...Οι ειδικοί μας σας συμβουλεύουν να βελτιστοποιήσετε τα έσοδά σας μέσω της μισθωτής εργασίας με: την αποζημίωση των επαγγελματικών σας εξόδων (τιμολόγια εξόδων και κατ' αποκοπή αποζημιώσεις), ψηφιακά κουπόνια γευμάτων, αποταμίευση μέσω μισθού (PEE, PERCO), προχρηματοδοτημένα επιταγές υπηρεσιών, επιταγές δώρων, συμμετοχή στο κλαμπ υπαλλήλων μας....
...Η διοικητική και εμπορική διαχείριση είναι μια βασική δραστηριότητα της επιχείρησης. Όταν η εμπορική πλευρά διαχειρίζεται αποτελεσματικά, σας διασφαλίζει τακτικές εισροές χρημάτων καθώς ολοκληρώνονται τα έργα ή οι συμβάσεις σας, διατηρώντας έτσι τη ρευστότητά σας θετική και εξασφαλίζοντας τη βιωσιμότητα της επιχείρησης.
Όσον αφορά την διοικητική πλευρά, είναι απαραίτητη για τις επίσημες αλληλεπιδράσεις με τους συνομιλητές της επιχείρησης, είτε πρόκειται για τη σύνταξη μιας επιστολής προς έναν οργανισμό, είτε για διάφορες συμβάσεις ή ακόμα και για εσωτερικά έγγραφα.
...Το γραφείο λογιστικής BLP αναλαμβάνει για εσένα ως επιχειρηματία την πλήρη διαχείριση της λογιστικής σου. Αυτό μπορεί να γίνει είτε με τον παραδοσιακό τρόπο είτε πλήρως διαδικτυακά. Φροντίζουμε ώστε η περιοδική δήλωση ΦΠΑ να υποβάλλεται εγκαίρως και σωστά. Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα βρεθείς ποτέ μπροστά σε ερωτηματικά. Έχεις απορίες σχετικά με την λογιστική σου; Τότε μπορείς εύκολα να...
...Όσον αφορά τη διαχείριση έργων, η αντίστοιχη μελέτη σκοπιμότητας είναι αυτονόητη.
Καμία προσφορά χωρίς μελέτη σκοπιμότητας. - Μια προσφορά υποδηλώνει δυνατότητα κατασκευής; έτσι ορίζεται η διαδικασία μας! - Ζούμε από πρωτότυπα και μικρές σειρές. Συχνά δεν υπάρχει δεύτερη ανάθεση, οπότε δεν θα πρέπει να υπάρχουν απρόβλεπτες εκπλήξεις. Ή τουλάχιστον μόνο εντός ενός διαχειρίσιμου πλαισίου.
Ο συνδυασμός μεταλλικών και πλαστικών σύνθετων μερών καθιστά αυτό μια πρόκληση από καιρό σε καιρό. Αλλά μπορείτε να είστε σίγουροι ότι εδώ αντλούμε από μια πλούσια εμπειρία που θα θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σας.
...Σας προσφέρουμε διάφορες λύσεις οπτικοποίησης για την παραγωγή, τη λογιστική αλλά και τη διοίκηση.
Διαχείριση χώρου παραγωγής (πίνακες και μαγνήτες)
Σημάνσεις αποθήκης
Πινακίδες για σούπερ μάρκετ
Σημάνσεις δαπέδου (για διαδρόμους, θέσεις στάθμευσης και παρόμοια)
Πινακίδες κατεύθυνσης...
...Το Quentic είναι το λογισμικό για τη διαχείριση συμμόρφωσης. Αξιολογήστε την νομική ανάγκη δράσης σας απέναντι στις εκτενείς διατάξεις του δικαίου της εργασίας και του περιβάλλοντος.
Με το Quentic Legal Compliance εκπληρώνετε όλες τις υποχρεώσεις σας σύμφωνα με τους κανονισμούς που προκύπτουν από τις εκτενείς διατάξεις του δικαίου της εργασίας και του περιβάλλοντος. Μειώστε τον κίνδυνο ευθύνης...
...Η Quentic είναι το λογισμικό για τη διαχείριση συμμόρφωσης. Αξιολογήστε την νομική ανάγκη δράσης σας απέναντι στις εκτενείς διατάξεις του δικαίου για την ασφάλεια και την προστασία του περιβάλλοντος.
Με την Quentic Legal Compliance πληροίτε όλες τις υποχρεώσεις επιμέλειας σύμφωνα με τις εκτενείς διατάξεις του δικαίου για την ασφάλεια και την προστασία του περιβάλλοντος. Μειώστε τον κίνδυνο...
...Λογισμικό διαχείρισης αποθήκης για εταιρείες οποιασδήποτε δραστηριότητας και μεγέθους – "Easy WMS" επιτρέπει τον συντονισμό, τον έλεγχο και τη διαχείριση των διαδικασιών αποθήκης σας.
