Ο πολυουρεθανικός ελαστομερής Blickle Softhane® είναι ένα από τα τέσσερα πολυουρεθανικά πέλματα που αναπτύχθηκαν από την Blickle. Τα θετικά χαρακτηριστικά του πέλματος είναι το τελικό αποτέλεσμα πολλών ετών βελτιστοποίησης. Ο επιπλέον παχύς ελαστικός πέλμα εγγυάται εξαιρετική λειτουργική άνεση. Είναι ιδιαίτερα φιλικός προς το δάπεδο, ανθεκτικός στη φθορά και ήσυχος. Το πράσινο χρώμα δεν αφήνει ίχνη και είναι επίσης μη λεκιαστικό. Το Softhane® είναι ανθεκτικό σε μια ευρεία γκάμα επιθετικών ουσιών, με εξαίρεση τους αρωματικούς διαλύτες, το ζεστό νερό ή τον ατμό.
Τροχός Ø::80 - 400mm
χωρητικότητα φορτίου:180 - 3000 kg
Hoflader | Radlader 2,2 τόνων ανυψωτική ικανότητα (1,7T με μακρύ μοχλό) - Ferrum DM416 x4 V2 μοντέλο 2024
τεχνικά χαρακτηριστικά Hoflader / Radlader Ferrum DM416 x4 V2 | Ανυψωτική ικανότητα κουβά: 3.200kg | Ανυψωτική ικανότητα παλετοφόρου 50cm απόσταση: 2.200kg | Ανυψωτική ικανότητα παλετοφόρου απόσταση 60cm: 1.850kg | Ικανότητα 40 - 60kW | Βάρος: 3.850kg | Τετρακίνηση | Εξαρτήματα - Γρήγορη αλλαγή
- ορισμένες εικόνες μπορεί να δείχνουν πρόσθετο εξοπλισμό με επιπλέον χρέωση (εξαρτήματα, ειδικά ελαστικά κ.λπ.) -
Το επιτυχημένο μας μοντέλο FERRUM DM416 x4 εισέρχεται τώρα το 2024 στην έβδομη έκδοση και δεν έχει φτάσει μέχρι σήμερα τα περισσότερα προϊόντα των ανταγωνιστών σε πολλές χρήσιμες παραμέτρους. Έχουμε πραγματοποιήσει πολλές βελτιώσεις μοντέλου όλα αυτά τα χρόνια και έτσι, στη Γερμανία και σε όλη την Ευρώπη, υπάρχουν πλέον αρκετές εκατοντάδες από αυτά τα πολυλειτουργικά κατασκευαστικά οχήματα σε χρήση. Στην αρχή του 2024 σας προσφέρουμε τώρα ακόμα ...
Art.Nr.::Radlader_DM416_x4_V2024
Στοιχεία μετάδοσης για τη βιομηχανία / στοιχεία μετάδοσης / τεχνολογία κίνησης - Παράγουμε γρανάζια, τροχούς γραναζιών, τροχούς, δακτυλίους γραναζιών και άξονες γραναζιών για διάφορες βιομηχανικές εφαρμογές, εστιάζοντας σε
Οι πελάτες μας προέρχονται από διάφορους τομείς: σιδηρόδρομοι, αιολική ενέργεια, ναυτιλία, βιομηχανικές μεταδόσεις, εξόρυξη πετρελαίου και φυσικού αερίου, κατασκευή γερανών και κατασκευαστικών μηχανημάτων καθώς και ειδικών μηχανημάτων.
Επίσης, προμηθεύουμε τη βιομηχανία αναβάθμισης και παράγουμε εξαρτήματα σε μικρές σειρές ή κατά παραγγελία. Ανάλογα με τις διαστάσεις, συχνά μπορεί να επιτευχθεί ποιότητα 4. Ελέγχουμε τις δυνατότητες χωρίς υποχρεώσεις και δωρεάν.
