... καθαρά ηλεκτρικής λύσης, όπως για παράδειγμα καλύτερη απόδοση και ευκολότερος έλεγχος των μονάδων ανύψωσης. Για να μην γίνει το σύστημα πολύ μακρύ, προτείνεται η χρήση ενός γραναζωτού κιβωτίου. Έτσι, ο κινητήρας μπορεί να τοποθετηθεί παράλληλα με τον άξονα ανύψωσης και το κιβώτιο με τις εναλλακτικές μεταδόσεις i=4 / i=10 και i=25 επιτρέπει τη χρήση μικρότερων κινητήρων.
... tool tray.":"Εφαρμόσιμο σε όλα τα συνεργεία αυτοκινήτων. Αναπτύχθηκε για την επισκευή κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων έως 500 kg (ιδιαίτερα για 8 έως 12 κυλίνδρους). Εύκολο στη διαχείριση ακόμη και με τον κινητήρα ή το κιβώτιο ταχυτήτων τοποθετημένο στη βάση. Σταθερό ύψος υποστήριξης φορτίου. Έτοιμο προς χρήση με αφαιρούμενο δίσκο λαδιού και πρακτικό δίσκο εργαλείων."},"Information":{"360 degree...
...HSK/G 1130 x 1,5 mm
Κινητήρας με γρανάζι 4,0 kW
Χρόνος κύκλου περίπου 1,2 δευτερόλεπτα
Γωνία κοπής 1,33°
Άνοιγμα κατωστήριξης 6 mm
Ιδιαιτερότητες
Κατωστήριξη, επιφάνεια εργασίας
και ψαλίδι σύμφωνα με
το προφίλ φύλλου
Κεντρική λίπανση λαδιού χειροκίνητα...
...-90°
* Μετάδοση μείωσης, λειτουργία με χαμηλό θόρυβο σε λουτρό λαδιού
* Επαγγελματική ηλεκτρική αντλία ψυκτικού υγρού ενσωματωμένη στο σώμα της μηχανής
* Κάλυμμα προστασίας δίσκου κοπής για βέλτιστη ασφάλεια κατά την κοπή
* κ.ά.
Δίσκος κοπής: Ø 315 mm
Άνοιγμα σφιγκτήρα: 190 mm
Ύψος εισόδου με σκελετό: 1020 mm
Ικανότητα κινητήρα (2-στάδιο): 1.5 / 2.2 kW
Ταχύτητα: 40 / 80 στροφές/λεπτό
Τάση δικτύου: 400 V
Ασφάλιση: 16 A
Βάρος: 170 kg...
...Αλυσοπρίονο βενζίνης 2kW, 18" λάμα, 58G954, Graphite
Αλυσοπρίονο με ισχύ κινητήρα 2,7 kW και χωρητικότητα 52 cm³. Ο δίχρονoς κινητήρας είναι επιπλέον εξοπλισμένος με αυτόματο διακόπτη χοάνης. Καταναλώνει περίπου 1,63 l/h καυσίμου (βενζίνη με αναλογία λαδιού 25:1 ή 20:1 κατά τις πρώτες ώρες χρήσης).
Το αλυσοπρίονο έχει ελαφρύ βάρος 5,53 kg και διαστάσεις χωρίς τη λάμα: 270x235x225 mm. Η...
...Σειρά CHS
Η σειρά CHS έχει σχεδιαστεί για την επεξεργασία χημικά επιθετικών καθαρών υγρών. Ο ρότορας είναι πλήρως επενδεδυμένος με Halar® (ECTFE) και η ιδιαίτερη κατασκευή του επιτρέπει στο ίδιο το αντλούμενο υγρό να ψύχει τα περιστρεφόμενα μέρη χωρίς να απαιτείται καμία μηχανική σφράγιση. Ο κινητήρας βρίσκεται σε λουτρό διηλεκτρικού λαδιού με διπλό O-ring στατικής σφράγισης από Viton. Τα άλλα...
... χαρακτηριστικά του MH100:
• Καθαρή και οικονομική εκσκαφή τάφρων, έως και δέκα φορές πιο γρήγορα από τον κουβά του εκσκαφέα.
• Εύκολα ρυθμιζόμενα πλάτη τάφρων από 125 έως 440mm (5" έως 17").
• Μια επιλογή από εκσκαφείς για βάθη 1,0; 1,2 ή 1,4 m.
• Μπορεί να εξοπλιστεί με επιπλέον βαριά αλυσίδα και στρογγυλές λεπίδες.
• Υδραυλικός κινητήρας ραδίου και πλανητική μετάδοση, που επιτρέπουν βέλτιστη απόδοση.
• Δυνατότητα 360° ρύθμισης προσφέρει απεριόριστες δυνατότητες εργασίας.
... και λαδιού κινητήρα κ.λπ., προκαλείται γρήγορη φθορά ορισμένων εξαρτημάτων του κινητήρα.
Δεν χρειάζεται πάντα να αλλάξει ολόκληρος ο κινητήρας. Συχνά αρκεί η επαγγελματική αντικατάσταση ή αποκατάσταση των κατεστραμμένων εξαρτημάτων, και ο κινητήρας επαναφέρει τη πλήρη δύναμή του. Είμαστε μια εξειδικευμένη επιχείρηση που εκτελεί αυτές τις επισκευές.
Για πάνω από 40 χρόνια, οι υπάλληλοί μας...
... φθορά και η κατανάλωση καυσίμου είναι πολύ υψηλότερες, ο ηλεκτροκινητήρας έχει σαφή πλεονεκτήματα. Επιπλέον, οι εργασίες συντήρησης όπως οι επιθεωρήσεις και οι αλλαγές λαδιού δεν απαιτούνται και τη νύχτα η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί εύκολα στην πρίζα στους χώρους της επιχείρησης. Στην εσωτερική κυκλοφορία του εργοστασίου, οι σύντομες διαδρομές διανύονται επίσης με πολύ μειωμένες ταχύτητες...
...Όλα τα ανταλλακτικά αυτοκινήτου σε απόθεμα: Κινητήρας, Συμπλέκτης, Δισκόφρενο, Τακάκια φρένου, Ανάρτηση, Διεύθυνση, Μπαταρία, Φίλτρο αέρα, Φίλτρο λαδιού, Φίλτρο καυσίμου, Καρμπυρατέρ, Ράβδος διεύθυνσης, Ράβδος διεύθυνσης, Ηλεκτρικό σύστημα, Ελαστικά, Μηχανή, Κιβώτιο ταχυτήτων, Φρένα, Ανάρτηση; όλα τα αξεσουάρ και εξοπλισμός αυτοκινήτου είναι στο Pièces en stock Guadeloupe. Το κατάστημά μας βρίσκεται στην Γουαδελούπη, στη διεύθυνση 677 rue nobel ZI Jarry στο Baie-Mahault.
... αναγνώριση του προβλήματος, επισκευή και δοκιμές λειτουργίας. Κατά την πρώτη φάση, ο χειριστής ελέγχεται και ελέγχονται τυχόν προφανείς ελλείψεις (συγκολλημένος έμβολο, ηλεκτρικός κινητήρας σε βραχυκύκλωμα). Στη συνέχεια, ο χειριστής αποσυναρμολογείται σε κάθε του εξάρτημα και πλένεται με μηχάνημα υψηλής πίεσης για να αφαιρεθούν όλα τα υπολείμματα λαδιού ή βρωμιάς. Στη δεύτερη φάση, ο αυτοματισμός...