνέλευση, Δημόσια Γερουσία, Le Monde, Bayard, 20 Minutes, AFNOR, Ο Όμιλος La Poste, Matis, LexisNexis Γαλλίας, Εκδόσεις Francis Lefebvre, Terre Vivante, Mister Auto,...
Οι διακρίσεις μας:
* Το σήμα Inop's Certified Partner: μετά από αυστηρή επιλογή, αποκτήσαμε αυτό...
Η Tersea παρεμβαίνει σε αποστολές συμβουλευτικής σε διοίκηση και οργάνωση, εστιάζοντας στους 3 τομείς δραστηριότητας που μπορούν να ανατεθούν (Front Office, BackOffice και IT). Στηρίζουμε τους πελάτες μας σε θέματα όπως: έλεγχοι, βελτίωση της απόδοσης, βελτιστοποίηση διαδικασιών, εφαρμογή ειδικών εργαλείων. Η Tersea προσφέρει εκπαιδευτικά modules επικεντρωμένα στη σχέση με τον πελάτη. Βασισμένες...
...Η Custy, ευρωπαϊκός εκδότης λογισμικού αφιερωμένου σε Εταιρείες Ασφαλίσεων, Συνεταιρισμούς και Ιδρύματα Πρόνοιας, έχει αναπτύξει το CustyLife, μια καινοτόμο αρθρωτή λύση για τη διαχείριση των λειτουργιών front και/or backoffice, που χρησιμοποιείται καθημερινά από σημαντικούς φορείς. Πολυπροϊόν, πολυοργανισμικό, πολυγλωσσικό και πολυνομισματικό, το CustyLife προσφέρει τη δυνατότητα...
... εξειδικευμένων τηλεμαρκετών που μπορεί να εργαστεί για την καμπάνια σας εκ μέρους σας. Ακολουθούν μερικά από τα πλεονεκτήματα που μπορεί να αποκτήσει η εταιρεία σας.
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ BACKOFFICE
Μια πρόσφατη μελέτη που διεξήχθη από την ZZ Group δείχνει ότι μόνο το 25% του χρόνου πωλήσεων σας δαπανάται με τον πελάτη. Απαλλάσσουμε τους πολύτιμους πόρους πωλήσεών σας από διοικητικά καθήκοντα...
... λύσης μας για τη διαχείριση του ΑΡΙΘΜΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ, ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΕΛΑΤΩΝ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ, DATA ENTRY, ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ. Η δημιουργία μιας υπηρεσίας call center, backoffice, διοικητικής ή εγγράφων διαχείρισης δεν ήταν ποτέ τόσο απλή και ωφέλιμη. Στην YOUDIAL λειτουργούμε τόσο μέσω των φυσικών μας γραφείων στο εξωτερικό (offshoring), εξοπλισμένων με προηγμένες τεχνολογίες, όσο και μέσω τηλεργασίας (homeshoring). Το προσωπικό μας στο εξωτερικό είναι εκπαιδευμένο και καταρτισμένο για να παρέχει εξαιρετική υπηρεσία, στη γλώσσα των Ιταλών.
Ο Επιχειρηματικός Εταίρος στην Τουρκία ιδρύθηκε στην Κωνσταντινούπολη το 2004. Παρέχουμε στους διεθνείς πελάτες μας τις υπηρεσίες backoffice που χρειάζονται για να επεκτείνουν την επιχείρησή τους στην Τουρκία ή εντός αυτής. Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν υποστήριξη εισόδου στην αγορά, εξωτερική λογιστική, φορολογική συμβουλευτική, εισαγωγές, συστήματα ERP και υποστήριξη σε νομικά θέματα με...
... εβδομήντα θέσεις εργασίας ικανές να λειτουργούν σε τρόπους outbound / customer care / digital care / backoffice. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι: προγραμματισμός ραντεβού για ΜΜΕ και μεγάλες εταιρείες, τηλεπωλήσεις, προγραμματισμός ραντεβού για δίκτυα πωλήσεων / πράκτορες, εξυπηρέτηση πελατών / customer care, data entry / backoffice, call center operator on demand, άνοιγμα call center, εικονικό γραφείο, δημιουργία ιστοσελίδων.