Οι πελάτες μας είναι γνωστές και αναγνωρίσιμες εταιρείες. Αναφορές για τον τομέα σας κατόπιν αιτήματος.
Παράγουμε σύμφωνα με σχέδια πελατών και διαθέτουμε τη δική μας γραμμή σκληρύνσεως. Αυτό εξοικονομεί χρόνο και κόστος παραγωγής. Στην περίπτωση αζωτούχου αερίου και επαγωγικής σκληρύνσεως ενός δοντιού, υπάρχει συνεργασία με ειδικούς στον τομέα τους.
Η ZWP βοηθά στην αναβάθμιση εξοπλισμού και μετάδοσης (Retrofit / Retrofitting).
Ο τροχός επαφής FAPI-PUS OPEN είναι μια περαιτέρω εξέλιξη της πυκνής κατασκευής. Εδώ ο αλουμινένιος πυρήνας είναι επικαλυμμένος εναλλάξ με μια μακριά και μια κοντή λάμα πολυουρεθάνης.
Η συνολική ύψος της επικάλυψης είναι επίσης προσαρμόσιμη στην αντίστοιχη εφαρμογή και είναι επομένως μεταβλητή (τυπικό: 35 mm).
Λόγω της παραλλαγής της ανοιχτής σχεδίασης, η αμμοβολή μπορεί να ψύχεται καλύτερα, καθώς η θερμότητα από τη διαδικασία λείανσης αποβάλλεται πιο αποτελεσματικά. Μέσω της ακριβούς προσαρμογής του εξαιρετικά μαλακού μαξιλαριού λειτουργίας στο προς επεξεργασία κομμάτι, είναι δυνατή η επίτευξη υψηλής απόδοσης κατά την τελική λείανση.
Πλεονεκτήματα
Οι τροχοί επαφής της σειράς FAPI-PUS είναι επικαλυμμένοι μόνο με λάμες πολυουρεθάνης.
Οφέλη από τους τροχούς επαφής με λάμες πολυουρεθάνης:
Υψηλή ελαστικότητα (προσαρμόσιμη)
Αντοχή στη φθορά
Αντοχή στο λάδι
Αντοχή στη λιπαρή ουσία
Θα χαρούμε να σας συμβουλέψουμε ώστε να βρείτε τον κατάλληλο τροχό επαφής για εσάς.
Τροχός λείανσης για χρήση σε τελική λείανση σε αεροσυμπιεστές και ηλεκτρικούς ευθείς λείαντες. Χρησιμοποιήστε με ASB XT.
• Υψηλή απόδοση αφαίρεσης υλικού • Μακρά διάρκεια ζωής • Λίγες σπινθήρες
Τυπικός τροχός με τροχό από θερμοπλαστικό καουτσούκ
- σώμα τροχού από πολυπροπυλένιο με ρουλεμάν
- γκρι τροχός από θερμοπλαστικό καουτσούκ, περίπου 85° shore A
- με προστατευτικά νήματα για την προστασία του ρουλεμάν από σκόνη και βρωμιά
- τυπική θήκη από γαλβανισμένο χάλυβα
Οι τυπικές θήκες της Torwegge κατασκευάζονται από βαθιά κομμένο, γαλβανισμένο χάλυβα. Το στερεό ρουλεμάν με διπλό ρουλεμάν στον περιστροφικό δακτύλιο προσφέρει ευνοϊκή αναλογία τιμής-απόδοσης όταν χρησιμοποιείται σε εφαρμογές χειροκίνητης λογιστικής. Οι τροχοί σε τυπική θήκη χρησιμοποιούνται συνήθως από διάφορους τομείς σε ράφια μεταφοράς. Μπορούν να μεταφέρουν μέγιστο φορτίο 1.200 kg με ταχύτητα 4 km/h.
