... τέλειο παράδειγμα αυτού. Επιπλέον, τόσο η τσάντα για το μεσημεριανό όσο και η σακίδιο διαθέτουν ετικέτα φροντίδας με QR code, όπου μπορείς να δεις ακριβώς την blockchain και την περιβαλλοντική αναφορά αυτών των τσαντών. Αυτό είναι κυριολεκτικά μια τσάντα με βιώσιμη και διαφανή ιστορία!
Προδιαγραφές:
- 14 λίτρα χωρητικότητα σακιδίου & 9 λίτρα χωρητικότητα τσάντας μεσημεριανού
- Υλικό: ανακυκλωμένο...
...- Βαμβακερές τσάντες που περιλαμβάνουν τσάντες δικτύου, τσάντες canvas, totes και σακουλάκια για ψωμί & λαχανικά. Αυτές μπορούν επίσης να προσαρμοστούν με την δική σας εκτύπωση ή ετικέτα.
- Μια συλλογή ευεξίας με πετσέτες και μπουρνούζια σε διάφορα μεγέθη και χρώματα, καθώς και τσάντες τουαλέτας σε πολλές εκδόσεις. Αυτά τα είδη μπορούν επίσης να προσαρμοστούν στο δικό σας brand.
- Κουζινικά υφάσματα: πετσέτες κουζίνας, πετσέτες τσαγιού, ποδιές και σκούφοι. Με το δικό σας λογότυπο δημιουργείτε μια επαγγελματική και προσωπική εμφάνιση.
...Το 1994, η Ολλανδή σχεδιάστρια Ριάνε ντε Βίτε ίδρυσε τη δική της ετικέτα με βασική αρχή τον διαχρονικό σχεδιασμό και τη βιώσιμη παραγωγή. Το στυλ της ξεχωρίζει για την απλότητα, τις ισχυρές γραμμές και τις εκλεπτυσμένες λεπτομέρειες. Είναι διεθνώς μία από τις πρωτοπόρους της κίνησης βιωσιμότητας που αναδύθηκε στις αρχές της δεκαετίας του '90.
Η H3P Motives λανσάρει μια βιώσιμη μάρκα ρούχων με την επωνυμία RE-5. Η μάρκα απευθύνεται σε σύγχρονα βασικά είδη για γυναίκες και άνδρες. Τα ρούχα είναι φτιαγμένα από 100% βιολογικό βαμβάκι και είναι πιστοποιημένα από το GOTS. Η ετικέτα RE-5 αντιπροσωπεύει το RE-think, RE-turn, RE-fund, RE-cycle και RE-vive. Ως μία από τις λίγες ολλανδικές εταιρείες ρούχων, διαθέτουμε το σήμα Fairtrade Max...
Η Weltevree είναι μια ολλανδική ετικέτα προϊόντων, που ιδρύθηκε το 2007 από τους σχεδιαστές Floris Schoonderbeek και Dick van Hoff. Η Weltevree επιθυμεί να συμβάλει σε μια βιώσιμη, κοινωνική και εμπνευσμένη κοινότητα, αναπτύσσοντας προϊόντα και υπηρεσίες που εμπλουτίζουν το (βιώσιμο) περιβάλλον σας. Με τη συλλογή μας, αναζητούμε μια νέα μορφή ποιότητας και πολυτέλειας.
...αναδιάρθρωση προϊόντων; τα προϊόντα μας ανταποκρίνονται στις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών στον τομέα της Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D) και της Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων (NPD). Αποκτούμε τα προϊόντα μας από 100% φυσική και βιώσιμη πηγή: μανιτάρια. Επαναχρησιμοποιούμε μόνο υπολείμματα από παραγωγές μανιταριών για να δημιουργήσουμε τα φυσικά αρώματά μας.