Η συναρμολόγηση, η συσκευασία, η ανασυσκευασία και η παραγωγή αποτελούν τον πυρήνα της κοινωνικά προσανατολισμένης εκπαιδευτικής μας επιχείρησης. Δεδομένου ότι διαθέτουμε αρκετό χώρο, προσωπικό και εξοπλισμό, μπορούμε να εκτελούμε παραγωγικές εργασίες για συσκευασίες σε μικρή και μεγάλη κλίμακα.
Μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα εκτελέσουμε την παραγγελία σας πλήρως σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας.
• μηχανική συναρμολόγηση και αποσυναρμολόγηση
• παραγωγή, συναρμολόγηση προϊόντων
• συσκευασία, ανασυσκευασία
Τα προϊόντα σας είναι στο επίκεντρο της Monta. Γι' αυτό σας προσφέρουμε πάντα την καλύτερη λύση για τη συσκευασία των προϊόντων σας. Θέλετε να αναθέσετε τη διαδικασία συσκευασίας (και αποστολής) του ηλεκτρονικού σας καταστήματος; Οι ικανοί υπάλληλοί μας εργάζονται γρήγορα και προσεκτικά. Ορισμένοι από τους υπαλλήλους μας προέρχονται από εργαστήρια για άτομα με αναπηρία, όπως η Sterk@Werk και η SOVAK. Διαβάστε περισσότερα για την Sterk@Werk και την SOVAK στη σελίδα κοινωνικής ευθύνης μας. Είστε περίεργοι για τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει η ανάθεση της συσκευασίας στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα; Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Οι ειδικοί μας θα σας βοηθήσουν με μια προσαρμοσμένη λύση για το πρόβλημα της εφοδιαστικής σας!
Η μητρική μας εταιρεία είναι εγκατεστημένη στην Πολωνία, όπου εκτελούμε διάφορες εργασίες για τη Σητεία, την Δενδροκομία και την καλλιέργεια βολβών λουλουδιών. Οι εργασίες περιλαμβάνουν κοπή και τοποθέτηση σε δίσκους, εμβολιασμό, διαλογή υποστυλωμάτων, κλίμακες βολβών κρίνας, αφαίρεση βολβών υάκινθου και συσκευασίες.
Διαθέτουμε ιδιωτική μεταφορά (Ολλανδία, Βέλγιο, Γερμανία και Ιταλία) και κλιματιζόμενη αποθήκευση. Επεξεργασία όλων των προϊόντων υπό εξαιρετικά υγιεινές συνθήκες.
Επικοινωνία: Eric Huizer 0031-62447757 ή eric@swiatflory.com.
Το SEO Gold είναι το απόλυτο πακέτο βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης για ισχυρές ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και ηλεκτρονικά καταστήματα!
Βελτιώστε τώρα την αναγνωσιμότητα της ιστοσελίδας / ηλεκτρονικού σας καταστήματος στις 100 πιο σημαντικές λέξεις-κλειδιά στο Google! Ψηλά στο Google!
Περισσότεροι διαδικτυακοί επισκέπτες και έσοδα, καθώς και προσβασιμότητα στο κοινό σας! (Συμπεριλαμβάνει 40 ώρες πλήρους υποστήριξης!)
1 Ανάλυση SEO ιστοσελίδας και ιστοσελίδων
2 Έλεγχος μετα-ετικετών επικύρωσης λέξης-κλειδί
3 Έλεγχος περιεχομένου επικύρωσης λέξης-κλειδί
4 Συμβουλές βελτιστοποίησης ιστοσελίδας λέξης-κλειδί
5 Επεξεργαστής SEO (Επικύρωση σημαντικών ετικετών)
6 Έλεγχος συνδέσμων για URLs και εικόνες
7 Έλεγχος SERP (Έλεγχος κατάταξης Google)
8 Έλεγχος εξουσίας τομέα (DA + PA)
9 100 Google βελτιστοποιημένες σελίδες προορισμού
10 Μέγιστο 100 λέξεις-κλειδιά / λέξεις αναζήτησης.
