... της μάρκας. Η Multi-Value βασίζεται σε μια σειρά μεθόδων και διαδικασιών, όπως το Mystery Shopping, οι έλεγχοι καταστημάτων και οι μελέτεςικανοποίησης. Επίσης, ο NPS (Net Promoter Score) παίζει συχνά σημαντικό ρόλο στη συμβουλευτική της Multi-Value. Αυτή η μετρική δείχνει πόσο "θετικά" μια εταιρεία και οι υπάλληλοί της αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους. Παρά την απλότητά του, ο NPS προσφέρει μια αποτελεσματική μέθοδο για την πρόβλεψη κερδοφόρας ανάπτυξης.
Γραφείο που ειδικεύεται στην έρευνα αγοράς και τη συμβουλευτική μάρκετινγκ: μελέτες μάρκετινγκ, αναλύσεις ικανοποίησης πελατών, ελέγχους ιστοσελίδων, συμβουλευτική μάρκας, διαδικτυακό μάρκετινγκ, μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σεμινάρια.