Το θερμοπλαστικό (TPE) έχει υψηλότερη ικανότητα φόρτωσης από το καουτσούκ. Αυτοί οι γκρι τροχοί ελαχιστοποιούν την επίδραση στα δάπεδα σας, προσφέροντας άνετη οδήγηση χωρίς να αφήνουν ίχνη. Μερική αποχρωματισμός μπορεί να προκύψει από το υλικό που περιέχει λάδι όταν οι τροχοί παραμένουν ακίνητοι για μεγαλύτερες περιόδους σε ευαίσθητα δάπεδα.
διάμετρος τροχού: 80-200 mm
πλάτος τροχού: 30-47 mm
ικανότητα φόρτωσης: 80-220 kg
υλικό θήκης: γαλβανισμένο χάλυβα
υλικό σώματος τροχού: πολυπροπυλένιο με ρουλεμάν
υλικό πέλματος: θερμοπλαστικό καουτσούκ, περίπου 85° shore A
Ρόδες για βαριά φορτία έως 10 τόνους, καθολικές ρόδες εξοπλισμένες με φρένο και κλείδωμα κατεύθυνσης (ρυθμιζόμενες ως περιστρεφόμενες βάσεις ή σταθερές βάσεις), κλείδωμα από κάτω στο μπλοκ γωνίας σύμφωνα με το πρότυπο DIN ISO 1161, για σταθερές επιφάνειες.
Κλασικός χειροκίνητος τροχός από χυτό αλουμίνιο. Διάφορα μοντέλα. Επιφάνεια με πλαστική επικάλυψη ή γυαλιστερή φινίρισμα. Διάφορες ρυθμίσεις του άξονα. Με προαιρετική περιστρεφόμενη λαβή (βλ. αξεσουάρ).
Οι εγκαταστάσεις εκτόξευσης με αναρτημένη ράγα είναι από τους πιο ευέλικτους τύπους εγκαταστάσεων εκτόξευσης. Χρησιμοποιούνται για μια ποικιλία τεμαχίων για αποσκλήρυνση, αποσκλήρυνση, τελική άμμο, αποκοπή καθώς και για φινίρισμα ευαίσθητων εξαρτημάτων ή για την τραχιά επιφάνεια για επακόλουθη επικάλυψη.
Βασικά προσφέρονται ως εγκαταστάσεις παρτίδας ή συνεχούς ροής. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές ενδιάμεσες μορφές που προσανατολίζονται στην καθοδήγηση ράγας του συστήματος ανάρτησης. Σε πολλές περιπτώσεις, διάφορες διαδικασίες επεξεργασίας όπως η εκτόξευση, η βαφή και η επακόλουθη ξήρανση μπορούν να συνδεθούν μέσω του συστήματος ανάρτησης, αξιοποιώντας έτσι ένα τεράστιο δυναμικό εκσυγχρονισμού.
Περισσότερες δυνατότητες παραλλαγής προκύπτουν από τη χρήση διαφόρων πλαισίων εκτόξευσης με τη βοήθεια των οποίων τα τεμάχια τροφοδοτούνται στη μηχανή.
Μέγιστο φορτίο γάντζου (kg): 400 - 800
Διάμετρος τεμαχίου (mm): 1100 - 2100
Ικανότητα τουρμπίνας (kW): 2x11 - 3x15
PEVOPUR® είναι ένα υψηλής ποιότητας ελαστομερές πολυουρεθάνης που προσφέρει καλή δυναμική αντοχή φορτίου, υψηλή ελαστικότητα, εξαιρετική μηχανική αντοχή στη φθορά και καλή συμπεριφορά κατά τη συμπίεση.
