Η εταιρεία "Video Doska" είναι κατασκευαστής διαφανών πλαισίων φωτός για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και e-learning, καθώς και προμηθευτής επαγγελματικού εξοπλισμού βίντεο για στούντιο. Τα διαφανή πλαίσια φωτός της "Video Doska" είναι κατάλληλα για την καταγραφή βιντεομαθημάτων για επαγγελματική εκπαίδευση, παρουσιάσεις και τη διεξαγωγή βιντεοδιασκέψεων. Επιπλέον, η εταιρεία προσφέρει έτοιμο εξοπλισμ...
...Υποστήριξη για διαδικτυακές πύλες και υπηρεσίες IT
Για ψηφιακές πύλες πελατών και υπηρεσίες IT ή εσωτερικές πλατφόρμες υποστήριξης και συμβουλευτικής, είναι σημαντικό ο Service Desk μας να τηρεί τις υποσχέσεις του: να ασχολείται με τις ερωτήσεις και τα προβλήματα, να παρέχει στους χρήστες μια αίσθηση ασφάλειας και να οργανώνει λύσεις. Συνήθως, ήδη από την πρώτη επαφή, μέσω της χρήσης FAQs ή απομακρυσμένων συνδέσεων επιφάνειας εργασίας, επιτυγχάνεται άμεσα μια λύση. Ως Ενιαία Σημείο Επαφής, παρακολουθούμε όλες τις διαδικασίες μέχρι την επίλυση του προβλήματος.
... μοντέλου γραφείου "emko 05"
2006 Γίνεται διανομέας για το e-Beam στην Τουρκία
2008 Ιδρύθηκε Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης για Τεχνολογίες Εκπαίδευσης
2009 Πρώτος και κατοχυρωμένος παραγωγός διαδραστικών γραφικών πινακίδων με επιφάνεια εμαγιέ
2010 Πρώτος παραγωγός διαδραστικής γραφικής πινακίδας με επιφάνεια εμαγιέ στην Τουρκία
2014 Πρώτος και κατοχυρωμένος παραγωγός Smart-Desk...
Η E-time Srl ασχολείται με συμβουλευτικές υπηρεσίες πληροφορικής και ανάπτυξη λογισμικού και εφαρμογών βασισμένων σε ιστό και κινητές συσκευές. Παρούσα στην Ιταλία με δύο έδρες (Βερόνα και Μπάρι), ο πυρήνας της επιχείρησης και οι υπηρεσίες της περιστρέφονται γύρω από τρεις τομείς: - Διαχείριση εισιτηρίων - Διαχείριση IT Asset - Διακυβέρνηση IT Ορισμένα από τα προϊόντα που διαχειριζόμαστε: - OTRS (Πλατφόρμα διαχείρισης εισιτηρίων και Service desk) - Docebo (πλατφόρμα e-learning)...
Ισπανική εταιρεία υπηρεσιών στον τομέα των ΤΠΕ από το 2002 που προσφέρει:
- Υπηρεσίες Συμβουλευτικής Πληροφορικής
- Ανάπτυξη και Ενοποίηση Λογισμικού
- Τεχνολογικό Outsourcing
Μεγάλη παρουσία στη Δημόσια Διοίκηση. (e-Διοίκηση, e-Κυβέρνηση, e-Υγεία, Help Desk, Κέντρα Επικοινωνίας,...)
Αυτή τη στιγμή διαθέτουμε 7 γραφεία.
Η Κεντρική Έδρα βρίσκεται στη Σαντιάγκο ντε Κομποστέλα, ενώ έχουμε γραφεία...
... προβλήματα πληροφορικής μέσω help desk. Είμαστε εδώ για να διασφαλίσουμε τη συνέχεια λειτουργίας των πληροφοριακών συστημάτων των πελατών μας. Επικοινωνήστε μαζί μας και προσαρμόστε την προσφορά της KAMLEGIT στις ατομικές σας ανάγκες και προσδοκίες. Σας προσκαλούμε να εξερευνήσετε την προσφορά μας διαθέσιμη στην ιστοσελίδα kamlegit.pl...
... LMS / Help desk * Προσαρμοσμένη εκπαίδευση * Επικοινωνία e-learning Η Altissima Group προσφέρει επίσης έναν κατάλογο διασυνοριακών εκπαιδεύσεων που είναι διαθέσιμες άμεσα στην Altissima Learning (πλατφόρμα εκπαίδευσης της Altissima Group) ή σε οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα LMS. Αυτές οι εκπαιδεύσεις έχουν δύο τύπους μορφής: * MEB (Module en Bref): διάρκειας 5 έως 10 λεπτών, το module επιτρέπει την...
... περίπτωση διακοπής της φωνής λόγω απρόβλεπτων βλαβών, θέσεις εργασίας προς ενοικίαση στην έδρα της Phonetica και emergency receptionist: για τη διαχείριση των τηλεφωνημάτων σε outsourcing προς υποστήριξη του κεντρικού τηλεφωνικού κέντρου της επιχείρησης). Υπηρεσίες τελευταίας γενιάς όπως υποστήριξη για e-commerce: live chat, υπηρεσία παρακολούθησης παραγγελιών, διαχείριση παραγγελιών, διαχείριση email, back office και υπηρεσία trouble ticketing.