...Οι λύσεις εξωτερικής ανάθεσης κλήσεων αφιερωμένες στις επιχειρήσεις - Εάν επιθυμείτε να ενοποιήσετε τις λειτουργίες της επιχείρησής σας, η εξωτερική ανάθεση των εξερχόμενων κλήσεων σε ένα αφιερωμένο κέντροκλήσεων μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε αυτόν τον στόχο. Κατανοούμε τις ανάγκες των επιχειρήσεων που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τα μέλη της ομάδας τους για πιο στρατηγικές ευθύνες και να αναθέσουν την τηλεφωνική γραμματεία προκειμένου να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα της εμπειρίας του πελάτη. Η Nosycom μπορεί να γίνει ο αξιόπιστος προμηθευτής σας σε αυτή την αποστολή.
...Με το εισερχόμενο τηλεφωνικό μας κέντρο, επεκτείνουμε την εξυπηρέτηση πελατών σας, το helpdesk σας, το κέντρο εξυπηρέτησης ή τη γραμμή παραγγελιών σας.
...Η ηχομόνωση των κέντρων κλήσεων είναι γενικά ένα από τα μέτρα που λαμβάνονται από τα κέντρα κλήσεων. Διότι η ποιότητα της φωνής του προσωπικού που εργάζεται σε κέντρα κλήσεων σε θορυβώδη περιβάλλοντα είναι σημαντική για την ικανοποίηση των πελατών και την επιχειρηματική απόδοση.
Η ηχομόνωση σημαίνει την αποτροπή της διαρροής ήχου από το εξωτερικό προς το εσωτερικό ή από το εσωτερικό προς το εξωτερικό. Η κατάλληλη ηχομόνωση για τα κέντρα κλήσεων διασφαλίζει ότι οι υπάλληλοι επηρεάζονται από τον εξωτερικό θόρυβο όσο το δυνατόν λιγότερο κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους.
...Η Médiphone Téléservices είναι ένα κέντροκλήσεων με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της εξωτερικής ανάθεσης κλήσεων (εισερχόμενες και εξερχόμενες). Η υπηρεσία μας προσφέρει τη διαχείριση των εξερχόμενων κλήσεων προς πελάτες, συνεργάτες και υποψήφιους πελάτες. Για να διασφαλίσουμε την παροχή υπηρεσιών εξερχόμενων κλήσεων, διαθέτουμε στους πελάτες μας καταρτισμένους και εκπαιδευμένους πράκτορες.
Από το 1998, με την ειδική μας τεχνογνωσία στους τομείς της προγραμματισμένης συνάντησης, της έρευνας δεδομένων, των δημοσκοπήσεων και των πωλήσεων, ανήκουμε στις καθιερωμένες εταιρείες διαλόγου μάρκετινγκ στην Αυστρία.
Ο κύριος τομέας δραστηριότητάς μας είναι η προγραμματισμένη συνάντηση και οι πωλήσεις στον τομέα B2B.
Με τις πειστικές και ελεύθερες συνομιλίες μας, σας παρέχουμε άμεση επαφή με ...
Οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν την πρόκληση να προσφέρουν στους πελάτες τους υποστήριξη πρώτης κατηγορίας, ενώ ταυτόχρονα να μεγιστοποιούν την επιχειρησιακή τους αποδοτικότητα. Η Benefit Partner GmbH προσφέρει προσαρμοσμένες λύσεις call center για να επιτύχει αυτούς τους στόχους.
Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν:
- 24/7 υποστήριξη πελατών για τεχνικά προβλήματα, ερωτήσεις σχετικά με τιμολόγια και ...
... που πραγματοποιούνται, έχετε τη δυνατότητα να απαιτήσετε:
Υπηρεσίες εισερχόμενων κλήσεων:
• Υποστήριξη πελατών
• Τεχνική υποστήριξη
• Πιστότητα πελατών
Υπηρεσίες εξερχόμενων κλήσεων:
• Βελτιστοποίηση βάσεων δεδομένων
• Τηλεμάρκετινγκ ή Τηλεμάρκετινγκ
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας ή στείλτε μας email.
