Για πρώτη φορά, η Teledyne ICM και η Teledyne DALSA, δύο από τους πιο προηγμένους προμηθευτές λύσεων ακτίνων Χ στον κόσμο, ενώνουν τις δυνάμεις τους και αποκαλύπτουν την πρώτη ολοκληρωμένη φορητή ψηφιακή λύση ακτίνων Χ για μη καταστροφικές δοκιμές... ποτέ!
Υψηλή ανάλυση, εύκολη στη χρήση, ελαφριά, άμεση ανατροφοδότηση, απορρόφηση κραδασμών!
Εστιάζοντας στον τελικό χρήστη ως σημείο εκκίνησης αυτής της απίστευτης συνεργασίας, δημιουργήσαμε μια λύση ψηφιακών ακτίνων Χ υψηλής τεχνολογίας πλήρως σχεδιασμένη γύρω από εσάς!
Εξοπλισμένη με τον ανιχνευτή CMOS υψηλής ανάλυσης της Teledyne DALSA και τον ελαφρύτερο γεννήτρια ακτίνων Χ στην αγορά, το CPSERIES της Teledyne ICM, η λύση Go-Scan είναι αναμφίβολα η πολυλειτουργική λύση NDT όσον αφορά την ποιότητα εικόνας, την ευκολία χρήσης, την πρακτικότητα και την αξιοπιστία.
Τεχνολογία: CMOS
Μέγεθος pixel µm: 99
Λειτουργία χωρητικότητας pixel #: 2
Ενεργή περιοχή mm: 102 x 153
Ενεργή ανάλυση pxl: 1032 x 1548
Διεπαφή δεδομένων: GigE & Wifi
Μετατροπή ADC bits: 14
Ρυθμός ανανέωσης - 1x1 (GigE) fps: 30
Τροφοδοσία: Μπαταρία
Κατανάλωση ενέργειας W: 15
Απόδοση μπαταρίας: Περίπου 7 ώρες (συνεχής λειτουργία)
Ενεργή ψύξη ναι/όχι: Όχι
Γενικές διαστάσεις mm: 238 x 154 x 80
Συνολικό βάρος Kg: 3.5
Θερμοκρασία λειτουργίας °C: -20 έως +50
Θερμοκρασία αποθήκευσης °C: -20 έως +60
Υγρασία %R.H.: 20 έως 80
Εύρος ενέργειας ακτίνων Χ kV: 10 έως 225
Εύρος IP: IP65
Ανάλογα με τον προϋπολογισμό σας, γράφουμε πειστικές και ελκυστικές διαφημίσεις που αντιστοιχούν στις στοχευμένες λέξεις-κλειδιά σε κάθε ομάδα διαφημίσεων.
Το περιεχόμενο είναι η καρδιά της στρατηγικής SEO σας και πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας και βελτιστοποιημένο για να ενισχύσει την εκτίμηση από την Google.
Βάσει της ανάλυσής μας, αναπτύσσουμε μια σαφή και ακριβή στρατηγική για την εικόνα της μάρκας σας. Αυτό περιλαμβάνει τον καθορισμό του κεντρικού σας μηνύματος, της οπτικής σας ταυτότητας, του τόνου επικοινωνίας σας και των αξιών που θέλετε να μεταδώσετε στο κοινό σας. Καθορίζουμε επίσης τα κανάλια επικοινωνίας που πρέπει να προτιμηθούν.
Χρησιμοποιούμε εργαλεία ανάλυσης για να παρακολουθούμε την απόδοση των εκστρατειών στα κοινωνικά δίκτυα και να κάνουμε προσαρμογές ανάλογα για να βελτιστοποιήσουμε τα αποτελέσματα.
Είμαστε γνωστοί για την αποτελεσματική οργανική SEO μας. Δεν αφήνουμε τίποτα στην τύχη; ο στόχος μας είναι να σας τοποθετήσουμε γρήγορα στην κορυφή του Google.
Μια ισχυρή και συνεπής εικόνα μάρκας είναι απαραίτητη για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό, να διατηρήσετε τους πελάτες και να ενισχύσετε την εμπιστοσύνη.
Η ομάδα μας από ειδικούς στην επικοινωνία είναι εξειδικευμένη στην ανάπτυξη και διαχείριση εντυπωσιακών εικόνων μάρκας που ενισχύουν τη θέση σας στην αγορά και σας τοποθετούν ως ειδικούς.
Είτε πρόκειται για την εικόνα μάρκας της επιχείρησης, ενός προϊόντος ή για το "personal branding" γύρω από ένα άτομο, η UPARTNER διαθέτει όλες τις ικανότητες για να σας βοηθήσει.
