...
- Διαχείριση της λογιστικής των τεκμηριωμένων, ατομικών επιχειρήσεων, ελεύθερων επαγγελματιών
- Συμβουλές και σύνταξη δήλωσης προσωπικού φόρου για επιχειρηματίες και ιδιώτες
- Συμβουλές και καθοδήγηση σχετικά με τις εξαγορές επιχειρήσεων
- Συμβουλές και καθοδήγηση σχετικά με την διαδοχή σε οικογενειακές επιχειρήσεις
- Σχεδιασμός κληρονομιάς...
Η λογιστική γίνεται ευχαρίστηση! Με το λογισμικό επιχειρήσεων UNIT4 Venice, διαχειρίζεστε τη λογιστική, την τιμολόγηση και τη διαχείριση πελατών σας με ένα χαμόγελο! Οι χρήσιμες λειτουργίες του Venice εξασφαλίζουν διοικητική απλοποίηση, ώστε να παρακολουθείτε γρήγορα και αποτελεσματικά τη λογιστική, την τιμολόγηση, τα αποθέματα και τις επαφές σας. Η καθημερινή καταχώριση είναι αυτοματοποιημένη...
... κατασχέσεις και παραχωρήσεις, στην αυτοπεποίθηση ή πώς να ξέρεις να επιβάλλεσαι, στη διαδικασία πρόσληψης και τελικά, στην πρόληψη και ασφάλεια. Η HR Team συνεργάζεται με την EUNOMIA, ένα γραφείο επιχειρήσεων και ένα ταμείο κοινωνικών ασφαλίσεων για αυτοαπασχολούμενους. Η HR Team – γραφείο επιχειρήσεων σας συμβουλεύει και σας υποστηρίζει κατά τη δημιουργία, την τροποποίηση ή τη διακοπή δραστηριότητας των αυτοαπασχολούμενων και των επιχειρήσεων.
... του ονόματος τομέα. Ειδικευόμαστε στη δημιουργία προσαρμοσμένων ιστοσελίδων με ένα διαχειριστικό module (διαχείριση περιεχομένου) ώστε να μπορείτε να κάνετε μόνοι σας τις αλλαγές. Σας προσφέρουμε modules επεκτάσεων για να ομορφύνετε την ιστοσελίδα σας. Θέλουμε να είμαστε δημιουργικοί και καινοτόμοι. Σας προτείνουμε τη δημιουργία ιστοσελίδων με εξελιγμένο σχεδιασμό που πληροί τα πρότυπα του...
...Βάζουμε την εμπειρία μας στην υπηρεσία των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων. Μπορείτε να μας απευθυνθείτε για την υλοποίηση και την εφαρμογή των σχεδίων εσωτερικής επικοινωνίας σας, την παραγωγή του εσωτερικού σας περιοδικού και/ή των ενημερωτικών σας δελτίων (εσωτερικών/εξωτερικών) και τη διαχείριση των κοινωνικών σας δικτύων (Facebook - Instagram - Linkedin - Twitter - Blog).
Η ομάδα μας σας...
... διακοπής δραστηριότητας… και αυτό, τόσο για φυσικά πρόσωπα όσο και για εταιρείες και ΜΚΟ. Η GESCOFI προσφέρει στους πελάτες της μια εξατομικευμένη συνεργασία με διάφορους λογιστές, ελεγκτές επιχειρήσεων, νομικούς, συμβολαιογράφους και εξειδικευμένους δικηγόρους. Η εταιρεία προσφέρει διάφορες υπηρεσίες όπως υποστήριξη στη διαχείριση, λογιστική, άμεση φορολογία – Φόροι, έμμεση φορολογία – ΦΠΑ και υποστήριξη στην ίδρυση.
...περιβαλλοντικών δηλώσεων, περιβαλλοντικών πτυχών για το πιστοποιητικό ISO κ.λπ. Πολλές δεκάδες επιχειρήσεων μας έχουν προσλάβει ως εξωτερικούς συντονιστές περιβάλλοντος. Εξίσου πολλές επιχειρήσεις μας ζητούν να καθοδηγήσουμε τον εσωτερικό τους συντονιστή περιβάλλοντος. Συχνά εμπλεκόμαστε ενεργά στην επιχειρηματική πολιτική των εταιρειών. Και όταν είναι απαραίτητο, συνεργαζόμαστε με άλλους περιβαλλοντικούς...
