... δεδομένων. Το ειδικά αναπτυγμένο σύστημα Fink προσαρμόζεται ατομικά στους τομείς εφαρμογής των πελατών από διάφορους κλάδους. Η χρήση γίνεται πολύ απλά μέσω τερματικού, smartphone, tablet, υπολογιστή ή σαρωτή γραμμωτού κώδικα. Ο ιδιοκτήτης και διευθύνων σύμβουλος Στέφαν Φινκ ακολουθεί πάντα την αρχή της συνεχούς ανάπτυξης. Αντί να "πηδάει θορυβωδώς μπροστά", ο Φινκ εστιάζει στην προσοχή και την...
Η SGAIM είναι μια εταιρεία υπηρεσιών Outsourcing που ειδικεύεται στην καταγραφή δεδομένων, την ψηφιοποίηση εγγράφων και την ενσωμάτωσή τους με τα συστήματα των πελατών μας. Με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα, είμαστε η πρώτη συμβουλευτική ECM, το πρώτο βήμα για τον προσδιορισμό της διαδικασίας στην οποία εμπλέκεται όλη αυτή η πληροφορία. Επιπλέον, διαθέτουμε δική μας πλατφόρμα...
... χώρες παγκοσμίως. Η φιλοσοφία μας είναι το πάθος, η κίνητρο, η ακρίβεια και η προσοχή στη λεπτομέρεια. Έτσι, μπορούμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας προϊόντα υψηλής ποιότητας και διαρκούς αξίας. Η αγάπη μας για την λεπτομέρεια και οι επαγγελματικές μας ικανότητες αντικατοπτρίζονται σε κάθε προϊόν. Ως ειδικοί στην τεχνολογία και τα αξεσουάρ, εγγυόμαστε προϊόντα πρώτης κατηγορίας, βέλτιστη εμπειρία χρήστη και υψηλή ικανοποίηση πελατών σε δίκαιες τιμές. Οι ικανοποιημένοι πελάτες μας σε όλο τον κόσμο μας ενθαρρύνουν καθημερινά να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε καινοτόμα και εξαιρετικά προϊόντα στο μέλλον.
... ατομική παραγγελία, καθαρή τιμή ανά ώρα εργασίας προς ατομική διαπραγμάτευση. Μεσολάβηση και υποστήριξη της πολωνικής επιχειρηματικότητας σε όλο τον κόσμο. Διεθνής λογιστική καθώς και διεθνής μισθοδοσία και κέντρο εξυπηρέτησης πελατών. Διαχείριση λογιστικών βιβλίων, βιβλία εσόδων και εξόδων, καταγραφή εσόδων (σταθερό ποσό), καταγραφή παγίων και εξοπλισμού, καταγραφή ΦΠΑ, προετοιμασία δηλώσεων ΦΠΑ, PIT...
... συμβάσεων εργασίας, έργου, ανάθεσης • παραπομπές για υποχρεωτικές εξετάσεις • δηλώσεις αποδοχών προς το ZUS και το US • τήρηση φακέλων πελατών • σύνταξη PIT για πελάτες • ετήσιες εκκαθαρίσεις για το US και το GUS Θα θέλατε να ιδρύσετε μια sp. z o. o.; Θα την ιδρύσουμε για εσάς! Ελέγξτε την τιμολογιακή πολιτική του λογιστικού γραφείου GIT Sp. z o. o. από την Gdynia σήμερα κιόλας. https://spolkagit.pl/...
... για τον έλεγχο και την καταγραφή των υπαλλήλων στην εργασία: αναγνώστες RFID, γεωεντοπισμός GPS και μετάδοση δεδομένων GPRS/GSM. Λειτουργούν σε κάθε επιχειρησιακή κατάσταση και στις πιο κρίσιμες συνθήκες. Ικανοποιούμε τις προσδοκίες των πελατών μας με μια υπηρεσία υποστήριξης προσαρμοσμένη στις ανάγκες τους. Ιταλοί τεχνικοί πλήρους απασχόλησης, υποστήριξη και εκπαίδευση αφιερωμένη. Διαθέσιμοι online, τηλεφωνικά και αυτοπροσώπως.
... αποκλειστικά με συστήματα ενδοδαπέδιας θέρμανσης, αργότερα με ολόκληρο το φάσμα τεχνολογίας επιφανειακής θέρμανσης, αντλίες θερμότητας, υδραυλικά τζάκια και προστασία από διάβρωση σε συστήματα θέρμανσης.
