Γραφείο
Χώρος
Για μια προσιτή επιχειρηματική διεύθυνση στο επιχειρηματικό κέντρο του Λονδίνου, επωφεληθείτε από τους πλήρως εξυπηρετούμενους χώρους γραφείων της Servcorp.
ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ
Για να διασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας θα λάβει την καλύτερη τοποθέτηση και θα διατηρήσει μια αυστηρή, επαγγελματική εικόνα, κάντε τη διεύθυνση της επιχείρησής σας έναν πλήρως εξυπηρετούμενο χώρο γραφείου της Servcorp.
Οι προσιτές τιμές μας δίνουν στην επιχείρησή σας πρόσβαση σε βασικά επαγγελματικά χαρακτηριστικά:
• Πλήρως εξυπηρετούμενοι εταιρικοί χώροι – συμπεριλαμβανομένης της επαγγελματικής υποστήριξης εντός της ομάδας
• Μερικής ή πλήρους απασχόλησης χώρος γραφείου για χρήση σε οποιαδήποτε τοποθεσία της Servcorp παγκοσμίως
• Κινητές λύσεις γραφείου με ιδιωτικές ή κοινές επιλογές
• Ευέλικτες ρυθμίσεις μίσθωσης – 5-10 ημέρες το μήνα ή διαθέσιμες επιλογές πλήρους απασχόλησης
• Ευελιξία μέλους μήνα-μήνα
• Υποδομή IT και επικοινωνιών κορυφαίας βιομηχανίας
Το κλειδί για την επαγγελματική επιτυχία είναι οι οικονομικά αποδοτικές λύσεις πόρων. Το πλήρες επαγγελματικό μας πακέτο φροντίζει για τους πονοκεφάλους της εκκίνησής σας, παρέχοντας την υποστήριξη που χρειάζεται η επιχείρησή σας για...
Είμαστε ειδικοί στην ανάπτυξη καρεκλών: εκτελεστικών, λειτουργικών, επισκεπτών, μεταξύ άλλων.
Από τον σχεδιασμό μέχρι την επιλογή των υλικών, η διαδικασία μας τηρεί αυστηρά κριτήρια ποιότητας προκειμένου να προσφέρει τις καλύτερες λύσεις καθισμάτων.
Δείτε παρακάτω μερικές επιλογές που έχουμε για εσάς.
Οι κοντέινερ διαμονής προσφέρουν μια άνετη και ασφαλή λύση για προσωρινές ή κινητές ανάγκες διαμονής. Είναι ιδανικά για εργοτάξια, εκδηλώσεις ή ως προσωρινές καταλύματα κατά τη διάρκεια ανακαινίσεων. Οι κοντέινερ είναι πλήρως εξοπλισμένοι και προσφέρουν όλες τις απαραίτητες εγκαταστάσεις για άνετη χρήση.
Με τους κοντέινερ διαμονής από την Acker Raum-Systeme GmbH, αποκτάτε μια ευέλικτη και άμεσα διαθέσιμη λύση. Οι κοντέινερ μας είναι διαθέσιμοι σε διάφορα μεγέθη και εξοπλισμούς, προκειμένου να καλύψουν τις συγκεκριμένες απαιτήσεις του έργου σας. Είναι ανθεκτικοί και ανθεκτικοί στις καιρικές συνθήκες, για να προστατεύουν το περιεχόμενο από εξωτερικούς παράγοντες.
Μοντέλο K-607 ΝΕΟ
Κοντέινερ 2,40μ x 6μ x 2,60μ
Εξοπλισμός: 1x είσοδος, 3x εσωτερικές πόρτες, 2x παράθυρα με λειτουργία κλίσης, 1x νιπτήρας με βρύση, 1x τουαλέτα με καζανάκι, 1x καθρέφτης, 1x σύνδεση νερού, γραμμή κρύου νερού, αποχέτευση, 4x LED οροφής, 1x LED εξωτερικό φωτιστικό, 3x διακόπτες φωτός, 2x πρίζες, καλώδια, κανάλια καλωδίων, 1x πίνακας ασφαλειών, 1x σύνδεση 16A, PVC δάπεδο, γωνιακές και λοξές λωρίδες, 4x γάντζοι γερανού
*Κοντέινερ κατά παραγγελία*
Τα συστήματα μονάδων κοντέινερ μας παράγονται χωρίς ραφές και στη συνέχεια επικαλύπτονται με COIL COATING.