... (αυτοματοποίηση της πλευράς προμηθειών με πλήρη ηλεκτρονική ανταλλαγή μηνυμάτων), πλήρης ψηφιοποίηση της ροής εγγράφων με το CORSA, πλήρες CRM ή xRM για τη διαχείριση σχέσεων και τις διαφημιστικές καμπάνιες, αλλά και λειτουργίες helpdesk και διαχείριση έργων μέσω του genesisWorld, στατιστικές και αναλυτικές δυνατότητες με το εργαλείο Business Intelligence DIMASYS i8, ολοκλήρωση με το SLIM4 για προχωρημένη βελτιστοποίηση αποθεμάτων και προβλέψεις (αν και αυτό απευθύνεται σε περιορισμένο αριθμό πελατών μας) και ένα Taskcentre που ειδοποιεί και επικοινωνεί έξυπνα με όλους τους δυνατούς τρόπους.
... ευρωπαϊκό επίπεδο: Μέσω της CEDEC, της Ευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας Τοπικών Επιχειρήσεων Ενέργειας, η Inter-régies εργάζεται για την υπεράσπιση των συμφερόντων των κοινοτικών επιχειρήσεων ενώπιον των ευρωπαϊκών θεσμών. Η CEDEC, της οποίας η έδρα βρίσκεται στις εγκαταστάσεις της Inter-régies, συγκεντρώνει τις τοπικές και περιφερειακές επιχειρήσεις ενέργειας σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Η Inter-régies, ένα από τα ιδρυτικά μέλη το 1992, παρέχει επιχειρησιακή υποστήριξη στο πλαίσιο της καθημερινής διαχείρισης.
... επίπεδο, η GIBED είναι μέλος της IMELCO, μιας ευρωπαϊκής οργάνωσης ανεξάρτητων ηλεκτροτεχνικών χονδρικών επιχειρήσεων με τους ίδιους στόχους σε 16 ευρωπαϊκές χώρες, την Αυστραλία και τη Βόρεια Αμερική.
Τα προϊόντα μας: Καλώδιο & Καλώδια, Υλικά Εγκατάστασης, Υλικά Εγκατάστασης Βιομηχανίας, Αυτοματισμός Σπιτιού, Δεδομένα - Δίκτυα, Εργαλεία, Φωτισμός - Λάμπες, Φωτισμός - Συσκευές, Θέρμανση, Αερισμός & Αερισμός, Διαχείριση Επικοινωνίας...
... σας εγκαθιστούμε το συντομότερο δυνατό.
Μετά την πώληση
Οι προμηθευτές μας επιλέγονται για την ποιότητα του υλικού τους, την αξιοπιστία και την υποστήριξη των προϊόντων τους. Για να σας διευκολύνουμε, αναλαμβάνουμε τη διαχείριση της μετά την πώληση.
Στη Fiduciaire de la Cense, η ομάδα μας από λογιστές και λογιστές αναλαμβάνει τη μερική ή πλήρη διαχείριση της λογιστικής σας, είτε είστε εταιρεία, ΜΜΕ, ιδιώτης ή ΜΚΟ. Μεταξύ των αποστολών μας, διασφαλίζουμε ιδίως: τη διαχείριση των λογιστικών σας βιβλίων, τις φορολογικές δηλώσεις, τις δηλώσεις ΦΠΑ, την καταχώριση των τιμολογίων, τη δημιουργία επιχειρήσεων, την εξαγορά, τη συγχώνευση, τη διάσπαση...
Η Altavia είναι ο πρώτος ευρωπαϊκός εμπορικός συνεργάτης των επιχειρήσεων δικτύου. Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε εκστρατείες εμπορικής επικοινωνίας, έντυπες και ψηφιακές, που προσελκύουν τους καταναλωτές και ενεργοποιούν τις πωλήσεις των πελατών μας, τόσο online όσο και offline. Από τα στάδια σχεδίασης και δημιουργίας των εμπορικών επιχειρήσεων μέχρι την παραγωγή των υλικών και τη διαχείριση της...
... διοίκηση δικτύων, συμβουλευτική, καθώς και υπηρεσίες ολοκληρωμένων λύσεων. Η γνώση μας για τον κόσμο των επιχειρήσεων μας επιτρέπει να παρέχουμε υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες και τις ανάγκες κάθε εταιρείας. Είμαστε παθιασμένοι με το επάγγελμά μας και γνωρίζουμε να είμαστε ευέλικτοι και διαθέσιμοι στους πελάτες μας. Αυτή η σχέση εμπιστοσύνης είναι η δύναμή μας, όπως αποδεικνύουν οι πολλές αναφορές μας.
