Γραφείο
Χώρος
Για μια προσιτή επιχειρηματική διεύθυνση στο επιχειρηματικό κέντρο του Λονδίνου, εκμεταλλευτείτε τους πλήρως εξυπηρετούμενους χώρους γραφείων της Servcorp.
ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ
Για να διασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας θα λάβει την καλύτερη τοποθέτηση και θα διατηρήσει μια αυστηρή, επαγγελματική εικόνα, κάντε τη διεύθυνση της επιχείρησής σας έναν πλήρως εξυπηρετούμενο χώρο γραφείου της Servcorp.
Οι προσιτές τιμές μας δίνουν στην επιχείρησή σας πρόσβαση σε βασικά επαγγελματικά χαρακτηριστικά:
• Πλήρως εξυπηρετούμενοι εταιρικοί χώροι – συμπεριλαμβανομένης της επαγγελματικής υποστήριξης εντός της ομάδας
• Χώρος γραφείου μερικής ή πλήρους απασχόλησης για χρήση σε οποιαδήποτε τοποθεσία της Servcorp παγκοσμίως
• Κινητές λύσεις γραφείου με ιδιωτικές ή κοινές επιλογές
• Ευέλικτες ρυθμίσεις μίσθωσης – 5-10 ημέρες το μήνα ή διαθέσιμες επιλογές πλήρους απασχόλησης
• Ευελιξία μέλους μήνα-μήνα
• Υποδομή IT και επικοινωνιών κορυφαίας βιομηχανίας
Το κλειδί για την επαγγελματική επιτυχία είναι οι οικονομικά αποδοτικές λύσεις πόρων. Το πλήρες επαγγελματικό μας πακέτο φροντίζει για τους πονοκεφάλους της εκκίνησής σας, παρέχοντας την υποστήριξη που χρειάζεται η επιχείρησή σας για...
ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΤΗ ΘΕΡΜΑΝΣΗ, ΑΕΡΑΓΩΓΗ, ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ:
1. ΕΛΕΓΧΟ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ.
2. ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ.
ΔΥΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΕΝΑΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.
ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΚΛΑΣΗΣ.
ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΚΙΝΗΤΕΣ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ.
ΦΗΜΗ ΠΟΥ ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΕΙ.
ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΟΛΩΝ Ή ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΜΕΡΙΔΙΩΝ.
ΖΗΤΟΥΜΕΝΗ ΤΙΜΗ 450.000 €
Ο ΤΖΙΡΟΣ ΤΟΥ 2017 ΗΤΑΝ 650.000 € ΚΑΙ Ο ΑΓΩΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 800.000 € ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ 24 ΜΗΝΕΣ.
ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΗ!
Η ενοικίαση ενός ιδιωτικού γραφείου δεν είναι μια απόφαση που πρέπει να ληφθεί ελαφρά, ωστόσο, συνήθως κοστίζει ακριβά... Στο PentHouse Business Center, το σκεφτήκαμε αυτό για εσάς.
Σας προσφέρουμε να έχετε ένα ιδιωτικό γραφείο προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας, αλλά στην καλύτερη τιμή!
Πράγματι, πιστεύουμε ότι αυτό το προνόμιο δεν πρέπει να είναι προσβάσιμο μόνο σε εκείνους που έχουν πολλά χρήματα, αλλά μάλλον στους τολμηρούς.
Έτσι, δημιουργήσαμε μια φόρμουλα, σχεδόν παρόμοια με μια συνδρομή GSM, όπου πληρώνετε μόνο για ό,τι καταναλώνετε.
Έτσι, μπορείτε να ελέγξετε τα ενοίκιά σας και να προσαρμόσετε τη χρήση σας ανάλογα με τον προϋπολογισμό και τις ανάγκες σας.
Η επιτυχία σας είναι και δική μας, γι' αυτό σας υπενθυμίζουμε ότι έχετε να κάνετε με ανθρώπους στο PentHouse Business Center, και όχι μόνο με μια μηχανή τιμολόγησης.
Βρίσκεται στον πρώτο όροφο του Point Centre.
Μέγιστη χωρητικότητα 10 ατόμων και διάταξη σε εξάγωνο.
Αudiovisual εξοπλισμός (projector,…)
Σύνδεση στο διαδίκτυο.