Μέγιστο φορτίο 250 kg
Μέγεθος τροχού 125 mm
Συνολικό μήκος κιβωτίου ταχυτήτων 64 mm
Πλεονεκτήματα σε επισκόπηση:
• Συμπαγής κατασκευή μέσω της ενσωμάτωσης της πλανητικής βαθμίδας στον τροχό
• Υψηλές ραδινές φορτίσεις μέσω άμεσης εισαγωγής δυνάμεων στο πλαίσιο του οχήματος
• Μακρά διάρκεια ζωής & χαμηλές εκπομπές θορύβου μέσω διαχωρισμού κιβωτίου ταχυτήτων και τροχού
• Απλή αλλαγή τροχών μέσω φιλικής προς τη συντήρηση κατασκευής
Τα κιβώτια τροχών της Framo Morat είναι κατάλληλα για διάφορους τομείς εφαρμογής σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους. Χρησιμοποιούνται π.χ. σε ψηλά ράφια στον τομέα της εσωτερικής λογιστικής, στη μεταφορά φαρμάκων σε νοσοκομεία ή στη αυτοματοποιημένη και μελλοντικά προσανατολισμένη γεωργία. Η μονάδα κίνησης NG250 μπορεί να διαχειριστεί φορτία έως 250 kg ανά τροχό. Η συμπαγής κατασκευή της μονάδας κίνησης επιτρέπει ιδανική χρήση ακόμη και σε περιορισμένους χώρους.
Λαβή με ρόδα Inline/Skate
Ανατρεπόμενη λαβή με μαύρη θήκη, με μαύρο ρόδα Inline από πολυουρεθάνη, πλαστική ζάντα, ρουλεμάν
Διάσταση ρόδας: 75x23 mm
Ύψος κατασκευής: 100 mm
Φέρουσα ικανότητα: 60 kg (δυναμική)
Εξώθηση: 28 mm
Πλάκα στερέωσης: 60x60 mm
Απόσταση οπών βίδας: 38x38 / 46x46 mm
Αριθμός άρθρου: LKP075KUPLSC
Χρώμα θήκης: μαύρο
Χρώμα ρόδας: μαύρο
Η πρώτη συσκευή μέτρησης ροής με οθόνη αφής και οπίσθιο φωτισμό εντυπωσιάζει με την απλή, προσαρμοσμένη εμφάνιση και λειτουργία της, τη πολύγλωσση διεπαφή και τη συμπαγή κατασκευή. Μέσω των περιστρεφόμενων μετρητών οβάλ τροχών και των μαγνητών που τοποθετούνται στους μετρητές, επιτρέπει την ακριβή μέτρηση της ροής όγκου και μετρά μη εύφλεκτα υγρά όπως αλκάλια, ορυκτέλαια, υδρογονάνθρακες και διαλύτες, καθώς και εύφλεκτα υγρά με ακρίβεια, ταχύτητα και κυρίως αποδοτικότητα.
* Προαιρετικά σε εκδοχή με προστασία από εκρήξεις
* Παραδείγματα μέσων: χρώματα, βερνίκια, ορυκτέλαια, οξέα, αλκάλια, ορυκτέλαια, διαλύτες
Χαρακτηριστικά & Πλεονεκτήματα
* Μέτρηση σύμφωνα με την αρχή του οβάλ τροχού
* Υψηλή ακρίβεια μέτρησης μέσω διόρθωσης καθυστέρησης
* Χαμηλές απώλειες πίεσης στο σύστημα
* Οθόνη αφής με αυτοεξηγούμενη, πολύγλωσση διεπαφή χρήστη
* Το μονάδα ρελέ για προκαθορισμό ποσότητας μπορεί να προστεθεί οποιαδήποτε στιγμή
Είτε πρόκειται για βραχίονες ή κρίκους συγκράτησης, είτε για εξαρτήματα κατεύθυνσης ζωνών ή στηρίγματα φρένων – κατασκευάζουμε μια ποικιλία διαφορετικών και πολύπλοκων κομματιών σύρματος από στρογγυλό και επίπεδο σύρμα σε πάχη από 1 mm έως 14 mm. Η LENZKÄMPER είναι ένας βασικός προμηθευτής της αυτοκινητοβιομηχανίας, για την οποία κατασκευάζουμε πλήθος προϊόντων που σχετίζονται με την ασφάλεια. Η Lenzkämpfer ανήκει στους ηγέτες της αγοράς στην επεξεργασία πάχους σύρματος μεταξύ 10 mm και 14 mm για ασφαλιστικά εξαρτήματα όπως οι βραχίονες καθοδήγησης ζωνών. Επωφεληθείτε και εσείς από την πολυάριθμη εμπειρία μας, την ύπαρξη δικού μας εργοστασίου εργαλείων και τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών, όπως οι CNC ελεγχόμενες παραγωγικές μονάδες. Έτσι, σας εγγυόμαστε όχι μόνο σταθερά υψηλό επίπεδο ποιότητας, αλλά και οικονομική παραγωγή.