Στο ξεκίνημα, πάντα γίνεται προσεκτική καταγραφή των προϋποθέσεων και απαιτήσεων του πελάτη. Ακούμε προσεκτικά για να κατανοήσουμε τις ειδικές επιθυμίες των πελατών μας σχετικά με την παραγωγή...
... νέων πελατών. Επικοινώνησε μαζί μας για μια δωρεάν συμβουλευτική, θα σε βοηθήσουμε με το SEO, SEM, τα social media, τη γραφιστική και την καταγραφή και το μοντάζ βίντεο. Θα θέλαμε να συμβάλουμε στο να φέρουμε την επιχείρησή σου σε νέα επίπεδα.
... συμβολαίων, τη διαχείριση email και ψηφιακών φακέλων. Οι διεπαφές της διαχείρισης εγγράφων με το SAP και το Navision, καθώς και οι συνδετήρες με λογισμικό CRM, επιτρέπουν τη μεταφορά αντικειμένων, έτσι ώστε π.χ. τα δεδομένα πελατών να χρειάζεται να διατηρούνται μόνο μία φορά. Με την Fido, χτυπάτε δύο καρπούζια σε μία μασχάλη. Η δυνατότητα για την ιδανική συμπλήρωση του λογισμικού με την κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε όλη τη διαχείριση εγγράφων σας μέσω ενός προμηθευτή και ενός συνεργάτη.
... και προσαρμόσιμες λύσεις λογισμικού για την καταγραφή, την αποδοτική διαχείριση, την οργάνωση και την αναζήτηση πληροφοριών και εγγράφων σε διαδικασίες. Στόχος μας είναι η αύξηση της παραγωγικότητάς σας και των πελατών σας.
... και αναψυχή, χρηματοοικονομικούς οργανισμούς, καθώς και εταιρείες στους τομείς λιανικής, κατασκευής και υπηρεσιών. Παρέχουμε λύσεις για ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών, συμπεριλαμβανομένων κέντρων κλήσεων, help desk, κέντρων επαφής και υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης. Η εμπειρία μας μας δίνει μια ειδική κατανόηση των αναγκών σας σε καταγραφή κλήσεων και τηλεφωνία, αυτή η κατανόηση μας επιτρέπει να αναγνωρίζουμε τις απαιτήσεις σας και να ξεπερνάμε τις προσδοκίες σας.
... είναι οι πυλώνες στους οποίους βασίζεται η εταιρεία μας, με περισσότερους από 400 εμπόρους πίσω μας! Είμαστε μέλη των εξής πλατφορμών IPT, IGT, ICB. Διαθέτουμε κέντρα επιχειρήσεων στη Βαρκελώνη και τη Μαδρίτη, τους κύριους προορισμούς στην Ισπανία για εμπόρους καταναλωτικών ηλεκτρονικών. Αποθήκες μας διαθέτουν περιοχή picking, 24ωρη καταγραφή, συναγερμούς συνδεδεμένους ταυτόχρονα με το κέντρο...
...Η TRAXXEO αναπτύσσει και εμπορεύεται ένα λογισμικό γεωεντοπισμού, βασισμένο σε τεχνολογίες GPS, που επιτρέπει την τοποθέτηση, παρακολούθηση και έλεγχο διαφόρων οχημάτων και μηχανημάτων, την καταγραφή αυτών των δεδομένων και, στη συνέχεια, τη διατήρηση, αναφορά και επεξεργασία τους. Αυτό έχει ως στόχο τη βελτίωση της κερδοφορίας και τη μείωση του λειτουργικού κόστους των πελατών μας. Τομείς δραστηριότητας: εξειδίκευση στα επαγγέλματα "εργοτάξια" (BTP, κατασκευή, ηλεκτρολόγοι, εγκαταστάσεις, άλλα), οι μεταφορές (λογαριασμός τρίτου, λογαριασμός ιδίου, τουριστικά λεωφορεία).
... διαχείριση παραγγελιών, παραδόσεις εμπορευμάτων, διαχείριση πελατών. Φορητές εκτυπωτές για τιμολόγηση, συνοδευτικά έγγραφα, αποδείξεις κ.λπ. Συστήματα αυτοματοποίησης του δικτύου πωλήσεων. Λογισμικό για τη διαχείριση εμπορικών και εστιατορικών δραστηριοτήτων: λογισμικό για τη διαχείριση εστιατορίων, πιτσαριών, μπαρ, καπνοπωλείων, καταστημάτων και franchise. Συστήματα ταμείου, συστήματα POS με οθόνη...
