... παραγωγή, τη λογιστική, και την διανομή του προϊόντος. Η διαδικασία παραγωγής υποστηρίζεται από χρηματοοικονομικά-λογιστικά συστήματα, συστήματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και μισθοδοσίας, καθώς και από τη διαχείριση της ροής εγγράφων και καθηκόντων.
... επιχειρήσεων (μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, ελεύθεροι επαγγελματίες, δημιουργοί, αγοραστές, πωλητές κ.λπ.) να παραμείνουν επικεντρωμένοι στον πυρήνα της δραστηριότητάς τους και να χρησιμοποιούν τα πλεονεκτήματα των εργαλείων που προέρχονται από τις νέες τεχνολογίες, προκειμένου να απλοποιήσουν και να καταστήσουν αποτελεσματική τη καθημερινή διαχείριση των διοικητικών καθηκόντων όπως η λογιστική, η διαχείριση εγγράφων, οι λογιστικές καταχωρίσεις, οι έλεγχοι και οι εκπαιδεύσεις του προσωπικού.
...Το Modullo είναι ένα ολοκληρωμένο λογισμικό διαχείρισης που υποστηρίζει τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στην εκτέλεση όλων των λειτουργικών τους καθηκόντων.
Γρήγορο στην εφαρμογή και εύκολο στη χρήση χάρη στην αρθρωτή του προσέγγιση, θα σας συνοδεύσει στην εξέλιξή σας.
Με το module ERP / Διαχείριση εμπορίου, διαχειριστείτε τις αγορές, το απόθεμα και τις πωλήσεις σας. Από τις προσφορές μέχρι...
... απόδοσης.Ως διευκολυντής της επαγγελματικής ή προσωπικής σας αλλαγής, η RDP CONSEIL σας βοηθά να αυξήσετε την απόδοσή σας, να αναπτύξετε τις δεξιότητές σας, να κάνετε επιλογές που να συνάδουν με την προσωπικότητά σας και τις αξίες σας και να επιτύχετε τους στόχους σας (επαγγελματική μετάβαση, ανάληψη καθηκόντων, επιστροφή στην εργασία, επαγγελματική κινητικότητα, αυτοπεποίθηση, διαχείριση χρόνου, διαχείριση συναισθημάτων, άγχους, συνοχής ομάδας, διαχείριση συγκρούσεων, διαχείριση ομάδων ...)...
... (χρηματοδότηση, βελτιστοποίηση κόστους, έλεγχος) - Εκπροσώπηση των συμφερόντων σας σε όλες τις αρχές (φορολογική υπηρεσία, επιμελητήριο, ασφαλιστικός φορέας, γραφείο επαγγελματικών αδειών, τράπεζα, φορείς χρηματοδότησης κ.λπ.) - Προσωρινή (interim) ή και μόνιμη ανάληψη των οργανωτικών, λογιστικών ή διευθυντικών καθηκόντων της εταιρείας σας - Εξωτερική ανάθεση / έργα - Διαχείριση ταμειακών ροών και απαιτήσεων - Διαχείριση προσωπικού (αναζήτηση, ανάπτυξη, κίνητρο και καθοδήγηση) Και πολλά άλλα θέματα: www.eastwest-consulting.com Εμπιστευθείτε τους έμπειρους ειδικούς και μην επαναλάβετε τα λάθη των άλλων!
... συγκολλούνται μέσω του στρώματος μόνωσης - καρφιά και σπείρες μόνωσης που συγκολλούνται και συγκολλούνται με τήξη - συγκολλητές. Η BLIKET χρησιμοποιεί τις αρχές του TQM - Ολική Διαχείριση Ποιότητας, και έτσι, κατά την εκτέλεση των καθηκόντων μας, εστιάζουμε στις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών μας.
... ποιότητα των υπηρεσιών μας. Το πεδίο μας είναι η επαγγελματικότητα και η τήρηση προθεσμιών. Σας προσκαλούμε. Προσφορά της εταιρείας: - βελτιστοποίηση κόστους επένδυσης - κοστολόγηση - ολοκληρωμένη υλοποίηση της κατασκευαστικής διαδικασίας και εποπτεία της πορείας της - εκσυγχρονισμοί και ανακατασκευές κτιρίων - εξοπλισμός με ειδικές συσκευές - διαχείριση επενδύσεων και υπηρεσίες μετά την πώληση.