Αφαίρεση ανώμαλων παραμορφώσεων
Οι ασύμμετρες παραμορφώσεις (κυματιστές, σε σχήμα S, κ.λπ.) στα υφάσματα έχουν πάντα αποτελέσει μια τεράστια πρόκληση στη βιομηχανία υφασμάτων. Απαιτείται μια ειδική προσέγγιση ευθυγράμμισης, ιδιαίτερα όταν η διαδικασία ευθυγράμμισης δεν πραγματοποιείται σε συνδυασμό με ένα στέντερ (π.χ. πριν από τους αποκαταστάτες, τα ψηφιακά συστήματα εκτύπωσης, κ.λπ.).
Για να αποκατασταθούν οι κλωστές της υφής και του υφάσματος στην αρχική τους κατάσταση, το Orthofact RMB παράγει μια καθορισμένη πλευρική τάση χρησιμοποιώντας ελεύθερες, κεκλιμένες ρόδες με καρφιά. Αυτή η διατομική τάση τεντώνει τις κλωστές της υφής. Η προκύπτουσα δύναμη ελέγχει τις ελεύθερες ρόδες με καρφιά, καθώς οι κλωστές του υφάσματος θα αναζητούν πάντα την πιο σύντομη διαδρομή από την άκρη στην άκρη.
Η παραμόρφωση, είτε είναι κυματιστή είτε σε σχήμα S, θα διορθωθεί.
Εργαστηριακό κομμάτι από ορείχαλκο, πρώτα μέσω της διαδικασίας κύλισης και φρεζαρίσματος, στη συνέχεια με ραβδώσεις, ακολουθούμενο από επεξεργασία επιφάνειας χρωμίου, χρησιμοποιούμενο για αυτοκινητιστικά μέρη.
Η σειρά SA περιλαμβάνει αγκώνες συγκόλλησης από χαλκό σύμφωνα με [DIN 2607 - εισάγετε το βρετανικό πρότυπο], τορικοσφαιρικές κεφαλές για προ-συγκόλληση και τροχούς με γωνιακή φλάντζα για προ-συγκόλληση.
Υλικό: χαλκός
Λειτουργική πίεση: 40 bar
Λειτουργική θερμοκρασία: 30 °C - 110 °C
Διάσταση: 108mm
Αδιάβροχο. Αδιάβροχο από σκόνη. Ανθεκτικό. Ανθεκτικό.
Οι πιο ανθεκτικές βαλίτσες και κουτιά για εσωτερική και εξωτερική χρήση – εξαιρετικά στιβαρές και ανθεκτικές. Ιδανικές για την προστασία πολύτιμων αντικειμένων.