Γραφειακός εξοπλισμός (φωτοτυπικό, φαξ, τηλέφωνο,…)
Προσβασιμότητα για άτομα με κινητικές δυσκολίες.
Οι τιμές ενοικίασης:
Κατά τη διάρκεια της ημέρας (9 ώρες): 120,00 €
Μισή ημέρα (4 ώρες): 70,00 €
Συμπεριλαμβάνονται στην ενοικίαση της αίθουσας:
*Projector, λευκός πίνακας, flipchart (μαρκαδόροι και χαρτί), σύνδεση Wifi, μπλοκ και στυλό.
*Παρουσία ενός συντονιστή κατά την άφιξή σας και κατά τη διάρκεια της εκδήλωσής σας. Είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε ερώτηση ή αίτημα.
*Σήμανση της συνάντησης εντός του κτηρίου.
Μια σταθερή τιμή ανά συμμετέχοντα είναι διαθέσιμη κατόπιν απλής αίτησης.
Χρειάζεστε να μετακομίσετε, να δημιουργήσετε ένα υποκατάστημα, να παρέχετε γραφείο στους απομακρυσμένους εμπορικούς σας αντιπροσώπους, περισσότερους χώρους εργασίας, καλύτερη προσβασιμότητα, δωρεάν χώρο στάθμευσης, δυνατότητες αποθήκευσης κ.λπ.; Δεν χρειάζεται να επενδύσετε σε ένα δικό σας κτίριο. Μην αναλαμβάνετε κανένα ρίσκο και γίνετε ενοικιαστής κατά παραγγελία, χωρίς μίσθωση ή υποχρέωση διάρκειας. Σας προσφέρουμε ευέλικτες επιλογές σε ελκυστικές τιμές. (Δυνατότητες ενοικίασης ανά ημέρα ή μισή ημέρα).
Τα γραφεία είναι πλήρως επιπλωμένα και «εξοπλισμένα με στάνταρ», και είναι προσβάσιμα 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Είστε έτοιμοι να εργαστείτε με πλήρη ανεξαρτησία, μόλις φτάσετε.
Το κέντρο μας προσφέρει μέγιστη ευελιξία, επιτρέποντάς σας να εξελίξετε την υποδομή σας ανάλογα με τις ανάγκες σας. Περιλαμβάνονται: πρόσβαση σε wi-fi, πρόσβαση στη ρεσεψιόν και στον χώρο lounge.
Για να ανταποκριθούμε καλύτερα στις προσδοκίες σας, η Bioclean σας προτείνει μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών προσαρμοσμένων στις επιχειρήσεις:
Καθαρισμός και συντήρηση γραφείων και επιχειρήσεων
Καθαρισμός όλων των τύπων δαπέδων
Καθαρισμός παραθύρων
Συντήρηση των περιβαλλόντων χώρων (πεζοδρόμια, είσοδοι, πάρκινγκ, …)
Μικρές εργασίες ανανέωσης:
σιλικόνη
αντικατάσταση λαμπτήρων
μικρές επισκευές κάθε είδους, κ.λπ...
Ανανέωση βαφής
Γενικές εργασίες συντήρησης
Εσωτερικές & εξωτερικές μετακομίσεις
Διάθεση προσωπικού
Προμήθεια και ενοικίαση υγειονομικού υλικού
Διαχείριση εγκαταστάσεων και Handyman
Και πολλές άλλες δυνατές υπηρεσίες ...
Με βάση τις ανάγκες σας, συντάσσεται και ενημερώνεται ένα τεύχος προδιαγραφών ανάλογα με την εξέλιξη της επιχείρησής σας. Διεξάγονται συχνές ποιοτικές έλεγχοι και συνεχής παρακολούθηση για να διατηρείται η μέγιστη αποτελεσματικότητα στην εργασία μας.
Σας εγγυόμαστε :
• Τηρήση του απορρήτου και της εμπιστευτικότητας
• Ακριβείς και χωρίς εκπλήξεις αμοιβές
• Σύνταξη μιας σύμβασης (συμβολαίου) χωρίς αμφιβολίες και σαφώς καθορισμένη
• Κάθε ντετέκτιβ που εργάζεται στην υπόθεσή σας διαθέτει υπουργική άδεια
• Για να ικανοποιήσουμε την εύλογη επιθυμία σας να γνωρίζετε την εξέλιξη της έρευνας, θα συντάξουμε συμπληρωματικές ενδιάμεσες εκθέσεις εκτός από την τελική έκθεση
Θέλετε να διατηρήσετε την εικόνα της μάρκας σας; Η Glass Vitre αναλαμβάνει επίσης τον καθαρισμό γραφείων και επαγγελματικών χώρων, κοινών χώρων κτιρίων, καταστημάτων και μαγαζιών. Χάρη σε υλικά και εξοπλισμό υψηλής ποιότητας, σας διασφαλίζουμε ότι οι χώροι σας θα λάμπουν από το πάτωμα μέχρι την οροφή!
