Προϊόντα για συσκευασμένα (9)

Perle Di Soia – Ταυτότητα Μάρκας

Perle Di Soia – Ταυτότητα Μάρκας

Η San Martino Srl αναθέτει στην Henry&co τη καλλιτεχνική διεύθυνση για τη δημιουργία της πρώτης ιταλικής μάρκας που είναι αφιερωμένη σε οργανικά σνακ με βάση τη σόγια. Για τις Perle di Soia, αναπτύχθηκε η συνολική συντονισμένη εικόνα, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού και της παραγωγής συσκευασίας, της φωτογραφίας προϊόντων και τρόπου ζωής, της ιστοσελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου και της επικοινωνίας υποστήριξης πωλήσεων (φυλλάδια, επαγγελματικές κάρτες, pop-ups εκθέσεων, εκθέτες).
Σχεδίαση συσκευασίας για μαζική διανομή

Σχεδίαση συσκευασίας για μαζική διανομή

Η Mielizia είναι η ιστορική μάρκα των μελισσοκόμων της CONAPI, του Εθνικού Συνεταιρισμού Μελισσοκόμων, της μεγάλης συνεταιριστικής επιχείρησης παραγωγών μελιού στην Ιταλία που κατέχει τον τίτλο του μεγαλύτερου παραγωγού βιολογικού μελιού στην Ευρώπη. Ο στόχος της Mielizia είναι να προστατεύσει την ευημερία των μελισσών και να ενισχύσει τα προϊόντα των μελισσοκόμων, τις παραγωγές τους και ολόκληρη την ιταλική αλυσίδα εφοδιασμού. Η Mielizia έχει επικοινωνήσει με την HENRY & CO. για τον επανασχεδιασμό της συσκευασίας για τις γραμμές διατροφικών συμπληρωμάτων που προορίζονται για οργανωμένη μαζική διανομή (GDO).
σχεδίαση ιστοσελίδων για τον ηγέτη της B2B συσκευασίας

σχεδίαση ιστοσελίδων για τον ηγέτη της B2B συσκευασίας

Η Imballi s.p.a. είναι ένας από τους μεγαλύτερους και πιο γνωστούς Ιταλούς κατασκευαστές συσκευασιών, εκθετών και άλλων συστημάτων από χαρτόνι. Η εταιρεία αποφάσισε να ανανεώσει την ιστοσελίδα της με στόχο την ενίσχυση της διαδικτυακής της παρουσίας και την προσέλκυση της προσοχής νέων δυνητικών πελατών, ενώ παράλληλα θα ενημερώσει το οπτικό σχέδιο ώστε να ευθυγραμμιστεί με το νέο επανασχεδιασμένο λογότυπο της εταιρείας.
Ταυτότητα Μάρκας και Συσκευασία για YouSea: καθαρισμός με βιώσιμο τρόπο

Ταυτότητα Μάρκας και Συσκευασία για YouSea: καθαρισμός με βιώσιμο τρόπο

Το πρόβλημα του πλαστικού στους ωκεανούς είναι ένα θέμα που συζητείται έντονα σήμερα. Τα είδη μίας χρήσης έχουν αλλάξει τη ζωή μας, τοποθετώντας μας σε μια ζώνη άνεσης που δεν έχει λάβει υπόψη τις συνέπειες. Σχεδιασμένο να είναι ένα υλικό μακράς διάρκειας, δεν διαλύεται στο νερό· αντίθετα, διασπάται σε μικρότερα κομμάτια, συμβάλλοντας στη δημιουργία μικροπλαστικών που είναι αδύνατο να ανακτηθούν. Κάθε χρόνο, παράγονται 369 εκατομμύρια τόνοι πλαστικού, που αντιστοιχούν σε 53 κιλά για κάθε κάτοικο του πλανήτη. Από τη συνολική ποσότητα πλαστικού που παράγεται, μόλις πάνω από το 20% ανακυκλώνεται ή καίγεται, ενώ οι περισσότεροι καταλήγουν στη θάλασσα. Σήμερα, υπάρχουν πάνω από 150 εκατομμύρια τόνοι πλαστικού στους ωκεανούς, προκαλώντας ένα εκατομμύριο και πεντακόσιες χιλιάδες θανάτους στον ζωικό κόσμο, συμπεριλαμβανομένων ψαριών, πουλιών, φαλαινών και χελωνών. Η πρόοδος αυτού του συστήματος θα οδηγήσει στο να έχουμε περισσότερα πλαστικά από ψάρια στους ωκεανούς μας μέχρι το 2050. Αυτό το πλαστικό φτάνει επίσης σε εμάς, καθώς κατά μέσο όρο.
Ζήτω η συσκευασία από χαρτόνι για την Mielizia