Στιβαρό λόγω της υψηλής πάχυνσης των τοίχων
Δαχτυλίδι σφράγισης στο καπάκι της βαλίτσας εξασφαλίζει αξιόπιστη προστασία από νερό και σκόνη
Πιστοποίηση προστασίας IP 67 (εκτός από το RC-PS 350TR)
Μηχανή με πολλαπλές λειτουργίες για την κατασκευή φύλλων μετάλλου: επίπεδος, τροχός και συρρίκνωση
Ο ECKOLD MultiFormer MF 500 συνδυάζει τρεις μηχανές σε μία πολυλειτουργική μονάδα. Το MF 500 είναι ικανό να επίπεδο, να τροχίζει και να συρρικνώνει φύλλα μετάλλου και είναι επομένως μια πολύ ελκυστική και προσιτή επιλογή για αναστηλωτές κλασικών αυτοκινήτων, τεχνικά κολλέγια και καλλιτέχνες. Όλες οι εργασίες σχηματισμού μπορούν να ολοκληρωθούν σε ένα μόνο πλαίσιο C, χρησιμοποιώντας ξεχωριστά μοντέλα για επίπεδο, τροχό και συρρίκνωση. Ο MultiFormer MF 500 μπορεί επίσης να συνδυαστεί με το δοκιμασμένο σφυρί επίπεδο GL 2.
Αυτός ο Multiformer MF 500 MAX αποτελείται από:
Αγγλική μηχανή τροχίσματος MF 500 + Χειροκίνητο σχήμα HF 100 για συρρίκνωση
Για τους Χειροκίνητους σχήματές μας, προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα εργαλείων (τα εργαλεία δεν περιλαμβάνονται στην παράδοση αυτής της μηχανής). Διατίθεται προαιρετικά με σφυρί επίπεδο GL 2 (δεν περιλαμβάνεται σε αυτή την προσφορά).
Μέγιστη ικανότητα σχηματισμού
Χάλυβας 400 N/mm²: 1.5 mm
Αλουμίνιο 250 N/mm²: 2.0 mm
Inox 600 N/mm²: 1.0 mm
Παραγγείλετε τώρα!
Τεχνολογία: Σχηματισμός / τροχίσμα / επίπεδος / συρρίκνωση
Κίνηση: Χειροκίνητη
Τύπος: Σταθερός
Στοχευμένοι τομείς: Αναστήλωση κλασικών αυτοκινήτων, επισκευές αμαξωμάτων, αμάξωμα
Υλικό: Αλουμίνιο, χάλυβας, ανοξείδωτος χάλυβας
Από το 2021, τα εργαλεία για κωνικούς τροχούς της ιταλικής εταιρείας miniToolsCoating ανήκουν επίσης στο χαρτοφυλάκιό μας: Ράβδοι κοπής, ολοκληρωμένα φρέζα και λεπίδες Ciniflex.
Τα προφίλ λεπίδων τόσο της Oerlikon όσο και της Gleason υλοποιούνται με το αρχικό σχέδιο του πελάτη μας.
Η συσκευή μέτρησης (BC12) και η μηχανή λείανσης προφίλ (B27) είναι συνδεδεμένες για να επιτευχθεί η μέγιστη ακρίβεια των εργαλείων.
Τα προφίλ των λεπίδων παρέχονται με ειδικές επενδύσεις για ξηρή (GEARCUT: AlCrN) ή λαδιού κοπή (SILICUT: AlTiSiN).
Οι ράβδοι κοπής μπορούν να παραδοθούν με διάφορες επιλογές:
Λεπίδες χωρίς προφίλ: η πιο συνηθισμένη κατάσταση; ο τελικός χρήστης ολοκληρώνει το προφίλ σύμφωνα με τις απαιτήσεις του.
Λεπίδες με προετοιμασμένο προφίλ: ο τελικός χρήστης εξοικονομεί χρόνο στην υλοποίηση του επιθυμητού προφίλ.
Λεπίδες με έτοιμο προφίλ (και επικάλυψη PVD): για τον κοπτικό φορέα, έτοιμες προς τοποθέτηση ράβδοι κοπής.
F-Χαρτί βάση με δεσμευμένο με ρητίνη αλουμινίου οξείδιο, το οποίο είναι πολύ ανοιχτά κατανεμημένο. Αντιστατική εκτέλεση. Ιδιαίτερα κατάλληλο για ξύλα που περιέχουν ρητίνη και εξαιρετικά σκληρά ξύλα. Χάρη στην πολύ ανοιχτή κατανομή και την αντιστατική επεξεργασία, αποτρέπεται αποτελεσματικά η γρήγορη φραγή με σκόνη λείανσης.
