...Το γραφείο μας πραγματοποιεί μελέτες αναγνωρισιμότητας σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Είμαστε επίσης ένα από τα λίγα γραφεία μελετών αγοράς που σας υποστηρίζουν τόσο στις έρευνες αναγνωρισιμότητας B2B όσο και B2C. Το B2B πάνελ μας μας επιτρέπει να ρωτάμε επαγγελματίες αποφασιστές στις περισσότερες χώρες.
Μέθοδοι που χρησιμοποιούνται: ποσοτικές (online έρευνες) ή ποιοτικές (ποιοτικές συνεντεύξεις...
...Η IntoTheMinds πραγματοποιεί μελέτες ικανοποίησης πελατών στο Βέλγιο, τη Γαλλία, το Λουξεμβούργο και σε όλη την Ευρώπη. Πραγματοποιούμε καθαρά ποσοτικές έρευνες, αλλά επίσης, όταν είναι απαραίτητο, διεξάγουμε ολοκληρωμένες μελέτες βασιζόμενοι πρώτα σε μια ποιοτική φάση για τον προσδιορισμό των θεμάτων που θα αξιολογηθούν και στη συνέχεια στη σχεδίαση των ποσοτικών εργαλείων μέτρησης. Δουλεύουμε τόσο με τη δική σας βάση δεδομένων (με σεβασμό στον RGPD, δείτε την ανάλυσή μας εδώ) όσο και με βάση εξωτερικών πάνελ, επίσης με τον πιο αυστηρό σεβασμό στον RGPD.
... σταθμοί είναι αυτόνομοι και δεν απαιτούν καλωδίωση, καθιστώντας αυτό το σύστημα εύκολα ενσωματώσιμο στην υποδομή σας.
Ενισχύστε τη σχέση σας με τους πελάτες
Ικανοποιημένοι πελάτες, σε μόνιμη επαφή με τις ομάδες σας
Εγγύτητα και αντίδραση για αυξημένο τζίρο
Μεταφέρετε την πολιτική της επιχείρησής σας και πιστοποιήστε τους πελάτες σας
Αναλύστε, διαχειριστείτε και βελτιστοποιήστε
Ποσοτικές και ποιοτικές...
Η Proterrain Infos είναι μια ομάδα ειδικών στους τομείς της συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων στην Γαλλόφωνη Αφρική.
Είναι μία από τις κύριες εταιρείες παροχής υπηρεσιών πεδίου που σχετίζονται με τις μελέτες αγοράς στην Γαλλόφωνη Αφρική. Η Proterrain Infos πραγματοποιεί ποιοτικές και ποσοτικέςμελέτες πεδίου σε B2B και B2C στόχους και διασφαλίζει τη συλλογή ποιοτικών δεδομένων, παρέχοντας σας...
... Ποσοτικές Έρευνες: Διαδικτυακό ερωτηματολόγιο, μέσω τηλεφώνου, αυτοπροσώπως, ταχυδρομικώς. Τηλεφωνικές έρευνες. Έρευνες μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας. Αυτοπρόσωπες έρευνες, επί τόπου …
Έτσι, κάνετε τις ερωτήσεις σας σε χρήστες του διαδικτύου από τον πληθυσμό σας.
Αυτή η δυνατότητα είναι οικονομικά αποδοτική και γρήγορη στην εφαρμογή.
Μας λέτε το πρόβλημά σας, εμείς αναλαμβάνουμε τα πάντα...
... μεθόδους (ομάδες εστίασης, εις βάθος συνεντεύξεις, εθνογραφική έρευνα, κ.λπ.) και ποσοτικές (έρευνες με βάση δείγματα, πάνελ καταναλωτών/εταιρειών ή απογραφή, κ.λπ.). Ενθαρρύνουμε τον συνδυασμό μεθοδολογιών που μπορεί να επεκτείνει τη γνώση των καταναλωτών σε επιχειρηματικές πληροφορίες. Δεσμευόμαστε τόσο για έργα zoom, με παραδοσιακές και εξελιγμένες ποιοτικές προσεγγίσεις όσο και για επαναλαμβανόμενη παρακολούθηση καταναλωτών (ποσοτικές έρευνες).
Η Pollyvox είναι η λύση για τις διαδικτυακές σας μελέτες που σας παρέχει εξειδικευμένους συμμετέχοντες για να απαντήσουν στις μελέτες σας. Τα πάνελ μας είναι αποκλειστικά αφιερωμένα σε διαδικτυακές ποσοτικές έρευνες.