Ζήτω η συσκευασία από χαρτόνι για την Mielizia

Η Mielizia είναι η ιστορική μάρκα των μελισσοκόμων από την CONAPI, τον Εθνικό Συνεταιρισμό Μελισσοκόμων, μια μεγάλη συνεταιριστική επιχείρηση Ιταλών παραγωγών μελιού που κατέχει τον τίτλο του μεγαλύτερου παραγωγού βιολογικού μελιού στην Ευρώπη. Ο στόχος της Mielizia είναι να προστατεύσει την ευημερία των μελισσών και να ενισχύσει τα προϊόντα των μελισσοκόμων, τις παραγωγές τους και ολόκληρη την ιταλική αλυσίδα εφοδιασμού. Η Mielizia επικοινώνησε με την HENRY & CO. για τη δημιουργία ενός ειδικού έργου για την επαναχρησιμοποίηση των κουτιών δώρων, μέσω μιας προσαρμοσμένης σχεδίασης χαρτονένιας συσκευασίας και μιας κοινωνικής καμπάνιας βίντεο για την εκκίνησή τους. Η συσκευασία αντιπροσωπεύει την πρώτη αλληλεπίδραση με το προϊόν, το πρώτο μήνυμα που στέλνει κάθε εταιρεία στο κοινό της. Για αυτόν τον λόγο, η Mielizia προκάλεσε την HENRY & CO. να βρει νέες χρήσεις για το κουτί αποστολής της. Μελετώντας τους πιθανούς συνδυασμούς μεταξύ εσωτερικών διαχωριστικών και τοίχων, η HENRY & CO.
Ελαφρύ και ανακυκλώσιμο σχέδιο συσκευασίας

Ελαφρύ και ανακυκλώσιμο σχέδιο συσκευασίας

Η Mielizia είναι η ιστορική μάρκα των μελισσοκόμων της CONAPI, του Εθνικού Συνεταιρισμού Μελισσοκόμων, της μεγάλης συνεταιριστικής επιχείρησης παραγωγών μελιού στην Ιταλία που κατέχει τον τίτλο του μεγαλύτερου παραγωγού βιολογικού μελιού στην Ευρώπη. Ο στόχος της Mielizia είναι να προστατεύσει την ευημερία των μελισσών και να ενισχύσει τα προϊόντα των μελισσοκόμων, τις παραγωγές τους και ολόκληρη την ιταλική αλυσίδα εφοδιασμού. Η Mielizia έχει επικοινωνήσει με την HENRY & CO. για τον επανασχεδιασμό των doypacks για τη σειρά Sport Pocket που απευθύνεται σε αθλητές.
360° branding για την εκκίνηση των taste nomads

360° branding για την εκκίνηση των taste nomads

Η ανάπτυξη της νέας ταυτότητας της μάρκας ξεκίνησε με την HENRY & CO. να συνεργάζεται με την Nomadic Roots Nutrition για να κατανοήσει καλύτερα, μέσω συνεδριών Circular Design Thinking, τις αξίες και τις φιλοδοξίες της νεοφυούς επιχείρησης. Βασισμένη σε όσα εκφράστηκαν, η εργασία της HENRY & CO. μετατοπίστηκε στην αναγνώριση του στοχευόμενου κοινού, στη δημιουργία Personas ικανών να αναπαραστήσουν το στοχευόμενο κοινό και στη μελέτη των ανταγωνιστών. Μόνο αφού αναγνωρίστηκε αυτή η θεμελιώδης πληροφορία, η HENRY & CO. άρχισε να εξερευνά τις αισθήσεις, τις εικόνες και τα γραφικά στοιχεία που θα μπορούσαν να αντηχήσουν στο κοινό-στόχο. Η απλότητα, η γνησιότητα, η φυσικότητα, το ταξίδι, η έρευνα και η ανακάλυψη είναι οι έννοιες που καθοδήγησαν το σχεδιασμό της νέας ταυτότητας. Το αποτέλεσμα είναι ένας οργανικός συνδυασμός διανυσματικών και ελεύθερων σχεδίων: μικρά εικονογραφημένα στοιχεία περιγράφουν και εμπλουτίζουν το γραφικό περιεχόμενο, το οποίο αποτελείται κυρίως από ρίζες που μεγαλώνουν, συνδέονται και περιβάλλουν το λογότυπο.
Neavita και Mielizia μαζί για το έργο Bee Vita