... διαδικασίες πωλήσεών σας. Υπενθυμίσεις, ραντεβού, επικοινωνία με πελάτες – το λογισμικό πωλήσεων σας υποστηρίζει προληπτικά στη διαχείριση leads και ευκαιριών. Παρακολουθήστε και επεξεργαστείτε τα leads σας από την πρώτη επαφή μέχρι τη δημιουργία προσφοράς και την επιτυχή ολοκλήρωση. Επίσης, ενσωματώνονται διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών για την επεξεργασία αιτημάτων πελατών, π.χ. στον τομέα της υποστήριξης πελατών ή της διαχείρισης παραπόνων.
Τύποι λειτουργίας: Cloud ή On-Premise...
...Το Quentic είναι το λογισμικό για τη διαχείριση συμμόρφωσης. Αξιολογήστε την νομική ανάγκη δράσης σας απέναντι στις εκτενείς διατάξεις του νόμου για την ασφάλεια και την υγεία στην εργασία και του περιβαλλοντικού δικαίου.
Με το Quentic Legal Compliance πληροίτε όλες τις υποχρεώσεις επιμέλειας σύμφωνα με τις εκτενείς διατάξεις του νόμου για την ασφάλεια και την υγεία στην εργασία και του...
...Το Quentic είναι το λογισμικό για τη διαχείριση ποιότητας. Το λογισμικό προσφέρει περισσότερη ευελιξία και αξιοπιστία στην επαλήθευση των διαδικασιών συνεχούς βελτίωσης (ΚΒΠ).
Το Quentic Risks & Audits σας υποστηρίζει ευέλικτα, αξιόπιστα και αποτελεσματικά στην συνεχή εξέταση και βελτίωση των διαδικασιών της επιχείρησής σας. Τόσο οι υπεύθυνοι διαχείρισης όσο και οι ελεγκτές επωφελούνται από τις...
...Η απλή CRM λογισμικό για διαχείριση διευθύνσεων & πελατών: απλό, έξυπνο και ιδιαίτερα αποτελεσματικό
CRM λογισμικό για το Microsoft Office - Έξυπνο με την πιο απλή χρήση! Διαχείριση πελατών, διαχείριση διευθύνσεων, οργάνωση, τιμολόγια κ.ά.
...σχεδιάζουμε μοναδικό περιεχόμενο για το στοχευόμενο κοινό και τον σκοπό σας για κάθε ψηφιακή πλατφόρμα, συμπεριλαμβανομένης της ιστοσελίδας σας, των κοινωνικών μέσων, παράγουμε, δημοσιεύουμε και παρακολουθούμε τις αλληλεπιδράσεις. Επεξεργαζόμαστε το περιεχόμενό σας στην ιστοσελίδα σας, στα φυλλάδια και στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, το κάνουμε πιο διαδραστικό.
Σας βοηθάμε να παραδώσετε την ποιότητα και την αξία σας στο σωστό κοινό τη σωστή στιγμή σε όλα τα κανάλια. Σας κάνουμε πιο αναγνωρίσιμους σε όλα τα κανάλια. Παρακαλούμε δείτε τις παγκόσμιες και τοπικές αναφορές μας.
...Ένα εργαλείο διαχείρισης που δείχνει πού η ηγεσία φτάνει πραγματικά στους υπαλλήλους. Ένα εργαλείο μέτρησης και ανάλυσης που παρέχει διαφάνεια και προσεγγίσεις για βελτιστοποίηση. - "Μόνο η ηγεσία που λειτουργεί μετράει."...
... λογιστική καθοδήγηση.
- Υγειονομική νομοθεσία, νέες ανοίξεις, μεταφορές, πωλήσεις φαρμακείων, επεκτάσεις ωραρίων, προσφυγές προς τη Διοίκηση, ποινές.
- Ολοκληρωμένη καθοδήγηση για το φαρμακείο, πραγματοποιώντας μελέτες βιωσιμότητας και ανάλυση περιθωρίων.
- Σύνταξη δηλώσεων και φορολογικών εκκαθαρίσεων (περιοδικών, μηνιαίων, τριμηνιαίων και ετήσιων), για τους φόρους που υποχρεούται να υποβάλει το φαρμακείο.
- Λογιστική διαχείριση, εκπόνηση της λογιστικής με εξατομικευμένο τρόπο και σε συνεχή σχέση με το φαρμακείο, για την κατάλληλη ενημέρωση και συμμόρφωση με τη λογιστική νομοθεσία.
...Το ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΡΝΩ ΣΟΤΟΝ σας υπερασπίζεται και σας υποστηρίζει απέναντι στη φορολογική διοίκησηκαι ενώπιον των διαφόρων δικαστηρίων. Διαχειρίζεται για εσάς και μαζί σας, την μετά τον φορολογικό έλεγχο διαδικασία.
Από τη στιγμή που θα λάβετε την ειδοποίηση της πρότασης διόρθωσης και πριν από οποιαδήποτε διαδικασία είσπραξης, το ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΡΝΩ ΣΟΤΟΝ θα ζητήσει, όταν η διαδικασία το επιτρέπει, να μεταφερθεί η διαφορά ενώπιον μιας επιτροπής φιλικής διευθέτησης της διαφοράς...
