...Ένας "interim manager" είναι ένας επαγγελματίας με εκτενή εμπειρία που εντάσσεται στη δομή διοίκησης μιας εταιρείας με στόχο να εκτελέσει μια αποστολή ή να λύσει ένα συγκεκριμένο πρόβλημα σε μια καθορισμένη χρονική περίοδο.
...Για εσάς, στο τέλος κάθε λογιστικού έτους, εμείς στην B&Si Service:
- θα συντάξουμε μια ατομική (συγκεντρωτική αν χρειαστεί) Ετήσια οικονομική έκθεση βάσει NFRSSME και IFRS για το Εμπορικό Μητρώο στην Υπηρεσία Μητρώου και για τις ανάγκες της διοίκησης;
- θα συμπληρώσουμε και θα υποβάλουμε τις ετήσιες φορολογικές δηλώσεις σύμφωνα με τον Νόμο για τη Φορολογία του Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων /ATINP/ και τον Νόμο για τη Φορολογία Εταιρικού Εισοδήματος /CITA/;
- θα συμπληρώσουμε και θα υποβάλουμε τις απαραίτητες ετήσιες στατιστικές φόρμες στο Εθνικό Στατιστικό Ινστιτούτο.
Η Globe Elite Worldwide Services Ltd. είναι ένας κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών διαχείρισης έργων και διαχείρισης επιπτώσεων σε διεθνές επίπεδο, ειδικευόμενη στην έναρξη έργων και την αναβίωση αποτυχημένων έργων. Η Globe Elite αποτελείται από ηθικούς, σεβαστούς και διαφοροποιημένους επαγγελματίες της βιομηχανίας βαφής και επικάλυψης, οι οποίοι ειδικεύονται στην αξιολόγηση των συγκεκριμένων αναγκών τω...
...effects 2.0 είναι το διαδικτυακό εργαλείο διαχείρισης της Austrian Standards για τη διαχείριση των προτύπων σας. Διατηρεί αυτόματα τα έγγραφά σας ενημερωμένα, προσφέρει εκπτώσεις και παρέχει αυτοματοποιημένη επεξεργασία παραγγελιών.
...Η διαχείριση αδειών μέσω SaaS.de εξασφαλίζει βέλτιστες επιχειρηματικές διαδικασίες κατά την υποβολή αιτήσεων άδειας χωρίς περιττή γραφειοκρατία.
Μέσω της ειδικά διαμορφωμένης ιεραρχίας τμημάτων σας, οι διαδικασίες έγκρισης διεξάγονται οργανωμένα.
Κάθε αίτηση άδειας ελέγχεται για πιθανές επικαλύψεις και για το αν υπάρχουν αρκετές ημέρες υπόλοιπης άδειας.
Οι υπάλληλοι έχουν μια ετήσια επισκόπηση...
... εργασίας. Η συνεχής διασφάλιση της ασφάλειας και της εμπιστευτικότητας ευαίσθητων εγγράφων και πληροφοριών είναι στο επίκεντρο της δράσης μας.
Το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών μας
• Διαχείριση αρχείων
• Διαχείριση φακέλων και εγγράφων
• Διαχείριση μέσων αποθήκευσης
• Ταχυδρομική λογιστική
• Securitas DataSafe® Online-Backup
• Εσωτερικές ταχυδρομικές υπηρεσίες (Mailservice)...
... εργαζομένων.
Μπορούν και πρέπει να αντιδράσουν, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στη διατήρηση της εργασιακής και απασχολησιμότητας των υφιστάμενων εργαζομένων τους. Για να υποστηριχθεί αυτό, αναπτύχθηκε το AKKu.
Μέσω του προγράμματος επιδότησης, οι δαπάνες για μια συμβουλευτική AKKu είναι ελάχιστες και περιλαμβάνουν:
- Εισαγωγή και συμβουλευτική
- Έρευνα της διοίκησης της επιχείρησης
- Έρευνα των εργαζομένων
- Ανάλυση και αξιολόγηση
- Προτάσεις δράσης και λίστα προτεραιοτήτων
- Χρήση του εργαλείου AKKu
- Υποστήριξη της διαδικασίας (προαιρετικά)...
... σε επίπεδο διοίκησης με πιθανούς συνεργάτες Confidi
Αξιολογήσεις για πρόσβαση στο Κεντρικό Ταμείο Εγγύησης (MCC) με την πρακτική να διαχειρίζεται εξ ολοκλήρου εσωτερικά
Ευνοϊκή χρηματοδότηση με συνεχή ενημέρωση από τις κύριες επαγγελματικές ενώσεις (Sabatini, προκηρύξεις, περιφερειακοί νόμοι, ευρωπαϊκά ταμεία)...
...)