Neavita και Mielizia μαζί για το έργο Bee Vita

Για χρόνια, η επιστημονική κοινότητα έχει επικεντρωθεί στο ευαίσθητο ζήτημα των μελισσών. Αυτά τα μικρά έντομα βρίσκονται πράγματι σε σοβαρό κίνδυνο. Τα τελευταία χρόνια, κατά μέσο όρο το 20% των μελισσών έχει εξαφανιστεί μόνο στην Ευρώπη, με κορυφές του 50% σε ορισμένες περιοχές. Οι πολλαπλές αιτίες προέρχονται από την εντατική γεωργία και τη μαζική χρήση αγροχημικών, την intentional και unintentional εισαγωγή εισβολικών εξωτικών ειδών, και τέλος, την παγκόσμια κλιματική αλλαγή. Η απειλή που αντιμετωπίζουν οι μέλισσες αφορά όλους μας, καθώς πάνω από το 80% της παγκόσμιας παραγωγής τροφίμων, συμπεριλαμβανομένων των φρούτων και των λαχανικών, που είναι τα βασικά συστατικά των βοτανικών τσαγιών, εξαρτάται από αυτές. Για αυτό το λόγο, οι αξίες της Neavita, ενός παραγωγού βοτανικών τσαγιών, εγχύσεων και τσαγιών για πάνω από 30 χρόνια, θα μπορούσαν μόνο να ευθυγραμμιστούν και να συμπληρώσουν αυτές της Mielizia, της ιστορικής μάρκας της CONAPI, του Εθνικού Συνεταιρισμού Μελισσοκόμων, του κορυφαίου παραγωγού βιολογικού μελιού στην Ευρώπη.
Ταυτότητα Μάρκας για την Συμπεριληπτική Startup Περιποίησης Δέρματος

Ταυτότητα Μάρκας για την Συμπεριληπτική Startup Περιποίησης Δέρματος

Η Loved by Skin είναι μια αμερικανική startup που επικεντρώνεται σε προϊόντα περιποίησης δέρματος που είναι inclusivity. Ο κύριος στόχος του σχεδιασμού ήταν να μεταφέρει την έννοια της αγάπης και της αποδοχής για το δέρμα κάθε ατόμου, ενώ παράλληλα προάγει την αυτοδιάθεση και την θετικότητα του σώματος. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα λογότυπο, ένα tagline και ένας συνδυασμός χρωμάτων που αποτυπώνουν τέλεια την ουσία και τις αξίες της Loved by Skin. Ο σχεδιασμός του λογότυπου ήταν κεντρικός για την οικοδόμηση της Ταυτότητας Μάρκας της Loved by Skin. Το λογότυπο περιλαμβάνει τις λέξεις "Loved by Skin" αποτυπωμένες σε μια λεπτή, κομψή γραμματοσειρά sans serif. Αυτή η τυπογραφική επιλογή επικοινωνεί μια αίσθηση εκλέπτυνσης και μοντερνισμού, τονίζοντας την προσοχή στη λεπτομέρεια και τη δέσμευση στην κομψότητα στη βιομηχανία περιποίησης δέρματος. Πάνω από το κείμενο, στο κέντρο της προσοχής, βρίσκουμε το χαρακτηριστικό σύμβολο της μάρκας: ένας κύκλος μέσα στον οποίο είναι...