Βέλγιο, Rumst
... στη μεταφορά και την κίνηση σε οποιοδήποτε απαραίτητο μέρος. Με κινητήρα βενζίνης 6.5 HP, 4 χρόνων, η αντλία νερού θα επιτύχει τη μέγιστη ύψος παροχής 30 μ., προσφέροντας υψηλή ροή έως 60 m³ / h. Για να αντέχει σε σφοδρές συνθήκες, έχει σχεδιαστεί με έναν Πλήρη Προστατευτικό Σκελετό σε έναν Βαρέως Τύπου Ανθεκτικό Σκελετό. Ο τροχός και η βαλβίδα από χυτοσίδηρο παρέχουν την καλύτερη απόδοση...
Χαρτοφυλάκιο (199)
Βέλγιο, Gembloux
... συνεδρίων και θεατρικών χώρων. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται εξασφαλίζουν ελαφρότητα και αξιοπιστία του συνόλου. Συμπαγής θήκη αλουμινίου για ελάχιστο όγκο Σωλήνας αναδίπλωσης από αλουμίνιο διαμέτρου 206mm έως 13m. Σωλήνας αναδίπλωσης από ανθρακονήματα διαμέτρου 255mm για τις μεγαλύτερες διαστάσεις. Ασύρματη τηλεχειριστήριο. Σταθερή ταχύτητα λειτουργίας: περίπου 20 cm/sec με μονοφασικό κινητήρα 240V 16A...
Χαρτοφυλάκιο (122)
...Ο ThermoCar είναι ένας ηλεκτρικός θερμαντήρας κινητήρα που χρησιμοποιεί το σύστημα θερμοσιφώνα. Καθώς η θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού που έρχεται σε επαφή με το στοιχείο θέρμανσης αυξάνεται, η πυκνότητά του μειώνεται, προκαλώντας την κίνηση του ψυκτικού προς το ανώτερο μέρος του κινητήρα. Το ψυκτικό που φεύγει από τη μονάδα θέρμανσης του ThermoCar αντικαθίσταται από κρύο υγρό από τον κινητήρα. Η...
Χαρτοφυλάκιο (11)
Βέλγιο, Marche En Famenne
... χρήσης. Τεχνικά χαρακτηριστικά Μοντέλο TAB110 Ικανότητα κινητήρα (230 V) 1100 W - 1,5 HP Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 1700 x 420 x 1180 mm Αριθμός ταχυτήτων 10 Ταχύτητα περιστροφής Από 500 έως 2000 στροφές/λεπτό Απόσταση μεταξύ αιχμών 1100 mm Διάμετρος πάνω από τον πάγκο 400 mm Μήκος υποδοχής εργαλείου 300 mm Τοποθέτηση κεφαλής 0°-60°-90°-120°-180° Σπείρωμα προώθησης M33x3,5 Κώνος σταθερής υποδοχής CM2 Κώνος κινητής υποδοχής CM2 Διάτρηση κινητής υποδοχής Διάμετρος 9,5 mm Συνολικό βάρος 130 Kg Συσκευασία (mm) - Τόρνος: 1620 x 400 x 430 - Βάση: 810 x 380 x 250 Ακαθάριστο βάρος 140 Kg...
Χαρτοφυλάκιο (468)
Βέλγιο, Lokeren
......). Οι ψεκαστήρες διατηρούν τις επιφάνειες υγρές ώστε η παραγόμενη σκόνη να παραμένει υπό έλεγχο. Η μονάδα διαθέτει έναν ψεκαστήρα που ψεκάζει νερό σε όλες τις κατευθύνσεις. Με ή χωρίς μπάρα ψεκασμού στο κάτω μέρος του φορτηγού για να ψεκάζει τις επιφάνειες του δρόμου. Αυτές οι μονάδες είναι διαθέσιμες τόσο ως σταθερές όσο και ως ημιρυμουλκούμενες.
Χαρτοφυλάκιο (15)
Βέλγιο, Temse
...Η ελάχιστη ταχύτητα μπορεί να ρυθμιστεί μέσω ενός εσωτερικού τριμμέρη και η εκκίνηση/μαλακή εκκίνηση προστίθεται/αφαιρείται με τη χρήση ενός jumper στην πλακέτα του ελεγκτή. Αυτός ο ελεγκτής χρησιμοποιείται συνήθως για τη ρύθμιση της ταχύτητας των AC ανεμιστήρων ή φυγοκεντρικών αντλιών σε συστήματα HVAC. Ο ρυθμιστής είναι επίσης διαθέσιμος με παρακολούθηση TK. Αυτή η λειτουργία θα απενεργοποιήσει τον κινητήρα σε περίπτωση υπερθέρμανσης. Ο κωδικός για αυτόν τον τύπο ρυθμιστή κατάλληλο για 1,5 A είναι ITRS-15-DT.
Χαρτοφυλάκιο (9)
Βέλγιο, Auvelais (sambreville)
... λειτουργεί με ρεύμα. Εξαιρετική ισορροπία και εργονομία: η άνετη λαβή που απορροφά τους κραδασμούς είναι τοποθετημένη σε ευθεία πίσω από το τρυπάνι, και χάρη στη μπαταρία που βρίσκεται στο πίσω μέρος της μηχανής, το κέντρο βάρους βρίσκεται πολύ κοντά στη λαβή. Ρυθμιζόμενη πλευρική λαβή από καουτσούκ που περιστρέφεται 360° με περιοριστή βάθους. Περιοριστής ροπής που προστατεύει τον κινητήρα καθώς και...
...Η μηχανή tufting χρησιμοποιεί πλήρως χυτοσίδηρο πλαίσιο, και το μηχανικό μέρος μετάδοσης υιοθετεί ιαπωνικά ρουλεμάν NSK για να εξασφαλίσει τη σταθερότητα της μετάδοσης. Τα κινούμενα μέρη είναι κατασκευασμένα από αλουμινένιο κράμα, το οποίο είναι ελαφρύ για να αυξάνει την ταχύτητα λειτουργίας και να μειώνει τον θόρυβο. Ολόκληρη η σειρά χρησιμοποιεί κινητήρα Siemens και έλεγχο μεταβλητής συχνότητας...
Χαρτοφυλάκιο (9)
Βέλγιο, Ledegem
...Τα τελευταία χρόνια, η έμφαση έχει μετατοπιστεί στα κλειστά κυκλώματα, όπως η κίνηση γεωργικών και σιδηροδρομικών μηχανημάτων, η κίνηση των τυμπάνων πλοίων κ.λπ. Δηλαδή, μεγαλύτερα συστήματα που απαιτούν μεγαλύτερη γνώση και εξοπλισμό. Για αυτόν τον λόγο, επενδύσαμε σε συστήματα μέτρησης και σε μια δοκιμαστική πλατφόρμα, με την οποία μπορούμε να διαχειριστούμε μεγάλο μέρος αυτών των συστημάτων. Η δοκιμαστική πλατφόρμα είναι μια δική μας υλοποίηση που πληροί όλες τις σύγχρονες απαιτήσεις για τη δοκιμή μιας αντλίας ή κινητήρα με μια online αναφορά δοκιμής στο τέλος της διαδικασίας.