11 60 DA 75+ 100% ασφαλή backlinks στο Google προς την ιστοσελίδα σας.
12 100 backlinks από τις 100 κορυφαίες ιστοσελίδες της Alexa προς την ιστοσελίδα σας.
13 2000 Google point maps 75km περιφερειακή αναγνωσιμότητα.
14 40 ώρες πλήρους υποστήριξης από ειδικό SEO.
Απλή αλλά εντυπωσιακή συσκευασία διατηρεί το προϊόν σας ασφαλές κατά τη μεταφορά και προσφέρει μια ελκυστική εμπειρία αποσυσκευασίας. Στοχεύουμε στις πιο φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις σε ισορροπία με την ταυτότητα της μάρκας σας.
Για να λανσάρετε ένα προϊόν, συχνά χρειάζεστε σχεδίαση λογότυπου, μια ωραία παρουσίαση και μια ισχυρή ταυτότητα μάρκας που θα σας βοηθήσει να εξασφαλίσετε χρηματοδότηση. Μπορούμε να σας βοηθήσουμε με αυτά κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ανάπτυξης προϊόντος, έτσι ώστε το αποτέλεσμα να είναι ένα συνεκτικό πακέτο.
Όταν ένας πελάτης υποβάλει μια παραγγελία στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, δημιουργείται μια παραγγελία. Αυτή η παραγγελία στη συνέχεια μας διαβιβάζεται αυτόματα:
Μέσω ενός συνδέσμου ηλεκτρονικού καταστήματος ή μέσω ενός συνδέσμου από μια αγορά ή ένα άλλο σύστημα ενός πελάτη
Όταν δημιουργείται χειροκίνητα στην πύλη Monta μας
Όταν εισάγεται από ένα αρχείο Excel στην πύλη Monta μας
Χάρη στην πολυάριθμη εμπειρία μας στην εκτέλεση παραγγελιών για πελάτες, μπορούμε να διαχειριστούμε αποτελεσματικά την επεξεργασία παραγγελιών των καταστημάτων σας. Ακόμα και αν διαχειρίζεστε μια καθυστερημένη προθεσμία παραγγελίας, μπορούμε να στείλουμε τα προϊόντα γρήγορα.
Η Monta γνωρίζει άριστα τα προστατευτικά ή απορροφητικά υλικά συσκευασίας. Κάθε προϊόν πρέπει να είναι σωστά και ασφαλώς συσκευασμένο, ώστε να φτάσει στον πελάτη σας σε άριστη κατάσταση. Προσφέρουμε επίσης το πλεονέκτημα ότι μπορούμε να προμηθευτούμε ορισμένα υλικά συσκευασίας σε μεγάλες ποσότητες σε προσιτές τιμές.
Στη Monta είναι επίσης δυνατή η συσκευασία προϊόντων σε υλικά συσκευασίας που παρέχονται από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Επιπλέον, προσφέρουμε τη δυνατότητα να προστεθούν κάρτες ή κουπόνια έκπτωσης στην παραγγελία. Αυτά τα μικρά extras προσθέτουν μια προσωπική πινελιά στις αποστολές σας και ενθαρρύνουν τους πελάτες σας να επιλέξουν ξανά το κατάστημά σας την επόμενη φορά!
Είτε χρησιμοποιείτε τις γνωστές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως το Shopify και το WooCommerce, είτε πουλάτε μια ιστοσελίδα WooCommerce μέσω του Zalando ή του Amazon, μπορούμε να δημιουργήσουμε μια σύνδεση με όλους τους τύπους διαδικτυακών καταστημάτων. Ακόμα και αν χρησιμοποιείτε μια λιγότερο γνωστή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, οι IT υπάλληλοί μας μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια σύνδεση.
Κάθε πελάτης της Monta έχει την επιλογή μεταξύ δύο τρόπων λειτουργίας: FIFO και FEFO.