Η WinBooks έκανε την εμφάνισή της στην αγορά λογισμικού λογιστικής και διαχείρισης τον Ιούνιο του 2000, μετά από 5 χρόνια επένδυσης σε έρευνα και ανάπτυξη. Τα προγράμματα WinBooks επιτρέπουν την υποστήριξη τόσο των επαγγελματιών της λογιστικής, των ΜΜΕ όσο και των πολύ μικρών επιχειρήσεων στην καθημερινή διαχείριση των λογιστικών και διοικητικών τους καθηκόντων. Τίποτα το ιδιαίτερο; Ξανασκεφτείτε το, η WinBooks, χάρη στη σταθερότητά της, είναι μπροστά από την εποχή της και προσφέρει αποκλειστικές δυνατότητες…...
... λειτουργικές απαιτήσεις. Η ανάπτυξη με δημιουργικές ιδέες των πελατών μας μας παρακινεί πάντα σε νέες εξελίξεις και λύσεις σχετικές με το έργο. Η ποιοτική διαχείριση έργου και η προσωπική εξυπηρέτηση πελατών είναι για εμάς προτεραιότητα.
... εργασίας, την παρακολούθηση των δεικτών αποδοτικότητας όλων των ανατεθειμένων καθηκόντων. Επιπλέον, αξίζει να αναφέρουμε τον εκτενή πίνακα για την επικοινωνία με τους πελάτες ηλεκτρονικά. Σας προσκαλούμε να ελέγξετε την πλήρη περιγραφή της εφαρμογής μας και να επικοινωνήσετε μαζί μας!
Η Dui Global προτείνει διάφορες λύσεις :
- Διαχείριση παρουσιών : καταγραφή παρουσιών και πρόσβαση στις παροχές του προσωπικού και των υπεργολάβων ;
- Διαχείριση δραστηριοτήτων : συνολική και σε πραγματικό χρόνο απεικόνιση των παρεμβάσεων, ανάθεση και αυτόματη εκκίνηση των καθηκόντων ;
- Παρακολούθηση εξοπλισμού : παρακολούθηση της χρήσης του εξοπλισμού και των οχημάτων, εποπτεία των εισόδων...
... κοινοποίησης αρχείων,
- τη διαχείριση των επαφών σας,
- τη διαχείρισηκαθηκόντων,
- τη διαχείριση των ακινήτων σας,
- τη δημιουργία QR codes,
- τη δημιουργία προσαρμοσμένων ιστοσελίδων,
- τη δημιουργία πολλαπλών ερωτηματολογίων και φυσικά,
- τη δημιουργία στατιστικών για ολόκληρο το εργαλείο.
Ο διαχειριστής θα το χρησιμοποιήσει για να διαχειριστεί την επιχείρησή του πιο γρήγορα και αποτελεσματικά, ενώ ο χρήστης θα το χρησιμοποιήσει για να αυτοματοποιήσει και να βελτιώσει την ποσότητα εργασίας του. Το Dune Gestion είναι επίσης διαθέσιμο σε smartphone μέσω της κινητής εφαρμογής του.
Το ολοκληρωμένο λογισμικό επιχειρήσεων Firmao.net περιλαμβάνει: CRM, ενσωματωμένο VOIP, διαχείρισηκαθηκόντων και έργων, καθώς και μια σειρά υψηλής ποιότητας εγγράφων, συμπεριλαμβανομένων Προτάσεων και Τιμολογίων. Η Firmao παρέχει ένα ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών υπηρεσιών σχεδιασμένο για τη διαχείριση μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων. Η λύση περιλαμβάνει Διαχείριση Έργων, Σχεδιασμό Προσωπικού...
... να δουν. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να λαμβάνουν ενημερωμένες και σωστές αποφάσεις και να οδηγούν σε περισσότερα έσοδα και να καλλιεργούν την ανάπτυξη της επιχείρησης. Ορισμένες από τις συμπεριλαμβανόμενες λειτουργίες είναι:
- Διαχείριση Εγγράφων
- Διαχείριση Περιουσιακών Στοιχείων
- Διαχείριση Πόρων
- Διαχείριση Έργων
- ΔιαχείρισηΚαθηκόντων
- Διαχείριση Χρόνου
- Έξυπνα Φύλλα Χρόνου
- Διαθεσιμότητα Υπαλλήλων (Διαχείριση Άδειας και Χρόνου Απουσίας)
- Ειδοποιήσεις
- Νομικές Αναφορές
- Τιμολόγηση...