... Gesval διαχειρίζεται, εκ μέρους του ULg -και του CHU της Λιέγης-, περίπου εκατό διπλώματα ευρεσιτεχνίας και τριάντα συμμετοχές σε spin-offs. Η Gesval συμμετέχει επίσης στη διαχείριση ορισμένων μεγάλων ερευνητικών έργων που προορίζονται για διεθνείς επιχειρήσεις. Το κεφάλαιο της Gesval S.A. (5 εκατομμύρια ευρώ) ανήκει στο Πανεπιστήμιο της Λιέγης και ο Πρύτανης προεδρεύει του διοικητικού συμβουλίου.
...Στον τομέα των διαστημικών επιχειρήσεων και των δραστηριοτήτων μηχανικής, η Vitrociset μπορεί να διεκδικήσει σχεδόν 30 χρόνια εμπειρίας και συνεχούς συνεργασίας με διαστημικούς οργανισμούς και φορείς δορυφόρων. Η Vitrociset Belgium λειτουργεί καθ' όλη τη διάρκεια ζωής των έργων, στην υλοποίηση και διαχείριση συστημάτων και υπηρεσιών, προσφέροντας λύσεις βελτιστοποίησης πόρων και είναι σε θέση να παρέχει ποιότητα και ασφάλεια εστιασμένες στα υψηλότερα πρότυπα καινοτομίας.
Το πρώτο στρατηγικό συμβουλευτικό γραφείο, ιδρυμένο το 1886 από τον Arthur Dehon Little. Ο Arthur D. Little ανέπτυξε παράλληλα τις δραστηριότητές του στη διαχείριση καινοτομίας και στη στρατηγική συμβουλευτική επιχειρήσεων.
Η BlueExpert ειδικεύεται στην υποστήριξη και την καθοδήγηση επιχειρήσεων. Με εμπειρία αρκετών δεκαετιών, είμαστε ο ιδανικός συνεργάτης για να υποστηρίξουμε την επιχείρησή σας, να διαχειριστούμε την ανάπτυξή της και την εξέλιξή της. Σας βοηθάμε να ξεπεράσετε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζετε στη διαχείριση της επιχείρησής σας. Βοηθάμε τους επιχειρηματίες καθώς και τις ομάδες διοίκησής τους...
... των επιχειρήσεων. Ειδικός σε τηλεματικές λύσεις, ειδικός στην χαρτογραφική ικανότητα και διευκολυντής γεωγραφικής βελτιστοποίησης στις δραστηριότητες μιας επιχείρησης, η Market-IP επιτρέπει στις εταιρείες να αποκομίσουν τα εξής οφέλη: - Καλύτερη γνώση και έλεγχος των "assets", του στόλου οχημάτων, των μηχανημάτων, του εξοπλισμού και του προσωπικού πεδίου. - Αύξηση της παραγωγικότητας. - Αύξηση του επιπέδου υπηρεσιών που προσφέρονται στους πελάτες. - Έλεγχος και μείωση των μη παραγωγικών λειτουργικών εξόδων (χλμ, χρόνος μετακίνησης,...). - Αυτοματοποίηση των διαδικασιών.
...Η BURO II & ARCHI+I είναι ένα πολυδιάστατο γραφείο με πολλές εσωτερικές διευθύνσεις: χωροταξία και τοπίο, αρχιτεκτονική, μηχανική και εσωτερικός σχεδιασμός. Η BURO II & ARCHI+I είναι οι πρεσβευτές επιχειρήσεων για τη Δυτική Φλάνδρα. Αυτή η ετικέτα έχει απονεμηθεί σε επιχειρήσεις που απολαμβάνουν αναγνώριση σε επαρχιακό και/ή διεθνές επίπεδο, οι οποίες δίνουν έμφαση στη διαχείριση της ποιότητας.
...Τηλεργασία, Διαχείριση πολλαπλών τοποθεσιών τηλεφωνίας επιχείρησης, Ενοποιημένες επικοινωνίες. Μεταξύ αυτών των υλικών ή λογισμικών λύσεων, αναφέρουμε ενδεικτικά: Κεντρικό τηλεφωνικό IPBX, Ενσωμάτωση GSM στην πλατφόρμα Aastra, Αξεσουάρ VoIP WiFi για το Κεντρικό Aastra, Αναλογικά τηλέφωνα που συνδέονται με το Κεντρικό Aastra, Ασύρματο σύστημα, Μικρο-ακουστικά, Τηλεδιάσκεψη, Σύστημα εκτύπωσης Laser & Inkjet, Βιντεοδιάσκεψη, Καταγραφείς συνομιλιών, Ηχεία και ενισχυτές, Διαλέκτης, Διακομιστής φαξ.