... Μεταφορά από σπίτι σε σπίτι στη Bilecik είναι μια εταιρεία που εκτελεί τις διαδικασίες μεταφοράς επαγγελματικά. Είναι δυνατή η καταγραφή των τομέων υπηρεσιών της εταιρείας μας, η οποία προσφέρει υπηρεσίες σε πολλές περιοχές του τομέα της μεταφοράς σε προσιτές τιμές, όπως παρακάτω.
... του περιβάλλοντος με όλες τις μορφές τεχνικών λύσεων, ανταλλακτικών και εξοπλισμού. Ο γενικός μας στόχος είναι να λειτουργούμε ως ο ισχυρός και δυναμικός σύνδεσμος μεταξύ των πελατών μας και των προμηθευτών μας. Είμαστε πρωτοπόροι στα συστήματα καταγραφής και τεχνολογίας παρακολούθησης για δεξαμενές καυσίμου. Με την αυτόματη καταγραφή, έχετε πάντα μια εικόνα της κατανάλωσης - και για τον πράσινο...
... προϊόντος, ταινία εκδήλωσης, VR/360°, μουσικό βίντεο, μεταπαραγωγή: μοντάζ, χρωματική διόρθωση, σχεδίαση και σενάριο. Πειστείτε μόνοι σας για την προηγούμενη δουλειά μας στην ιστοσελίδα μας: https//www.framefresh.com Επισκεφθείτε μας επίσης στο κανάλι μας στο Youtube: https://www.youtube.com/user/framefresh Μεταξύ των πελατών μας συγκαταλέγονται εταιρείες όπως οι ORF, Stadt Wien, Sony Music, Stadtsaal, Takeda, Universal Music, Warner Music, WDR, ALCAR, AEZ, MMC Agentur, ITTF, donnerwetterblitz, Josko, Kraftwerk, MyPio, Rosam.Grünberger. Ανυπομονούμε για τη συνεργασία μαζί σας.
... οργάνωση μέχρι λογισμικό για επαγγελματίες μικρών επιχειρήσεων, το οποίο μπορεί να λειτουργεί στο cloud. Η προσφορά ολοκληρώνεται με κινητές λύσεις για το εργοτάξιο, όπως εντοπισμός οχημάτων, καταγραφή χρόνου και κινητή εξυπηρέτηση πελατών.
... χρόνους αναμονής ή παράδοσης, κάτι που θα αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών. Χάρη στη Split, οι γαστρονόμοι και οι ξενοδόχοι είναι πιο ανεξάρτητοι, εξοικονομούν χρόνο στην καταγραφή και παράδοση παραγγελιών, γλιτώνουν από υψηλά κόστη προμήθειας και αποκτούν αποκλειστικότητα. Για μια πιο σύγχρονη, χωρίς άγχος και κερδοφόρα επαγγελματική ζωή, επιλέξτε τη Split.
... διαχείριση κινητών περιουσιακών στοιχείων, τη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων IT, τη διαχείριση αδειών και συμβολαίων καθώς και τη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων επιχείρησης.
Η διανομή λογισμικού με το "Install.Desk" και η ασφάλεια τερματικών με το "Security.Desk".
Βραβευμένο λογισμικό ITSM / Helpdesk / Παρακολούθηση Θεμάτων και Εξυπηρέτηση Πελατών με το "HEINZELMANN Service.Desk" (αυτοματοποιεί...
... στούντιο της Banzai είναι 400m2 και διαθέτει 600m2 επιπλέον για υπηρεσίες. Είναι ηχομονωμένο, κλιματιζόμενο και διαθέτει δύο σταθερά κυκλώματα. Είναι εξοπλισμένο με διάφορες περιοχές ξεκούρασης και εργασίας, μεταξύ των οποίων θα βρείτε: την περιοχή μακιγιάζ, τα αποδυτήρια, την αίθουσα πελατών, τα γραφεία, την τραπεζαρία και την κουζίνα. Αν το χρειάζεστε, στην Banzai μπορείτε επίσης να προσλάβετε άλλες...
...). Επικοινωνίες μέσω δορυφόρου VSAT, μετάδοση PDH, SDH και DWDM, ραδιοτηλεφωνία Tetra και δίκτυα πολλαπλών τεχνολογιών. Παρέχουμε λύσεις «κλειδί στο χέρι» στον τομέα των οπτικοακουστικών συστημάτων και εκπομπής. Υλοποιούμε ολοκληρωμένα έργα για κέντρα διοίκησης εκτάκτων αναγκών (σταθερά και κινητά). Συμπεριλαμβάνοντας τεχνολογίες για την καταγραφή επικοινωνιών. Η εταιρεία μας απαρτίζεται από...
