...Μόνιμη επαγγελματική και αποτελεσματική τηλεφωνική εξυπηρέτηση για επιχειρήσεις - Η επιλογή ενός τηλεφωνικού γραμματείου αφιερωμένου στις επιχειρήσεις επιτρέπει την προσφορά επαγγελματικής και αποτελεσματικής τηλεφωνικής υποδοχής στους πελάτες. Οι υπηρεσίες της Mediphone τηλευπηρεσίες έχουν ακριβώς ως στόχο την ορθή εκτέλεση πολλών καθηκόντων όπως: η διαχείριση των εξερχόμενων κλήσεων, μια εξατομικευμένη υποδοχή σύμφωνα με τις οδηγίες σας με μια έμπειρη ομάδα για να διασφαλιστεί η σωστή διαχείριση των κλήσεών σας.
...Είναι ένας πολυδιάστατος συνεργάτης, ένα πραγματικό σουγιάς της επιχείρησης που μπορεί να αναλάβει αποστολές τόσο ποικιλόμορφες όσο η διαχείριση των διοικητικών διαδικασιών, των γενικών υπηρεσιών, η προετοιμασία αναφορών ή ακόμη και η εσωτερική οργάνωση.
Λαμβάνοντας υπόψη την ποικιλία των καθηκόντων, οι απαιτούμενες δεξιότητες είναι πολύ διαφορετικές, κυμαινόμενες από την πολυπλοκότητα έως την...
...Μπορούμε να αναπτύξουμε λογισμικό διαχείρισης εγγράφων και παρακολούθησης προϋπολογισμού κατά παραγγελία. Έχουμε ιδιαίτερη εμπειρία στην ανάπτυξη των κλασικών λειτουργιών που ακολουθούν: διαχείριση αρχείων, πακέτων εργασίας, καθηκόντων, παρακολούθηση προϋπολογισμού με τον προγραμματισμένο και τον πραγματικό προϋπολογισμό, γραφικό της εξέλιξης των προϋπολογισμών…
Συχνά ξεκινάμε από ένα λευκό φύλλο για να κατασκευάσουμε το έργο σας κατά παραγγελία από την αρχή μέχρι το τέλος.
...
Βελτιστοποιήστε την αποτελεσματικότητα του εργαστηρίου σας
Η διεπαφή του λογισμικού Empower 3 έχει σχεδιαστεί για να βελτιστοποιεί την παραγωγικότητά σας, βελτιώνοντας την απόκτηση, την επεξεργασία και την επεξεργασία χρωματογραφικών δεδομένων. Οι δυνατότητες του λογισμικού περιλαμβάνουν:
• Προσαρμόσιμες αναφορές
• Ενσωματωμένοι προσαρμοσμένοι υπολογισμοί
• Πολυσχιδή δεδομένα, που επιτρέπουν την ανίχνευση μεταδεδομένων στα ακατέργαστα δεδομένα
• Διαχείρισηκαθηκόντων καθορισμένη και βελτιστοποιημένη ανά χρήστη και ανάλυση...
...Βοήθεια στις διοικητικές διαδικασίες, όποιες κι αν είναι (σύνταξη, MDPH, φόροι…)
Ταξινόμηση και αρχειοθέτηση των φακέλων, εγγράφων, τιμολογίων
Βοήθεια και εργαλεία για την ταξινόμηση, οργάνωση και αρχειοθέτηση των φακέλων, εγγράφων, τιμολογίων…
Ψηφιοποιήσεις, εκτυπώσεις, δέσιμο, πλαστικοποιήσεις εγγράφων
Κλείσιμο ραντεβού
Διαχείριση των email σας
Συσκευασία και ταχυδρομικές αποστολές
Άλλες υπηρεσίες κατόπιν αιτήματος...