Γεννημένη από την επαγγελματική μου εμπειρία, η εταιρεία Central Téléphonique Excellence σας προσφέρει εξαιρετικές υπηρεσίες. Οι βασικές μας λέξεις είναι:
Διαθεσιμότητα,
Αποτελεσματικότητα,
Κέρδη σε χρόνο και χρήμα.
Η Central Téléphonique Excellence δραστηριοποιείται στους τομείς της γραμματείας και του τηλεφωνικού κέντρου, τόσο σε εισερχόμενες όσο και σε εξερχόμενες κλήσεις. Το προσωπικ...
...Τηλεφωνικό μάρκετινγκ - πλέον ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία που προσφέρει το σύγχρονο άμεσο μάρκετινγκ. Ως η σχεδόν πιο προσωπική μέθοδος για άμεση επαφή με πελάτες ή ενδιαφερόμενους, η επαγγελματικότητα και η ικανότητα των τηλεφωνικών εκπροσώπων είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχή εξυπηρέτηση.
Το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών σας στο Αμβούργο και σε όλη τη Γερμανία.
...Η επιλογή του σωστού συνεργάτη είναι απαραίτητη για την εξωτερική ανάθεση δεδομένων και διαδικτυακών υπηρεσιών. Ο επαγγελματισμός, η αξιοπιστία και η εμπειρία των ομάδων μας βασίζονται σε αναγνωρισμένες πιστοποιημένες εκπαιδεύσεις σε:
- Διαχείριση κέντρου κλήσεων,
- Τηλεγραμματεία και εικονική υποστήριξη,
- Γραφιστικός και διαδικτυακός σχεδιασμός.
Επεξεργαζόμαστε κάθε αίτημα με δομημένο και εξατομικευμένο τρόπο για να σας προσφέρουμε μια προσαρμοσμένη και αποτελεσματική απάντηση.
Είμαστε ο αξιόπιστος συνεργάτης σας στον τομέα της συμβουλευτικής πωλήσεων και της εξωτερικής ανάθεσης δραστηριοτήτων πωλήσεων στον τομέα B2B. Ο κύριος στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε την ανάπτυξη της επιχείρησής σας και να γίνουμε ένας μακροχρόνιος συνεργάτης.
Με μια νοοτροπία start-up, φέρνουμε φρέσκες και καινοτόμες ιδέες για την απόκτηση νέων πελατών, οι οποίες θα ενισχύσουν διαρκώς την επι...
Η Seventic, μια εξειδικευμένη εταιρεία μάρκετινγκ στη γενιά B2B leads, υποστηρίζει τους πελάτες μας στην ανίχνευση έργων και στην προγραμματισμένη λήψη ραντεβού.
Διαθέτουμε έμπειρους SDR (Sales Development Representative) που αναζητούν πελάτες στους τομείς στόχους σας + υλοποίηση πολυκαναλικών εκστρατειών μάρκετινγκ.
Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων μας για την απόκτηση leads, διαθέτουμε τη δική μ...
Η UBINAWEB, Lda. είναι ένα contact center / call center και μια ψηφιακή διαφημιστική εταιρεία που βρίσκεται στη Λισαβόνα. Με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση πελατών, το online marketing και τις δραστηριότητες call center. Η UBINAWEB προσφέρει υπηρεσίες διαχείρισης, απόκτησης και πιστότητας πελατών. Call center ειδικευμένο στη βοήθεια ΜΜΕ του ηλεκτρονικού εμπορίου και startups το...
Η EuroCom CX είναι ένα Κέντρο Ψηφιακής Εξωτερικής Ανάθεσης BPO.
Προερχόμενοι από τον οίκο των ειδικών, είμαστε μια καθιερωμένη εταιρεία παροχής υπηρεσιών που επιτυγχάνει για περισσότερα από 10 χρόνια στον τομέα των:
- CX & Εξυπηρέτησης Πελατών
- Υπηρεσίες Πελατών & Κέντρα Επικοινωνίας
- BPO & Εξωτερική Ανάθεση
Οι τομείς που καλύπτουμε είναι οι εξής:
Αυτοκινητοβιομηχανία
Υγειονομική Περίθαλψ...
