... περιλαμβάνονται κυρίως οχήματα με μπροστινό κινητήρα και πίσω κίνηση (σχεδόν όλα τα φορτηγά, κάποια επιβατικά αυτοκίνητα). Στα επαγγελματικά οχήματα, συχνά χρησιμοποιούνται σπειροειδή κωνικά γρανάζια στον άξονα κίνησης. Μεγάλοι χρήστες σπειροειδών κωνικών γραναζιών είναι, για παράδειγμα, οι κατασκευαστές χειροκίνητων τρυπανιών και κατσαβιών.
... κατασκευασμένες από μεμονωμένα μεταλλικά φύλλα, ευέλικτα συναρμολογημένα με ράβδους αλυσίδας
• Αρθρωτές πλάκες συνδεδεμένες μέσω δύο εξωτερικών αλυσίδων
• Οι αλυσίδες μεταφοράς κινούνται από γρανάζια
• Η ταχύτητα μεταφοράς ρυθμίζεται απεριόριστα μέσω μετατροπέα συχνότητας
Τυπικές περιπτώσεις χρήσης:
• Ως μεμονωμένη ταινία ή ως σύνθετο σύστημα μεταφοράς
• Μεταφορά από:
- Τσιπς με ή χωρίς ψυκτικό...
...Μαγνητικοί μεταφορείς - Στον μεταφορικό τάφρο, μια κυκλική αλυσίδα κενών περαστών εξοπλισμένη με μόνιμους μαγνήτες λειτουργεί, οδηγούμενη από έναν τριφασικό κινητήρα με γρανάζια.
...Ένας ηλεκτροϋδραυλικός κύλινδρος είναι μια ηλεκτρομηχανική μονάδα κίνησης.
Μια σφαιρική κοχλίας ή κοχλίας τραπεζοειδούς σχήματος κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα και παράγει μια γραμμική ρυθμιστική δύναμη. Οι ηλεκτροϋδραυλικοί κύλινδροι προσφέρονται σε διάφορες μορφές κατασκευής και μπορούν να κατασκευαστούν σύμφωνα με τις επιθυμίες του πελάτη. Οι μορφές κατασκευής διαφέρουν ανάλογα με τη σύνδεση του κινητήρα και του κοχλία. Χρησιμοποιούνται π.χ. γρανάζια, κοχλίες και ιμάντες.
...• Μονάδα σφράγισης με υπερήχους SoniXs τοποθετημένη στην κορυφή
• Αυτόματη ρύθμιση ύψους της πλάκας πίεσης στο ύψος της συσκευασίας
• Πλάκα ανύψωσης με ηλεκτρική κίνηση και κινητήρα φρένου με γρανάζια
• Σχεδίαση 2 στηλών από 2.200 mm πλάτος διαδρόμου
Διαφορετικά μοντέλα:
[KZV-111]
• Ένας κεφαλή σφράγισης SoniXs και μια κάθετη καθοδήγηση ταινίας
• Κινητή ράβδος ταινίας για τη σφράγιση...
...Ο κινητήρας DDA Direct Drive είναι ένας περιστροφικός ενεργοποιητής που οδηγεί απευθείας έναν περιστροφικό πίνακα με έναν κινητήρα χωρίς τη χρήση οποιουδήποτε μηχανισμού μείωσης ταχύτητας, όπως ζώνες ή γρανάζια μείωσης.
Η εξάλειψη του μηχανισμού μείωσης ταχύτητας εξηγεί γιατί μπορεί να επιτευχθεί υψηλή ταχύτητα και εξαιρετική απόκριση με μια τόσο συμπαγή κατασκευή.
Η σειρά περιλαμβάνει μοντέλα σχεδιασμένα για υψηλή ροπή και υψηλό φορτίο έως 90 ή 270 κιλά. Αυτό διευκολύνει πολύ, για παράδειγμα, την ενσωμάτωση περιστροφικών πινάκων ευρετηρίασης σε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα.
... μικρές απαιτήσεις φορτίου. Ο γερανός
μπορεί επίσης να ενσωματωθεί εύκολα στην υπάρχουσα κατασκευή χάρη στις οπές τοποθέτησης που παρέχονται σε όλες τις πλευρές του μειωτήρα.
Η καλωδίωση μπορεί να απογειωθεί σε οποιαδήποτε κατεύθυνση. Έχει συμπαγή σχεδίαση, καθώς η βασική διάταξη αποτελείται μόνο
από γρανάζι, κινητήρα και τύμπανο. Η ανθεκτική εξωτερική εμφάνιση του γερανού ESF συμπληρώνεται από μια πρακτική
προστασία κατά της διάβρωσης και έναν συνδυασμό υψηλής ποιότητας φινιρίσματος και γαλβανισμένων μερών.
Ο γερανός ESF είναι διαθέσιμος σε σύντομο χρονικό διάστημα.
...Το πλεονέκτημά σας με το σύστημα άμεσης κίνησης μας
Μικρό ύψος κατασκευής
Ελεύθερη τοποθέτηση, πάνω ή κάτω, χωρίς προεξοχή της μονάδας κίνησης
Χωρίς φθορά, χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων, χωρίς ιμάντα
Άμεση κίνηση χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων
Σε περίπτωση δυσλειτουργίας, δεν υπάρχει ζημιά (καθώς δεν υπάρχουν γρανάζια ή κιβώτιο ταχυτήτων)
Ενσωματωμένο σύστημα μέτρησης
Προσαρμογή ισχύος μέσω αρθρωτής κατασκευής κινητήρα
Ελεύθερα προγραμματιζόμενο από θέση, ταχύτητα και ροπή...