Διαπραγμάτευση με προμηθευτές και βελτιστοποίηση κόστους
ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΑΣ
Καμία απώλεια χρόνου στη διαχείριση όλης της γραφειοκρατίας
Βελτιστοποίηση της εσωτερικής σας διαχείρισης
Επικεντρώνεστε στην ανάπτυξη της δομής σας
Απελευθερωμένοι από τις διοικητικές υποχρεώσεις, διευθύνετε την επιχείρησή σας με περισσότερη ηρεμία...
... σωστή διαχείριση της διοίκησης μιας επιχείρησης, με τη βοήθεια επαγγελματιών εξειδικευμένων σε μεταφορικές εταιρείες, σε ανταγωνιστική τιμή.
Επιπλέον, αναλαμβάνουμε τη διαχείριση των απαραίτητων διαδικασιών για τις πιθανές επιθεωρήσεις σε μεταφορικές εταιρείες.
Εξοικονομήστε χρόνο και χρήμα εμπ trusting us to carry out the administrative management of your company.
... και διανέμονται με προσοχή στις παραμικρές λεπτομέρειες, αποτελούν, επομένως, εγγύηση για τους χρήστες επισκέπτες, αλλά κυρίως για ολόκληρη τη νοσοκομειακή δομή.
Η εμπειρία που έχει αποκτηθεί στον τομέα της εστίασης από την EP S.p.A. την τοποθετεί μεταξύ των ηγετών σε εθνικό επίπεδο. Αυτή η θέση στην αγορά προκύπτει από την ικανότητα της διοίκησης της εταιρείας να προσαρμόσει τις υπηρεσίες εστίασης στις πιο ποικίλες ανάγκες (μονομπλόκ, πολυμπλόκ, με κουζίνα στον χώρο ή με εξωτερικά κέντρα).
...
Στο σύστημα ISO 27001, οι αξιολογήσεις κινδύνου είναι κεντρικής σημασίας. Οι εργασίες αξιολόγησης κινδύνου περιλαμβάνουν μια σειρά δραστηριοτήτων για την αντιμετώπιση, πρόληψη, διαχείριση και μείωση των κινδύνων. Αυτές οι δραστηριότητες πρέπει να είναι βελτιστοποιημένες σύμφωνα με το περιβάλλον κινδύνου και τους στόχους των επιχειρήσεων. Για να παραμείνουν οι αξιολογήσεις κινδύνου αποτελεσματικές, απαιτείται η συνεχής βελτίωση των διαδικασιών.
...Η εξωτερική ανάθεση λογιστικών υπηρεσιών σημαίνει απλά την πρόσληψη μιας εταιρείας για να παρέχει λογιστικές και υπηρεσίες αναφοράς για να καλύψει τις ανάγκες της εταιρείας.
Ως TNM Consulting, παρέχουμε υψηλής ποιότητας αλλά οικονομικά συμφέρουσες υπηρεσίες στους πελάτες μας.
Η TNM Consulting προσφέρει μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη.
Εξωτερικές Λογιστικές & Υπηρεσίες Αναφοράς
Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Συστήματος & Δομών Αναφοράς
Ψηφιοποίηση
Εσωτερικός Έλεγχος
Εσωτερικός Έλεγχος
Μετά την Εξαγορά & Δέουσα Επιμέλεια
Διαχείριση Κινδύνων
Υπηρεσίες CFO...
...φάκελοι καταγραφής που εξοικονομούν χώρο, φάκελοι γραφείου, φάκελοι κρεμαστοί, φάκελοι με μεταλλική επικάλυψη αλλά και τσάντες ακτινογραφίας παράγονται με ατομική εκτύπωση.
Για τη συγκεκριμένη διαχείριση, διακρίνουμε μεταξύ εμπορικής και διοικητικής σύνδεσης – σύνδεση αρχών. Η σχεδίαση μπορεί να γίνει εντελώς ατομικά.
...Η τέλεια υλοποίηση βασίζεται στην εμπειρία, την οργανωτική ικανότητα και την αποφασιστικότητα. Ένα δίκτυο από ικανούς επαγγελματίες και επιχειρηματίες είναι υπεύθυνο για την ακριβή τήρηση όλων των προθεσμιών, του κόστους και των ποιοτικών απαιτήσεων.
• Αντιπροσώπευση εργολάβων
• Διεύθυνση κατασκευής & Διαχείριση έργου
• Συμβατική διαδικασία
• Εγγύηση κόστους, προθεσμίας και ποιότητας
• Έναρξη λειτουργίας
• Μάρκετινγκ ακινήτων...
... διαπολιτισμικές διαφορές, τη σύνδεση μεταξύ της διοίκησης και των ομάδων.
- Διαγνωστική οργάνωσης
- Στρατηγικός χάρτης πορείας
- Αναθεώρηση των πυλώνων της επιχείρησης (αποστολή, όραμα, αξίες)
Σε συλλογικό επίπεδο.
Εκπαιδεύσεις, εργαστήρια, συν-ανάπτυξη και προσέγγιση της Οργανωτικής Ανάπτυξης.