Οι εξωτερικοί τοίχοι είναι κατασκευασμένοι από γαλβανισμένο χάλυβα, βαμμένοι και επικαλυμμένοι με μεμβράνη.
Οι εσωτερικοί τοίχοι μας είναι κατασκευασμένοι από πολυαιθυλένιο τερεφθαλικό και προσφέρουν όμορφη εμφάνιση καθώς και ανθεκτική προστασία του κοντέινερ.
Όλα τα εξαρτήματα παραγωγής που χρησιμοποιούνται είναι πιστοποιημένα TSE και πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα.
Αν αναζητάτε μια επιχείρηση που μπορεί να σας υποστηρίξει στη διαδικασία της έδρας σας, τότε μην ψάχνετε πιο μακριά. Αυτή η υπηρεσία έδρας βρίσκεται στο Μαν και προσφέρει μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών που απευθύνονται σε επιχειρήσεις και συλλόγους που επιθυμούν να έχουν τη δική τους έδρα. Εκτός από την εμπειρία μας στη διαχείριση πελατών, διαθέτουμε επίσης μια ισχυρή και σταθερή φήμη σε αυτόν τον τομέα. Έχουμε δημιουργήσει επιτυχημένες συνεργασίες με πολλές επιχειρήσεις.
Εμπιστευθείτε μας την εκκαθάριση του γραφείου σας. Η έμπειρη και επαγγελματική ομάδα μας εργάζεται γρήγορα και οικονομικά.
Μπορούμε να προσφέρουμε τα πάντα σε αυτόν τον τομέα, από μικρούς αποθηκευτικούς χώρους, γραφεία ανοιχτού τύπου μέχρι κτίρια γραφείων ή εργαστήρια.
Ευχαρίστως θα σας συμβουλέψουμε επί τόπου και θα σας ετοιμάσουμε μια μη δεσμευτική προσφορά για εκκαθαρίσεις γραφείων στη Φρανκφούρτη και την περιοχή γύρω από αυτήν.
Από την προσωπική συμβουλή επί τόπου μέχρι την επαγγελματική εκτέλεση από την εκπαιδευμένη ομάδα μας, σας προσφέρουμε την ιδανική εκκαθάριση του γραφείου σας.
- Εκκαθάριση γραφείου
- Παλιές επίπλωση γραφείου
- Μικρά έπιπλα γραφείου
- Αποσυναρμολόγηση στη Φρανκφούρτη
Μετά την αποσυναρμολόγηση των επιθυμητών επίπλων, ως φιλική προς το περιβάλλον εταιρεία, αφήνουμε φυσικά τους χώρους σας καθαρούς και φροντίζουμε για την περιβαλλοντικά σωστή απόρριψη ή ανακύκλωση των πολύτιμων και αποβλήτων υλικών.
Μετά από μια επίσκεψη στον χώρο, θα σας ετοιμάσουμε ευχαρίστως μια λεπτομερή προσφορά.
Η Avanza Economistas είναι μια συμβουλευτική εταιρεία της οποίας η φιλοσοφία είναι να προσφέρει την καλύτερη εναλλακτική λύση για τα Φαρμακεία, μέσω μιας ολοκληρωμένης οικονομικής καθοδήγησης, σε όλους τους τομείς του κλάδου όπου απαιτείται εξειδικευμένη υποστήριξη, προσφέροντας λύσεις σε θέματα φορολογίας, λογιστικής, εργασίας ή υγείας.
- Ειδικοί στη διαχείριση των Φαρμακείων, φορολογική και λογιστική καθοδήγηση.
- Υγειονομική νομοθεσία, νέες ανοίξεις, μεταφορές, πωλήσεις φαρμακείων, επεκτάσεις ωραρίων, προσφυγές προς τη Διοίκηση, ποινές.
- Ολοκληρωμένη καθοδήγηση για το φαρμακείο, πραγματοποιώντας μελέτες βιωσιμότητας και ανάλυση περιθωρίων.
- Σύνταξη δηλώσεων και φορολογικών εκκαθαρίσεων (περιοδικών, μηνιαίων, τριμηνιαίων και ετήσιων), για τους φόρους που υποχρεούται να υποβάλει το φαρμακείο.
- Λογιστική διαχείριση, εκπόνηση της λογιστικής με εξατομικευμένο τρόπο και σε συνεχή σχέση με το φαρμακείο, για την κατάλληλη ενημέρωση και συμμόρφωση με τη λογιστική νομοθεσία.