FIFO ή "Πρώτος μέσα, πρώτος έξω" σημαίνει ότι τα προϊόντα που εισάγονται και αποθηκεύονται πρώτα επεξεργάζονται πρώτα από την ομάδα επεξεργασίας παραγγελιών. Ιδανικό για την περιστροφή αποθεμάτων εποχιακών προϊόντων, για παράδειγμα.
FEFO ή "Πρώτος λήγων, πρώτος έξω" σημαίνει ότι τα λιγότερο διαρκή προϊόντα αποστέλλονται πρώτα, ακόμη και αν φτάσουν αργότερα από μια άλλη παρτίδα κατά την παραλαβή αγαθών, για παράδειγμα. Αυτό λειτουργεί ως εγγύηση ποιότητας για τα προϊόντα σας και έχει άμεσο αντίκτυπο στην ικανοποίηση των πελατών. Ψάχνετε για μια εταιρεία εκπλήρωσης που να λαμβάνει υπόψη τις μεθόδους εργασίας FEFO ή FIFO; Η Monta προσφέρει και τις δύο επιλογές! Η επιλογή σας εξαρτάται από τις απαιτήσεις σας.
Μετά από κάθε παραλαβή αγαθών, το σύστημά μας ελέγχει αν υπάρχουν υπάρχουσες ανοιχτές παραγγελίες για αυτό το είδος (παλαιές παραγγελίες). Υπάρχουν υπάρχουσες παλαιές παραγγελίες για αυτό το είδος; Τότε αυτές ενεργοποιούνται αυτόματα για παράδοση. Εύκολο!
Η Monta συνεργάζεται μόνο με αξιόπιστους συνεργάτες αποστολής όπως οι PostNL, DHL, Budbee, Fedex, Deutsche Post, Trunkrs, UPS, DPD και GLS. Έχουμε τυποποιημένα IT links με όλους αυτούς τους μεταφορείς, καθιστώντας την προειδοποίηση, τους κωδικούς παρακολούθησης και την εκτύπωση ετικετών χωρίς ταλαιπωρία. Συνεργαζόμαστε με όλους αυτούς τους μεταφορείς για να σας δώσουμε, ως ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας, επιλογή μεταφορέα για τη μεταφορά των παραγγελιών σας. Φυσικά, το συζητάμε αυτό μαζί σας και προσφέρουμε συμβουλές. Υπάρχει επίσης η επιλογή αποστολής μέσω αρκετών μεταφορέων, γι' αυτό διατηρούμε ένα τόσο εκτενές δίκτυο μεταφορέων με τους οποίους συνεργαζόμαστε!
Η Monta έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει τις αποθήκες σύμφωνα με τις επιθυμίες σας. Φυσικά, πληρώνετε μόνο για τους αποθηκευτικούς χώρους που χρησιμοποιείτε πραγματικά. Είστε εξίσου ενθουσιασμένοι όπως εμείς με τις δυνατότητες αποθήκευσης για webshops; Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και ρωτήστε χωρίς υποχρέωση για τις δυνατότητες προσαρμογής αποθήκης για webshops. Ευχαρίστως θα σας ετοιμάσουμε μια προσαρμοσμένη προσφορά, ώστε να έχετε μια ακριβή εικόνα για το κόστος. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε χώρο και να βρείτε μια κατάλληλη λύση.
Η απόφαση να αποστέλλετε τις παραγγελίες μόνοι σας μπορεί να οδηγήσει σε χρονοβόρα εργασία, η οποία μπορεί επίσης να είναι αρκετά αγχωτική. Αυτό συμβαίνει επειδή θα χρειαστεί να αγοράσετε και να διατηρήσετε λογισμικό, να οργανώσετε μεταφορείς και να παρακολουθείτε συνεχώς όλες αυτές τις δραστηριότητες. Αν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες εκπλήρωσης της Monta, μπορούμε να σας απαλλάξουμε από όλες τις ανησυχίες σας σχετικά με τη λογιστική του webshop. Και όλα αυτά με εγγυημένη την καλύτερη αναλογία τιμής προς ποιότητα.