...Το λογισμικό 4HSE για τη διαχείριση της υγείας και της ασφάλειας στην εργασία είναι ένα εργαλείο σχεδιασμένο για να βοηθήσει τους RSPP και τους συμβούλους HSE στις υποχρεώσεις που προβλέπονται από τον ν. 81/08 και τις βέλτιστες πρακτικές ISO/FDIS 45001 (OHSAS 18001). Το 4HSE επιτρέπει τη διαχείριση: - Εισαγωγή στοιχείων και διαχείριση ρόλων και καθηκόντων - Κατάλογος και οργάνωση ουσιών και...
... ατομικούς πελάτες (εργαζόμενους, άτομα που έχουν διαφορές με τον ΕΦΚΑ), όσο και εργοδότες. Στους επιχειρηματίες προσφέρουμε ολοκληρωμένη διαχείριση προσωπικού - ξεκινώντας από τον έλεγχο της εταιρείας, μέσω: προτάσεων κατάλληλων ενεργειών που θα βελτιστοποιήσουν το κόστος εργασίας, εκπαίδευση των εργαζομένων σε επιλεγμένους τομείς, ανάληψη και διαχείριση πλήρους τεκμηρίωσης προσωπικού και...
Η Σειρά Έξυπνων Εργαλείων
Η Systems-Intelligent αναπτύσσει έξυπνα εργαλεία για διαχειριστές, προγραμματιστές και διευθυντές που, αντί να χάνουν χρόνο, προτιμούν να επικεντρώνονται γρήγορα στην ολοκλήρωση των καθηκόντων τους. Σειρά Έξυπνων Εργαλείων για το System Center Service Manager®
Systems-Intelligent - Η Εστίασή μας
Ένα χαρτοφυλάκιο λογισμικού για την παρακολούθηση, διαχείριση και...
...Το Genius Project είναι ένα λογισμικό διαχείρισης έργων για Mac και PC, συνεργατικό, διαθέσιμο σε έκδοση "κατ' απαίτηση" (SaaS) ή τοπικά. Η λύση μας επιτρέπει τη διαχείριση χαρτοφυλακίου έργων, καθηκόντων και προγραμματισμού. Το Genius Project επιτρέπει στις εταιρείες να βελτιώσουν τη συνεργασία, την απόδοση και την ορατότητα για καλύτερη κερδοφορία και πιο ενημερωμένες αποφάσεις. Το εργαλείο...
Η Van Winssen Personeel en Salaris είναι ειδικός στην εξωτερική ανάθεση της μισθοδοσίας και στην αυτοματοποίηση των HR καθηκόντων. Με το λογισμικό διαχείρισης προσωπικού μας, Personeel en Salaris Online, μπορείτε εύκολα να παρακολουθείτε όλα τα θέματα στη διαδικτυακή σας διαχείριση προσωπικού. Οι έμπειροι μισθοδοτικοί υπάλληλοι της Van Winssen Personeel en Salaris σας βοηθούν με όλα τα θέματα που...
... αναλύσετε και να βελτιστοποιήσετε καλύτερα τη δραστηριότητά σας.
Η Yuman είναι ένα ισχυρό εργαλείο, εύκολο στη χρήση στο πεδίο και που μειώνει το βάρος των διοικητικών καθηκόντων. Είναι ταυτόχρονα ένα εργαλείο διαχείρισης για τις τεχνικές σας ομάδες και ένα εργαλείο προγραμματισμού και διοικητικής διαχείρισης. Χάρη στη GMAO μας, κερδίζετε σε αποτελεσματικότητα και μπορείτε να προσφέρετε την καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες σας.