Όλες οι δυνατότητες, η επαγγελματικότητα και η τεχνολογία ενός εξωτερικού γραφείου, αλλά με μηδενισμένο το κόστος δομής.
Με την υπηρεσία "4.1 Εξωτερικό Γραφείο IT" θα έχετε ένα εξωτερικό γραφείο εκτός της επιχείρησής σας, έτοιμο να συνεργαστεί με την πάροδο του χρόνου για να επιτύχει τους στόχους σας που σχετίζονται με την εξαγωγή.
Τα Πλεονεκτήματα:
- Προσωπικό υψηλού γλωσσικού επιπέδου / μητρική γλώσσα.
- Γνώση του πώς να προσεγγίσετε την γερμανική αγορά, κάνοντάς τον συνομιλητή να αισθάνεται σαν στο σπίτι του.
- Ικανότητες και εργαλεία χρήσιμα για την κατανόηση των πληροφοριών και των αιτημάτων από τον ξένο χρήστη, αντιλαμβανόμενοι τις ανάγκες του.
- Διαθεσιμότητα καθημερινά για να συζητά με την επιχείρηση ταυτόχρονα σχετικά με τεχνικά ή εσωτερικά θέματα.
Ειδικοί στην πώληση μεταχειρισμένων προκατασκευασμένων κτιρίων και μπανγκαλόου, προσφέρουμε πολλά μοντέλα γραφείων modular. Ιδανικά για σύντομες προθεσμίες, το πλεονέκτημα του μεταχειρισμένου προκατασκευασμένου κτιρίου έγκειται στη άμεση διαθεσιμότητά του: Ένας κερδισμένος χρόνος προστιθέμενος σε έναν κερδισμένο χώρο!
Τα μεταχειρισμένα γραφεία μας κυμαίνονται από 15m² έως 200m², και ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών μας, απαντάμε επίσης σε μεγαλύτερους χώρους (επικοινωνήστε μαζί μας). Η τιμή των προκατασκευασμένων γραφείων μας μπορεί να κυμαίνεται από 20 έως 50% φθηνότερα από μια νέα modular λύση. Η διαρρύθμιση των χώρων διαβίωσης των modular μας είναι πολύ σημαντική για μια βέλτιστη άνεση εργασίας, είτε πρόκειται για open space, αίθουσες συναντήσεων ή πολλούς χώρους υποδοχής. Τα γραφεία μας είναι σχεδιασμένα για όλα τα περιβάλλοντα που φιλοξενούν κοινό. Ανθεκτικά και εύκολα στη συντήρηση, πωλούμε τις μεγαλύτερες μάρκες της αγοράς προκατασκευασμένων κτιρίων όπως οι Cougnaud, Algeco, Solfab...
Όταν σκεφτόμαστε ένα γραφείο, τείνουμε να εξετάζουμε μόνο τις πτυχές που σχετίζονται άμεσα με τον τύπο δραστηριότητας ή υπηρεσίας που παρέχει, χωρίς να δίνουμε τη σωστή σημασία στα δεδομένα, στις ηλεκτρονικές συσκευές που περιέχει για να μπορέσει να εκτελέσει την υπηρεσία ή τη δραστηριότητα που είναι στον πυρήνα της οργάνωσης. Ας σκεφτούμε τα έντυπα αρχεία: είναι ιδιαίτερα εκτεθειμένα σε φωτιά.
Η τοποθέτησή τους σε πολύ πυκνοκατοικημένα κτίρια και η επακόλουθη έλλειψη ελέγχου πρόσβασης τα εκθέτει σε υψηλό κίνδυνο εισβολής. Εφόσον διαθέτουν κουφώματα, παράθυρα και πόρτες εισόδου, μπορούν να παραβιαστούν εύκολα.
Η υπηρεσία ενεργής επιτήρησης 24/7 προλαμβάνει ζημιές και κλοπές, διότι, χάρη στις πάντα λειτουργικές, μη παραβιάσιμες συσκευές που είναι εγκατεστημένες γύρω από την περιοχή που επιτηρείται, ανιχνεύεται άμεσα η παρουσία εισβολέων. Ο απομακρυσμένος χειριστής φροντίζει να ενεργοποιήσει όλα τα συστήματα προστασίας που προβλέπονται για να αποτρέψει τους κακοπροαίρετους.