Δουλεύουμε με μια ευρεία γκάμα μεταφορέων και μπορούμε να συνδεθούμε σχεδόν με οποιοδήποτε σύστημα webshop. Χάρη στη σύνδεση του webshop, θα έχετε πραγματική εικόνα του αποθέματός σας, 24/7. Με τον έξυπνο πίνακα ελέγχου μας, θα έχετε επίσης μια ακριβή και λεπτομερή επισκόπηση μιας σειράς σημαντικών δεδομένων, όπως οι καλύτεροι πωλητές σας και τα προϊόντα με μειωμένες απαιτήσεις αποθέματος. Το webshop σας θα λειτουργεί με τη βοήθεια αξιόπιστης λογιστικής.
Η ακριβής διαχείριση αποθεμάτων είναι απαραίτητη στην Monta. Επιτυγχάνουμε 100% αξιόπιστο απόθεμα καταγράφοντας με ακρίβεια όλα τα βήματα στη διαδικασία logistics:
Κατά την παραλαβή των αγαθών;
Κατά την επεξεργασία;
Σε περίπτωση θραύσης ή βλάβης.
Οι πελάτες γίνονται ικανοποιημένοι πελάτες όταν οι επιστροφές τους γίνονται γρήγορα αποδεκτές και τους επιστρέφονται τα χρήματα άμεσα. Ωστόσο, όταν διαπιστώνουν ότι η διαδικασία επιστροφής απαιτεί πολύ κόπο και/ή χρόνο, οι πελάτες μπορεί να απογοητευτούν και να μην αγοράσουν ξανά από εσάς.
Αυτός είναι ο λόγος που είναι σημαντικό να έχετε αποτελεσματική διαδικασία επιστροφών – ή να αναθέσετε τις επιστροφές σας σε έναν συνεργάτη που μπορεί να τις διαχειριστεί αποτελεσματικά για εσάς. Αν αναθέσετε την εκπλήρωση στις Monta, έχετε δύο επιλογές για τη διαχείριση των επιστροφών σας. Μπορείτε να επιλέξετε να αναλάβουμε εμείς τις επιστροφές για εσάς, ή μπορείτε να το κάνετε μόνοι σας μέσω του συστήματος Εξουσιοδότησης Διαχείρισης Επιστροφών μας. Διαβάστε περισσότερα για αυτές τις δύο επιλογές παρακάτω.
Πριν μπορέσουμε να αποδεχτούμε τα προϊόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος και να τα καταστήσουμε διαθέσιμα για αποστολή το συντομότερο δυνατό (γνωστό και ως «Inbounding»), πρέπει να διαθέτουμε τις σωστές πληροφορίες προϊόντων. Για αυτό, χρειαζόμαστε τουλάχιστον τον αριθμό άρθρου (SKU – Stock Keeping Unit), την περιγραφή και έναν κωδικό QR.
Επιπλέον, οι πελάτες μας πρέπει να είναι σε θέση να δημιουργήσουν μια «πρόβλεψη εισερχομένων», δηλαδή να δηλώσουν ποια ημέρα θα παραληφθούν τα προϊόντα και ποιες ποσότητες αναμένουμε. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν, για παράδειγμα, να μεταδοθούν αυτόματα μέσω μιας σύνδεσης ή να γίνουν ορατές στην πύλη Monta.
Στη Monta έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε επιπλέον προϊόντα κατά την συσκευασία των προϊόντων. Έτσι, μπορείτε ως ηλεκτρονικό κατάστημα να στείλετε στοχευμένες προσφορές. Για παράδειγμα, ένα μικρό δώρο ή ένα κουπόνι έκπτωσης για μια επόμενη παραγγελία. Δεδομένου ότι αυτά τα προϊόντα προστίθενται εκ των υστέρων, δεν γίνονται λάθη κατά την κίνηση με το καρότσι συλλογής – δεν είναι περίεργο που έχουμε εγγύηση απόδοσης 99,98%.