Η Psyma στην Ισπανία είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται σε μελέτες αγοράς, κοινωνιολογικές και γνώμης για επιχειρήσεις και ιδρύματα. Παρέχει υπηρεσίες έρευνας αγοράς και πραγματοποιεί μελέτες γνώμης βασισμένες τόσο σε ποιοτικές όσο και σε ποσοτικές μεθοδολογίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες μιας μεγάλης ποικιλίας πελατών. Μαζί με τις ad-hoc έρευνες, εφαρμόζει διάφορα μοντέλα έρευνας που έχουν...
Η MDTC είναι μια επιχείρηση που εδρεύει στην καρδιά της μητροπολιτικής περιοχής της Λιλ και δραστηριοποιείται στις μελέτες αγοράς. Μελέτες μάρκετινγκ, ποιοτικές, ποσοτικές, σας προσφέρουμε την εμπειρία και τις γνώσεις μας για να πραγματοποιήσουμε τις μελέτες σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να σας εγγυηθούμε την ποιότητα.
Η Dedicated είναι το πρώτο ανεξάρτητο ινστιτούτο μελετών αγοράς και δημοσκοπήσεων γνώμης στο Βέλγιο. Η Dedicated έχει αναπτύξει τα μέσα και τις εμπειρίες της σε μια μεγάλη ποικιλία τομέων, τόσο σε ποσοτικές όσο και σε ποιοτικές μελέτες. Οι κύριες ειδικότητες των δραστηριοτήτων μας είναι οι εξής: ανάπτυξη «κατά παραγγελία» μεθόδων, ισχυρή εμπλοκή των υπευθύνων μελέτης σε όλα τα στάδια των έργων...
...…), στη Γαλλία και στη Δυτική Ευρώπη. Με ισχυρό ανθρώπινο δυναμικό, μεθοδολογική και τεχνική εμπειρία, η Athlane υλοποιεί καινοτόμες και λειτουργικές μελέτες, ποιοτικές και/ή ποσοτικές, απόλυτα προσαρμοσμένες στα μάρκετινγκ ζητήματα που της υποβάλλονται.
... επιτρέψει καινοτομία.
Η Green&White σας προτείνει: στρατηγική ανάπτυξη, στρατηγική μάρκας, στρατηγική επικοινωνίας μάρκετινγκ, ποιοτικές και ποσοτικέςμελέτες, τμηματοποίηση στόχων, στρατηγική λειτουργικού μάρκετινγκ, άμεσο μάρκετινγκ, σχέσεις μάρκετινγκ. Σας συνοδεύει στην επιλογή της ταυτότητάς σας: του ονόματος της μάρκας και του λογότυπού της. Η Green&White σχεδιάζει, υλοποιεί και συντονίζει επίσης εκδηλώσεις με λύσεις «κλειδί στο χέρι».
Υψηλά αξιολογημένη διεθνής εταιρεία ερευνών αγοράς και βραβευμένη συμβουλευτική επιχείρηση. Ιδρυμένη πριν από 20 χρόνια, προσφέρουμε ποσοτικές και ποιοτικές πολύγλωσσες υπηρεσίες έρευνας στους πελάτες μας, καθώς και μελέτες μυστικού πελάτη και ομάδων εστίασης. Οι πελάτες μας κυμαίνονται από μικρές ιδιωτικές εταιρείες που επιθυμούν να αναπτυχθούν σε διεθνείς αγορές, έως κυβερνητικούς εμπορικούς...
House of Research προσφέρει πλήρη υπηρεσία στην έρευνα αγοράς και μέσων, εξειδικευμένους ακαδημαϊκούς ερευνητές και δικούς του πόρους πεδίου για ποσοτικές και ποιοτικές μελέτες.
Είμαστε ειδικοί στις μελέτες και τη συμβουλευτική στο μάρκετινγκ. Πραγματοποιούμε τόσο ποσοτικές όσο και ποιοτικές μελέτες που μπορούν να πάρουν διάφορες μορφές: μελέτες ικανοποίησης, μελέτες αναγνωρισιμότητας, εικόνας και αντίκτυπου, μυστικές επισκέψεις, μελέτες αγοράς, ομάδες εστίασης και δοκιμές χρήσης, μεταξύ άλλων.
Η Osmotech, εταιρεία που εδρεύει στο Μπουσελέ 78200, στα Υβέρν, προσφέρει την τεχνογνωσία της στη μελέτη, την εγκατάσταση και τη συντήρηση λύσεων επεξεργασίας και καθαρισμού νερού. Η Osmotech παρέχει προσαρμοσμένες λύσεις για επαγγελματίες: λεπτομερείς μελέτες, ελέγχους και ποσοτικές εκτιμήσεις, σχέδια προόδου και βελτιστοποίησης κόστους. Οι λύσεις που προτείνει η εταιρεία Osmotech στους...