Πλάτος από 10 mm - 1425 mm
Μήκος έως 2500 m
Continental ContiScoot-ελαστικά
1. Μεγέθη ελαστικών:
Μεγέθη εμπρόσθιων ελαστικών:
120/70 R12
120/70 R13
110/70 R14
Μεγέθη οπίσθιων ελαστικών:
130/70 R12
140/70 R12
150/70 R13
160/60 R14
Το ContiScoot είναι διαθέσιμο σε διάφορα μεγέθη και είναι κατάλληλο κυρίως για σκούτερ και maxi-scooter.
2. Κατασκευή ελαστικών:
Εμπρόσθιο ελαστικό: Ανάλογα με το μέγεθος, ραδιοειδές ή διαγώνιο ελαστικό, βελτιστοποιημένο για σταθερότητα και άνεση στην αστική και καθημερινή οδήγηση.
Οπίσθιο ελαστικό: Κατασκευή ραδιοειδούς ή διαγώνιου ελαστικού, σχεδιασμένη για αντοχή και πρόσφυση υπό διάφορες συνθήκες που είναι χαρακτηριστικές για τη χρήση σκούτερ.
3. Διάρκεια ζωής και απόδοση:
Μέση διάρκεια ζωής: Κυμαίνεται συνήθως μεταξύ 3.000 και 6.000 μιλίων (4.800 έως 9.600 χιλιόμετρα), ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και το στυλ οδήγησης.
Μεταβλητότητα χιλιομέτρων:
Οδήγηση στην πόλη: Συχνές στάσεις και εκκινήσεις μπορεί να οδηγήσουν σε ταχύτερη φθορά.
• Διαστάσεις εργpiece έως 2.000 x 1.000 x 600 mm
• Πλήρης κοπή λείανσης
• Ποιότητα επιφάνειας έως Rz 1
• Τήρηση ανοχών έως 4 µm
Τα κέντρα λείανσης μας επιτυγχάνουν μέγιστες διαστάσεις και ποιότητες επιφάνειας, οι οποίες πληρούν ακόμη και τις υψηλότερες απαιτήσεις. Λαμβάνοντας υπόψη το σύνολο του μηχανολογικού εξοπλισμού, έχουμε προσαρμόσει την τεχνολογία λείανσης στην απόδοση της επεξεργασίας στροφής και φρεζαρίσματος. Μέσω διαφόρων τεχνολογιών, όπως η κυκλική λείανση, η επίπεδη και προφίλ λείανση ή και η συντεταγμένη λείανση, μπορούμε να ολοκληρώσουμε με υψηλή ακρίβεια μια ποικιλία γεωμετριών εξαρτημάτων. Η συνεχής βελτιστοποίηση του λείανσης και της στρατηγικής επεξεργασίας υπόσχεται την απαραίτητη αποδοτικότητα της επεξεργασίας.
Profi Laser S-BAT - πατενταρισμένο ολοκληρωμένο σύστημα για τη μέτρηση ανάρτησης σε όλες τις μοτοσικλέτες με κανονική απόσταση από το έδαφος.
Το Profi Laser S-BAT (Εργαλείο Ευθυγράμμισης Μοτοσικλέτας) είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα που διευκολύνει τη μέτρηση ανάρτησης σε μοτοσικλέτες πολύ απλά και σε ελάχιστο χρόνο. Με τη βοήθεια της συσκευής, η ευθυγράμμιση και η κλίση των τροχών εμφανίζονται ταυτόχρονα και μέσα σε λίγα λεπτά είναι διαθέσιμα ακριβή αποτελέσματα μέτρησης. Το πατενταρισμένο σύστημα, σχεδιασμένο ειδικά για όλες τις μοτοσικλέτες με κανονική απόσταση από το έδαφος, είναι δική μας ανάπτυξη και κατασκευάζεται στο εργοστάσιό μας - Κατασκευασμένο στη Γερμανία.
