... διάρκειας ζωής των οχημάτων σας και στη μείωση των απρογραμμάτιστων διακοπών. Με λεπτομερείς αναφορές και εις βάθος αναλύσεις, έχετε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να πάρετε ενημερωμένες αποφάσεις και να βελτιστοποιήσετε την απόδοση του στόλου σας. Απλοποιήστε τη διαχείριση του πάρκου αυτοκινήτων σας με τη συνολική και αξιόπιστη λύση μας.
...Το διοικητικό τμήμα της Attractive Scent είναι ο κινητήρας που διασφαλίζει την ομαλή λειτουργία της επιχείρησής μας. Αποτελούμενο από αφοσιωμένους και έμπειρους επαγγελματίες, η διοικητική μας ομάδα διαχειρίζεται όλες τις οργανωτικές και χρηματοοικονομικές πτυχές, εξασφαλίζοντας έτσι βέλτιστη επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα. Η εμπειρία τους στη διαχείρισηεπιχειρήσεων επιτρέπει την υποστήριξη...
Η AUBERON TECHNOLOGIES, θυγατρική του ομίλου AUBERON, προσφέρει μια πλήρη γκάμα ψηφιακού εξοπλισμού διαφήμισης για κατασκευαστές εδώ και 10 χρόνια, με διεθνή διανομή. Ειδικεύεται στην πώληση οθονών για βιτρίνες, τοτέμ, μωσαϊκά και πολλά άλλα, με παρουσία σε όλη την Ευρώπη.
Ο εξοπλισμός της αναγνωρίζεται για την αξιοπιστία και την ανθεκτικότητά του. Η AUBERON TECHNOLOGIES παρέχει μια άμεση και ποι...
... βελτιστοποιήσουν τις δαπάνες τους και να βελτιώσουν την κερδοφορία τους.
Επιπλέον, η υπηρεσία "Approvisionnement entreprises" διευκολύνει τη διαπραγμάτευση ευνοϊκών όρων και την оптимизация των κόστους. Αυτή η υπηρεσία είναι ουσιώδης για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να ενισχύσουν το δίκτυο προμηθευτών τους και να διασφαλίσουν μια αποτελεσματική διαχείριση των αγορών τους. Χάρη σε μια προληπτική και στρατηγική προσέγγιση, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους και την κερδοφορία τους.
... ομαλή ενσωμάτωση στη υπάρχουσα γραμμή παραγωγής σας, απλοποιώντας τις διαδικασίες σας.
Η Ninette 2 καλύπτει τις ανάγκες μικρών επιχειρήσεων και ΜΜΕ που αναζητούν μια λύση ετικετοποίησης για τις μικρής κλίμακας παραγωγές τους.
Ρυθμός ετικετοποίησης: Έως 8 προϊόντα/λεπτό ή 500 φιάλες/ώρα
Ετικετοποίηση: Έως 2 ετικέτες...
Η AUTOMATA CONSULTANTS ET ENTREPRENEURIAT προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις και υπηρεσίες συμβουλευτικής για την προώθηση της ανάπτυξης και τη βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας των επιχειρήσεων σε ένα ολοένα και πιο ψηφιακό περιβάλλον. Η εμπειρία μας καλύπτει όλες τις πτυχές της πληροφορικής, από το σχεδιασμό προσαρμοσμένων προγραμμάτων μέχρι την ανάπτυξη, συντήρηση, εγκατάσταση και διανομή τους. Προ...
... και να προτείνουμε προσαρμοσμένες λύσεις.
Με την υπηρεσία διοικητικής διαχείρισης μας, επωφελείστε από αυξημένη αποδοτικότητα και μείωση των λαθών. Η έμπειρη ομάδα μας χρησιμοποιεί προηγμένες τεχνολογίες για να διασφαλίσει μέγιστη ακρίβεια και ταχύτητα εκτέλεσης. Εμπιστευθείτε την Pro SEND για τις ανάγκες σας στη διοικητική διαχείριση και ανακαλύψτε μια υπηρεσία που συνδυάζει την εμπειρία με την καινοτομία.