Η επικοινωνία με ευαισθησία και εξυπνάδα αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία. Ως αφοσιωμένος πάροχος υπηρεσιών με μοναδική εμπειρία δεκαετιών σε διάφορους κλάδους, βοηθάμε τους πελάτες μας στην ανάπτυξη μιας κουλτούρας επικοινωνίας.
Με συμβουλευτική. Με αναλύσεις. Με εργαστήρια. Με coaching. Με διαχείριση έργων. Σε όλα τα θέματα που αφορούν την εξυπηρέτηση πελατών, τις πωλήσεις και την τηλεφωνία...
... προσωπικής σας συσκευής (smartphone ή tablet), για να εργάζεστε ή να ακούτε μουσική οπουδήποτε.
Διαχείριση κλήσεων με ευκολία
Η κονσόλα ελέγχου που βρίσκεται στο καλώδιο διαθέτει μεγάλες κουμπιά και LED ενδείξεις που επιτρέπουν τον εύκολο έλεγχο των κλήσεων και της μουσικής.
Αυτές οι εντολές επιτρέπουν να απαντάτε και να τερματίζετε κλήσεις, να ρυθμίζετε την ένταση ήχου ή να ενεργοποιείτε την...
... να σας παρέχουμε αυτούς τους διάφορους αριθμούς που θα σας επιτρέψουν να βελτιώσετε την εικόνα της επιχείρησής σας και να διατηρήσετε τους πελάτες σας.
› Hot Line – Εξυπηρέτηση πελατών – Help Desk 1ου επιπέδου:
Διαχείριση των κλήσεων σας από...
Βρισκόμενος στην καρδιά της Ευρώπης, απέναντι από το Διεθνές Αεροδρόμιο Σαρλερουά Βρυξελλών, ο Όμιλος Ceres σας υποδέχεται σε ένα εργασιακό περιβάλλον που συνδυάζει την αποτελεσματικότητα, την προσβασιμότητα και τη συνδεσιμότητα. Η μοναδική μας δομή έχει ως στόχο να σας υποστηρίξει σε όλη τη διάρκεια ζωής της επιχείρησής σας. Είτε είστε νεοσύστατη επιχείρηση, σε πλήρη ανάπτυξη ή σε φάση σταθερής α...
...Οι υπάλληλοι στο κέντροκλήσεων μας είναι επαγγελματικά εκπαιδευμένοι για αυτήν την απαιτητική εργασία. Διαθέτουν μεγάλη ευαισθησία, αλλά και την απαραίτητη επιμονή και αποφασιστικότητα που απαιτούνται για την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας είσπραξης.
Οι γρήγορες συμφωνίες πληρωμής, οι συμβολαιογραφικές οφειλές, η αποκατάσταση παρεξηγήσεων και η εξάλειψη ενστάσεων επιτυγχάνονται καλύτερα...
... γραμμής από οποιοδήποτε τηλέφωνο, αναμονή κλήσης, περιορισμός κλήσεων σε συγκεκριμένες περιοχές. Η προγραμματισμός γίνεται με ένα τηλεφωνικό πληκτρολόγιο.
Είναι αναλογικού τύπου και επιτρέπει τη σύνδεση 32 αναλογικών σταθμών. Η σύνδεση γίνεται μέσω συνδέσμων τύπου RJ. Σημείωση: δεν είναι εξοπλισμένη με τη λειτουργία αυτόματου επιλεγέα φαξ, η μεταφορά μιας εξωτερικής γραμμής στο φαξ γίνεται χειροκίνητα πληκτρολογώντας έναν κωδικό. Εάν επιθυμείτε μια κεντρική τηλεφωνία με ενσωματωμένο επιλεγέα φαξ, θα πρέπει να επιλέξετε την κεντρική τηλεφωνία 3 γραμμών με 12 εσωτερικές γραμμές (ref. 3L12PF).
