...Θέλετε να δημιουργήσετε την ιστοσελίδα σας ή να βελτιώσετε την υπάρχουσα. Πραγματοποιούμε μελέτη της διαδρομής του πελάτη σας για να κατανοήσουμε τις ανάγκες των πελατών σας.
Μια καλά σχεδιασμένη διαδρομή πελάτη στοχεύει να κάνει κάθε βήμα όσο το δυνατόν πιο ομαλό, να ελαχιστοποιήσει τα εμπόδια και να μεγιστοποιήσει την ικανοποίηση του επισκέπτη. Μια θετική εμπειρία χρήστη συμβάλλει στην πιστότητα των πελατών και στην αύξηση της επιτυχίας της επιχείρησης στο διαδίκτυο.
...Προτείνετε ένα προϊόν πολύ ανθεκτικό και εύκολο στη χρήση. Αυτές ήταν οι δύο κύριες χαρακτηριστικές που αναζητούσε η MMCall κατά την ανάπτυξη του «Coaster».
Οι Βαθμολογητές Πελατών επιτρέπουν την αποτελεσματική διαχείριση της αναμονής των πελατών σας κατά την προετοιμασία των παραγγελιών τους. Η εμπειρία του πελάτη βελτιώνεται, όπως και η γενική ατμόσφαιρα του εστιατορίου σας.
Επιπλέον...
...
Αυτή η προσέγγιση μπορεί να βοηθήσει στην κατανόηση ποιες πτυχές της σχέσης με τον πελάτη χρειάζονται βελτίωση. Επισκεπτόμαστε τα καταστήματα ή τα σημεία πώλησής σας, καλούμε τα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών σας, τις υπηρεσίες μετά την πώληση, με βάση μια αντικειμενική μέτρηση.
... πραγματοποιήσει τουλάχιστον δύο δραστηριότητες σε κάθε μία από τις παρακάτω κατηγορίες:
I) Επικοινωνία, εμπορική προσέγγιση και σχέση με τον πελάτη
Διαχείριση κρατήσεων ατόμων και ομάδων
Υποδοχή και φροντίδα του πελάτη: παρουσίαση των πωληθέντων προϊόντων, συλλογή αναγκών και προσδοκιών, συμβουλές προς τους πελάτες, εμπορική επιχειρηματολογία, μέτρηση ικανοποίησης, παράπονα, πιστότητα.
...Η θεατρικοποίηση ενός σημείου πώλησης είναι μια διαδικασία περιοδική ή μόνιμη που συνίσταται στην παρουσίαση της εμπορικής προσφοράς μιας συγκεκριμένης αλυσίδας ή μάρκας. Πράγματι, ο στόχος της θεατρικοποίησης είναι να διευκολύνει την πράξη της αγοράς μέσω μιας ευνοϊκής ατμόσφαιρας και να αυξήσει την επισκεψιμότητα του σημείου πώλησης. Η πορεία του πελάτη και η πιστότητα είναι θέματα που δεν μπορούν να παραλειφθούν στις μέρες μας.
... προνομιακές σχέσεις από άτομο σε άτομο με την πάροδο του χρόνου. Κάθε χρήστης μπορεί να γνωρίζει τα πάντα για τον πελάτη του και να έχει τη σωστή πληροφορία, τη σωστή στιγμή.
Mapstime GRM, μια ολοκληρωμένη λύση προσαρμοσμένη σε όλες τις μεγέθους επιχειρήσεις και ανεξαρτήτως του τομέα δραστηριότητάς σας.
Γεωεντοπίστε τους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες σας
Εντοπίστε όλες τις επαφές σας στον χάρτη για...