Μετά την συλλογή, κάθε αποστολή ελέγχεται ξανά στον έλεγχο E-Check μας, πριν συσκευαστεί το προϊόν. Εδώ επίσης, όλοι οι γραμμωτοί κωδικοί ελέγχονται προσεκτικά, ώστε να μπορείτε να βασίζεστε σε εμάς! Επιπλέον, είναι δυνατή η καταχώρηση του σειριακού αριθμού. Για την ηλεκτρονική συσκευή, ο σειριακός αριθμός καταγράφεται ως προεπιλογή. Αυτός ο αριθμός είναι μοναδικός για κάθε συσκευή. Διασφαλίζουμε ότι ο σειριακός αριθμός καταγράφεται με την αποστολή, δηλαδή όταν η παραγγελία
Έχουμε ένα ιδιόκτητο πίνακα ελέγχου webshop: το Monta portal, όπου έχετε άμεση εικόνα για την παραλαβή αγαθών σε πραγματικό χρόνο, πληροφορίες αποθέματος, επεξεργασία παραγγελιών, αποστολές, επιστροφές και άλλα σχετικά δεδομένα.
Σύνδεση webshop με μεταφορείς
Φυσικά, μπορούμε να συνδέσουμε το webshop σας με διάφορους μεταφορείς μέσω του Monta portal. Για την αποστολή παραγγελιών webshop, έχουμε τυπικούς λειτουργικούς συνδέσμους με διάφορους μεταφορείς, επιτρέποντας προειδοποιήσεις, ετικέτες αποστολής και πληροφορίες παρακολούθησης & ιχνηλάτησης για απρόσκοπτη υλοποίηση.
Η Monta δέχεται επιστροφές από διάφορους διανομείς καθημερινά. Οι επιστροφές επεξεργάζονται από εμάς εντός 48 ωρών από την παραλαβή. Έτσι επεξεργαζόμαστε τις επιστροφές από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα:
• Το πακέτο γίνεται αποδεκτό;
• Εάν περιλαμβάνεται η αρχική απόδειξη αποστολής, αυτή σκανάρεται;
• Εάν όχι, τα στοιχεία διεύθυνσης χρησιμοποιούνται για την αναγνώριση της αρχικής παραγγελίας;
• Τα αγαθά αποσφραγίζονται, ελέγχονται και καταχωρούνται;
• Η επόμενη ενέργεια εκτελείται σύμφωνα με ένα προκαθορισμένο πρωτόκολλο.
Υπάρχουν επιπλέον επιλογές για την επεξεργασία επιστροφών:
• Μπορεί να ληφθεί φωτογραφία κάθε επιστροφής (αυτή η φωτογραφία θα είναι διαθέσιμη στην πύλη της Monta).
• Μπορεί να σταλεί email στον τελικό χρήστη ενημερώνοντάς τον ότι οι επιστροφές έχουν παραληφθεί. Αυτό το μήνυμα μπορεί να προσαρμοστεί, αν απαιτείται. Για παράδειγμα, ο πελάτης μπορεί να ενημερωθεί ότι οι επιστροφές έχουν εγκριθεί και ότι η πληρωμή ή το νέο προϊόν θα πληρωθεί ή θα αποσταλεί την ίδια ημέρα. Η λογιστική μας για τις επιστροφές διασφαλίζει ότι οι τελικοί χρήστες ενημερώνονται πλήρως, κάτι που θα δημιουργήσει περισσότερες θετικές κριτικές.
Πλήρης επικοινωνία για την επεξεργασία παραγγελιών μέσω της πύλης Monta.
Σημαντικές πληροφορίες διαχείρισης για, μεταξύ άλλων, αναλύσεις τάσεων. Προσφέρουμε προσαρμοσμένες αναφορές, ώστε να μπορείτε να δείτε ακριβώς τις πληροφορίες που είναι σχετικές για εσάς.
Η σύνδεση των υπηρεσιών παράδοσης με την πύλη μας: Μπορείτε, για παράδειγμα, να δείτε πληροφορίες αποστολής και δεδομένα παρακολούθησης.