Πώς;
- Σε βάθος ανάλυση της επιχείρησής σας, της στοχευμένης αγοράς και της τρέχουσας θέσης σας
- Καθορισμός στρατηγικής (ταυτότητα, μηνύματα, τόνος...)
- Δημιουργία/ανασχεδίαση της οπτικής ταυτότητας (γραφιστική ταυτότητα που περιλαμβάνει ένα λογότυπο, κινούμενο ή μη, επιλογή τυπογραφιών και χρωμάτων...)
Ανάπτυξη και διαχείριση της μάρκας μέσω των διαφόρων καναλιών επικοινωνίας (ιστοσελίδα, κοινωνικά δίκτυα, έντυπα μέσα όπως κάρτες επισκεπτηρίου...)
Το πρώτο βήμα είναι να κατανοήσετε τη θέση σας στην αγορά και τους επιχειρηματικούς σας στόχους (η αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας, η δημιουργία leads, η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας σας κ.λπ.) Είναι επίσης κρίσιμο να κατανοήσετε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, κάτι που περιλαμβάνει τη δημιουργία persona(s). Αυτό το πρώτο βήμα είναι θεμελιώδες για να ξεκινήσετε με σωστές βάσεις.
Η ομάδα μας που ασχολείται με τη δημιουργία περιεχομένου φροντίζει για την παραγωγή του και διασφαλίζει ότι είναι υψηλής ποιότητας, ελκυστικό και κατάλληλο για τις διάφορες πλατφόρμες. Οι διάφοροι τύποι περιεχομένου που μπορούμε να παράγουμε είναι ποικίλοι: άρθρα ιστολογίου, φωτογραφίες, βίντεο, συνεντεύξεις και μαρτυρίες, copywriting, δελτία τύπου, περιεχόμενο για τα κοινωνικά δίκτυα...
Ένα καλό positioning στις μηχανές αναζήτησης όπως η Google και η Bing είναι καίριας σημασίας για την ψηφιακή σας ορατότητα. Να είστε εύκολα ανιχνεύσιμοι στο διαδίκτυο και να κατατάσσεστε στα κορυφαία αποτελέσματα της Google είναι ένα πραγματικό πλεονέκτημα που δεν πρέπει να παραβλέψετε.
Το SEO, ή Search Engine Optimization, αντιπροσωπεύει την οργανική αναζήτηση. Σε αντίθεση με το SEA, είναι εντελώς δωρεάν. Πρόκειται για ένα σύνολο τεχνικών που χρησιμοποιούνται για την βελτιστοποίηση ενός ιστότοπου προκειμένου να βελτιωθεί η ορατότητά του και η κατάταξή του στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Δουλεύουμε πάνω σε αυτούς τους 3 θεμελιώδεις πυλώνες:
- Η τεχνική βελτιστοποίηση του ιστότοπου
- Το περιεχόμενο υψηλής ποιότητας
- Η εξουσία
Οι διάφορες φάσεις:
- SEO audit (ανάλυση της τρέχουσας παρουσίας σας στο διαδίκτυο)
- SEO στρατηγική (επιλογή λέξεων-κλειδιών...)
- Βελτιστοποίηση του περιεχομένου στον ιστότοπο
- Netlinking (ποιοτικοί και σχετικοί σύνδεσμοι)
- Συγγραφή και δημοσίευση άρθρων επισκεπτών με backlinks
- Πίνακας ελέγχου και παρακολούθηση
Η ομάδα ειδικών μας φροντίζει επίσης να διασφαλίσει ότι το περιεχόμενό σας είναι βελτιστοποιημένο για τις μηχανές αναζήτησης. Ένα καλά βελτιστοποιημένο περιεχόμενο έχει περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστεί στην κορυφή των σχετικών αποτελεσμάτων αναζήτησης για τις λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή σας.
Σήμερα, η παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα είναι ζωτικής σημασίας για μια επιχείρηση.
Το Facebook, το Instagram, το LinkedIn και το TikTok έχουν γίνει απαραίτητα για να διασφαλίσουν μια παρουσία στο διαδίκτυο και να ελέγξουν την εικόνα της μάρκας.
3 λόγοι για να είστε παρόντες στα κοινωνικά δίκτυα:
- Να κερδίσετε ορατότητα και να γνωρίσετε τη μάρκα σας σε ένα ευρύτερο κοινό
- Να συγκεντρώσετε μια κοινότητα και να αλληλεπιδράσετε μαζί της
- Να παρακολουθείτε την ηλεκτρονική σας φήμη και να ενισχύσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο
Πώς μπορεί να σας βοηθήσει η UPARTNER;
- Επιλογή των κατάλληλων πλατφορμών για την επιχείρησή σας
- Δημιουργία και βελτιστοποίηση του λογαριασμού σας
- Σύνταξη στρατηγικής (persona, εκδοτικός προγραμματισμός, moodboard...) προσαρμοσμένη στην επιχείρησή σας και στα σχετικά δίκτυα
- Δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου (φωτογραφίες, βίντεο, κείμενα...)
