...ως γνώστης της τεχνικής αποδοχών και εισφορών των επιχειρήσεων, έχει καθιερωθεί για την επαγγελματική της ικανότητα και στον τομέα της λογιστικής και της φορολογικής συμβουλευτικής, ταυτιζόμενη με μια λειτουργία εξωτερικού διευθυντή της μικρής και μεσαίας επιχείρησης. Ο επαγγελματικός μας τομέας, των υπηρεσιών του οποίου παρέχονται και διαδικτυακά, περιλαμβάνει: Εργασία, Φορολογία και Νομική Βοήθεια.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟ
ΜΗ ΜΕΝΕΤΕ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕ ΤΟΝ!
Η διαχείριση του χρόνου εργασίας, ο προγραμματισμός του προσωπικού και η παρακολούθηση της δραστηριότητας επηρεάζουν τόσο την παραγωγικότητα όσο και το κοινωνικό κλίμα της επιχείρησης.
Αποτελεί κρίσιμο ζήτημα για την ομαλή λειτουργία της...
... εξωτερικά σε καλή κατάσταση, πρέπει να στοχεύει στην εσωτερική ευημερία. Για να επιτύχουμε αυτό το αποτέλεσμα, εμείς στην Plus X αξιοποιούμε το κεφάλαιο που διαθέτει κάθε επιχείρηση, αλλά σχεδόν ποτέ δεν εκτιμά πλήρως: το άτομο. Η επικοινωνία, η σύγκριση, η διαχείριση συγκρούσεων, η επιχειρηματική σταθερότητα, οι πωλήσεις, η είσπραξη οφειλών, η υπερφόρτωση, η διαχείριση συνεργατών, το μάρκετινγκ, είναι...
... το σύστημα έρχεται με διοικητικές λειτουργίες όπως: ένα χρηματοοικονομικό μοντέλο, ένα μοντέλο πωλήσεων και ένα μοντέλο αγορών. Η ADMIND A/S προσαρμόζει αυτές τις λύσεις στις επιχειρήσεις. Το AMIND CARE είναι μια ολοκληρωμένη λύση για τον τομέα των κομμωτηρίων/σαλονιών. Εδώ η ADMIND A/S προσφέρει περισσότερα από "απλά" ένα διαδικτυακό σύστημα κρατήσεων. Το ADMIND CARE είναι πολύ περισσότερα από αυτό, είναι ένα πρόγραμμα all in one που παρέχει επίσης στην επιχείρηση πρόσβαση σε ένα αυτοματοποιημένο απόθεμα, καθώς και στη διαχείριση προσωπικού.
...αναδιάρθρωσης και αποκατάστασης. Διαθέτουμε επίσης ειδική τεχνογνωσία στη διαχείριση κατασκευών και κρίσεων κατασκευών. Συμβουλεύουμε από επιχειρηματία σε επιχειρηματία. Αυτό περιλαμβάνει την ανάληψη επιχειρηματικής ευθύνης. Νιώθουμε υπεύθυνοι για την επιτυχία των έργων και των καθηκόντων και κρινόμαστε γι' αυτό.
... περίπτωση διακοπής της φωνής λόγω απρόβλεπτων βλαβών, θέσεις εργασίας προς ενοικίαση στην έδρα της Phonetica και emergency receptionist: για τη διαχείριση των τηλεφωνημάτων σε outsourcing προς υποστήριξη του κεντρικού τηλεφωνικού κέντρου της επιχείρησης). Υπηρεσίες τελευταίας γενιάς όπως υποστήριξη για e-commerce: live chat, υπηρεσία παρακολούθησης παραγγελιών, διαχείριση παραγγελιών, διαχείριση email, back office και υπηρεσία trouble ticketing.
... συμβουλευτική, ευέλικτη υλοποίηση, έξυπνες λύσεις διαχείρισης έργων καθώς και αύξηση του επιπέδου ωριμότητας της διαχείρισης έργων ως συμβολή στην επιτυχία της επιχείρησης. Πρακτικά σεμινάρια σχετικά με το Microsoft Project και τη μεθοδολογία διαχείρισης έργων ολοκληρώνουν το φάσμα των υπηρεσιών. Με πολλές θυγατρικές στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Αφρική, καθώς και ένα παγκόσμιο δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών, η TPG προσφέρει ένα χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών για μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις όλων των κλάδων που ασχολούνται με τη διαχείριση έργων.
... παραγωγής Ακολουθούμε αυστηρά τα πρότυπα της διπλής επιχείρησης λογισμικού. Η εταιρεία διαθέτει όλα τα είδη επεξεργαστικού εξοπλισμού, μπορεί να ανταποκριθεί γρήγορα σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών και να εγγυηθεί την προπώληση και την εξυπηρέτηση μετά την πώληση. Τα προϊόντα μας χρησιμοποιούνται ευρέως στον τομέα της ηλεκτρονικής πληροφορίας, της βιομηχανίας επικοινωνιών, των αυτοκινήτων, των...