Η σύνδεση του λογισμικού του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με την πύλη μας για την άμεση προώθηση παραγγελιών.
Είτε χρησιμοποιείτε γνωστές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως το Shopify και το WooCommerce, είτε πουλάτε μέσω του Zalando, του Amazon ή μιας ιστοσελίδας WooCommerce, μπορούμε να δημιουργήσουμε έναν σύνδεσμο για όλους τους τύπους ηλεκτρονικών καταστημάτων. Ακόμη και αν χρησιμοποιείτε μια άγνωστη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, οι ειδικοί πληροφορικής μας μπορούν να δημιουργήσουν έναν σύνδεσμο για εσάς.
Το κόστος αποθήκευσης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος εξαρτάται κυρίως από τα προϊόντα που θέλετε να αποθηκεύσετε και από τον μέσο αριθμό παραγγελιών ανά ημέρα. Η Monta προσφέρει ολοκληρωμένη εκπλήρωση, ώστε να μην χρειάζεται να ανησυχείτε πια για τη λογιστική. Αναλαμβάνουμε επίσης τις επιστροφές, αν θέλετε να τις αναθέσετε σε εμάς, και προσφέρουμε αυστηρή προθεσμία και πολλές άλλες υπηρεσίες. Ενδιαφέρεστε για τις δυνατότητες; Επικοινωνήστε μαζί μας! Θα λάβετε από εμάς μια προσαρμοσμένη και χωρίς υποχρέωση προσφορά – καθαρή και διαφανής.
Η συσκευασία των παραγγελιών του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι ένα αναπόσπαστο μέρος της διαδικασίας εκπλήρωσης. Χάρη σε χρόνια εμπειρίας, γνωρίζουμε πώς να συσκευάζουμε γρήγορα και με ακρίβεια. Θέλετε να αναθέσετε αυτήν την εργασία του ηλεκτρονικού καταστήματος ώστε να μπορέσετε να επικεντρωθείτε σε άλλες δραστηριότητες της εταιρείας σας; Τότε επιλέξτε τις επιλογές εκπλήρωσης της Monta!
Ανάθεση της συσκευασίας σε έναν συνεργάτη εκπλήρωσης με χρόνια εμπειρίας
Γρήγορη και προσεκτική συσκευασία των προϊόντων σας
Προσθέστε κάτι επιπλέον σε κάθε παραγγελία, όπως ένα κουπόνι έκπτωσης ή μια κάρτα που δείχνει μια πρόγευση της νέας συλλογής
Δουλεύουμε με άτομα που βρίσκονται μακριά από την αγορά εργασίας για να συσκευάσουμε προϊόντα.
Παραγγελίες που έγιναν πριν τα μεσάνυχτα παραδίδονται το επόμενο πρωί; Για την Monta δεν είναι πρόβλημα! Δεν θέλουν οι πελάτες σας να περιμένουν μέχρι την επόμενη μέρα για την αποστολή; Τότε μπορείτε να επιλέξετε την παράδοση την ίδια μέρα – παραγγελίες που υποβάλλονται μέχρι τις 12:00 θα παραδίδονται την ίδια μέρα.
Μια άλλη δημοφιλής επιλογή είναι η επιθυμητή ημερομηνία. Έτσι, οι πελάτες σας μπορούν να καθορίσουν οι ίδιοι πότε και σε ποια ώρα θέλουν να παραλάβουν την παραγγελία τους. Επιπλέον, μπορούν να δηλώσουν αν προτιμούν μια συγκεκριμένη υπηρεσία παράδοσης. Αυτό δημιουργεί μια θετική εμπειρία για τον πελάτη. Κάντε κλικ εδώ για όλες τις επιλογές παράδοσης.
Κάθε πελάτης της Monta έχει την επιλογή μεταξύ δύο διαδικασιών: FIFO και FEFO.