- Παρακολούθηση των επιδόσεων και προσαρμογές ανάλογα
Ανάλογα με το κοινό-στόχο σας και τους στόχους σας, θα καθορίσουμε τα πιο κατάλληλα κανάλια επικοινωνίας για να φτάσετε στο κοινό σας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστοσελίδα, blogs, διαδικτυακή διαφήμιση, ενημερωτικά δελτία κ.λπ.
Βελτιώστε την ορατότητά σας στο διαδίκτυο βελτιστοποιώντας τη δομή και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας ώστε να πληροί τις απαιτήσεις της Google. Εφαρμόζουμε τεχνικές βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) για να βελτιώσουμε την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτό περιλαμβάνει:
- τη βελτιστοποίηση της δομής της ιστοσελίδας,
- την έρευνα σχετικών λέξεων-κλειδιών,
- τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου και των μετα-ετικετών,
- καθώς και τη βελτίωση της ταχύτητας φόρτωσης και της εμπειρίας χρήστη.
Με την UPARTNER, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι η ιστοσελίδα σας είναι εύκολα προσβάσιμη και ευρετηριασμένη από τις μηχανές αναζήτησης, επιτρέποντάς σας έτσι να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό και να δημιουργήσετε περισσότερη ποιοτική κίνηση.
Εγκαθιστούμε εργαλεία παρακολούθησης, όπως το Google Analytics, για να παρακολουθούμε τις επιδόσεις της καμπάνιας σας. Αναλύουμε τα δεδομένα τακτικά για να αξιολογούμε τα αποτελέσματα, να εντοπίζουμε ευκαιρίες βελτίωσης και να κάνουμε προσαρμογές αν χρειαστεί.
Η UPARTNER θα σας βοηθήσει να καθορίσετε με ακρίβεια το κοινό-στόχο σας χρησιμοποιώντας κριτήρια όπως η ηλικία, το φύλο, η γεωγραφική τοποθεσία, τα ενδιαφέροντα και οι συμπεριφορές. Αυτό θα μας επιτρέψει να προσαρμόσουμε το μήνυμά σας και να στοχεύσουμε αποτελεσματικά τις επικοινωνιακές σας προσπάθειες.
Μπορείτε να αναθέσετε 100% της διαχείρισης της ιστοσελίδας σας στην πρακτορεία μας, αλλά μπορείτε επίσης να γίνετε πλήρως λειτουργικοί εσωτερικά χάρη στις εκπαιδεύσεις μας. Διαχειριστείτε εύκολα την ιστοσελίδα σας καθημερινά με πλήρη αυτονομία.
Θα καθορίσουμε από κοινού σαφείς και μετρήσιμους στόχους για τη στρατηγική επικοινωνίας σας. Είτε πρόκειται για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας σας, τη δημιουργία leads, την ενίσχυση της εικόνας της μάρκας σας ή την ανάπτυξη της διαδικτυακής σας παρουσίας, θα καθορίσουμε συγκεκριμένους στόχους προσαρμοσμένους στην επιχείρησή σας.
Στη συνέχεια, αναπτύσσουμε μια στρατηγική περιεχομένου προσαρμοσμένη στην επιχείρησή σας. Σχεδιάζουμε τον τύπο περιεχομένου που θα παραχθεί, καθώς και την εκδοτική πολιτική και το χρονοδιάγραμμα παραγωγής. Επιπλέον, πραγματοποιούμε εις βάθος έρευνες σχετικά με τις τάσεις της αγοράς, τις ανάγκες των πελατών σας και τις λέξεις-κλειδιά που αναζητούν.
Στη συνέχεια, εργαζόμαστε στη δημιουργία ή την ανανέωση της οπτικής σας ταυτότητας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει το σχεδιασμό ενός εντυπωσιακού λογότυπου, μιας αρμονικής παλέτας χρωμάτων, μιας διακριτής τυπογραφίας και άλλων οπτικών στοιχείων που αντικατοπτρίζουν την επωνυμία σας.
Η υπηρεσία μας αναλαμβάνει να δημιουργήσει τους λογαριασμούς σας στα κοινωνικά δίκτυα αν δεν τους έχετε ήδη, και κυρίως να τους βελτιστοποιήσει με σκοπό να ενισχύσει την ορατότητα και τη συμμετοχή.