Έτοιμα κτίρια γραφείων με αποθήκη. Σκεπτόμενα σχέδια χώρου, οικολογική ξύλινη κατασκευή και μέγιστη ενεργειακή απόδοση. Γρήγορη εκτέλεση έργου με εγγυημένη σταθερή τιμή και προθεσμία.
Η Midolini F.lli S.p.A. διαθέτει τη δική της τεχνική δομή ως καθοριστική υποστήριξη για τις σχεδιαστικές και υλοποιητικές επιλογές.
Η μελέτη και ο σχεδιασμός λύσεων για μεγάλες ανυψώσεις απαιτούν σημαντική επαγγελματικότητα και ειδική γνώση του αντικειμένου. Η Midolini F.lli S.p.A., με τη βοήθεια των καλύτερων τεχνολογιών, του εξειδικευμένου προσωπικού της και των βέλτιστων πρακτικών που έχουν αναπτυχθεί κατά τη διάρκεια των ετών, είναι σε θέση να προσφέρει μια ολοκληρωμένη υπηρεσία και να παρέχει ειδικές λύσεις εργασίας.
Ιταλικές μάρκες υψηλής ποιότητας εξασφαλίζουν υψηλά ποιοτικά πρότυπα για τα έργα μας.
Πιστοποιημένα προϊόντα και λύσεις νέας γενιάς, προσεκτικά σχεδιασμένα για βιωσιμότητα και που διασφαλίζουν αξιοπιστία με την πάροδο του χρόνου.
Μοντέρνος σχεδιασμός, άνεση, ανθεκτικότητα είναι τα βασικά χαρακτηριστικά για τη δημιουργία ενός καλού εργασιακού περιβάλλοντος.
Καρέκλες, γραφεία, ράφια, καναπέδες, τραπέζια συνεδριάσεων, κάθε πτυχή φροντίζεται και προσαρμόζεται για να δημιουργήσει ένα περιβάλλον προσαρμοσμένο στις ανάγκες των πελατών μας.
Διακοσμήστε τα γραφεία σας, τις αίθουσες αναμονής, τις αίθουσες συναντήσεων ή ακόμα και τους χώρους ανάπαυσης των υπαλλήλων σας, ώστε να ομορφύνετε αυτούς τους χώρους που συχνά είναι απρόσωποι. Υπάρχουν προϋπάρχοντα έργα ή φωτογραφίες κατόπιν παραγγελίας. Επικοινωνήστε μαζί μου για να ενημερωθείτε για τα υπάρχοντα έργα ή ζητήστε μου για οποιαδήποτε ειδική αίτηση!
Συχνά μας τίθενται αυτές οι ερωτήσεις: Τι είναι ένα PMO; Τι κάνει αυτό; Τι προσφέρει;
Γενικά, ένα PMO είναι υπεύθυνο για τη διατήρηση της εποπτείας ενός έργου, ενός προγράμματος ή και πολλών έργων (πολυπρογραμματική διαχείριση). Το PMO γνωρίζει τη στρατηγική της επιχείρησης και διασφαλίζει ότι τα δύο προχωρούν χέρι-χέρι. Για αυτό, ένα PMO μπορεί να αναλάβει οργανωτικές, μεθοδολογικές και δομικές αρμοδιότητες ως κεντρική μονάδα. Οι συγκεκριμένες τομείς εφαρμογής ενός PMO μπορεί να διαφέρουν σημαντικά και επιπλέον, αυτές ερμηνεύονται πολύ διαφορετικά από επιχείρηση σε επιχείρηση. Δεν υπάρχουν "κλασικά" πεδία αρμοδιοτήτων PMO, αλλά μόνο πολλές πιθανές.
Με βάση την εμπειρία και την τεχνογνωσία μας, παρεμβαίνουμε με προληπτικό τρόπο σε διάφορους τομείς, όπως οι μελέτες σταθερότητας των βραχωδών τοίχων, οι διαγνώσεις καταρρεύσεων και η γεωτεχνική εποπτεία των έργων.
Η λήψη υπόψη των φυσικών και ανθρωπογενών κινδύνων είναι στο επίκεντρο της προσέγγισής μας. Μια εις βάθος γνώση των μεγάλων γεωλογικών και υδρογεωλογικών δομών, που περιλαμβάνει ιδιαίτερα λεπτομερείς γεωλογικές μελέτες, είναι πρωταρχικής σημασίας για την πρόβλεψη και την πρόληψη κινδύνων όπως η εμφάνιση κοιλωμάτων, οι βραχοπτώσεις και οι κατολισθήσεις.