Πιστοποιημένη είσπραξη απαιτήσεων από TÜV από το 1980 για όλους όσους παραδίδουν ή παρέχουν με τιμολόγιο. 2800 πελάτες, συμβατικός εταίρος της SCHUFA Holding, μέλος του BDIU. Έλεγχος παραγραφής,...
...Οι κύριοι πελάτες μας περιλαμβάνουν διεθνώς δραστηριοποιούμενες εταιρείες καθώς και ΜΜΕ στους τομείς του εμπορίου, της βιομηχανίας, της τεχνολογίας, της έρευνας και ανάπτυξης, της εφοδιαστικής αλυσίδας, της διοίκησης, του γραφείου και του μάρκετινγκ.
... αλυσίδας, να υλοποιήσετε με επιτυχία τις αλλαγές στην επιχείρησή σας.
Κάλυψη κενών θέσεων
Συμβουλευτική κατά την αλλαγή διοίκησης
Αναβάθμιση και αναδιάρθρωση υφιστάμενων δομών προσωπικού
Επικοινωνήστε μαζί μας αν χρειάζεστε να καλύψετε κενά ή να μειώσετε υπερβολικές δυνατότητες. Θα βρούμε την κατάλληλη λύση.
... δραστηριότητάς σας τόσο σε επίπεδο εργονομίας όσο και διαδικασιών.
Το MgSmart πληροί τις προϋποθέσεις αμεταβλητότητας, ασφάλειας, διατήρησης και αρχειοθέτησης των δεδομένων με σκοπό τον έλεγχο της φορολογικής διοίκησης (νόμος χρηματοδότησης 2016).
... αναπνευστική συσκευή), καθώς και πυρκαγιές σε διαμερίσματα προσφέρουν ώρες διασκέδασης. Ρεαλιστική διαχείριση σωλήνων με ευέλικτους σωλήνες καθώς και πολύ ρεαλιστική εξάπλωση φωτιάς (σύστημα ρευστού) εξασφαλίζουν μια αυθεντική εμπειρία παιχνιδιού.
Άνοιξε τα φώτα και τον ήχο του σιγαστήρα και ζήσε ένα από τα πιο συναρπαστικά επαγγέλματα – μια προσομοίωση πυροσβεστικής, όπως δεν έχει ξαναγίνει σε...
... ικανοποίηση του πελάτη, την ασφάλεια και τη συμμόρφωση με τις νομικές απαιτήσεις για όλα τα προϊόντα μας.
Η διαχείριση ποιότητας μας εκπληρώνει τις εξής σημαντικές αρμοδιότητες στο πλαίσιο του ISO 13485:
- Σύστημα διαχείρισης ποιότητας
- Ευθύνη της διοίκησης
- Διαχείριση πόρων
- Υλοποίηση προϊόντων
- Μέτρηση, ανάλυση και βελτίωση...
... διαπραγματευόμαστε με ξένες χώρες για να παρέχουμε διεθνή συμβουλευτική στους πελάτες μας. Αφιερώσουμε την ίδια προσοχή και φροντίδα είτε πρόκειται για μια μεμονωμένη συμβουλευτική, είτε για τη συνολική και πλήρη διαχείριση της λογιστικής. Προσφέρουμε τη δυνατότητα εγκατάστασης του διαχειριστικού μας προγράμματος απευθείας στην έδρα του πελάτη, εκπαιδεύοντας το προσωπικό να διαχειρίζεται άμεσα τη...
... και να επιτύχετε τους στόχους σας.
Διαχείριση Δεδομένων - Ψηφιοποίηση:
Ιστορικός παίκτης στον τομέα της διαχείρισης των εγγράφων σας. Η DCS αναλαμβάνει τις λειτουργίες καταχώρισης δεδομένων, ψηφιοποίησης και αρχειοθέτησης εδώ και περισσότερα από 40 χρόνια.
Πρόσληψη:
Σας προσφέρουμε μια εξατομικευμένη υπηρεσία για τη διαδικασία πρόσληψης μόνιμου και προσωρινού προσωπικού στην Ελβετία στους τομείς της πληροφορικής και της διοίκησης. Επωφεληθείτε επίσης από την εμπειρία μας στην executive search σε αυτούς τους δύο τομείς.
... προσβάσιμα εργαλεία στους χώρους εργασίας, στα γραφεία και στις αποθήκες.
Ιχνηλασιμότητα παραγωγής
Οπτικοποιήστε με μια ματιά όλα τα στάδια παραγωγής του προϊόντος σας: από πού προέρχεται, από ποια μέρη αποτελείται, ποιος εργάστηκε πάνω του, κ.λπ.
Διαχείριση παραγγελιών και Ιχνηλασιμότητα
Ιχνηλασιμότητα περιουσιακών στοιχείων
Η εφαρμογή κινητού παρακολουθεί τα περιουσιακά σας στοιχεία κατά τη...