FIFO (Πρώτο που εισήχθη, Πρώτο που εξήχθη) σημαίνει ότι τα προϊόντα που καταχωρούνται και αποθηκεύονται πρώτα, επεξεργάζονται και απομακρύνονται πρώτα από την ομάδα εκτέλεσης παραγγελιών. Έτσι διασφαλίζεται μια υψηλή κυκλοφορία προϊόντων, για παράδειγμα, σε εποχιακά προϊόντα.
FEFO (Πρώτο που λήγει, Πρώτο που εξήχθη) σημαίνει ότι τα προϊόντα που λήγουν πρώτα, απομακρύνονται πρώτα, ακόμα και αν φτάσουν αργότερα από μια άλλη παρτίδα κατά την παραλαβή. Έτσι διασφαλίζεται η ποιότητα των προϊόντων σας, κάτι που επηρεάζει άμεσα την ικανοποίηση των πελατών. Ψάχνετε για έναν πάροχο υπηρεσιών εκτέλεσης που προσφέρει μια αποθήκη FEFO ή FIFO; Η Monta προσφέρει και τις δύο επιλογές! Ποιο αποθηκευτικό σύστημα θα χρησιμοποιηθεί εξαρτάται από τις ανάγκες σας.
Το SEO Brons είναι το πακέτο βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης για μικρούς αυτοαπασχολούμενους και επιχειρήσεις ΜΜΕ!
Το SEO Brons είναι το πακέτο βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης για τον μικρό επιχειρηματία, όπως οι αυτοαπασχολούμενοι και οι επιχειρήσεις ΜΜΕ. Έχετε ανεπαρκή χρόνο ή γνώση για να βελτιώσετε αποτελεσματικά την κατάταξη της δικής σας ιστοσελίδας;
1. Ανάλυση SEO ιστοσελίδας και ιστοσελίδων
2. Έλεγχος μετα-ετικετών επικύρωσης αναζητούμενης λέξης
3. Έλεγχος περιεχομένου επικύρωσης αναζητούμενης λέξης
4. Συμβουλές βελτιστοποίησης ιστοσελίδας για αναζητούμενη λέξη
5. Επεξεργαστής SEO (Επικύρωση σημαντικών ετικετών)
6. Έλεγχος συνδέσμων για URLs και εικόνες
7. Έλεγχος SERP (Έλεγχος κατάταξης Google)
8. Έλεγχος εξουσίας τομέα (DA + PA)
9. 10 Google βελτιστοποιημένες σελίδες προορισμού
10. Μέγιστο 10 λέξεις-κλειδιά / αναζητούμενες λέξεις.
11. 20 DA 35+ 100% ασφαλείς backlinks Google προς την ιστοσελίδα σας.
12. 30 backlinks από τις 100 κορυφαίες ιστοσελίδες Alexa προς την ιστοσελίδα σας.
13. 500 σημεία Google Maps 25χλμ τοπικής αναγνωσιμότητας.
14. 8 ώρες πλήρους υποστήριξης από ειδικό SEO.
Κατά την παραλαβή εμπορευμάτων από την ομάδα παραλαβής, μπορούν επίσης να καταγραφούν οι αριθμοί παρτίδας. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τρόφιμα (και συμπληρώματα διατροφής) και ηλεκτρονικά είδη. Εάν απαιτείται ανάκληση, τα προϊόντα μπορούν να παρακολουθούνται εύκολα και οι καταναλωτές να ενημερώνονται.
Διαθέτουμε το δικό μας ταμπλό ηλεκτρονικού καταστήματος: Μέσω της πύλης Monta έχετε σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες σχετικά με την παραλαβή εμπορευμάτων, τις πληροφορίες αποθέματος, την επεξεργασία παραγγελιών, την αποστολή, τις επιστροφές και άλλα ενδιαφέροντα δεδομένα.
Σύνδεση ηλεκτρονικού καταστήματος με υπηρεσίες παράδοσης
Φυσικά, μπορούμε να συνδέσουμε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα μέσω της πύλης Monta με διάφορες υπηρεσίες παράδοσης. Για την αποστολή παραγγελιών ηλεκτρονικού καταστήματος, έχουμε τυπικές συνδέσεις με διάφορες υπηρεσίες παράδοσης, ώστε οι προειδοποιήσεις, οι ετικέτες αποστολής και οι πληροφορίες παρακολούθησης να μπορούν να υλοποιηθούν χωρίς προβλήματα.
