... λύση για να μετρήσετε την ικανοποίηση των πελατών σας, να υλοποιήσετε έρευνες πεδίου ή να διασφαλίσετε την καλή εκτίμηση των εκδηλώσεών σας.
Η «άμεση» συλλογή που επιτρέπουν αυτές οι συσκευές έρευνας ικανοποίησης είναι καθοριστική, καθώς προσφέρει επίσης στους ικανοποιημένους επισκέπτες τη δυνατότητα να εκφραστούν, κάτι που σπάνια θα κάνουν σε μια έρευνα που είναι απομακρυσμένη χρονικά. (Οι δυσαρεστημένοι πελάτες είναι πολύ πιο επιρρεπείς από τους άλλους να αναλάβουν μια ενεργή πρωτοβουλία για να εκφραστούν)
Ύψος: 120 εκ.
Επένδυση: από PVC με μαγνητική προσαρμογή
Επικοινωνία: Wifi / αυτόνομο 3G...
... αναπτύξει δεξιότητες στη διαχείριση ανατροφοδότησης, με την εκπόνηση βαρόμετρων σύμφωνα με τη μέθοδο Net Promoter Score (NPS) και με τη μελέτη ψηφιακής Qualisatis:
- Βαρόμετρο ικανοποίησης πελατών
- Βαρόμετρο του "Καλού και του περιβάλλοντος εργασίας"
- Βαρόμετρο ανίχνευσης ψυχοκοινωνικών κινδύνων στην εργασία
- Εθνικό βαρόμετρο των επαγγελματιών Γενικών Υπηρεσιών
- Λευκή Βίβλος "Υποδοχή 2020: Αξιοποίηση της Υποδοχής για την ενδυνάμωση της Σχέσης με τον Πελάτη" - Δημοσίευση Ιουνίου 2016...
Δηλωθείσα ως τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην ARCEP, η IPEFIX υποστηρίζει τους πελάτες της εδώ και πάνω από μια δεκαετία σε διάφορα έργα επικοινωνίας, από τη μελέτη και το σχέδιο μέχρι την εγκατάσταση όλων των αρχιτεκτονικών δικτύων VoIP, Wifi και Internet. Με ισχυρές αξίες εγγύτητας, ποιότητας και ικανοποίησης πελατών, οι μακροχρόνιες συνεργασίες που έχει η IPEFIX μέχρι σήμερα οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στις προσπάθειες που καταβάλλουν οι ομάδες της καθημερινά για να καλύψουν όλες τις ανάγκες των πελατών της.