• Αφαίρεση σκόνης και καθαρισμός επίπλων
• Συντήρηση χώρων υγιεινής και κουζίνας
• Άδειασμα κάδων απορριμμάτων
• Πλύσιμο παραθύρων, γυάλινων διαχωριστικών και καθρεφτών
• Καθαρισμός δαπέδου
Η Castle Land SRL προτείνει επαγγελματικές υπηρεσίες βιομηχανικού και εμπορικού καθαρισμού προσαρμοσμένες σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους. Οι έμπειρες ομάδες μας εκτελούν γενικό καθαρισμό, συντήρηση γραφείων, πλύσιμο παραθύρων και απολύμανση χώρων εργασίας. Οι υπηρεσίες μας εξασφαλίζουν ένα καθαρό και υγιές περιβάλλον, τηρώντας παράλληλα τους κανόνες ασφαλείας και υγιεινής. Οι προσαρμοσμένες υπηρεσίες μας απευθύνονται σε επιχειρήσεις, δημόσιες υπηρεσίες και εμπορικά κτίρια, με συνεχή μέριμνα για την ποιότητα και την ικανοποίηση των πελατών.
Η PEB-Certificateurs είναι μια ένωση πιστοποιητών ενεργειακής απόδοσης που είναι εγκεκριμένοι από την περιοχή των Βρυξελλών (IBGE) για την εκτέλεση ενεργειακής επιθεώρησης PEB και την έκδοση του ενεργειακού πιστοποιητικού PEB για κατοικίες. Εκτελούμε το πιστοποιητικό PEB σας στις 19 κοινότητες της περιοχής των Βρυξελλών.
Ακραία ανταγωνιστικές τιμές για την εκτέλεση της ενεργειακής σας επιθεώρησης PEB ή του πιστοποιητικού PEB
Η PEB-Certificateurs εφαρμόζει ακραία ανταγωνιστικές τιμές για την εκτέλεση της ενεργειακής σας πιστοποίησης PEB: από 70€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Συμβουλευτείτε τις τιμές μας για να εκδώσετε το ενεργειακό σας πιστοποιητικό PEB, που ονομάζεται επίσης ενεργειακή επιθεώρηση PEB.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του πιστοποιητή, η PEB-Certificateurs συλλέγει δεδομένα σχετικά με το κτίριο και τις τεχνικές του εγκαταστάσεις (η διάρκεια της επίσκεψης PEB μπορεί να φτάσει έως και 4 ώρες ανάλογα με την πολυπλοκότητα του κτιρίου).
Οι καρέκλες ESD είναι ηλεκτροστατικά διασπαστικές, γνωστές και ως καρέκλες ελέγχου στατικής ηλεκτρικής ενέργειας, σχεδιασμένες να εκτρέπουν τη στατική φόρτιση στη γη για να μειώσουν τη στατική φόρτιση που παράγεται από την καθιστική θέση και να την εκφορτίσουν με ασφάλεια μέσω του δαπέδου. Οι καρέκλες ESD είναι απαραίτητες για εργασία με ηλεκτρονικά εξαρτήματα. Η στατική ηλεκτρισμός προκαλεί επίσης πολλά προβλήματα στο γραφείο. Παρέχοντας μια συνολική λύση, η καρέκλα ESD, το αγώγιμο δάπεδο και μια ελεγχόμενη σύνδεση με τη γη είναι η ιδανική λύση για διοικητικούς χώρους γραφείων που πλήττονται από στατική ηλεκτρική ενέργεια.
Οι πράκτορές μας είναι εκπαιδευμένοι να εκτελούν καθήκοντα επιτήρησης. Ελέγχουν την πρόσβαση των επισκεπτών. Μπορούν επίσης να αναλάβουν την υποδοχή, να απαντούν στο τηλέφωνο και να καθοδηγούν τους επισκέπτες σας όπως θα έκανε ένας ρεσεψιονίστ.