... Δικηγορικό Σύλλογο του Δικαστηρίου του Μιλάνου. Σε συνεργασία με έμπειρους συμβούλους εργασίας, το Γραφείο παρέχει συμβουλές στον τομέα του εργατικού δικαίου, με ιδιαίτερη έμφαση στην εταιρική ευημερία και τις συνδικαλιστικές σχέσεις, καθώς και στη διαχείριση των υπαλλήλων σε κανονικές και έκτακτες συνθήκες.
... οι διευθυντές είναι ενημερωμένοι
Οι πληροφορίες παρουσιάζονται συνοπτικά για τους προϊσταμένους. Οι αναφορές είναι διαθέσιμες ανά πάσα στιγμή σε πραγματικό χρόνο.
Άμεση επικοινωνία με τις ομάδες βάρδιας απλοποιεί τη διαχείριση της επιχείρησης.
Επισκόπηση ειδικών συμβάντων, με προτεραιότητα και κατάσταση
Αποτελεσματικότερες συναντήσεις και ευκολότερη αναφορά
Αναφορά μέσω email, κυκλικά ή για...
Η CONSULENZELEONE είναι η στρατηγική αναφορά για όλους εκείνους τους επιχειρηματίες που επιθυμούν να αυξήσουν την επιχείρησή τους μέσω μιας συμβουλευτικής και διοικητικής προσέγγισης.
Η στρατηγική διαχείριση της επιχείρησης περιλαμβάνει ένα πολύπλοκο σύστημα αποφάσεων, σχετικά με τους πόρους που θα χρησιμοποιηθούν και τις ενέργειες που πρέπει να αναληφθούν σε επίπεδο χρηματοοικονομικό...
... των οποίων Housing, Hosting, Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο, Εφαρμογές, που επιτρέπουν στους πελάτες σας να έχουν πρόσβαση από οπουδήποτε με ασφάλεια και εγγύηση συνεχούς υπηρεσίας, και να αναθέτουν τη διαχείριση της υπηρεσίας και της υποδομής, διασφαλίζοντας συνεχείς ενημερώσεις, σε μια δομή πάντα προσαρμοσμένη στις ανάγκες τους.
Προσαρμοσμένη διαχείριση υφασμάτων για εταιρείες όλων των κλάδων - στο Soltau ή σε όλη τη Γερμανία, για οποιαδήποτε τοποθεσία και οποιοδήποτε μέγεθος επιχείρησης.
... επένδυσης. Παρεμβαίνουμε στη συνέχεια σε όλα τα στάδια της επένδυσης: αναζήτηση του ακινήτου, μοντελοποίηση της αποδοτικότητας, οικονομική και φορολογική δομή της επιχείρησης, αναζήτηση τεχνιτών, παρακολούθηση του έργου, επίπλωση και σύνδεση με αξιόπιστους συνεργάτες για τη διαχείριση του/των ακινήτων. Παρεμβαίνουμε στις παρακάτω αστικές περιοχές: Λιλ, Βαλενσιέν, Ντανκέρκ και Καμπρέ. Καλέστε μας, αναλαμβάνουμε τα πάντα!
... αποτελεσμάτων. Ενοποίηση με οποιοδήποτε ERP ή σύστημα διαχείρισης που χρησιμοποιείται στην επιχείρησή σας. Δραστηριότητες στις οποίες απευθύνεται: Μεταλλικές κατασκευές, κατεργασία μετάλλου, σιδηρουργία, μεταλλική ξυλουργική, μηχανικές μηχανές ειδικών έργων, ειδικά μηχανήματα, μηχανουργικές εργασίες, διάφοροι εγκαταστάτες, τυπική παραγωγή, ξυλουργική έργου, έπιπλα και διάφορα έπιπλα, συντήρηση μηχανημάτων, διαχείριση εργαλείων, διαχείριση επισκευών, λογιστική NIIF ανά χώρα, χαρτοφυλάκιο επιταγών, έλεγχος ταμείου, cash Flow, κέντρα κόστους, εκμετάλλευση ανά έργο, ενοποίηση της παραγωγής με τη λογιστική.
Το γραφείο Manessi Commercialisti ασχολείται με την παροχή υψηλού επιπέδου επιχειρηματικής συμβουλευτικής, βασισμένη στη δουλειά έμπειρων και καταρτισμένων επαγγελματιών. Θεωρείται σημείο αναφοράς στην περιοχή του Μιλάνου και ασχολείται με φορολογικό δίκαιο, εμπορικό δίκαιο, επιχειρηματική οικονομία, διαχείρισηεπιχείρησης, λογιστική, ηλεκτρονική τιμολόγηση, GDPR και ιδιωτικότητα. Κάθε λύση είναι...
