... αντικατάσταση εξαρτημάτων (Swap). Μια απλή και ασφαλής διαχείριση παρατείνει τη διάρκεια ζωής των εγκαταστάσεών σας και εξασφαλίζει καλύτερη κερδοφορία.
Επιλογή Αξιοπιστων Υπολογιστικών Στοιχείων :
Επιλέξτε υπολογιστικά στοιχεία υψηλής ποιότητας και δοκιμασμένα για την ανθεκτικότητα και την απόδοσή τους. Αυτή η προσέγγιση μειώνει τον κίνδυνο βλαβών και μειώνει τις ανάγκες για συχνές τεχνικές παρεμβάσεις, συμβάλλοντας σε μια πιο αξιόπιστη και οικονομική λειτουργία μακροπρόθεσμα.
...
Διαχείριση Εκδηλώσεων: Δημιουργήστε, οργανώστε και παρακολουθήστε τις εκδηλώσεις του συλλόγου σας, συμπεριλαμβανομένων των εγγραφών, των ημερολογίων και των αυτόματων υπενθυμίσεων.
Διαχείριση Οικονομικών: Παρακολουθήστε τα οικονομικά του συλλόγου σας με δυνατότητες όπως η διαχείριση συνδρομών, η παρακολούθηση πληρωμών και η δημιουργία οικονομικών αναφορών.
Επικοινωνία: Διευκολύνετε την επικοινωνία εντός του συλλόγου σας με εργαλεία όπως τα ενημερωτικά δελτία, τα φόρουμ συζητήσεων και τις αυτόματες ειδοποιήσεις.
Η Convera είναι ο παγκόσμιος ηγέτης μη τραπεζικών διεθνών πληρωμών αφιερωμένων στις επιχειρήσεις. Υποστηριζόμενες από ένα διεθνές δίκτυο τόσο εκτενές όσο και εξελιγμένο, οι υπηρεσίες και οι λύσεις της Convera βασίζονται στην αποτελεσματικότητα, την ακρίβεια και τη συμμόρφωση, μειώνοντας τους κινδύνους και επιτρέποντας τη λήψη καλύτερων αποφάσεων. Η Convera έχει περισσότερους από 30.000 πελάτες όλω...
...
• Κινήσεις και καταστάσεις Αποθέματος
• Εισιτήρια με ή χωρίς κράτηση
• Έλεγχος πρόσβασης σε Εισιτήρια
• Αναμονή Εισιτηρίου, Έρευνα
Το Ταμείο επιτρέπει συναλλαγές σχετικά με τις εκδοθείσες και εξοφλημένες τιμολόγια στη Διαχείριση,
• Πληρωμή Εκκρεμούς Τιμολογίου
• Τιμολόγιο για Πελάτη σε λογαριασμό
• Κατανάλωση σε Ανοιχτό Τιμολόγιο...
... ταμείου
Παρακολούθηση των εισπράξεων και υπενθύμιση των οφειλών
Διαχείριση εξόδων
Καταχώρηση και προετοιμασία των εγγράφων που πρέπει να παραδοθούν στον λογιστή σας
ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΑΣ
Προσφέρετε καλύτερη ανταπόκριση στους πιθανούς πελάτες/πελάτες σας
Αναβαθμίζετε την εικόνα της εταιρείας σας
Δημιουργείτε πιστότητα στους πελάτες σας μέσω εξατομικευμένης παρακολούθησης
Μια αυστηρή παρακολούθηση...
... συστημάτων πληρωμών, τη διαχείριση αποθεμάτων και την υλοποίηση προηγμένων λειτουργιών όπως οι προτάσεις προϊόντων και οι αξιολογήσεις πελατών.
Δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στο responsive design για να διασφαλιστεί η βέλτιστη πλοήγηση σε όλες τις συσκευές, καθώς και στη βελτιστοποίηση SEO για να εξασφαλιστεί η μέγιστη ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης.
... δεν παρακολουθείται ή παρακολουθείται κακώς, διαταράσσει τη ρευστότητά σας. Αυτό μπορεί να γίνει γρήγορα επιβλαβές και να οδηγήσει τελικά σε αδυναμία πληρωμών ή σε πτώχευση.
Η διαχείριση του λογαριασμού πελατών είναι χωρίς αμφιβολία η εγγύηση για να αντιμετωπίσετε τις τρέχουσες και μελλοντικές υποχρεώσεις, ακόμη και σε δύσκολες περιόδους.