Η Alina Clean προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες εμπορικού καθαρισμού στις Βρυξέλλες για όλους τους τύπους επιχειρήσεων. Χιλιάδες επιχειρήσεις εντός και γύρω από την πόλη βασίζονται στους επαγγελματίες μας καθημερινά για να καθαρίσουν τα πάντα, από γραφεία και καταστήματα λιανικής μέχρι κυβερνητικά ή ιδιωτικά ιδρύματα.
Παρέχουμε υπηρεσίες καθαρισμού προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών. Κάθε επιχείρηση είναι μοναδική, οπότε οι ανάγκες της διαφέρουν. Μια επιχείρηση μπορεί να επιθυμεί οι καθαριστές μας να έρχονται το πρωί πριν από τις ώρες λειτουργίας, ενώ μια άλλη μπορεί να θέλει οι καθαριστές να πραγματοποιούν τον καθαρισμό κατά τη διάρκεια της ημέρας. Οι εμπορικές μας συμβάσεις είναι πολύ ευέλικτες και μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με τις ανάγκες σας.
Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες καθαρισμού για τις επιχειρήσεις. Κατανοούμε τη σημασία του να έχουμε καθαρούς χώρους για τους πελάτες μας.
Traducteur juré français, néerlandais, allemand, anglais, italien, espagnol, portugais, russe, ukrainien, turc, etc. Traduction assermentée (traduction officielle) avec ou sans légalisation. Possibilité de faire apposer une apostille.
Δυναμικές επιχειρήσεις είναι αυτές που επενδύουν, είτε σε ανθρώπους είτε σε αυτοματοποίηση, ή συνήθως και στα δύο. Αυτό σημαίνει ότι αλλάζουν σε μέγεθος και χρειάζονται περισσότερους ή λιγότερους χώρους γραφείων. Θα χρειαστείτε έναν συνεργάτη που κατανοεί πώς να ελαχιστοποιήσει την αναστάτωση της κανονικής λειτουργίας της επιχείρησης λόγω της μετακόμισης και πώς να επαναφέρει το γραφείο σας το συντομότερο δυνατόν στην κανονική του λειτουργία. Η Transworld International έχει καθιερωμένη φήμη στον τομέα των μετακομίσεων γραφείων.
Είτε χρειάζεστε μια ολοκληρωμένη και συνολική μετακόμιση των γραφείων σας, είτε απλώς μερικούς μεταφορείς για μια μικρή εσωτερική μετακόμιση, η Transworld International προσφέρει πάντα τη σωστή λύση σε ανταγωνιστικές τιμές.
Η συντήρηση των κοινών χώρων αποτελεί μέρος των υπηρεσιών που σας προσφέρει η εταιρεία μας. Η καλή υγιεινή προσφέρει άνεση και ασφάλεια στους κατοίκους του κτηρίου. Μπορούμε να συντηρήσουμε κάθε τύπο δαπέδου και επιφάνειας. Η προετοιμασία και η οργάνωση των καθαριστικών έργων γίνεται ανάλογα με τις προδιαγραφές, τη διαρρύθμιση, τις τεχνικές, τον εξοπλισμό και τα προϊόντα.
Οι εκτυπωτές και οι πολυλειτουργικοί εκτυπωτές υψηλής ποιότητας προσφέρουν πολλές ρυθμίσεις για να καλύψουν τις ανάγκες σας. Μπορείτε έτσι να προσαρμόσετε τον πολυλειτουργικό σας εκτυπωτή ασπρόμαυρο ή έγχρωμο με διάφορες επιλογές όπως επιλογές ταχύτητας, μεγέθους χαρτιού, φινιρίσματος και λειτουργιών.
Ανακαλύψτε στην ιστοσελίδα μας τα « best sellers » μας και πώς η έξυπνη τεχνολογία μας, η ανώτερη ποιότητα εικόνας και τα εργαλεία ρύθμισης μπορούν να συμβάλλουν στην αύξηση της παραγωγικότητας της επιχείρησής σας.
Βοηθώντας τις εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο να δημιουργήσουν ένα κέντρο διανομής εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης με στόχο την απλοποίηση της διανομής των παραγγελιών προς και από τους πελάτες τους στην ΕΕ.
