...Το MarketingΒασισμένοσεΛογαριασμούς είναι μια στρατηγική marketing που απευθύνεται κυρίως σε επιχειρήσεις B2B.
Σκοπός της είναι να επικεντρωθεί στους πιο σημαντικούς πελάτες, με τη μεγαλύτερη δυναμική. Μια στρατηγική ABM προϋποθέτει μια υπερ-προσωποποιημένη προσέγγιση. Ο marketer γνωρίζει άριστα τον στόχο του, προσαρμόζει τη στρατηγική του αλλά και τη μεθοδολογία του, βασιζόμενος σε μια ευθυγράμμιση των ομάδων marketing και πωλήσεων.
Υιοθετώντας μια στρατηγική ABM, υιοθετείτε μια πραγματική προσωποποίηση της σχέσης σε μια ενεργή διαδικασία!