Επιλέγοντας μία από τις υπηρεσίες μας, η ADV CONSEILS, διασφαλίζει την παρακολούθηση μιας τακτικής και αξιόπιστης ρευστότητας. Αληθινή εγγύηση διαφάνειας και ηρεμίας για την καλή υγεία και τη βιωσιμότητα της επιχείρησής σας.
... χρήση επαφών, κοινόχρηστο ημερολόγιο, λειτουργική εφαρμογή σε εκτός σύνδεσης λειτουργία...
Η εφαρμογή σας για κινητά iOS θα αναπτυχθεί κατά παραγγελία, με υποστήριξη από την αρχή μέχρι το τέλος: καθορίζουμε μαζί τους στόχους σας, τις ανάγκες σας και κυρίως, τις λειτουργίες της εφαρμογής. Αναλαμβάνουμε επίσης τη φιλοξενία και τη διαχείριση της λύσης σας.
...Η αγορά του Wishibam σας επιτρέπει να διευρύνετε τον κατάλογο προϊόντων σας ενσωματώνοντας εύκολα τρίτους προμηθευτές. Η ενσωμάτωσή τους διευκολύνεται χάρη στο δίκτυό μας από μεταπωλητές (+1800 προμηθευτές ήδη ενσωματωμένοι) και χάρη στο Hub ενσωμάτωσης που μας επιτρέπει να ξεπερνάμε κάθε τεχνικό περιορισμό στην ενσωμάτωση προμηθευτών.
Διαχείριση προμηθευτών και δικαιωμάτων τους, διαχείριση της ενσωμάτωσης, διαχείριση του merchandising, διαχείρισηπληρωμών σύμφωνα με την κανονιστική ρύθμιση DSP2.
... μετατροπών, καθώς και τη ρύθμιση πληρωμών και αποστολών, θα μάθετε όλες τις βασικές δεξιότητες για να μεγιστοποιήσετε τις πωλήσεις και την επιτυχία σας στο διαδίκτυο. Οι διαδραστικές και πρακτικές συνεδρίες μας θα σας καθοδηγήσουν βήμα προς βήμα, παρέχοντάς σας τις γνώσεις και την αυτοπεποίθηση που χρειάζεστε για να ευδοκιμήσετε στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Αναλάβετε τον έλεγχο του καταστήματός σας WooCommerce σήμερα και προωθήστε την επιχείρησή σας σε νέα ύψη.
... εγγύησης που επιλέγει ο ιδιοκτήτης, Κατάλογος, Χρηματοοικονομική διαχείριση (απαιτεί το ενοίκιο, παρακολούθηση πληρωμών, αναθεώρηση ενοικίων, τακτοποίηση εξόδων, κ.λπ.) και η διοικητική διαχείριση του ακινήτου. Απαιτήσεις σχετικά με τις ετήσιες πιστοποιήσεις ασφάλισης.
... πληρωμών και επιστροφών ΦΠΑ
• Υποστήριξη και συμβουλές στους πελάτες μας
• Διαχείριση φορολογικών ελέγχων
• Διαχείριση του φόρου στα αναψυκτικά και τα νερά
• Διαχείριση περιβαλλοντικών φόρων (TGAP – TICPE – TICC – TICGN)
2) Φόρος στην Πηγή (PAS)
Από την 1η Ιανουαρίου 2019, ο φόρος στην πηγή για το εισόδημα είναι υποχρεωτικός στη Γαλλία.
Η AFC έχει ως αποστολή να εκπροσωπεί κοινωνικά τις...
... Παραγωγής (OF)
Διαχείριση υποστήριξης μετά την πώληση (εισιτήρια, αιτήματα παρέμβασης)
Διαχείριση ποιότητας (Συμβάντα)
Καταγραφή χρόνου
Η Aprodix, η αναφορά στην αγορά της διαχείρισης κατά έργο, ξεχωρίζει προσφέροντας 3 συμπληρωματικές εμπορικές αλυσίδες, 3 βιβλιοθήκες καταλόγων (έργο, πρότυπο, υποστήριξη μετά την πώληση) που εξυπηρετούνται από 5 ανεξάρτητους υπολογιστικούς κινητήρες αναγκών για να...
... κυρίως σε επιχειρήσεις που επιθυμούν να αυτοματοποιήσουν τη διαδικασία πωλήσεών τους, την επαλήθευση ταυτοτήτων πελατών (KYC), την προστασία προσωπικών δεδομένων, καθώς και τη διαχείριση cookies. Αυτό επιτρέπει στους εμπόρους να επικεντρωθούν πλήρως στις δραστηριότητες μάρκετινγκ και στην ανάπτυξη των πωλήσεών τους.