... δραστηριότητες: 1. Ανάπτυξη της οικονομίας - αναζήτηση, υποδοχή και υποστήριξη επιχειρήσεων 2. Υλοποίηση δημόσιων έργων με τους δήμους 3. Χρηματοδότηση επιχειρήσεων - χρηματοδοτική μίσθωση ακινήτων και κεφάλαιο κινδύνου 4. Διαχείριση αποβλήτων - από την πρόληψη μέχρι την ανακύκλωση και την αξιοποίηση 5. Καθαρισμός των λυμάτων - επεξεργασία, αξιοποίηση, υποστήριξη στους δήμους και στις επιχειρήσεις.
... υπευθυνότητας (QHSE & SA - Ποιότητα, Υγεία & Ασφάλεια, Περιβάλλον και Κοινωνική Λογοδοσία). Το παγκόσμιο δίκτυο της Bureau Veritas αποτελείται από περιφερειακά και τοπικά γραφεία, από τα οποία εξυπηρετούνται οι πελάτες με ένα εκτενές πακέτο υπηρεσιών που περιλαμβάνει μετρήσεις, επιθεωρήσεις, επικυρώσεις, πιστοποίηση, δοκιμές, ταξινόμηση, (τεχνικές) συμβουλές και εκπαίδευση. Η Bureau Veritas διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στη διαχείριση κινδύνων και στη βελτίωση των επιδόσεων των επιχειρήσεων.
...Η Joassart & Goffin Consulting είναι μια εταιρεία συμβούλων, που ιδρύθηκε το 1993 από τους Nicolas Joassart και Jean-Marie Goffin, δύο ανεξάρτητους συμβούλους.
Το γραφείο προσφέρει μεγάλη εμπειρία στη διάγνωση επιχειρήσεων, στην ανασχεδίαση διαδικασιών διαχείρισης και συστημάτων πληροφορικής, στη διαχείριση ανθρώπινων πόρων, στην οργάνωση της παραγωγής και στον καθορισμό και την εφαρμογή σχεδίων Μάρκετινγκ-Πωλήσεων.
... συστήματα ψεκασμού
Ενσωματωμένα με συστήματα κατά διαρρήξεων
Έλεγχος πρόσβασης:
Έλεγχος πρόσβασης: αυτόνομος, εντός δικτύου ή από απόσταση
Πρόσβαση μέσω κωδικού PIN, βιομετρίας ή proximity
Ενσωμάτωση καταγραφής χρόνου δυνατή
Παρακολούθηση μέσω καμερών:
Παρακολούθηση μέσω καμερών σύμφωνα με την νομοθεσία περί απορρήτου
Αυτόνομος ή διαχείριση από απόσταση
Πλήρεις λύσεις IP
Αναλυτικό λογισμικό
Θερμικές κάμερες
Ενσωμάτωση με συστήματα συναγερμού...
Η MCI οργανώνει με επαγγελματισμό τις συναντήσεις και τις εκδηλώσεις επιχειρήσεων. Για τις ενώσεις, η εταιρεία διοργανώνει συνέδρια προκειμένου να αυξήσει τα περιουσιακά στοιχεία και τις συμμετοχές. Για να το πετύχει αυτό, η εταιρεία σας προσφέρει την εκτενή εμπειρία της στη διαχείριση συνεδρίων και τις νέες τεχνολογίες, έτσι ώστε να μπορείτε να επιτύχετε συνέδρια παγκόσμιας κλάσης και να κάνετε τα όνειρά σας πραγματικότητα.
... τη βελτιστοποίηση της παραγωγικότητας και της αποτελεσματικότητας των επιχειρήσεων. Οι καινοτόμες λύσεις και λογισμικά της ενσωματώνουν όλες τις πτυχές της αλυσίδας απεικόνισης, από την απόκτηση και επεξεργασία εικόνας μέχρι την απεικόνιση και τη διαχείριση εικόνας. Η εταιρεία διαθέτει τις δικές της θυγατρικές για πωλήσεις και μάρκετινγκ, εξυπηρέτηση πελατών, Έρευνα και Ανάπτυξη και παραγωγή στην Ευρώπη, την Αμερική και την Ασία-Ειρηνικό. Η εταιρεία (NYSE Euronext Βρυξέλλες: BAR) δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 90 χώρες με περίπου 3.300 υπαλλήλους παγκοσμίως.