...Σαλιγκάρι, κωνικά και γρανάζια με κοχλία
Με κινητήρα DC ή BLDC
Από 2W, έως 600W,
6 έως 48VDC
Ø32 έως Ø94mm
Καταλόγου κινητήρες καθώς και κατά παραγγελία πελάτη.
...Ο περιορισμός της κίνησης στο άκρο εξυπηρετεί την άξονη τοποθέτηση ενός άξονα που είναι τοποθετημένος σε ρουλεμάν σ sleeve. Ο ρότορας ενός ηλεκτρικού κινητήρα με ρουλεμάν σ sleeve μπορεί έτσι να ευθυγραμμιστεί εντός μιας επιθυμητής περιοχής ανοχής μέσω του ζεύγους με το ρουλεμάν της μηχανής που κινείται, έτσι ώστε ο ρότορας να παραμένει στο μαγνητικό του κέντρο κατά την επιτάχυνση.
... γρανάζια επιτυγχάνουν προστασία από το νερό μέχρι την κατηγορία IP54.
Εκτός από την ευελιξία να μπορεί κανείς να συνδυάσει κάθε κινητήρα με οποιοδήποτε γρανάζι, έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην κατασκευή που είναι προστατευμένη από το νερό. Όλοι οι AC κινητήρες κατασκευάζονται ως IP66 ως στάνταρ. Ειδικές σφραγίδες στα A και B ρουλεμάν προστατεύουν τον κινητήρα από την είσοδο σκόνης και νερού, κάτι που ισχύει φυσικά και για την έκδοση με και χωρίς ανεμιστήρα.
Οι DC κινητήρες είναι διαθέσιμοι τόσο στην εκδοχή κατασκευής IP20 όσο και IP66.
...Οι αυτοαναρροφητικές αντλίες μεταφοράς της Beinlich αποτελούνται από εξωτερικές αντλίες γραναζιών, οι οποίες κατασκευάζονται από τα τυπικά υλικά 0.7050 (θάλαμος) / 1.8550 (άξονες και γρανάζια) καθώς και FKM (στατικές σφραγίδες).
Η ισχύς του κινητήρα του 4-πολικού ασύγχρονου τριφασικού κινητήρα είναι επαρκώς υπολογισμένη για να επιτύχει διαφορικές πιέσεις έως 40 bar. Επιπλέον, οι αντλίες μεταφοράς...
...Τα αποδεδειγμένα γρανάζια από ebmpapst Zeitlauf - Ποιότητα μέσω 50 ετών εμπειρίας στην κατασκευή μικρών γραναζιών!
Για το γρανάζι Compactline, η ebm-papst ZEITLAUF προσφέρει στο τυπικό πρόγραμμα κατασκευής τις σειρές γραναζιών 90, 91 και 92. Κατά τον προσδιορισμό των πλάτους των γραναζιών, δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στην ηχητική βελτιστοποίηση, ειδικά στον τομέα της πρώτης φάσης, ώστε να επιτευχθεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερο πλάτος γραναζιού και καλή επικάλυψη μεταξύ του άξονα του κινητήρα και του γραναζιού που δαγκώνει.
... κατασκευής 180 mm, αντοχή σε θερμοκρασίες +80° C.
Οι περσίδες μας επιτυγχάνουν την κατηγορία αεροστεγανότητας LDK B και είναι κατάλληλες για εισερχόμενο και εξερχόμενο αέρα. Μπορούν να ρυθμιστούν χειροκίνητα ή με κινητήρα ρύθμισης και είναι χωρίς συντήρηση.
...Πώληση: Κανονικοί κινητήρες - Κινητήρες με κιβώτιο ταχυτήτων - Αντλίες,
Αεραγωγοί - Αεροσυμπιεστές σε διάφορες εκδόσεις σύμφωνα με IE1 - IE3 και ATEX από διάφορους κατασκευαστές
Γεννήτριες - Σταθμοί παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας - Μετατροπείς
Αξεσουάρ για ηλεκτρικούς κινητήρες
Μετατροπείς συχνότητας, συσκευές εκκίνησης, τροχαλίες, γρανάζια, όλων των τύπων ιμάντες,
Στοιχεία για την κατασκευή πινάκων ελέγχου (π.χ. διακόπτες προστασίας κινητήρα, συσκευές απελευθέρωσης και παρακολούθησης, ρελέ, επαφές) κ.λπ.
... κινητήρας εξοικονόμησης ενέργειας λαμβάνει τοπικό περιβαλλοντικό βραβείο για την ενεργειακή του αποδοτικότητα.
Το 2013, εισάγουμε στην αγορά τον κινητήρα χαμηλού θορύβου ROSLYDE. Διακρίνεται για τη εξαιρετικά χαμηλή δόνηση και θορυβώδη λειτουργία του.
Το πρόγραμμα παραγωγής μας περιλαμβάνει:
Συγχρονιστικούς κινητήρες έως 100 W (1~ και 3~φασικοί κινητήρες),
κιβώτια ταχυτήτων με γρανάζια...