...εμπιστοσύνη, πιστότητα
Μια καλά καθοδηγούμενη συνεργασία σημαίνει έναν ενεργό και εποικοδομητικό πελάτη
• Ξεκάθαρες και δεσμευτικές επικυρώσεις
• Ένα επαγγελματικό και ψηφιακό εργαλείο
• Η λύση που περιμένουν οι πελάτες σας
Περισσότερη άνεση
Απλότητα, προφανές, ροή
Ένα έργο χωρίς άγχος σημαίνει περισσότερη δημιουργικότητα και διαθεσιμότητα
• Καμία περιττή ένταση
• Φιλική προς τον χρήστη διεπαφή
• Συγκεντρωτικός για τους πελάτες και τις ομάδες σας...
... πρωτότυπα έργα με την εμπειρία της.
Οι αξίες της, που είναι η ποιότητα, η δημιουργικότητα, η ικανοποίηση του πελάτη και η καινοτομία, καθιστούν την εταιρεία ALUWOOD τον ιδανικό συνεργάτη για τα έργα σας.
Μια επιχείρηση κοντά σας, αντιδραστική και δυναμική.
Μια ομάδα αναγνωρίσιμη για την αποτελεσματικότητά της, την προσαρμοστικότητα και την πολυπλοκότητά της.
Δεξιότητες που δημιουργούν πιστότητα...
... συμφραζόμενες, εξατομικευμένες και κλιμακούμενες, καθώς και να βελτιστοποιούν τη διαχείριση της αξίας του πελάτη και της συμφραζόμενης εμπλοκής. Τα προϊόντα μας έχουν σχεδιαστεί για να επιτρέπουν την αποτελεσματική εφαρμογή των στρατηγικών των κινητών παρόχων σχετικά με την πιστότητα των συνδρομητών, τη δημιουργία αξίας και τη βελτιστοποίηση του κόστους. Η τεχνολογία της Intersec έχει εγκριθεί από περισσότερους από 60 κινητούς παρόχους και βελτιώνει την εμπειρία εκατοντάδων εκατομμυρίων συνδρομητών σε όλο τον κόσμο.
... πολυπλοκότητες της κατασκευής.
Η BTPMP στοχεύει στη διατήρηση του επιπέδου ποιότητας των έργων, στην πιστότητα της πελατείας της και στην αναζήτηση νέων συνεργατών.
Μέσω της κοινωνικής της διάστασης, η BTPMP επιθυμεί να διατηρήσει και να βελτιώσει την ποιότητα και το περιβάλλον εργασίας των υπαλλήλων και να αναπτύξει την οικολογική κατασκευή.
Στο πλαίσιο του ομίλου LAURENT, μιας οικογενειακής επιχείρησης των οποίων οι δομικές αξίες είναι ο επαγγελματισμός και η εμπλοκή, η τεχνική ικανότητα, η ικανοποίηση και η πιστότητα του πελάτη, η εμπειρία και η διαφάνεια, η Laurent Lubrifiants et Fluides αναπτύσσει μια πλήρη και προσαρμοσμένη προσφορά λιπαντικών και γρασιδιών με τους διάφορους συνεργάτες και μάρκες της: SHELL: βιομηχανικά...
... διαδικτυακή δραστηριότητα, η Pasol Interactive συγκεντρώνει 4 τομείς εξειδίκευσης:
Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων
Η διαφήμιση Google Ads
Η φυσική βελτιστοποίηση (SEO)
Η εμπειρία και η σχέση πελάτη (CRM)
Δημιουργία ιστοσελίδας: από την οικονομική έως την εξατομικευμένη
Οι διαδικτυακές μας λύσεις σας επιτρέπουν να αποκτήσετε ένα...
... από την παρουσία της στο Διαδίκτυο. Η C'est Nettement Mieux προτείνει να συμβουλεύσει, να εφαρμόσει και να συνοδεύσει τις απαραίτητες ενέργειες ψηφιακού μάρκετινγκ για την ανάπτυξη μιας ψηφιακής παρουσίας. Αυτές θα επιλεγούν προσεκτικά με βάση τους στόχους, το ανταγωνιστικό περιβάλλον και τις ειδικές ιδιαιτερότητες κάθε πελάτη.