...Εξωτερικοποίηση της διαχείρισης της εκπαίδευσης
Η εκπαίδευση είναι μια επένδυση που καθορίζει την ικανότητα των επιχειρήσεων να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του αύριο.
Είναι μια πραγματική ευκαιρία να εξωτερικεύσετε αυτή τη δραστηριότητα!
Γιατί;
Απαιτεί χρόνο, πρέπει να διασφαλίζεται από μια εξειδικευμένη υπηρεσία, και παρόλα αυτά αντιστοιχεί σε μια βασική λειτουργία της επιχείρησης:
την...
...Η HG 50 είναι μια ευέλικτη μηχανή φινιρίσματος πανό υψηλής ταχύτητας, σχεδιασμένη για να εκτελεί εργασίες συγκόλλησης, κοπής και οπής σε έναν μόνο σταθμό. Σχεδιασμένη για να χρησιμοποιείται από ένα μόνο άτομο, εξαλείφει πολλές διαδικασίες και ελαχιστοποιεί την χειροκίνητη διαχείριση υλικών. Αυτή η ενσωμάτωση συνεπάγεται σημαντική αύξηση της χρήσιμης επιφάνειας και επιταχύνει τις διαδικασίες, βελτιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα και την παραγωγικότητα των επιχειρήσεων.
...Το Fastmag Boutique είναι μια διαισθητική και εργονομική λύση που επιτρέπει τη διαχείριση των σημείων πώλησης και την εκκαθάριση με απλότητα. Αυτό το λογισμικό απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις, από τη μονοκατάστημα έως την αλυσίδα καταστημάτων.
Λειτουργίες:
- Καταχώρηση πωλήσεων
- Διαχείριση μεγεθών και χρωμάτων
- Εύκολο και διαισθητικό
- CRM και πιστότητα
- Παραγγελίες και παραλαβές
- Συνδεδεμένο με το ηλεκτρονικό εμπόριο
- Αναλύσεις και στατιστικά
- Διαχείριση πολλών καταστημάτων
- Πολυμέσα Pc-Mac-Ταμπλέτες...
...Αναπτύσσουμε προσαρμοσμένες συνεργατικές πλατφόρμες βασισμένες στην πλατφόρμα Acollab. Αυτή η πλατφόρμα αντιστοιχεί σε ένα έτοιμο εργαλείο που επιτρέπει την πρόσβαση σε πολλές δυνατότητες. Για παράδειγμα, ορισμένες από τις εγγενείς λειτουργίες είναι: διαχείριση αρχείων, ημερολόγιο, διαχείριση έργων, μηνύματα, συνεργατικό wiki, φόρουμ ... Αυτές οι λειτουργίες μπορούν να εξελιχθούν ανάλογα με τις ανάγκες σας.
... αποτελέσματα και προσγείωση του αποτελέσματος της τρέχουσας χρονιάς
• Κατασκευή πινάκων ελέγχου που επιτρέπουν τη μέτρηση της απόδοσης ανάλογα με τη στρατηγική που επιδιώκεται
• Δημιουργία εργαλείου προσδιορισμού στόχων HR για τους υπαλλήλους και κατανομή μπόνους/αυξήσεων
• Δημιουργία επιχειρηματικού σχεδίου (Στρατηγική + Χρηματοοικονομικά) για αρκετά χρόνια
• Δημιουργία εργαλείου μηνιαίας αναφοράς για τη διαχείριση της δραστηριότητας και των αποφάσεών του...
...Sambotte.net - Ο ειδικός σας AMOA για την καθοδήγηση των ψηφιακών σας έργων. Από την ανάλυση των αναγκών μέχρι τη διαχείριση των κινδύνων, σας συνοδεύουμε σε κάθε βήμα για να διασφαλίσουμε την επιτυχία των έργων ψηφιακής σας μεταμόρφωσης, με μια ευέλικτη και προσαρμοσμένη προσέγγιση.
...Είμαστε δίπλα σας για να σας βοηθήσουμε στη διαχείριση του προσωπικού σας
• Συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα στοιχεία μισθών και διάδοση στο τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού ή στον λογιστή σας
• Προγραμματισμός και παρακολούθηση απουσιών (άδειες, RTT, ασθένεια, μητρότητα…)
• Έλεγχος των μισθοδοτικών καταστάσεων και των καταστάσεων κοινωνικών εισφορών
• Έλεγχος των ονομαστικών κοινωνικών δεδομένων (DSN)...
