Ο κινητήρας διαθέτει καλή συμπεριφορά εκκίνησης και αργής λειτουργίας και έχει υψηλή μηχανική απόδοση σε όλο το εύρος στροφών. Η μετάδοση γίνεται μέσω μιας συνεχούς κοίλης άξονα, ο οποίος προσφέρει ιδανικές δυνατότητες τοποθέτησης για πλανητικά γρανάζια ή δεύτερη άκρη άξονα για φρένο ή μέτρηση στροφών.
Οι συνδέσεις λαδιού είναι δυνατές είτε άξονες είτε ακτινικές.
Ο κινητήρας είναι κατάλληλος για μέγιστη διαρκή ονομαστική πίεση 210 bar και παροδικά έως 315 bar και για στροφές από 0 - 2700 min-1. Διατίθεται σε 6 μεγέθη από 79 cm3 έως 491 cm3. Αυτά τα 6 μεγέθη καλύπτουν μια περιοχή ροπής από 0 - 2335 Nm.
Εδώ, η ροπή παράγεται απευθείας στον άξονα κίνησης και δεν υπάρχουν απώλειες λόγω εκκεντροφόρων, κεκλιμένων δίσκων, κυλινδρικών δίσκων και παρόμοιων. Έτσι, ο κινητήρας έχει υψηλή μηχανική απόδοση.
Ένας συνεχής άξονας προσφέρει ιδανικές δυνατότητες εγκατάστασης για πλανητικά γρανάζια ή δεύτερο άκρο άξονα για φρένο ή μέτρηση ταχύτητας.
Οι συνδέσεις λαδιού είναι δυνατές είτε άξονες είτε ακτινικές.
Ο κινητήρας είναι κατάλληλος για μέγιστη συνεχόμενη ονομαστική πίεση 145 bar και παροδικά έως 210 bar και για στροφές από 0 - 1000 min-1. Διατίθεται σε 4 μεγέθη από 65 cm3 έως 750 cm3. Αυτά τα 4 μεγέθη καλύπτουν μια περιοχή ροπής από 0 - 2300 Nm.