... φάσμα καθηκόντων. Πράγματι, η ιατρική γραμματέας αναλαμβάνει την προγραμματισμένη λήψη ραντεβού, τη σύνταξη αναφορών καθώς και τη διαχείριση της ιατρικής ατζέντας. Ο γιατρός μπορεί να επιλέξει τη φόρμουλα που ταιριάζει στη δραστηριότητά του. Η My secrétaire έχει επιλέξει να σχεδιάσει φόρμουλες για όλους τους γιατρούς και τους παραϊατρικούς επαγγελματίες.
...υπολογιστές, γραφομηχανές, καταστροφείς εγγράφων και ψαλίδια IDEAL, ετικετοκοπτικά BLITZ. Πολλά μοντέλα ταμειακών μηχανών CASIO με δυνατότητα σύνδεσης σε PC, ζυγαριές ακριβείας, καταστήματος ή κρεμαστές. Συστήματα καταγραφής χρόνου, διαχείρισης χρόνου, ρολόγια καταγραφής, καταγραφείς με κάρτες, με ταυτότητες ή με κουμπιά. Αντιπρόσωποι των προϊόντων VIGICOM για τη διαχείριση περιπολιών και τη διαχείρισηκαθηκόντων. Τηλέφωνο PTI για την προστασία απομονωμένων εργαζομένων. Σύστημα χρονομέτρησης TAGHEUER του οποίου είμαστε εισαγωγείς, με κυψέλες, χρονογράφο, πίνακα ανακοινώσεων, χρονομέτρη με το χέρι.
... Ιδιοκτητών, την επίβλεψη της σωστής λειτουργίας των καθηκόντων του Προεδρεύοντος και όλων των θεμάτων που σχετίζονται με τη συμβίωση και τον σεβασμό των κοινών στοιχείων. Από την πλευρά μας, σχεδιάζουμε επίσης το σύστημα για την υποβολή αιτήσεων για επιδοτήσεις και επιχορηγήσεις για την αποκατάσταση κτιρίων, τη συμμόρφωση με όλη τη νομοθεσία που σχετίζεται με την Κοινότητα Ιδιοκτητών σας και την...
... μισθοδοσίας παρέχοντας υπηρεσίες ανθρώπινων πόρων και μισθοδοσίας. Διαχειριζόμαστε τη διαδικασία υπολογισμού μισθών / payroll και τη διαχείριση προσωπικού. Μεταξύ των καθηκόντων μας περιλαμβάνονται: η προετοιμασία της λίστας μισθοδοσίας, ο υπολογισμός μισθών, η υπολογιστική άδεια, οι δηλώσεις στο ΙΚΑ, η εκκαθάριση λογαριασμών, οι αποστολές, η προετοιμασία συμβάσεων, κ.λπ. • Εικονικό ΓραφείοΣτο...
... επιχειρήσεις και ιδιώτες. Διαθέτουμε ειδικούς από κάθε τομέα του δικαίου και των επιχειρήσεων. Επιπλέον, προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες λογιστικής και εικονικού γραφείου για τη διαχείριση της επιχείρησης. Προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι κάθε πελάτης είναι ικανοποιημένος από τη συνεργασία μαζί μας.
...intrafrigo Logistik GmbH
intrafrigo Logistik GmbH είναι ενεργή ως πάροχος υπηρεσιών logistics από τον Σεπτέμβριο του 2007. Σας χαιρετίζουμε ως μελλοντικό πελάτη, προμηθευτή, συνεργάτη αρχών και/ή ανταγωνιστή με την διάσημη φράση "Γειά σου Κόσμε, είμαστε εδώ!" Ειδικευόμαστε στη λύση μεταφορικών καθηκόντων καθώς και στη διαχείριση αποθήκης σε ελεγχόμενες θερμοκρασίες. Με χαρά θα σας υποστηρίξουμε...
Χρειάζεστε μια ολοκληρωμένη λύση για τη διαχείριση έργων σε τοπική αυτοδιοίκηση; Υιοθετήστε το z0 Gravity™! Η μέθοδος διαχείρισης έργων συνεργασίας «όλα σε 1», το z0 Gravity™ επιτρέπει καλύτερη διαχείριση και παρακολούθηση των καθηκόντων, διαχείριση πόρων, επικοινωνία κ.λπ. Εύκολο στη χρήση και χωρίς να απαιτεί εγκατάσταση, αυτό το λογισμικό παρακολούθησης έργων online ενσωματώνεται στις διάφορες...