... smiley, QMC ή ελεύθερων πεδίων. Είναι η ιδανική λύση για να μετρήσετε την ικανοποίηση των πελατών σας, να υλοποιήσετε έρευνες πεδίου ή να διασφαλίσετε την καλή εκτίμηση των εκδηλώσεών σας.
Η «άμεση» συλλογή που επιτρέπουν οι τερματικές μονάδες ερευνών ικανοποίησης στο ταμείο είναι καθοριστική, καθώς προσφέρει επίσης στους ικανοποιημένους επισκέπτες τη δυνατότητα να εκφραστούν, κάτι που σπάνια θα...
Η SYMBIAL είναι ένα Ινστιτούτο Μάρκετινγκ, ένα Ανεξάρτητο Γαλλικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ.
Παρέχουμε διαδικτυακές, τηλεφωνικές και αυτοπρόσωπες έρευνες στη Γαλλία, στην Ευρώπη ή στη Βόρεια Αμερική.
Το ινστιτούτο μας πραγματοποιεί τομεακές μελέτες, μελέτες αγοράς, μελέτες σκοπιμότητας για βιομηχανίες και κοινότητες.
Βοηθάμε τους πελάτες μας να εφαρμόσουν μια επιτυχημένη στρατηγική ανάπτυξης.
Με Ποσο...
...Το γραφείο μας πραγματοποιεί μελέτες αναγνωρισιμότητας σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Είμαστε επίσης ένα από τα λίγα γραφεία μελετών αγοράς που σας υποστηρίζουν τόσο στις έρευνες αναγνωρισιμότητας B2B όσο και B2C. Το B2B πάνελ μας μας επιτρέπει να ρωτάμε επαγγελματίες αποφασιστές στις περισσότερες χώρες.
Μέθοδοι που χρησιμοποιούνται: ποσοτικές (online έρευνες) ή ποιοτικές (ποιοτικές συνεντεύξεις...
...Η Mediphone είναι ένας γνωστός πάροχος στον τομέα της τηλεφωνικής διαχείρισης και του τηλεφωνικού γραμματέα για κάθε είδους δραστηριότητες. Η υπηρεσία εκπομπής κλήσεων που προσφέρεται μπορεί να περιλαμβάνει:
- την ποιοτική αξιολόγηση αρχείων,
- την πρόσκληση επαγγελματιών σε εκθέσεις,
- τις έρευνες,
- τις μελέτες και τις ανακρίβειες.
Μη διστάσετε να απευθυνθείτε στον επαγγελματισμό μας για να ολοκληρώσετε τα έργα σας.
... ανάγκες κάθε πελάτη. Η εταιρεία προσφέρει μια πλήρη γκάμα υπηρεσιών, όπως μελέτεςικανοποίησης, βαρόμετρα γνώμης, δοκιμές προϊόντων, συμπεριφορικές αναλύσεις και τομεακές μελέτες. Είτε πρόκειται για διαδικτυακές έρευνες, πάνελ καταναλωτών ή τηλεφωνικές δημοσκοπήσεις, η Key Etudes εγγυάται αξιόπιστη συλλογή δεδομένων και σε βάθος ανάλυση των αποτελεσμάτων. Η εμπειρία της στην παρακολούθηση του...
Η Dazipao πραγματοποιεί μελέτες αγοράς και έρευνες ικανοποίησης που θα σας επιτρέψουν να αποκτήσετε τις απαραίτητες πληροφορίες για να επιλέξετε τη θέση σας στην αγορά. Γνωρίζοντας το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών σας, θα μπορέσετε να καθορίσετε άξονες βελτίωσης για να τους διατηρήσετε καλύτερα και να τους προσφέρετε μια προσφορά προσαρμοσμένη στις προσδοκίες τους. Σας συνοδεύουμε στον...
...Παροχή υπηρεσιών μάρκετινγκ (μελέτες αγοράς, αναγνωρισιμότητας και ικανοποίησης, Επιχειρηματικό Σχέδιο...) και υποστήριξη έργων σε αγροτικές, παρα-αγροτικές και αγροδιατροφικές επιχειρήσεις. Ανάληψη της μελέτης από το Α έως το Ζ ή μερικώς, ανάλογα με τις ανάγκες. Δυνατότητα ένταξης σε ήδη υπάρχουσα ομάδα. Μετακινήσεις σε όλη τη Γαλλία / Εξειδίκευση / Αντίδραση / Προσαρμοστικότητα / Εμπλοκή.
Η Junior ESSEC είναι η πρώτη Junior-Επιχείρηση στη Γαλλία, τόσο λόγω της παλαιότητάς της - ιδρύθηκε το 1967 - όσο και λόγω του αριθμού των μελετών που πραγματοποιούνται κάθε χρόνο - 250 - ή του κύκλου εργασιών - 1,6 εκατομμύρια ευρώ το 2011. Τρία βασικά σημεία χαρακτηρίζουν την Junior-Επιχείρηση της ESSEC: η τιμή, η αντίδραση και το πεδίο δράσης. Οι Διευθυντές Έργων της Junior ESSEC πραγματοποιούν κάθε χρόνο περισσότερες από 250 ποικίλες μελέτες: μελέτες αγοράς, μελέτες αναγνωρισιμότητας, σύνταξη λεπτομερών επιχειρηματικών σχεδίων, έρευνες ικανοποίησης, εσωτερικοί έλεγχοι, κ.λπ.
Είμαστε ειδικοί στις μελέτες και τη συμβουλευτική στο μάρκετινγκ. Πραγματοποιούμε τόσο ποσοτικές όσο και ποιοτικές μελέτες που μπορούν να πάρουν διάφορες μορφές: μελέτεςικανοποίησης, μελέτες αναγνωρισιμότητας, εικόνας και αντίκτυπου, μυστικές επισκέψεις, μελέτες αγοράς, ομάδες εστίασης και δοκιμές χρήσης, μεταξύ άλλων.