Οι μηχανές λείανσης RVU θέτουν νέα πρότυπα στην υψηλή ακρίβεια μηχανικής κατεργασίας και είναι ιδιαίτερα κατάλληλες για εφαρμογές λείανσης υψηλής ακρίβειας στις βιομηχανίες ρουλεμάν και αεροδιαστημικής. Η γκάμα μπορεί να εξοπλιστεί με έως και τέσσερις υδρόψυκτους άξονες λείανσης που μπορούν να επιτύχουν απόδοση 45 kW σε 18,000 στροφές/λεπτό (ανάλογα με τον τύπο του τροχού λείανσης που επιλέγεται).
Η RVU διευκολύνει μια πλήρη διαδικασία κατεργασίας χωρίς διακοπή, καθώς είναι διαθέσιμες προαιρετικές μονάδες επεξεργασίας, αλλαγής τροχών λείανσης και μέτρησης εργαλείων. Επιπλέον επιλογές για κατεργασία σκληρού μετάλλου, διάτρηση και μέτρηση εργαλείων αυξάνουν σημαντικά τις δυνατές εφαρμογές της σειράς μηχανών.
Διάμετρος στροφής: mm 2,600
Διάμετρος λείανσης: mm 2,500
Ύψος κάτω από το πάχος του τροχού λείανσης 100 mm: mm 500 / 800
Διάμετρος τυπικής πλάκας: mm 2,500
Ταχύτητα πλάκας: rpm 90
Φορτίο πλάκας: kg 5,000
Κινητήρες: 1 ή 2
Διαδρομή εμβόλου λείανσης: mm 800 / 1,000
Δύναμη τροφοδοσίας: kN 10
Μέγιστη ταχύτητα αξόνων X και Y: mm/min 10,000
Κλίση στήριξης άξονα: βαθμός - 5° + 275°
Κλίση: βαθμός 1° (Hirth)
Ικανότητα (συμβατικός GW) (S1): kW 7 à 45
Ταχύτητα (συμβατικός GW): rpm 4,000 à 12,000
Ικανότητα (τροχοί CBN) (S1): kW 15 / 25
Ταχύτητα (τροχοί CBN): rpm 8,000 / 18,000
Διάμετρος GW (συμβατικός ή CBN) μέγιστη: mm 150 / 300 / 400 / 500 / 600
Μέγιστο πάχος τροχού: mm 50 / 100 / 190
Στήριξη τροχού κλίσης: x
Άξονας λείανσης επιφάνειας (συμβατικός GW) (S1): kW 25
Ταχύτητα άξονα: rpm 5,000
Μέγιστη διάμετρος τροχού: mm 400 / 500
Ηλεκτρομόνιμο μαγνητικό τσίγκο
Αριθμός πόλων / πλάτος υποδοχών: mm 36 / 10H10
Τα μεταφορικά μέσα και οι εγκαταστάσεις που είναι επενδυμένες με πολυαιθυλένιο διακρίνονται από τα εξής χαρακτηριστικά:
• εξαιρετική ολίσθηση των υλικών
• καλή αντοχή στη φθορά
• αποτροπή μιγμάτων κατά την αλλαγή υλικών
Οι πλάκες από πολυαιθυλένιο επιτρέπουν:
• ατομικές προσαρμογές
• χωρίς ραφές επενδύσεις
Οι τεχνικοί μας εφαρμόζουν το πολυαιθυλένιο με τη μορφή λεπτών πλακών π.χ. σε φτυάρια, ανατρεπόμενα, καρότσια, αυλάκια, τσουλήθρες κ.λπ. και τα συγκολλούν χωρίς ραφές.