Επαγγελματικές λύσεις για τη διαχείριση των πόρων πληροφορικής της επιχείρησης σε τοπικό δίκτυο και κέντρο δεδομένων. Σας προσφέρουμε υπηρεσίες εξωτερικής ανάθεσης πληροφορικής για την υλοποίηση της υποστήριξης του συστήματος πληροφορικής σας. Η διαχείριση της λύσης πληροφορικής της επιχείρησης ανατίθεται σε εξειδικευμένο προσωπικό για να εξασφαλίσει και να βελτιώσει τους μηχανισμούς διαχείρισης...
Λογισμικό συστήματος για τη λειτουργία κέντρων δεδομένων, παρακολούθηση και ειδοποίηση σε επίπεδο επιχείρησης για διαδικασίες IT και παραγωγής, διαχείριση δεδομένων συμπεριλαμβανομένων μετασχηματισμού, μετανάστευσης, δοκιμαστικών δεδομένων και προστασίας δεδομένων.
Πάροχος διαδικτυακού συστήματος κρατήσεων και σχεδίου πληρότητας για καλύτερο συντονισμό και διαχείριση κρατήσεων μιας επιχείρησης ενοικίασης, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας για τους πελάτες να κάνουν κρατήσεις online.
... diligence;
- τεχνικές συμβουλές από μέρους, διαιτησίες και μεσολαβήσεις;
- διαχείριση επιχειρηματικών κρίσεων;
- φορολογικές διαφορές;
- φορολογική συμβουλευτική στον τομέα του e-commerce;
- εκπαίδευση και κατάρτιση του προσωπικού.
Το Γραφείο προσφέρει, μέσω του δικού του Κέντρου Επεξεργασίας Δεδομένων (CED), επίσης υπηρεσίες που σχετίζονται με:
- τήρηση λογιστικών βιβλίων,
- τήρηση βιβλίων μισθοδοσίας,
- διαχείριση διοικητικών και φορολογικών υποχρεώσεων.
... τις τελευταίες κανονιστικές ρυθμίσεις, πολλές επιχειρήσεις επιλέγουν να απαλλαγούν από μια τέτοια υποχρέωση επιλέγοντας την εξωτερική ανάθεση. Εκτός από τη δυνατότητα διαχείρισης του Πιστωτικού Φόρου Ανταγωνιστικότητας Επιχείρησης, το mapaye.fr προσφέρει επίσης: μια δοκιμή μισθοδοσίας με την επιλογή να συμπεριλάβετε ή όχι το λογότυπό σας, τη διαχείριση ειδικών μισθών και την ψηφιοποίηση πιστοποιητικών ανεργίας. Εκτός από το ότι επιτρέπει στην επιχείρηση να επικεντρωθεί στις δραστηριότητές της, τα πλεονεκτήματα μιας τέτοιας υπηρεσίας είναι πολλά.
... διαδικασιών και περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων: - Διαχείριση επιχειρηματικών διαδικασιών - Διαχείριση περιεχομένου επιχείρησης - Έξυπνη συλλογή δεδομένων - Επιχειρηματική και ομοσπονδιακή αναζήτηση - Τεχνολογία ολοκλήρωσης Ισχυρά εργαλεία που χρησιμοποιούνται μόνα τους, αλλά όταν συνδυάζονται με την οξεία κατανόηση της Perceptive για τους ανθρώπους, τις διαδικασίες και τις εφαρμογές σας, γίνονται μετασχηματιστικές λύσεις για τις μεγαλύτερες επιχειρηματικές σας προκλήσεις.
... ικανοποιούν τις καθημερινές ανάγκες της γυναίκας που ψωνίζει. Η διαχείριση των ενοικιάσεων του κλάδου της επιχείρησης και/ή των ενοικιάσεων έχει ανατεθεί στην Aitamulticenter snc, που ιδρύθηκε και αναπτύχθηκε μαζί με το Κέντρο.
...τα μοντέλα διαφήμισης της Google, τη διαχείριση λογαριασμών στα κοινωνικά δίκτυα, το σχεδιασμό ιστοσελίδων, το CRM, τις κινητές εφαρμογές και τα λογισμικά έργων, μέχρι τις διαφημίσεις σε ανοιχτούς χώρους και στην τηλεόραση, μοιραζόμαστε τις υπηρεσίες και τις εμπειρίες μας μαζί σας με την εξειδικευμένη ομάδα μας και τους συνεργάτες μας στον τομέα του Media Planning.
Ευχαριστούμε όλους τους πελάτες μας και τους συνεργάτες μας για την υποστήριξή τους.