... πελατών, τον έλεγχο πρόσβασης και την καταγραφή παρουσίας, καθώς και τη διαχείριση ροής πελατών. Στόχος της Ermes είναι η ικανοποίηση του πελάτη και προσπαθεί να την επιτύχει μέσω ενός αποδοτικού συστήματος τεχνικής υποστήριξης πριν και μετά την πώληση, χάρη στο εξειδικευμένο και πιστοποιημένο κέντρο τεχνικής υποστήριξης που διαθέτει, το οποίο είναι πιστοποιημένο από τους κατασκευαστές των διανεμόμενων προϊόντων. Η Ermes οργανώνει τεχνικά και εμπορικά εκπαιδευτικά σεμινάρια για τους προμηθευτές της κατόπιν αιτήματος.
... πλαισίων παραγγελιών ή
μια διαδικτυακή καταγραφή δεδομένων λειτουργίας (JOBDISPO
eMDC®). Μέσω της αρθρωτής δομής αυτού του χαρτοφυλακίου προϊόντων,
η FAUSER AG προσφέρει έτοιμες και βέλτιστα προσαρμοσμένες λύσεις
στις απαιτήσεις των πελατών.
Μέχρι στιγμής, πάνω από 700 βιομηχανικές επιχειρήσεις στη
Γερμανία, την Αυστρία, την Ελβετία, την Ολλανδία,
το Βέλγιο, την Ουγγαρία, τη Σλοβενία, την Ιταλία, το...
... επιθυμία ανεκ fulfilled. Θα λάβετε προσαρμοσμένα προϊόντα, έτσι αποκτάτε μόνο ό,τι πραγματικά χρειάζεστε. Εξοικονομήστε χρήματα για άλλες ανάγκες. Η μετάβαση στα προϊόντα μας γίνεται χωρίς προβλήματα. Φροντίζουμε εμείς γι' αυτό, ώστε να μπορείτε να ασχοληθείτε με την πραγματική σας εργασία. Μέσω στενής συνεργασίας με τις εταιρείες-εταίρους μας, σας προσφέρουμε τη βάση για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα προϊόντα μας. Εκσυγχρονίστε την επιχείρησή σας. Ανάλογα με τις απαιτήσεις της επιχείρησής σας, προσφέρουμε τις εξής λύσεις:
- Λογισμικό ERP
- Διαχείριση εγγράφων
- Καταγραφή χρόνου
- Σχεδίαση ιστοσελίδων...
... τη στρατηγική σας επικοινωνίας. Οι πολυμεσικές μας υπηρεσίες (2D/3D animations, εικονική περιήγηση, καταγραφή και μετάδοση εκδηλώσεων, live streaming κ.λπ.) θα σας επιτρέψουν να μεταφέρετε, με τη βοήθεια σύγχρονων μέσων, τα σημαντικά σας μηνύματα και επικοινωνίες.
... υγρασίας, πίεσης, θερμοκρασίας ή πολλά άλλα. Με χρόνια εμπειρίας και γνώσης, έχουμε επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των πελατών μας και είμαστε σίγουροι ότι παρέχουμε αξιόπιστους καταγραφείς δεδομένων για τις ανάγκες σας σε μέτρηση, καταγραφή και παρακολούθηση.
... προώθηση της κλήσης. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επικοινωνία με την καρτομάντισσα της εμπιστοσύνης σας, θα είναι πάντοτε δυνατό να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών για να κλείσετε ραντεβού. Τα ραντεβού έχουν ελάχιστη διάρκεια 20 λεπτών και απόλυτη προτεραιότητα. Επομένως, ακόμη και αν η επιλεγμένη προσωπικότητα είναι σε κλήση την ημέρα και ώρα του ραντεβού, αυτή η κλήση θα ακυρωθεί αυτόματα για να δώσει χώρο σε εκείνη που έχει συμφωνηθεί το ραντεβού.
... καταναλωτή, καθώς επιτρέπει από τη μία πλευρά να συντονίζει όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν το κρασί, όπως η διατήρηση της ιχνηλασιμότητας των προϊόντων, η πραγματοποίηση και καταγραφή της παρακολούθησης της εξέλιξής τους (μέσω χημικών αναλύσεων που πραγματοποιούνται στο εργαστήριό μας). Και από την άλλη, επιτρέπει την αξιολόγηση της ικανοποίησης των πελατών. Έτσι, από το 2001 η εταιρεία έχει...