... Προώθησης Πελατών (Net Promoter Score) και β) τον Δείκτη Προσπάθειας Πελάτη (Customer Effort Score). Η πιο πρόσφατη εξέλιξή μας αφορά τη χρηματοδότηση του NPS με έμφαση στην αύξηση της διατήρησης, ενώ ταυτόχρονα μειώνουμε την εγκατάλειψη.
... περισσότερα από απλός πάροχος υπηρεσιών: επιδιώκουμε να γίνουμε ένας διαρκής συνεργάτης που θα καλύπτει κάθε τεχνολογική απαίτηση με εξαιρετική ποιότητα.
Επωφεληθείτε από την εκτενή γνώση μας σε κορυφαίες τεχνολογίες όπως Salesforce, AWS, Azure, .NET, τεχνολογίες Microsoft, PHP, Oracle, SAP, Ruby on Rails και Python. Η ποικιλόμορφη τεχνική μας εμπειρία μας επιτρέπει να ανταποκριθούμε ευέλικτα σε...