Το module πληρωμών μας προσφέρει πολλές επιλογές: άμεσες τραπεζικές μεταφορές SEPA...
...– Μονάδα ενσωμάτωσης εξαρτημάτων (εκτυπωτής, αναγνώστης καρτών, πληκτρολόγιο, κάμερα, δυνατότητα ενσωμάτωσης όλων των τύπων πληρωμών, κ.λπ.)
– Γραφείο ανάπτυξης για τη διεπαφή αφής σας, τη διάδοση και τη διαχείριση των δεδομένων σας.
– Έναν μόνο εκπρόσωπο και πλήρη έλεγχο της αλυσίδας παραγωγής χωρίς επιπλέον προμηθευτές.
– Όλα τα προϊόντα μας κατασκευάζονται, συναρμολογούνται, δοκιμάζονται και...
... την πρόοδο ή με σταθερή χρέωση, των χρόνων που έχουν περάσει ή των εξόδων
- Αποστολή ηλεκτρονικών τιμολογίων Factur-X μέσω email στους πελάτες σας, και διαχείρισηπληρωμών και χρεώσεων
- Παρακολούθηση της κατάστασης των απαιτήσεων πελατών και των αναμενόμενων εισπράξεων (ηλικιακή ισορροπία), αποστολή υπενθυμίσεων στους πελάτες σας
- Έλεγχος διαχείρισης και ανάλυση αποτελεσμάτων ανά φάκελο, συνεργάτη, εταιρεία ή αποστολή χάρη σε μια μεγάλη ποικιλία εκδόσεων σύνοψης ή λεπτομερειών που μπορούν να εξαχθούν σε Excel
- Προγραμματισμός εκδηλώσεων
- Επαγγελματισμός της επιστολής αποστολής σας...
... επίπλων
– Ανάκτηση του παλιού προϊόντος
– Είσπραξη πληρωμών από τους πελάτες
– Ενοικίαση ανυψωτικών μηχανημάτων
– Διαχείριση επιστροφών και εξυπηρέτηση μετά την πώληση
Ως οικογενειακή επιχείρηση που επικεντρώνεται σε παραδοσιακές αξίες όπως η ειλικρίνεια, η επαγγελματική ηθική και η σκληρή δουλειά, αυτές οι αρχές καθοδηγούν όλες τις ενέργειές μας για να προσφέρουμε μια αξιόπιστη υπηρεσία σε μια...
.../μπόνους. Οι κάρτες μας δεν απαιτούν διαδικασίες απόκτησης και είναι διαθέσιμες διεθνώς για όλες τις συναλλαγές.
Από το 2010, η SOGEXIA είναι η πρώτη γαλλική FinTech που λειτουργεί ως πάροχος υπηρεσιών πληρωμών και ηλεκτρονικού χρήματος και διαχειρίζεται διεθνώς μια ευρεία γκάμα καινοτόμων λύσεων, υπό την επωνυμία της και κατά παραγγελία: λογαριασμούς πληρωμών, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες...
... τυπικότητες
-> Ταξινόμηση εγγράφων
-> Παρακολούθηση τιμολόγησης πελατών
Διαχείριση αγορών
-> Συμφωνία παραστατικού παράδοσης/τιμολογίου
-> Δημιουργία και παρακολούθηση προγράμματος πληρωμών
-> Προετοιμασία πληρωμών
Σχέσεις με ενδιαφερόμενους φορείς
-> Διαχείριση σχέσεων με προμηθευτές
-> Διαχείριση σχέσεων με πελάτες
-> Σχέσεις με φορολογική διοίκηση και κοινωνικούς οργανισμούς
-> Προνομιακός επαφή με την τράπεζά σας...
Η εταιρεία CRISALID είναι εξειδικευμένη από το 1992 σε λύσεις ταμειακής μηχανής και δικτύων καταστημάτων.
Δημιουργούμε μια γκάμα λογισμικών ταμειακής μηχανής και διαχείρισης προσανατολισμένων σε επαγγελματικές ανάγκες. Αυτά τα λογισμικά επιτρέπουν τη διαχείριση των πληρωμών αλλά και των παραγγελιών και της λογιστικής. Επιπλέον, επιτρέπουμε στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται τις ενέργειες πιστότητας των πελατών.