...Η τηλεφωνική υποστήριξη για τις υπηρεσίες γραμματείας των επιχειρήσεων - Η τηλεφωνική υποδοχή μιας επιχείρησης είναι μία από τις πιο εξωτερικευμένες λειτουργίες. Αν αναζητάτε έναν αξιόπιστο πάροχο, η Mediphone είναι η λύση που χρειάζεστε σε αυτόν τον τομέα. Σας παρέχουμε μια έμπειρη και ικανή ομάδα για να διασφαλίσουμε την καλή διαχείριση των εκπομπών και λήψεων κλήσεων σας. Σας εγγυόμαστε μια ομαλή σχέση με τους πελάτες, απαντώντας όσο το δυνατόν καλύτερα στις ανάγκες σας και στις ειδικότητες της επιχείρησής σας.
... επιχειρήσεων.
E-Project-GFI®, μοιράζεται τις χρηματοοικονομικές πληροφορίες με εμπιστευτικότητα σε λειτουργία SaaS για επιχειρήσεις άνω των 200 συμβάσεων.
E-Project-GFI® εγγυάται τη συμμόρφωση με τους κανόνες υπολογισμού που ισχύουν σύμφωνα με τη νομοθεσία των χρηματοοικονομικών αγορών (Κώδικας Δημοσίων Συμβάσεων, διάφοροι CCAG, χρηματοοικονομική και λογιστική νομοθεσία,...).
...Ο πελάτης μας είναι απόλυτα ικανοποιημένος από την υπηρεσία που παρέχουμε σχετικά με την οργάνωση και τη διαχείριση όλων των ιατρικών επισκέψεων για όλους τους υπαλλήλους της επιχείρησης.
Η εξωτερική ανάθεση των ιατρικών επισκέψεων είναι ένας καλός τρόπος για να κερδίσετε χρόνο.
...Έλεγχος πραγματικού χρόνου εργασίας
Υπολογισμός των ωρών εργασίας
Διαχείριση υπερωριών
Αυτοματοποιήστε την καταχώριση χρόνου με τη ροή έγκρισης.
Τέλος στις φυσικές κάρτες χρόνου.
...Το NavTrax είναι ένα διαδικτυακό λογισμικό για την παρακολούθηση, τη διαχείριση και τη συντήρηση των στόλων υλικών και εξοπλισμού.
Το NavTrax επιτρέπει τη διαχείριση ολόκληρου του κύκλου ζωής του υλικού και του εξοπλισμού: κατάσταση, θέση, ανάθεση, καθεστώς...
Το NavTrax επιτρέπει επίσης την παρακολούθηση της συντήρησης των υλικών (GMAO), την παρακολούθηση των αποθεμάτων, το ιστορικό χρήσης και...
...Η SAP είναι ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές λογισμικού διαχείρισης επιχειρηματικών διαδικασιών στον κόσμο: λύσεις που επιτρέπουν την αποτελεσματική επεξεργασία δεδομένων και ροών πληροφοριών εντός των επιχειρήσεων.
...Το Isitrac Stock είναι η νέα λύση της Isitec international για τη διαχείριση της ιχνηλασιμότητας και των αποθεμάτων στις γενικές υπηρεσίες και τη λογιστική. Σκοπός του είναι να βοηθήσει τους υπεύθυνους λογιστικής και γενικών υπηρεσιών σας να βελτιστοποιήσουν την παρακολούθηση των ροών. Με αυτό το εργαλείο μπορείτε να καταγράφετε τις εισερχόμενες ροές, να παρακολουθείτε την αποθήκευση και να...
...Η Delville Management είναι ένα γραφείο που ειδικεύεται στη διαχείριση μετάβασης, αναγνωρισμένο για την εμπειρία του στην υποστήριξη επιχειρήσεων σε φάση μετασχηματισμού. Το γραφείο διαθέτει έμπειρους διαχειριστές μετάβασης για να καθοδηγήσουν κρίσιμα έργα, είτε πρόκειται για αναδιαρθρώσεις, οργανωτικούς μετασχηματισμούς ή διαχείριση κρίσεων.