Η μετακόμιση γραφείων, υπηρεσιών και αρχών αποτελεί μια ιδιαίτερη πρόκληση. Τελικά, η τρέχουσα λειτουργία θα πρέπει να συνεχιστεί όσο το δυνατόν πιο ομαλά και χωρίς διακοπές.
Ακριβές, ατομικό σχέδιο logistics και διαδικασίας
Ατομική προσφορά με χρονοδιάγραμμα και σχέδιο προσωπικού
Διεξαγωγή της μετακόμισης κατόπιν αιτήματος και εκτός των ωρών λειτουργίας σας, τη νύχτα ή το Σαββατοκύριακο
Αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση της γραφειακής σας επίπλωσης
Σχεδιασμός IT και δικτύου
Αποσύνδεση και επανασύνδεση, καθώς και επαγγελματική συσκευασία της τεχνολογίας υπολογιστών
Συσκευασία και μεταφορά του αρχείου σας
Μεταφορά θησαυροφυλάκων
Ειδικές μεταφορές
Υπηρεσίες τεχνιτών όπως τοποθέτηση χαλιών, ηλεκτρικές και υδραυλικές συνδέσεις, βαφές
Ξυλουργικές προσαρμογές της επίπλωσής σας
Πιστοποιημένη καταστροφή παλαιών αρχείων
Απόρριψη επίπλων και απορριμμάτων
Αποθήκευση αρχείων και γραφειακών επίπλων
Υπηρεσία τελικού καθαρισμού
Υποστήριξη από τον προσωπικό σας σύμβουλο μετακόμισης καθ' όλη τη διάρκεια της μετακόμισης
Είμαστε σε συνεχή επαφή με πολλές ευκαιρίες εργασίας στην Ευρώπη όπου μπορείτε να κερδίσετε αξιοπρεπώς.
Επικοινωνήστε μαζί μας και παρουσιάστε τις προσδοκίες σας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Είναι ένας πολυδιάστατος συνεργάτης, ένα πραγματικό σουγιάς της επιχείρησης που μπορεί να αναλάβει αποστολές τόσο ποικιλόμορφες όσο η διαχείριση των διοικητικών διαδικασιών, των γενικών υπηρεσιών, η προετοιμασία αναφορών ή ακόμη και η εσωτερική οργάνωση.
Λαμβάνοντας υπόψη την ποικιλία των καθηκόντων, οι απαιτούμενες δεξιότητες είναι πολύ διαφορετικές, κυμαινόμενες από την πολυπλοκότητα έως την αυτονομία, περνώντας από την αντίδραση, την αίσθηση οργάνωσης και την ευελιξία.
Ο διευθυντής γραφείου πρέπει επίσης να διαθέτει καλές διαπροσωπικές ικανότητες και άριστη γνώση των διαφόρων επαγγελμάτων της επιχείρησης, καθώς πρόκειται για μια διατομεακή λειτουργία που μπορεί να χρειαστεί να συνεργαστεί με τη διεύθυνση ανθρώπινων πόρων και τη διοίκηση διοικητικών και οικονομικών υπηρεσιών, ακόμη και ως προσωρινός διευθυντής.
Σας συμβουλεύουμε σε όλα τα θέματα που αφορούν τη μεταφορά επικίνδυνων υλικών, φροντίζουμε για τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς επικίνδυνων υλικών στην επιχείρησή σας και αναπτύσσουμε μέτρα για την απλοποίηση των διαδικασιών σας.
Για να ανταποκριθούν στην κλιματική πρόκληση στον τομέα των ακινήτων, έχουν θεσπιστεί υποχρεώσεις ενεργειακής επιθεώρησης στις επιχειρήσεις και τις κοινοχρήστες ιδιοκτησίες. Στην έκθεση επιθεώρησης, οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές ακινήτων μπορούν να διαβάσουν συγκεκριμένες συμβουλές για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης, προσαρμοσμένες ανάλογα με την κατασκευή που εξετάζεται και τις ιδιαιτερότητές της (τύπος μόνωσης, οικοδομικά υλικά…).
Γραφεία ανάπτυξης για τη μηχανολογία, η ομάδα μας αναπτύσσει τα πάντα από την ιδέα μέχρι την εύρεση της έννοιας. Μελέτη σκοπιμότητας. Λειτουργικό πρωτότυπο. Ανάπτυξη σειράς μέχρι το προϊόν, όλα από μία πηγή.