Προϊόντα για συσκευασμένα (41)

Σύστημα Γεμίσματος Γραμμής / Πλήρως Αυτόματη Γέμιση Μεγάλων Ποσοτήτων SMB

Σύστημα Γεμίσματος Γραμμής / Πλήρως Αυτόματη Γέμιση Μεγάλων Ποσοτήτων SMB

Τα συστήματα πλήρωσης γραμμών SMB χρησιμοποιούνται όταν απαιτείται συνεχής και πλήρως αυτόματη πλήρωση μεγαλύτερων ποσοτήτων σε δοχεία/κουβάδες ή βαρέλια σε πολλές θέσεις πλήρωσης.
EcholoN - Βάση Γνώσεων

EcholoN - Βάση Γνώσεων

Κεντρικό στοιχείο του EcholoN είναι η ενσωματωμένη, πολυδιάστατη και συσχετιστική βάση γνώσεων. Ήδη στην οικονομική Έκδοση Express για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, είναι συνδεδεμένη με ένα σύστημα εισιτηρίων, το οποίο επιτρέπει την ταχεία καταγραφή βλαβών, αιτημάτων ή άλλων αναφορών από πελάτες και υπαλλήλους. Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για την επεξεργασία παρατίθενται εδώ με σαφήνεια, όπως για τον αιτούντα, τη διαδικασία ή τις πιθανές λύσεις.
EcholoN Service Desk

EcholoN Service Desk

Η λύση Service Desk περιλαμβάνει ποικιλία ρυθμιστικών επιλογών. Το EcholoN επιτρέπει τη δημιουργία, την ανάθεση, την προτεραιοποίηση, την παρακολούθηση, την εξέταση και τη διαχείριση εργασιών, διαδικασιών / εισιτηρίων, αιτημάτων κάθε είδους (σφάλματα λογισμικού, εργασίες έργου, αιτήματα αλλαγών, βελτιώσεις κ.λπ.). Έτσι, το Service Desk του EcholoN επιτρέπει μια επαγγελματική, συστηματική και αποτελεσματική διαχείριση σφαλμάτων, εργασιών και ποιότητας.
EcholoN ITSM - Λογισμικό Διαχείρισης Υπηρεσιών IT

EcholoN ITSM - Λογισμικό Διαχείρισης Υπηρεσιών IT

Η Διαχείριση Υπηρεσιών Πληροφορικής (ITSM) αναφέρεται στη διαδικασία διαχείρισης και παροχής υπηρεσιών πληροφορικής σε μια επιχείρηση. Περιλαμβάνει τη αποτελεσματική διαχείριση υπηρεσιών πληροφορικής, τη βελτιστοποίηση του Service Desk και την εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών. Η αποτελεσματική διαχείριση υπηρεσιών πληροφορικής παίζει καθοριστικό ρόλο για τις επιχειρήσεις, προκειμένου να διαχειρίζονται στρατηγικά και αποτελεσματικά τις υπηρεσίες πληροφορικής τους. Με τα κατάλληλα εργαλεία και τις βέλτιστες πρακτικές, οι τμήματα πληροφορικής μπορούν να διασφαλίσουν ότι οι υπηρεσίες πληροφορικής παρέχονται συνεχώς και πληρούν τις επιχειρηματικές απαιτήσεις. Σε αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε πιο προσεκτικά τη Διαχείριση Υπηρεσιών Πληροφορικής, τη σημασία του ITIL και τη συνέργεια μεταξύ ITSM και DevOps.
Προστατευτική Θήκη

Προστατευτική Θήκη

κατά της σκόνης, του κρύου, της ζέστης Θήκη προστασίας - κατά της σκόνης, του κρύου, της ζέστης Συχνά, οι ετικέτες πρέπει να εκτυπώνονται σε αντίξοες συνθήκες περιβάλλοντος, όπου απαιτείται προστασία από τη σκόνη, το κρύο ή τη ζέστη. Είτε πρόκειται για τον τομέα κατάψυξης είτε για βιομηχανικά περιβάλλοντα με σκόνη ή όπου μπορεί να γίνει εξαιρετικά ζεστό λόγω παραγωγής, τα συστήματα ετικετοποίησης πρέπει να προστατεύονται ανάλογα. Αποτελείται από μία φιάλη πεπιεσμένου αέρα, έναν απορρυπαντή ετικετών και έναν καθαριστή κυλίνδρων. Διότι η συντήρηση αυξάνει τη διάρκεια ζωής κατά πολλαπλάσιο.
Ετικετομηχανή Παλετών SRD-primus