Με ανάλυση 49,5 µm για μια ενεργή περιοχή 230×290 mm (9×11,4 ίντσες), το Go-Scan 2329 είναι ο μόνος ανιχνευτής στην αγορά με τόσο υψηλή αναλογία ανάλυσης/μεγέθους εικόνας.
Η ποιότητα εικόνας φτάνει στην κατηγορία B (ISO 17636-2) για σχεδόν όλες τις εφαρμογές σας.
Υψηλή ανάλυση, εύκολο στη χρήση, ελαφρύ, άμεση ανατροφοδότηση, απορρόφηση κραδασμών!
Εξοπλισμένο με τον ανιχνευτή CMOS υψηλής ανάλυσης της Teledyne DALSA και τον ελαφρύτερο γεννήτρια ακτίνων Χ στην αγορά, τη σειρά CP της Teledyne ICM, η λύση Go-Scan είναι αναμφίβολα η πολυλειτουργική λύση NDT όσον αφορά την ποιότητα εικόνας, την ευκολία χρήσης, την πρακτικότητα και την αξιοπιστία.
Τεχνολογία: CMOS
Διάστημα pixel µm: 49,5
Ενεργή περιοχή mm: 228 x 292
Ενεργή ανάλυση pxl: 4608 x 5890
Διεπαφή δεδομένων: GigE
Bits μετατροπής ADC: 14
Ρυθμός ανανέωσης - 1x1 (GigE) fps: έως 2
Τροφοδοσία: Ρεύμα
Κατανάλωση ενέργειας W: 15 έως 40
Γενικές διαστάσεις (χωρίς μανίκι): 331 x 331 x 23
Συνολικό βάρος (χωρίς μανίκι): 8
Θερμοκρασία λειτουργίας: +10 έως +40
Θερμοκρασία αποθήκευσης: -10 έως +55
Υγρασία: 20 έως 80
Εύρος ενέργειας ακτίνων Χ: 10 έως 225
Με τις μεγάλες ενεργές ζώνες τους, τους σκληρούς προστατευτικούς σωλήνες που απορροφούν τους κραδασμούς και το ελαφρύ τους μέγεθος, οι νέοι ψηφιακοί πίνακες GO-SCAN έχουν σχεδιαστεί για να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των τεχνικών NDT όσον αφορά την ευχρηστία, την ανθεκτικότητα και την ποιότητα εικόνας.
Τεχνολογία: CMOS
Ενεργή ζώνη cm: 43 x 35
Βάρος Kg: 5.9
Βήμα pixel µm: 154
Bits μετατροπής ADC: 16
Κλάση προστασίας IP: 67
Δοκιμή πτώσης m: 1
Επικοινωνία: Ασύρματη ή ενσύρματη
Αρχίζουμε με μια εις βάθος ανάλυση της επιχείρησής σας, της στοχευμένης αγοράς σας και της τρέχουσας θέσης σας. Αυτό το βήμα μας επιτρέπει να κατανοήσουμε τους στόχους, τις αξίες και τα ανταγωνιστικά σας πλεονεκτήματα.
Ενισχύστε τις ικανότητες της ομάδας σας στην εφαρμογή και τη διαχείριση της στρατηγικής μέσω των εξειδικευμένων προγραμμάτων εκπαίδευσης της UPARTNER. Προσφέρουμε εξατομικευμένες εκπαιδεύσεις που καλύπτουν όλες τις πτυχές της στρατηγικής μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού, της εκτέλεσης των καμπανιών, της ανάλυσης των επιδόσεων και της διαχείρισης των εργαλείων. Στόχος μας είναι να παρέχουμε στην ομάδα σας τις γνώσεις και τις ικανότητες που απαιτούνται για να εφαρμόσει μια αποτελεσματική στρατηγική και να τη διαχειρίζεται αυτόνομα.
Αρχίζουμε με μια εις βάθος ανάλυση της επιχείρησής σας, της στοχευμένης αγοράς σας και της τρέχουσας θέσης σας. Αυτό θα μας επιτρέψει να κατανοήσουμε τους στόχους σας, τις δυνάμεις και τις αδυναμίες σας, καθώς και τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζετε.
Καταρχάς, αναλύουμε την τρέχουσα παρουσία σας, την αγορά σας και τους ανταγωνιστές σας. Έτσι, μπορούμε να καθορίσουμε μια στρατηγική για να σας φέρουμε στις καλύτερες θέσεις της Google.
Η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να σχεδιάζεται για να παράγει κέρδη. Ένα lead, μια πώληση, μια εγγραφή στη βάση δεδομένων σας... Σχεδιάζουμε τους ιστότοπούς μας με αυτό κατά νου.