...η συνεχής ανανέωση του στόλου μηχανημάτων και των εσωτερικών επαγγελματιών έχουν καταστήσει την EDILVITALE μια σταθερή πραγματικότητα. Η απόκτηση νέων σημαντικών πελατών και κορυφαίων εμπορικών σημάτων στον κατασκευαστικό τομέα έχει δημιουργήσει με την πάροδο του χρόνου τις προϋποθέσεις για μια σημαντική εμπορική επέκταση, χάρη στην ευρεία γκάμα μηχανημάτων και εξοπλισμού που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Οι κύριοι εμπορικοί μας συνεργάτες είναι οι εξής: IMER, BOSCH, HUSQVARNA, KAUFMANN, PILOSIO, CARPEDIL, RAIMONDI, MOSA, TOPCON, SILLA, MOSA.
... παραλαβή προσωπικών και διοικητικών πιστοποιητικών για ιδιώτες και επιχειρήσεις, επίσης χάρη στην ηλεκτρονική πρόσβαση. Διαθέτουμε εξαιρετική γεωγραφική θέση και ικανή οργάνωση των διαδικασιών σε φορείς και δήμους, που μας επιτρέπει να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των πιο απαιτητικών πελατών και στην επίτευξη των στόχων που απαιτούν γνώση των πιο σύγχρονων διαδικασιών, χάρη στη συνεχή ενημέρωση στο πεδίο. Επιπλέον, το γεγονός ότι είμαστε μια μικρή αλλά καλά δομημένη οντότητα μας επιτρέπει να παρακολουθούμε τον πελάτη μας με ιδιαίτερη προσοχή και να λειτουργούμε ως άμεσοι αναφορές.
DIALOGO Ιταλία με έδρα τη Βερόνα είναι εδώ και πάνω από 14 χρόνια ειδικευμένη στη στρατηγική συμβουλευτική και στην ανάπτυξη και υλοποίηση δραστηριοτήτων μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Με περισσότερους από 200 εξειδικευμένους και κινητοποιημένους επαγγελματίες, η DIALOGO προσφέρει την εμπειρία της στις επιχειρήσεις για την απόκτηση και την πιστότητα των πελατών και για την αύξηση της επιχείρησής...
... ασκεί λειτουργίες μεσολαβητή μεταξύ των μερών προκειμένου να ολοκληρωθούν εμπορικές συμβάσεις; 3) να πραγματοποιεί προωθήσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό; 4) να οργανώνει εκδηλώσεις μεταξύ των φορέων των παραπάνω τομέων; 5) να μελετά τη νομοθεσία εμπορίου, βιομηχανίας και διοίκησης για τους φορείς που ενδιαφέρονται για την διεθνοποίηση των προϊόντων τους; 6) να μελετά για την απόκτηση εθνικών ή ξένων χρηματοδοτήσεων.
...● αποστολή προωθητικών email/fax για τα προϊόντα σας (μετά από τηλεφώνημα σύμφωνα με τον Νόμο περί Προστασίας Δεδομένων Δ.Ν. 196/2003)● δραστηριότητες τηλεμάρκετινγκ ως υποστήριξη στις πωλήσεις, προωθητικές καμπάνιες● τηλεφωνικές ανακλήσεις● έρευνες αγοράς ερμηνεύοντας τις προτιμήσεις και τις ανάγκες των καταναλωτών● τηλεμάρκετινγκ με σκοπό τη συλλογή του βαθμού ικανοποίησης των πελατών σας (Customer Satisfaction)● πληροφορίες προς αποστολή στα σεμινάρια● απόκτηση βάσεων δεδομένων και αρχείων πελατών● ποιοτική αξιολόγηση λιστών – επικύρωση...