...effects 2.0 είναι το διαδικτυακό εργαλείο διαχείρισης της Austrian Standards για τη διαχείριση των προτύπων σας. Διατηρεί αυτόματα τα έγγραφά σας ενημερωμένα, προσφέρει εκπτώσεις και παρέχει αυτοματοποιημένη επεξεργασία παραγγελιών.
...Η διαχείριση αδειών μέσω SaaS.de εξασφαλίζει βέλτιστες επιχειρηματικές διαδικασίες κατά την υποβολή αιτήσεων άδειας χωρίς περιττή γραφειοκρατία.
Μέσω της ειδικά διαμορφωμένης ιεραρχίας τμημάτων σας, οι διαδικασίες έγκρισης διεξάγονται οργανωμένα.
Κάθε αίτηση άδειας ελέγχεται για πιθανές επικαλύψεις και για το αν υπάρχουν αρκετές ημέρες υπόλοιπης άδειας.
Οι υπάλληλοι έχουν μια ετήσια επισκόπηση...
... εργασίας. Η συνεχής διασφάλιση της ασφάλειας και της εμπιστευτικότητας ευαίσθητων εγγράφων και πληροφοριών είναι στο επίκεντρο της δράσης μας.
Το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών μας
• Διαχείριση αρχείων
• Διαχείριση φακέλων και εγγράφων
• Διαχείριση μέσων αποθήκευσης
• Ταχυδρομική λογιστική
• Securitas DataSafe® Online-Backup
• Εσωτερικές ταχυδρομικές υπηρεσίες (Mailservice)...
...Διαχειριστείτε τα προσωπικά και επαγγελματικά δεδομένα των συνεργατών σας με το Kelio SIRH
Τα πλεονεκτήματα :
Κεντρικοποίηση των δεδομένων των υπαλλήλων
Ροή εργασιών για τις κινήσεις των συνεργατών
Διαχείριση ιατρικών επισκέψεων και αδειών
Αρχείο υπαλλήλων
Το Kelio SIRH - Διοίκηση προσωπικού σας επιτρέπει να κεντροποιήσετε και να ασφαλίσετε όλες τις πληροφορίες που αφορούν τους υπαλλήλους σας...
...
• Καμία δαπάνη πρόσληψης, ούτε κοινωνικές εισφορές ούτε άλλες δαπάνες που σχετίζονται με το προσωπικό
• Φθηνότερο από μια σύμβαση ορισμένου χρόνου ή την προσωρινή εργασία
• Έλεγχος του προϋπολογισμού σας
Αντίδραση, ευελιξία και ευχέρεια:
• Καμία διαδικασία πρόσληψης, ούτε τυπικές διαδικασίες πρόσληψης ούτε διαχείριση προσωπικού
• Υπηρεσία προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας: μερικές ώρες την ημέρα, την εβδομάδα ή τον μήνα. Έκτακτη ή τακτική παρέμβαση. Καμία υποχρέωση διάρκειας
• Στον χώρο εργασίας ή εξ αποστάσεως ...
...Διαθέτουμε ποικιλόμορφες αποθηκευτικές υποδομές μαζί με πλήρη τεχνική υποδομή. Στους πελάτες μας προσφέρουμε τελωνειακές αποθήκες και άλλους χώρους που αναγνωρίζονται από τη τελωνειακή διοίκηση, όπου μπορούν να αποθηκεύουν κοινοτικά και μη κοινοτικά αγαθά.
... παρέμβασης ή του έργου και επομένως να έχει διαφορετικές ευθύνες: από διευθυντής που υποστηρίζει το Διοικητικό Συμβούλιο (συγκεκριμένα αναλαμβάνοντας ρόλους Chief Financial Officer ή Chief Restructuring Officer), έως μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου με εξουσίες και εξουσιοδοτήσεις τακτικής και/ή έκτακτης διοίκησης.
...Ο Διευθυντής Μεταβατικής Διαχείρισης είναι ο μεταβατικός διευθυντής, η εξειδικευμένη λύση με καθορισμένο κόστος, σαφείς στόχους και καθορισμένη διάρκεια για τα συγκεκριμένα προβλήματα της επιχείρησης. Εντάσσεται προσωρινά στη διοικητική δομή της επιχείρησης, ενώ διαχειρίζεται από κοινού με τη διοίκηση τις συγκεκριμένες λύσεις.
Βοηθάμε την επιχείρησή σας, που αντιμετωπίζει δυσκολίες για να...
...Οργανισμοί συνήθως απευθύνονται στις υπηρεσίες διαχείρισης εταιρειών ως προσωρινή λύση για να αντισταθμίσουν την έλλειψη πόρων διαχείρισης, αν και είναι επίσης ευρέως χρησιμοποιούμενη ως μόνιμη λύση για να διασφαλίσουν ανεξάρτητη και διαφανή διαχείριση σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα. Μια άλλη τυπική εφαρμογή είναι η εξωτερική ανάθεση ορισμένων τομέων δραστηριότητας. Είναι επίσης μια τέλεια λύση...