...όπως η διαχείριση τιμολόγησης, η διαχείρισηπληρωμών, η διαχείριση αναβατών, η διαχείριση επαναλήψεων, η διαχείριση αλόγων, η διαχείριση εκδηλώσεων. Το κύριο πλεονέκτημα του λογισμικού Céléris είναι η αυτοματοποίηση της χειροκίνητης καταχώρισης και η εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες. Επίσης, το Céléris διαθέτει ισχυρά εργαλεία επικοινωνίας όπως το e-mailing για να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας...
Δημιουργός και κατασκευαστής συστημάτων κάρτας ταυτοποίησης και πληρωμών. Προμηθευτής συστημάτων καρτών για ταυτοποίηση και συστημάτων καρτών για πληρωμές. Σύστημα διαχείρισης μέσω καρτών για έλεγχο πρόσβασης και πληρωμές σε χώρους στάθμευσης. Σύστημα πληρωμών και ταυτοποίησης μέσω πολυλειτουργικών καρτών. Παροχέας υπηρεσιών για τη διαχείριση φωτοτυπιών και εκτυπώσεων. Κάρτες πληρωμής για...
Η Tokheim είναι ένας από τους κύριους παρόχους παγκοσμίως λύσεων για την πώληση καυσίμου λιανικής. Η προσφορά μας, της οποίας η ποικιλία έχει σχεδιαστεί για να σας προσφέρει ευρεία επιλογή, περιστρέφεται γύρω από τέσσερα κεντρικά στοιχεία: τους διανομείς καυσίμου, τα συστήματα πληρωμών, την υπηρεσία και τη διαχείριση έργου. Από πάνω από έναν αιώνα, τα προϊόντα της Tokheim συνδέονται με εξαιρετική...
... έργο. Έτσι, σε έργα ηλεκτρονικού εμπορίου, η ομάδα Helis παρέχει υποστήριξη σε επιχειρήσεις που επιθυμούν να κατανοήσουν το ηλεκτρονικό εμπόριο. Και αυτό μέχρι την υλοποίηση ενός ασφαλούς συστήματος πληρωμών στις πλατφόρμες πωλήσεων, όπως η πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας. Στην υπηρεσία υποδομών και δικτύων, η Helis δραστηριοποιείται στη διαχείριση των πληροφοριακών συστημάτων προσφέροντας βασικές...
... εντός του ομίλου (CashNetting), τη διαχείριση ταμείου (CashValue) και την αντιπαραβολή λογιστικών στοιχείων (CashMatching). Παρέχουμε καινοτόμες λύσεις για να βελτιώσουμε την εσωτερική χρηματοοικονομική επικοινωνία του ομίλου, βελτιστοποιώντας και εξασφαλίζοντας τους κύκλους πληρωμών σας. Τα λογισμικά μας επιτρέπουν τη μετάδοση χρηματοοικονομικών πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο και, επομένως, καλύτερο έλεγχο και αυξημένη προβλεψιμότητα των χρηματοοικονομικών σας ροών.
Η ALFA DIMAG σχεδιάζει και υλοποιεί λογισμικά, πακέτα λογισμικού και εφαρμογές υψηλής απόδοσης, που καλύπτουν τις ανάγκες σας στη διαχείριση και τις λύσεις πληρωμών. Είμαστε στη διάθεσή σας, από τη συμβουλευτική μέχρι την υλοποίηση της λύσης που θα επιλέξετε. Οι τομείς δραστηριότητάς μας είναι κυρίως ο τουρισμός, η φιλοξενία και η εστίαση.
... Τερματικών Σημείου Πώλησης (ΤΣΠ) και των διαφόρων περιφερειακών τους, σήμερα η Novatec ενισχύει τη διαχείριση των μέσων πληρωμών και αναγκαίων φορτίσεων, βασιζόμενη σε καινοτόμες, ισχυρές και ασφαλείς υπολογιστικές πλατφόρμες. Επιπλέον, η Novatec έχει δημιουργήσει ένα σύστημα πιστότητας πελατών προσβάσιμο σε όλους τους εμπόρους μέσω μιας τυπικής ή χωρίς επαφή κάρτας chip, που είναι προσαρμόσιμη και από τις δύο πλευρές, λειτουργεί αποκλειστικά με το ΤΠΗ και συνδέεται με μια ασφαλή διαδικτυακή πύλη. Μια σύγχρονη εκδοχή της κάρτας πιστότητας από χαρτόνι με σφραγίδα.