...Η PGI CONSULT είναι εκδότης λύσεων διαχείρισης back και middle office για τους επαγγελματίες του ταξιδιού. Εμπορευόμαστε λογισμικά CRM και ERP για ταξιδιωτικά γραφεία, tour operators, υποδοχείς και κρουαζιερόπλοια. Δημιουργούμε όλες τις ιστοσελίδες κατά παραγγελία B2B και B2C που σχετίζονται με τα λογισμικά που εμπορευόμαστε ή όχι. Τα λογισμικά μας PGI TO / PGI AGENCE / MYPGI καλύπτουν όλα τα...
... αποτελεσματικές λύσεις logistics για να επιτύχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα απόδοσης και οικονομίας.
Το backoffice μας παρακολουθεί συνεχώς κάθε φάση της μεταφοράς και επιπλέον είναι σε θέση να διαχειρίζεται εξωτερικά τη λογιστική και τη διανομή για λογαριασμό των πελατών.
...η εταιρεία μας διαθέτει το back-office για τη διαχείριση έργων, τη συντήρηση, τη μεταφορά και τη διοίκηση. Τέλος, η κατάσταση άμεσου εξαγωγέα που έχει εγκριθεί από την ΕΕ διευκολύνει την ταχεία επεξεργασία απαιτήσεων αγορών και την παράδοση ακριβώς στην ώρα.
... αναλυτές βιογραφικών, αυτόματη ανάλυση συνημμένων βιογραφικών και διαχείριση πελατών, υποψηφίων, συμβούλων και θέσεων εργασίας online. Το eBoss παρέχει βάσεις δεδομένων πρόσληψης και προαιρετικές διαδραστικές ιστοσελίδες. Είναι μια λύση διαχείρισης διαδικτυακής πρόσληψης για το front και backoffice. Παρέχει πλήρη διαχείριση πελατών, υποψηφίων και θέσεων εργασίας. Όλα από τον περιηγητή σας.
...Η Arteria Document Solution είναι μια εταιρεία που ανήκει στον Όμιλο Arteria S.A. Ειδικεύεται στον τομέα της πληροφορικής, γι' αυτό και καθημερινά ασχολείται με την υποστήριξη διαδικασιών backoffice. Δημιούργησε ένα σύστημα με την ονομασία TrimDoc, το οποίο έχει κυρίως σκοπό τη διαχείριση εγγράφων και πληροφοριών. Μεταξύ των λειτουργιών αυτού του εργαλείου περιλαμβάνονται η ανάγνωση πληροφοριών από έγγραφα, η διαχείριση αποθήκης εγγράφων και άλλες ενέργειες.
... εκτυπωτών και συσκευών. Με τη λύση μπορείτε να αποκτήσετε δωρεάν εκκίνηση και να πληρώνετε συνεχώς με τη διαχείριση απομακρυσμένων εκτυπωτών. Οι λύσεις προσφέρουν πολλά οφέλη, όπως αυξημένη παραγωγικότητα και βελτίωση των λειτουργιών του backoffice και υποστήριξη με την αυτοματοποιημένη συλλογή δεδομένων. Θα αποκτήσετε πληροφορίες τόσο για ιστορικά όσο και για τρέχοντα δεδομένα σε συσκευές και...
Εξοικονομήστε έως και 70% από το κόστος επεξεργασίας του backoffice με την πιο πλούσια σε χαρακτηριστικά και αυτοματοποιημένη λύση χρονομέτρησης στην αγορά. Δωρεάν δοκιμή 30 ημερών...
... περίπτωση διακοπής της φωνής λόγω απρόβλεπτων βλαβών, θέσεις εργασίας προς ενοικίαση στην έδρα της Phonetica και emergency receptionist: για τη διαχείριση των τηλεφωνημάτων σε outsourcing προς υποστήριξη του κεντρικού τηλεφωνικού κέντρου της επιχείρησης). Υπηρεσίες τελευταίας γενιάς όπως υποστήριξη για e-commerce: live chat, υπηρεσία παρακολούθησης παραγγελιών, διαχείριση παραγγελιών, διαχείριση email, backoffice και υπηρεσία trouble ticketing.
Προμηθευτής μιας βέλτιστης λύσης για τις διάφορες απαιτήσεις του front, middle και backoffice τραπεζών, εταιρειών διαχείρισης κεφαλαίων, ασφαλιστικών εταιρειών, καθώς και βιομηχανικών και υπηρεσιακών επιχειρήσεων.