Η Υπηρεσία:
Προσφέρω από ένα κεντρικό σημείο υπηρεσία επανακατεύθυνσης, επανασήμανσης των πακέτων που φτάνουν από το Ηνωμένο Βασίλειο και προώθησης αυτών με τα σωστά έγγραφα στους πελάτες στην Ευρωπαϊκή Ένωση, έτσι ώστε να μην χρειάζεται κάθε εταιρεία να έχει τη δική της αποθήκη στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Και αναλαμβάνω την αναφορά ΦΠΑ, τους τοπικούς δασμούς και φόρους.
ΕΙΚΟΝΙΚΑ
ΓΡΑΦΕΙΑ
Διαχειριστείτε την επιχείρησή σας επαγγελματικά χωρίς τα έξοδα ενός πλήρους φυσικού γραφείου.
Το Πακέτο Εικονικού Γραφείου
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΜΗΝΑ ΣΑΣ ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
ΤΟΥ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
Η επιχείρησή σας θα επωφεληθεί από έναν τοπικό αριθμό τηλεφώνου και γραμματέα, μια престιζάτη διεύθυνση στην CBD, πρόσβαση σε επαγγελματικές αίθουσες συναντήσεων και τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας και υποδομής του εικονικού γραφείου της Servcorp.
Ενοικιάστε ένα εικονικό γραφείο στο Λονδίνο με την Servcorp UK.
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΙΚΟΝΙΚΑ
ΓΡΑΦΕΙΑ
Διαχειριστείτε την επιχείρησή σας επαγγελματικά χωρίς το κόστος ενός πλήρους φυσικού γραφείου.
Το Πακέτο Εικονικού Γραφείου
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟΝ
ΠΡΩΤΟ ΜΗΝΑ ΣΑΣ
ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
ΤΟΥ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
Η επιχείρησή σας θα επωφεληθεί από έναν τοπικό αριθμό τηλεφώνου και γραμματέα, μια престιζάτη διεύθυνση στην CBD, πρόσβαση σε επαγγελματικές αίθουσες συναντήσεων και τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας και υποδομής του εικονικού γραφείου της Servcorp.
Ενοικιάστε ένα εικονικό γραφείο στο Λονδίνο με την Servcorp UK.
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ
Γραφείο
Χώρος
Για μια προσιτή επιχειρηματική διεύθυνση στο επιχειρηματικό κέντρο του Λονδίνου, εκμεταλλευτείτε τους πλήρως εξυπηρετούμενους χώρους γραφείων της Servcorp.
ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ
Για να διασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας θα λάβει την καλύτερη τοποθέτηση και θα διατηρήσει μια αυστηρή, επαγγελματική εικόνα, κάντε τη διεύθυνση της επιχείρησής σας έναν πλήρως εξυπηρετούμενο χώρο γραφείου της Servcorp.
Οι προσιτές τιμές μας δίνουν στην επιχείρησή σας πρόσβαση σε βασικά επαγγελματικά χαρακτηριστικά:
• Πλήρως εξυπηρετούμενοι εταιρικοί χώροι – συμπεριλαμβανομένης της επαγγελματικής υποστήριξης εντός της ομάδας
• Χώρος γραφείου μερικής ή πλήρους απασχόλησης για χρήση σε οποιαδήποτε τοποθεσία της Servcorp παγκοσμίως
• Κινητές λύσεις γραφείου με ιδιωτικές ή κοινές επιλογές
• Ευέλικτες ρυθμίσεις μίσθωσης – διαθέσιμες επιλογές 5-10 ημερών ανά μήνα ή πλήρους απασχόλησης
• Ευελιξία μέλους μήνα-μήνα
• Υποδομή IT και επικοινωνιών κορυφαίας βιομηχανίας
Το κλειδί για την επαγγελματική επιτυχία είναι οι οικονομικά αποδοτικές λύσεις πόρων. Το πλήρες επαγγελματικό μας πακέτο φροντίζει για τους πονοκεφάλους της εκκίνησής σας, παρέχοντας την υποστήριξη που χρειάζεται η επιχείρησή σας για...
Γραφείο
Χώρος
Για μια προσιτή επιχειρηματική διεύθυνση στο επιχειρηματικό κέντρο του Λονδίνου, επωφεληθείτε από τους πλήρως εξυπηρετούμενους χώρους γραφείων της Servcorp.
ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ
Για να διασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας θα λάβει την καλύτερη τοποθέτηση και θα διατηρήσει μια αυστηρή, επαγγελματική εικόνα, κάντε τη διεύθυνση της επιχείρησής σας έναν πλήρως εξυπηρετούμενο χώρο γραφείου της Servcorp.
Οι προσιτές τιμές μας δίνουν στην επιχείρησή σας πρόσβαση σε βασικά επαγγελματικά χαρακτηριστικά:
• Πλήρως εξυπηρετούμενοι εταιρικοί χώροι – συμπεριλαμβανομένης της επαγγελματικής υποστήριξης εντός της ομάδας
• Μερικής ή πλήρους απασχόλησης χώρος γραφείου για χρήση σε οποιαδήποτε τοποθεσία της Servcorp παγκοσμίως
• Κινητές λύσεις γραφείου με ιδιωτικές ή κοινές επιλογές
• Ευέλικτες ρυθμίσεις μίσθωσης – 5-10 ημέρες το μήνα ή διαθέσιμες επιλογές πλήρους απασχόλησης
• Ευελιξία μέλους μήνα-μήνα
• Υποδομή IT και επικοινωνιών κορυφαίας βιομηχανίας
Το κλειδί για την επαγγελματική επιτυχία είναι οι οικονομικά αποδοτικές λύσεις πόρων. Το πλήρες επαγγελματικό μας πακέτο φροντίζει για τους πονοκεφάλους της εκκίνησής σας, παρέχοντας την υποστήριξη που χρειάζεται η επιχείρησή σας για...
+44 203 205 7100 One Mayfair Place
Λονδίνο
ΖΗΣΤΕ
ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ
SERVCORP ΤΩΡΑ
Επίπεδο 1, Devonshire House
One Mayfair Place
Mayfair W1J 8AJ
Ηνωμένο Βασίλειο
T +44 203 205 7100 F +44 203 205 7150
Διαχειριστείτε την επιχείρησή σας επαγγελματικά χωρίς το κόστος ενός πλήρους φυσικού γραφείου.
Το Πακέτο Εικονικού Γραφείου
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟΝ
ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟ ΜΗΝΑ ΤΟΥ
ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
Η επιχείρησή σας θα επωφεληθεί από έναν τοπικό αριθμό τηλεφώνου και γραμματέα, μια αξιόλογη διεύθυνση στην CBD, πρόσβαση σε επαγγελματικές εγκαταστάσεις συνεδριάσεων και τα πλεονεκτήματα της εικονικής υπηρεσίας γραφείου και υποδομής της Servcorp.
Ενοικιάστε ένα εικονικό γραφείο στο Λονδίνο με την Servcorp UK.
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ
ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΤΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΑΣ.
Καθώς ο κόσμος των επιχειρήσεων συνεχίζει να εξελίσσεται, η ενημέρωση σχετικά με το νέο λογισμικό, η κατάκτηση νέων δεξιοτήτων και η εξειδίκευση στον τομέα σας είναι ένα θεμελιώδες σημείο πώλησης. Οι αίθουσες εκπαίδευσης μας είναι διαθέσιμες προς ενοικίαση, ανά ώρα ή ανά ημέρα, στο Λονδίνο και σε 155 άλλες τοποθεσίες παγκοσμίως.
Η Servcorp προσφέρει τώρα αίθουσες εκπαίδευσης για να ενοικιάσετε όποτε θέλετε να ανανεώσετε κάποιες νέες δεξιότητες, να εκπαιδεύσετε το προσωπικό σας ή να παρακολουθήσετε νέα επαγγελματικά μαθήματα. Είτε η εκπαίδευση είναι για εσάς, είτε για ομαδική εισαγωγή, είτε για master class ή αναγνωρισμένο πιστοποιητικό, οι αίθουσες εκπαίδευσης μας παρέχουν πρόσβαση σε όλο τον εξοπλισμό που μπορεί να χρειαστείτε. Διαθέσιμες είναι μεγάλες αίθουσες εκπαίδευσης για εισαγωγικές συνεδρίες και μικρότερες αίθουσες για ατομική εκπαίδευση ή μικρότερες ομάδες. Όλες οι αίθουσες παρέχουν εξαιρετικές συνθήκες εκπαίδευσης για να ενισχύσουν την εμπειρία μάθησής σας. Μπορείτε να επιλέξετε...