... αποτελούν μέρος των καθημερινών του καθηκόντων. Το άτομο πρέπει να είναι άνετο με την πληροφορική, ένα απαραίτητο εργαλείο για την καταγραφή των εισερχομένων και εξερχομένων προϊόντων, αλλά και ένα απαραίτητο εργαλείο στη διαχείριση των αποθεμάτων ώστε να ενεργοποιούνται παραγγελίες όταν οι ελάχιστες πιθανές αποθέσεις επιτυγχάνονται.
Για να παρουσιαστείτε στο κρατικό δίπλωμα, μέσω μιας VAE, είναι απαραίτητο να ασκείτε τις προαναφερθείσες λειτουργίες και να έχετε πραγματοποιήσει τουλάχιστον δύο δραστηριότητες σε καθένα από τα παρακάτω πεδία.
... επιχειρήσεις να επικεντρωθούν σε στρατηγικές ενέργειες ενώ απλοποιούν τη καθημερινή τους διαχείριση. Η πλατφόρμα ξεχωρίζει για την αρθρωτή και ευέλικτη προσέγγισή της, προσαρμοσμένη σε επιχειρήσεις όλων των μεγεθών.
Στην J10 CONSULTING, δεσμευόμαστε να μετατρέψουμε τις προκλήσεις της είσπραξης οφειλών σε ευκαιρίες ανάπτυξης για την επιχείρησή σας. Η αποστολή μας είναι να σας προσφέρουμε αδιάκοπη υποστήριξη στη διαχείριση των βοηθητικών λογιστικών σας καθηκόντων, διασφαλίζοντας την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα της διαδικασίας είσπραξης. Ως επέκταση της ομάδας σας, αξιοποιούμε την εμπειρία μας για να...
... την καθημερινή σας υποστήριξη. Η εταιρεία Sogefm είναι ένας παράγοντας στην εξωτερική ανάθεση γενικών υπηρεσιών. Η εμπειρία μας στη «Διαχείριση Εγκαταστάσεων» περιλαμβάνει την παροχή μιας πληθώρας υπηρεσιών που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να επικεντρωθούν στον πυρήνα της δραστηριότητάς τους. Καλώντας τις υπηρεσίες της Sogefm, μπορείτε να εξωτερικεύσετε τις λειτουργίες και τις υποστηρικτικές...
Από το 2008, οι έμποροι, τα συνεργεία, οι αντιπροσωπείες και τα κέντρα αυτοκινήτων απλοποιούν τη διαχείριση των διοικητικών τους καθηκόντων στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, χάρη στις λύσεις λογισμικού που ανέπτυξε η εταιρεία TMS Soft.
...όπως η διαχείριση τιμολόγησης, η διαχείριση πληρωμών, η διαχείριση αναβατών, η διαχείριση επαναλήψεων, η διαχείριση αλόγων, η διαχείριση εκδηλώσεων. Το κύριο πλεονέκτημα του λογισμικού Céléris είναι η αυτοματοποίηση της χειροκίνητης καταχώρισης και η εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες. Επίσης, το Céléris διαθέτει ισχυρά εργαλεία επικοινωνίας όπως το e-mailing για να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας...
Η ALLIAS-CONSEIL είναι ένα γραφείο που ειδικεύεται στην εξωτερική ανάθεση Ανθρώπινων Πόρων (Προσλήψεις, διαχείριση ιατρικών επισκέψεων εργασίας και διοικητικών καθηκόντων), με έδρα το Var και δραστηριοποιούμαστε σε όλη τη γαλλική επικράτεια και διεθνώς για τους πελάτες μας, οι οποίοι προέρχονται από όλους τους τύπους επιχειρήσεων, από τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις έως τις μεγάλες εταιρείες...
... επιχειρήσεων (μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, ελεύθεροι επαγγελματίες, δημιουργοί, αγοραστές, πωλητές κ.λπ.) να παραμείνουν επικεντρωμένοι στον πυρήνα της δραστηριότητάς τους και να χρησιμοποιούν τα πλεονεκτήματα των εργαλείων που προέρχονται από τις νέες τεχνολογίες, προκειμένου να απλοποιήσουν και να καταστήσουν αποτελεσματική τη καθημερινή διαχείριση των διοικητικών καθηκόντων όπως η λογιστική, η διαχείριση εγγράφων, οι λογιστικές καταχωρίσεις, οι έλεγχοι και οι εκπαιδεύσεις του προσωπικού.
