... μια αποθήκη ανταλλακτικών Online ικανή να καλύψει τις πιο ποικίλες ανάγκες των πελατών μας και ένα ενεργό call-center που στοχεύει να διασφαλίσει την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας, γι' αυτό είμαστε προσεκτικοί στην επιλογή των συνεργατών μας και στην εγγύηση μιας ταχείας και εκτενούς υπηρεσίας.
... γνωρίζουν πολύ καλά ότι έχουν βρει 3 σημαντικά σημεία:
- Εξαιρετικά προϊόντα από επίπεδο εισόδου έως επαγγελματικό
- Εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής
- Όλη η γνώση και υποστήριξή μας για την προ και μετά την πώληση.
Εταιρικό προσωπικό
- Τεχνική υποστήριξη (Άνοιγμα Ticket)
- Call-Center (Αριθμός Πράσινης Γραμμής 800.039.755)
- Αποθήκη και Λογιστική
- Διοικητικό Γραφείο
- Ανάπτυξη Ιστοσελίδων
- Καταστήματα Πώλησης...
... για την επιχείρησή σας, η ποιότητα και η επαγγελματικότητα είναι πάντα τα κύρια χαρακτηριστικά μας, εξάγουμε ήδη σε περισσότερες από 20 χώρες, προσφέροντας γρήγορη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση, callcenter στα Αγγλικά από Δευτέρα έως Παρασκευή (09:00 – 13:00)...
... εταιρικό CallCenter.
Η εταιρεία θέτει ως στόχο να γίνει σημείο αναφοράς για όλους τους b2b προμηθευτές και να καταταγεί μεταξύ των μεγαλύτερων διανομέων στην Ιταλία. Πολύ προσεκτική προς όλους τους πελάτες τόσο στη φάση της αγοράς όσο και κυρίως στην μετά την πώληση, που μαζί με τη δέσμευση, τη σοβαρότητα και την ταπεινότητα όλων των υπαλλήλων και συνεργατών είναι το μεγάλο πλεονέκτημα της εταιρείας.