Η OCT Services είναι μια εταιρεία που από το 2011 δραστηριοποιείται στον τομέα των υπηρεσιών μάρκετινγκ για επιχειρήσεις, ειδικευμένη στη άμεση επικοινωνία με τον πελάτη, με έναν οργανωμένο και επαγγελματικό αλλά ταυτόχρονα ευέλικτο και φιλικό τρόπο. Οι δραστηριότητές μας έχουν ως στόχο να βοηθήσουν τους πελάτες μας να επιτύχουν τους στόχους τους, εφαρμόζοντας ένα στοχευμένο σχέδιο μάρκετινγκ για ...
Περιγραφή
Προτείνουμε μια υπηρεσία που προσφέρει τα πλεονεκτήματα ενός επιπλέον προσωπικού.
Η υπηρεσία μας είναι ευέλικτη και συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία του γραφείου, εξαλείφοντας το άγχος από τις διοικητικές ή καθημερινές διαχειριστικές εργασίες.
Αυτή τη στιγμή, πολλές επιχειρήσεις καταφεύγουν σε υπηρεσίες εξωτερικής ανάθεσης για να διασφαλίσουν τη διαχείριση των εισερχόμενων κλήσεων τους.
... πρώτο Communications Cloud στον κόσμο, συνδυάζοντας ενοποιημένες επικοινωνίες, διαλειτουργικότητα συνεργασίας ομάδων, κέντρο επαφών και αναλύσεις σε μια ενιαία, ανοιχτή και σε πραγματικό χρόνο πλατφόρμα.
Το RingCentral Office είναι ένα σύστημα PBX που βασίζεται στο cloud για επιχειρήσεις και οι δυνατότητές του περιλαμβάνουν αυτόματη απάντηση κλήσεων, εταιρικό κατάλογο, προώθηση και διαχείριση κλήσεων, πολλαπλές επεκτάσεις,...
...POLY Blackwire C5220. Τύπος προϊόντος: Ακουστικά. Τεχνολογία μετάδοσης: Ενσύρματη. Συνιστώμενη χρήση: Γραφείο/Κέντροκλήσεων. Συχνότητα ακουστικών: 20 - 20000 Hz. Χρώμα προϊόντος: Μαύρο, Κόκκινο
Η σειρά Blackwire 5200 ταιριάζει στην εργάσιμη ημέρα σας. Είναι φιλική προς τον χρήστη και είναι κατάλληλη για χρήση με διάφορες συσκευές χάρη στη θύρα USB και την υποδοχή 3,5 χιλιοστών. Χάρη στον εργονομικό σχεδιασμό, είναι άνετη για χρήση όλη την ημέρα και κατά τη διάρκεια μακρών συνομιλιών. Η σειρά Blackwire 5200 προσφέρει απλή συνδεσιμότητα και αβίαστη εργασία.
... αποτελεσματικής λύσης τηλεφωνίας για τηλεργασία
- Αυξήστε την ικανότητα κλήσεων
- Αγορά επιπλέον τηλεφώνων (ενσύρματα, DECT, ακουστικά) διατηρώντας το τρέχον τηλεφωνικό σας κέντρο
- Εγκατάσταση φωνητικού διακομιστή (SVI)
- Εγκατάσταση ή αλλαγή επαγγελματικού προσωπικού μηνυμάτων
- Εναρμόνιση της καλωδίωσης τηλεφώνου και IP με τις προδιαγραφές
- Εγκατάσταση αριθμών 0800
- Ανάληψη της σύμβασης ενοικίασης ή συντήρησης σας για μείωση του κόστους
- Μείωση του προϋπολογισμού ενοικίασης και συντήρησης του τηλεφωνικού κέντρου
- Βιντεοδιάσκεψη...
...Είτε χρειάζεστε εγκατάσταση συστήματος ψηφιακής σήμανσης στο κέντροκλήσεων σας, στο ξενοδοχείο, στο εστιατόριο, στο κέντρο αναψυχής, στο γυμναστήριο ή στην υποδοχή, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε την καλύτερη λύση συστήματος ψηφιακής σήμανσης που είναι διαθέσιμη για να μεταφέρετε το μήνυμά σας στους πελάτες ή το προσωπικό σας. Εμφανίστε τις τελευταίες προσφορές, προωθήσεις και επερχόμενες εκδηλώσεις με ευκολία σε όλη την επιχείρησή σας.