... απόδοσης.Ως διευκολυντής της επαγγελματικής ή προσωπικής σας αλλαγής, η RDP CONSEIL σας βοηθά να αυξήσετε την απόδοσή σας, να αναπτύξετε τις δεξιότητές σας, να κάνετε επιλογές που να συνάδουν με την προσωπικότητά σας και τις αξίες σας και να επιτύχετε τους στόχους σας (επαγγελματική μετάβαση, ανάληψη καθηκόντων, επιστροφή στην εργασία, επαγγελματική κινητικότητα, αυτοπεποίθηση, διαχείριση χρόνου, διαχείριση συναισθημάτων, άγχους, συνοχής ομάδας, διαχείριση συγκρούσεων, διαχείριση ομάδων ...)...
... φάσμα καθηκόντων. Πράγματι, η ιατρική γραμματέας αναλαμβάνει την προγραμματισμένη λήψη ραντεβού, τη σύνταξη αναφορών καθώς και τη διαχείριση της ιατρικής ατζέντας. Ο γιατρός μπορεί να επιλέξει τη φόρμουλα που ταιριάζει στη δραστηριότητά του. Η My secrétaire έχει επιλέξει να σχεδιάσει φόρμουλες για όλους τους γιατρούς και τους παραϊατρικούς επαγγελματίες.
Χρειάζεστε μια ολοκληρωμένη λύση για τη διαχείριση έργων σε τοπική αυτοδιοίκηση; Υιοθετήστε το z0 Gravity™! Η μέθοδος διαχείρισης έργων συνεργασίας «όλα σε 1», το z0 Gravity™ επιτρέπει καλύτερη διαχείριση και παρακολούθηση των καθηκόντων, διαχείριση πόρων, επικοινωνία κ.λπ. Εύκολο στη χρήση και χωρίς να απαιτεί εγκατάσταση, αυτό το λογισμικό παρακολούθησης έργων online ενσωματώνεται στις διάφορες...
... οργανισμός μας για επαγγελματική εκπαίδευση σας παρέχει τις γνώσεις του για εκπαιδεύσεις σχετικά με την πορεία διοίκησης από την ανάληψη καθηκόντων μέχρι τη διαχείριση των ομάδων σας, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης συγκρούσεων. Μπορούμε να σκεφτούμε μαζί σας εκπαιδεύσεις ανάλογα με τα προβλήματά σας.
...η συνομιλία, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ο διαχειριστής καθηκόντων και ο διαχειριστής έργων.
- Η χρηματοοικονομική διαχείριση: Η προ-λογιστική, η τιμολόγηση, οι δαπάνες και η ταμειακή ροή.
- Η διαχείριση σχέσεων πελατών: Το CRM, ο διαχειριστής ευκαιριών, τα εισιτήρια και το μάρκετινγκ.
- Η διοίκηση της επιχείρησης: Διοίκηση δραστηριότητας, διαχείριση συνεργατών, ανθρώπινοι πόροι και...
...Διεύθυνση επιχείρησης και διοικητική υποστήριξη στην Κάννες
Η διαχείριση των διοικητικών και λογιστικών καθηκόντων είναι περίπλοκη; Είστε διευθυντής μιας ΜΜΕ/ΜΜΕ και επιθυμείτε μια πολυτελή διεύθυνση; Αφιερώστε επιτέλους χρόνο στην κύρια δραστηριότητά σας!
ΜΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Εξωτερικεύστε τις κουραστικές και επαναλαμβανόμενες εργασίες σας
Αφιερώστε χρόνο στην κύρια δραστηριότητά σας με...