Ετικετομηχανή Παλετών SRD-primus

Ο ετικετοθέτης παλετών SRD-primus εκτελεί ταυτόχρονα την εκτύπωση και την εφαρμογή ετικετών για αναγνώριση σύμφωνα με τα παγκοσμίως αναγνωρισμένα πρότυπα GS1.
Παρακολούθηση Χρόνου μέσω Εφαρμογής

Παρακολούθηση Χρόνου μέσω Εφαρμογής

Με την κινητή παρακολούθηση χρόνου της askDANTE, μπορείτε να καταγράφετε ώρες από οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή. Η εφαρμογή παρακολούθησης χρόνου είναι διαθέσιμη για iPhone και Android smartphones.
EcholoN Υπηρεσία Πελατών & Υποστήριξη

EcholoN Υπηρεσία Πελατών & Υποστήριξη

Με το EcholoN προς την Αριστεία Υπηρεσιών σύμφωνα με το DIN SPEC 77224 Κάθε επιχείρηση με επαφή με πελάτες, παρέχει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο εξυπηρέτηση πελατών ή "Διαχείριση Μετά την Πώληση". Εννοείται η υποστήριξη των πελατών σας μετά την αγορά, είτε μέσω τηλεφώνου, επιστολής, φαξ, email, messenger (π.χ. WhatsApp, Signal κ.λπ.), chat, είτε αυτοπροσώπως. Επίσης, η εγκατάσταση (ή υλοποίηση) με συντήρηση και επισκευή των συσκευών, συστημάτων, μηχανών και εγκαταστάσεων που έχετε αποκτήσει, εμπίπτει στην κατηγορία εξυπηρέτησης και υποστήριξης πελατών.
Μηχανή Επισήμανσης Κασετών SRD-eco250

Μηχανή Επισήμανσης Κασετών SRD-eco250

Ο ετικετοποιητής κασετών SRD-eco250 έχει σχεδιαστεί για την εφαρμογή ετικετών σε κασέτες shuttle, δηλαδή σε κασέτες δύο συστατικών.
Σύγχρονες επαγγελματικές κάρτες για το διαδίκτυο

Σύγχρονες επαγγελματικές κάρτες για το διαδίκτυο

Η COMPARAT έχει αναπτύξει την πλατφόρμα ATHESIOS Cards, η οποία αποτελεί μέρος του αναδυόμενου εικονικού επιχειρηματικού χώρου ATHESIOS. Αυτές οι κάρτες είναι εικονικές επαγγελματικές κάρτες με πολλές δυνατότητες για τη δημιουργία επαφών, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν με οποιονδήποτε σύγχρονο περιηγητή στο διαδίκτυο. Στην ενότητα "Περί Κάρτων" εξηγούνται λεπτομερώς οι ATHESIOS Cards.
Λογισμικό Helpdesk με Βάση Γνώσεων

Λογισμικό Helpdesk με Βάση Γνώσεων

Η λογισμική πλατφόρμα Helpdesk EcholoN εστιάζει στην εσωτερική πληροφορική με υποστήριξη χρηστών και παρέχει επίσης πλήρη υποστήριξη για την εξωτερική υποστήριξη πελατών. Έτσι, η EcholoN αποτελεί τη γέφυρα της IT με τους συναδέλφους της και ταυτόχρονα η ομάδα Helpdesk είναι το κεντρικό σημείο επαφής για τους πελάτες. Η EcholoN μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάθε είδους επιχείρηση, από μικρές ή μεσαίες υπηρεσίες, εμπορικές επιχειρήσεις ή κατασκευαστές μηχανών και εγκαταστάσεων μέχρι μεγάλες εταιρείες. Οργανωτικά, διασφαλίζεται ότι η επαφή για υποστηρικτικά καθήκοντα γίνεται πάντα μέσω της κεντρικής λύσης Help Desk, καθώς αυτή είναι ο σύνδεσμος με τους ειδικούς. Εκτελεί την λεγόμενη "Υποστήριξη Πρώτου Επιπέδου". Η άμεση υποστήριξη και η ταχύτητα είναι οι κύριες προτεραιότητες εδώ. Ο κύριος στόχος είναι η διατήρηση των επιχειρηματικών διαδικασιών. Το λογισμικό Help Desk EcholoN είναι η ιδανική υποστήριξη για τους υπαλλήλους και τους πελάτες.