Χάρη σε μια προσαρμοσμένη προσέγγιση και σε βάθος...
...Η ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων ή η ψηφιακή μεταμόρφωση έχει φέρει στο προσκήνιο νέα μέσα επικοινωνίας και βελτιστοποίησης.
Ειδικός στο διαδίκτυο Νορμανδία Μπερνέ.
Αντιμέτωποι με αυτό το ποσοστό, είναι εύκολο να φανταστούμε τις ευκαιρίες που ανοίγονται για τις επιχειρήσεις που επιλέγουν την ψηφιοποίηση της εταιρείας τους!
Ο ψηφιακός κόσμος είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας! Η...
...Η διοίκηση, ή διαχείριση, είναι η πιο σημαντική πτυχή μιας επιχείρησης, καθώς επιτρέπει τον καθορισμό της στρατηγικής της μακροπρόθεσμα, αλλά και την αντίδραση της επιχείρησης απέναντι στις ολοένα και πιο συχνές οικονομικές αλλαγές σήμερα.
Η σχεδίαση της καινοτομίας είναι πράγματι μια κρίσιμη πτυχή των επιχειρήσεων σήμερα, αλλά δυστυχώς πολύ συχνά παραβλέπεται. Έτσι, ένα μεγάλο μέρος των startups...
...
Η SOLITECH αποτελείται από μια διαδικτυακή εφαρμογή αφιερωμένη στον προγραμματισμό και τη διαχείριση των παρεμβάσεων και από μια κινητή εφαρμογή που προορίζεται να υποστηρίζει τον συνεργάτη στο πεδίο. Μέσω του smartphone του, ο συνεργάτης σας διαθέτει ένα πραγματικό εργαλείο εργασίας: επικυρώνοντας τα διάφορα στάδια, διασφαλίζει την ασφάλειά του και την ομαλή διεξαγωγή των παρεμβάσεών του...
...Αναπτύξαμε μια διαδικτυακή εφαρμογή (NEXUS) διαχείρισης που περιλαμβάνει όλες τις βασικές δυνατότητες για τη διαχείριση της επιχείρησής σας. Η διαφορά σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας είναι ότι μπορούμε να την προσαρμόσουμε 100% στη δραστηριότητά σας.
...Η διοικητική και εμπορική διαχείριση είναι μια βασική δραστηριότητα της επιχείρησης. Όταν η εμπορική πλευρά διαχειρίζεται αποτελεσματικά, σας διασφαλίζει τακτικές εισροές χρημάτων καθώς ολοκληρώνονται τα έργα ή οι συμβάσεις σας, διατηρώντας έτσι τη ρευστότητά σας θετική και εξασφαλίζοντας τη βιωσιμότητα της επιχείρησης.
Όσον αφορά την διοικητική πλευρά, είναι απαραίτητη για τις επίσημες αλληλεπιδράσεις με τους συνομιλητές της επιχείρησης, είτε πρόκειται για τη σύνταξη μιας επιστολής προς έναν οργανισμό, είτε για διάφορες συμβάσεις ή ακόμα και για εσωτερικά έγγραφα.
... ακίνητης περιουσίας, των εξωτερικών χώρων και των εξωτερικών τοίχων.
Για την καλή διαχείριση του παραγωγικού σας χώρου, η εταιρεία μας προσαρμόζεται στις συνήθειες του προσωπικού σας.
Η επιχείρησή μας δραστηριοποιείται συνήθως στο Παρίσι, 3ο Διαμέρισμα, αλλά οι προσφορές μας απευθύνονται επίσης σε διευθυντές επιχειρήσεων που βρίσκονται στην Île-de-France.
Οι υπηρεσίες μας:
Καθαρισμός μετά την ολοκλήρωση έργου
Καθαρισμός χώρου στάθμευσης
Καθαρισμός πολυκατοικίας
Καθαρισμός προσόψεων
Καθαρισμός αποθηκών και εργοστασίων...