Φυσικά, οι επιλογές αποθήκευσης για το webshop σας είναι εξαιρετικά ποικιλόμορφες. Υπάρχουν πολύ λίγα προϊόντα για τα οποία δεν μπορούμε να προσφέρουμε λύση. Μπορούμε ακόμη να αποθηκεύσουμε πολυτελή προϊόντα ή προϊόντα που χρειάζονται ειδικές συνθήκες αποθήκευσης σε μία από τις αποθήκες μας. Ή προϊόντα που είναι είτε πολύ μικρά είτε πολύ μεγάλα. Η Monta μπορεί πάντα να προσφέρει μια λύση. Επιπλέον, το κόστος αυτού του τύπου λύσης είναι συχνά φθηνότερο σε σχετικούς όρους λόγω των πλεονεκτημάτων που μπορεί να προσφέρει η Monta ως μεγάλη εταιρεία εκπλήρωσης.
Πουλάτε πολυτελή προϊόντα όπως ακριβά αρώματα ή ηλεκτρονικά είδη (γνωστά και ως 'high care products')? Η ασφάλεια είναι η νούμερο 1 προτεραιότητα για αυτά τα προϊόντα στην αποθήκευση. Αυτά τα προϊόντα αποθηκεύονται με το υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας, γνωστό ως Borg 4. Διαθέτουν επιπλέον εξοπλισμό ασφαλείας εντός πλήρως κλειστών περιοχών στα κέντρα εκπλήρωσης μας στην Ολλανδία. Ο έλεγχος πρόσβασης είναι μέρος της τυπικής διαδικασίας, και υπάρχει αυστηρός έλεγχος πρόσβασης.
Όταν παραλαμβάνονται αγαθά, μπορούμε να δείξουμε επιπλέον προσοχή καταγράφοντας την ημερομηνία λήξης. Αυτό είναι ιδανικό για την εκπλήρωση τροφίμων, όπως τρόφιμα και συμπληρώματα.
Η Monta καταγράφει τις ημερομηνίες λήξης αυτών των προϊόντων κατά την παραλαβή τους. Αυτού του είδους τα προϊόντα δεν μπορούν να σταλούν στους πελάτες αν α) δεν έχουν αριθμό παρτίδας ή β) αν η ημερομηνία λήξης έχει παρέλθει. Τα τρόφιμα μπορούν επίσης να έχουν περιόδους εισόδου και εξόδου; με άλλα λόγια, όταν αυτά τα προϊόντα δεν μπορούν πλέον να παραληφθούν ή να αποσταλούν από την Monta.
Είναι ευθύνη του πελάτη να παρακολουθεί ποιες ημερομηνίες λήξης πλησιάζουν. Αυτό εμφανίζεται σαφώς στις αναφορές της πύλης Monta. Αυτές οι αναφορές μπορούν επίσης να αποστέλλονται αυτόματα μέσω email.
Η Monta έχει θέσει ως στόχο να ελέγξει, να εκχωρήσει μια θέση αποθήκης και να καταχωρήσει τα παραληφθέντα αγαθά εντός δύο ωρών. Αυτή η διαδικασία παρακολουθείται συνεχώς. Οι διαδικασίες εργασίας μας διασφαλίζουν ότι τα προϊόντα σας είναι διαθέσιμα προς πώληση το συντομότερο δυνατό κατά τη διάρκεια της διαδικασίας παραλαβής αγαθών. Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία παραλαβής αγαθών, η αρχική απόδειξη αποστολής σκανάρεται και αποστέλλεται αυτόματα μέσω email σε εσάς. Όλα τα προϊόντα που παραλαμβάνουμε φωτογραφίζονται. Αυτές οι φωτογραφίες είναι προσβάσιμες μέσω της διαδικτυακής πύλης.